Akredytowane aktywności DIMAQ.

Jeśli chcesz uzyskać akredytację dla wydarzenia, prześlij wypełniony wniosek na adres: dimaq@iab.org.pl

Udział w poniższych aktywnościach uprawnia do uzyskania punktów edukacyjnych w ramach programu recertyfikacji DIMAQ. Aby wziąć udział, proszę przejść na podaną stronę. W przypadku pytań prosimy o kontakt: dimaq@iab.org.pl

Sześć nowych szkoleń zawitało do oferty DIMAQ. To warsztaty modułowe z wybranych obszarów digital marketingu polecane dla osób, którym zależy na pogłębieniu wiedzy i BARDZO PRAKTYCZNYCH umiejętnościach z konkretnego zagadnienia.

  • Zagadnienia: Strategia i taktyki w digital marketingu – jak zaplanować skuteczną komunikację w internecie?
  • Proponowany termin: 29 czerwca 2018

Szkolenie trwa 7 godzin warsztatowych.

Dla posiadaczy certyfikatów dodatkowo przygotowaliśmy rabat – 200 zł od ceny każdego ze szkoleń. 

Za udział w każdym ze szkoleń modułowych przysługuje 20 punktów recertyfikacyjnych.

Sześć nowych szkoleń zawitało do oferty DIMAQ. To warsztaty modułowe z wybranych obszarów digital marketingu polecane dla osób, którym zależy na pogłębieniu wiedzy i BARDZO PRAKTYCZNYCH umiejętnościach z konkretnego zagadnienia.

  • Zagadnienia: Content Marketing i web-writing krok po kroku. Jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści?
  • Proponowany termin: 28 czerwca 2018

Szkolenie trwa 7 godzin warsztatowych.

Dla posiadaczy certyfikatów dodatkowo przygotowaliśmy rabat – 200 zł od ceny każdego ze szkoleń. 

Za udział w każdym ze szkoleń modułowych przysługuje 20 punktów recertyfikacyjnych.

 

Sześć nowych szkoleń zawitało do oferty DIMAQ. To warsztaty modułowe z wybranych obszarów digital marketingu polecane dla osób, którym zależy na pogłębieniu wiedzy i BARDZO PRAKTYCZNYCH umiejętnościach z konkretnego zagadnienia.

  • Zagadnienia:  E-commerce w pigułce – jak sprzedawać i promować produkty w Internecie? Sprzedaż produktów online [klasyczny e-commerce]
  • Proponowany termin: 27 czerwca 2018

Szkolenie trwa 7 godzin warsztatowych.

Dla posiadaczy certyfikatów dodatkowo przygotowaliśmy rabat – 200 zł od ceny każdego ze szkoleń. 

Za udział w każdym ze szkoleń modułowych przysługuje 20 punktów recertyfikacyjnych.

Sześć nowych szkoleń zawitało do oferty DIMAQ. To warsztaty modułowe z wybranych obszarów digital marketingu polecane dla osób, którym zależy na pogłębieniu wiedzy i BARDZO PRAKTYCZNYCH umiejętnościach z konkretnego zagadnienia.

  • Zagadnienia: Strategie i taktyki w mediach społecznościowych, Facebook od A do Z, YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych, pozostałe platformy społecznościowe oraz monitoring narzędzi w ramach aktywności social media.
  • Proponowany termin: 26 czerwca 2018

Szkolenie trwa 7 godzin warsztatowych.

Dla posiadaczy certyfikatów dodatkowo przygotowaliśmy rabat – 200 zł od ceny każdego ze szkoleń. 

Za udział w każdym ze szkoleń modułowych przysługuje 20 punktów recertyfikacyjnych.

Sześć nowych szkoleń zawitało do oferty DIMAQ. To warsztaty modułowe z wybranych obszarów digital marketingu polecane dla osób, którym zależy na pogłębieniu wiedzy i BARDZO PRAKTYCZNYCH umiejętnościach z konkretnego zagadnienia.

  • Zagadnienia: Kluczowe aspekty SEO, kampanie AdWords krok po kroku i Google Analytics w pigułce.
  • Proponowany termin: 25 czerwca 2018

Szkolenie trwa 7 godzin warsztatowych.

Dla posiadaczy certyfikatów dodatkowo przygotowaliśmy rabat – 200 zł od ceny każdego ze szkoleń. 

Za udział w każdym ze szkoleń modułowych przysługuje 20 punktów recertyfikacyjnych.

Sześć nowych szkoleń zawitało do oferty DIMAQ. To warsztaty modułowe z wybranych obszarów digital marketingu polecane dla osób, którym zależy na pogłębieniu wiedzy i BARDZO PRAKTYCZNYCH umiejętnościach z konkretnego zagadnienia.

  • Zagadnienia: E-mail marketing – 100% praktyki o mailingach i newsletterach. Jak sprawić by poczta byłem motorem sprzedaży, a newsletter budował relacje z klientami i partnerami?
  • Proponowany termin: 22 czerwca 2018

Szkolenie trwa 7 godzin warsztatowych.

Dla posiadaczy certyfikatów dodatkowo przygotowaliśmy rabat – 200 zł od ceny każdego ze szkoleń. 

Za udział w każdym ze szkoleń modułowych przysługuje 20 punktów recertyfikacyjnych.

DWA DNI. DWIE SCENY. NAJWIĘKSZY NA ŚWIECIE CYKL DLA SOCIAL MEDIA SPECJALISTÓW. NARESZCIE W POLSCE.

Idea Social Media Week wywodzi się z Nowego Jorku. To tam odbywały się pierwsze wydarzenia. Teraz cykl odbywa się równolegle w kilkudziesięciu miastach, na kilku kontynentach m.in. w NY, Londynie, Rzymie, Toronto i Chicago.

Jest uważany za jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i wskazówek dla profesjonalistów z branży medialnej, marketingowej i technologicznej.

Misją SMW jest stworzenie środowiska, sprzyjającego nawiązaniu nowych kontaktów i możliwości biznesowych.

SOCIAL MEDIA WEEK POZWOLI WAM:

  • Poznać nowości dotyczące wszystkich najważniejszych mediów społecznościowych
  • Zdobyć inspirację dotyczącą pomysłów na treści, kampanie reklamowe i strategie działań
  • Nawiązać kontakty, które przełożą się na nowe projekty i współpracę
  • Zrozumieć trendy, które będą miały kluczowe znaczenie w najbliższych latach

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z 10% rabatem. Prosimy o kontakt na dimaq@iab.org.pl

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Panelista – 15 pkt, Prelegent – 30 pkt

Przed nami dwunasta edycja FORUM IAB, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Już 6-7 czerwca 2018 w warszawskich Złotych Tarasach czeka nas kilkadziesiąt unikalnych wystąpień pod tematem przewodnim Powrót do przyszłości: nowy marketing, człowiek, technologia.

Powrót do przyszłości?

Żyjemy otoczeni zaawansowaną technologią, ale coraz bardziej potrzebujemy powrotu do wartości i prawdziwych emocji. Zachłysnęliśmy się pierwszymi możliwościami zaawansowanego wykorzystania danych, automatyzacją i komunikacją w social mediach. Tymczasem współczesny człowiek wraca do podstawowych prawd i wartości, a zmęczony ciągłą komunikacją marketingową ucieka przed reklamą.
Temu właśnie spróbujemy się bliżej przyjrzeć i lepiej zrozumieć podczas FORUM IAB 2018.

Marketingowy powrót do przyszłości będziemy rozpatrywać w trzech blokach tematycznych:

  • nowy marketing
  • człowiek
  • technologia

 

Wszyscy posiadacze aktualnego certyfikatu DIMAQ Professional uzyskują dodatkową zniżkę w wysokości 100 pln.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 30pkt, Panelista – 35pkt, Prelegent – 50pkt

SOCIAL MEDIA TO NOWA TELEWIZJA

Czy Twoja marka nadal potrzebuje reklam w telewizji? Czy social media stały się już realną alternatywą dla masowego środku przekazu? Formaty filmowe w internecie przejmują rolę do tej pory zarezerwowaną dla telewizji – „krótkiej przerwy na reklamę”.Jednak targetowanie i analiza dotarcia komunikatu jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż te oferowane w tradycyjnej telewizji. Dodatkowo, reklamy video w social media są dostępne dla każdego: dużej, średniej i małej firmy. Wygrywają ci, którym skutecznie uda się połączyć kreatywność z efektywnym wykorzystaniem formatów reklamowych.

Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja to pierwsza w Polsce konferencja poświęcona budżetowaniu i technologii video marketingu.

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z 5% rabatem (dostępne rabaty sumują się). Specjalny KOD RABATOWY mogą otrzymać, pisząc na adres: dimaq@iab.org.pl

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Panelista – 15 pkt, Prelegent – 30 pkt

Festiwal SEO to największe spotkanie w branży SEO, na którym przedstawiane są interesujące case study, poruszane są nowości w marketingu wyszukiwarek oraz spotkasz tu kilkaset osób, które także interesują się tym tematem.

W poprzednich latach gośćmi było kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów, którzy podzielili się swoją wiedzą i wartościowymi przykładami. W tym roku także wysłuchamy kilkunastu praktyków, a jak zawsze, wielu z nich przed publicznością w Katowicach wystąpi po raz pierwszy.

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Panelista – 15 pkt, Prelegent – 30 pkt

Na konferencji IAB HowTo: win Search Marketing in 2018 otrzymasz potężną dawkę eksperckiej wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach!

Sprawdzisz, jak można podnosić efektywność kampanii marketingowych poprzez wykorzystanie danych z własnych systemów sprzedażowych i CRM oraz jak się robi prawdziwy real-time performance. 
Czyli jak przegonić konkurencję!

Dowiesz się, o nowych trendach w Search Marketingu, zmianach algorytmów, wyszukiwaniu głosowym i łączeniu działań w wyszukiwarce z kampaniami TV.
 Czyli co przyniesie najbliższa przyszłość!

Przekonasz się, że można z sukcesem budować dobrą widoczność w wyszukiwarce współpracując z blogerami i że mniejsze firmy mogą skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania z dużymi markami.
 Czyli jak działać sprytnie i z pomysłem!

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto. 

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza na

Łódź Jungle Web to  konferencja poświęcona marketingowi internetowemu, nowym technologiom i innowacjom biznesowym.

W tym roku poruszy tematykę: Growth Hacking Marketing, Social Media, Marketing Automation, Influencer Marketingu i VR&AR. Prelegentami  wydarzenia są osoby ściśle związane z branżą marketingową i internetową np. Michała Sadowskiego, Mateusza Czecha, Dagmarę Pakulską czy Artura Roguskiego.

Podczas drugiego dnia dajemy uczestnikom możliwość wzięcia udziału w warsztatach o różnorodnej tematyce. W tym roku jest ich 10. Tematyka warsztatów to m.in. Google AdWords, Facebook Ads, Chatboty, UX, Instagram.

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt,  Prelegent – 30 pkt

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Temat kolejnego spotkania w Warszawie 12.04.2018  godz. 19.00 – Go Global Startupie !

Wstęp bezpłatny.

 

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

IAB Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.

Przez pięć dni w siedzibie IAB Polska eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Celem IAB Internet Week jest dostarczenie uczestnikom dogłębnej wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej oraz pokazanie, że umiejętność łączenia tych narzędzi jest konieczna do stworzenia skutecznej strategii działań marketingowych online

VIII edycja warsztatów odbędzie się  9 – 13 kwietnia 2018

Wstęp bezpłatny.

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt/warsztat, Prelegent – 10pkt/warsztat

Już po raz szósty zapraszamy na wyjątkowo inspirujące prelekcje i case study nie tylko z rynków polskich, lecz także zagranicznych.

Drugiego dnia w trakcie warsztatów dowiesz się jak efektywnie wykorzystać email marketing i łączyć go z innymi działaniami. Konferencja to nie tylko możliwość uczestniczenia w ciekawych prelekcjach i warsztatach, to świetna okazja do poznania wyjątkowych osób oraz wymiany doświadczeń.

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z 10% rabatem.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25 pkt, Prelegent – 40 pkt

Podczas konferencji Digital & Marketing Trends ‚ 18 w Warszawie dowiesz się:

  • Jak zbudować dobry digital loyalty program,
  • Jak block chain może zmienić strategie marketingowe przedsiębiorstw,
  • Jak budować zaangażowanie pokoleń przyszłości,
  • O najważniejszych digitalowych kompetencjach marketerów przyszłości,
  • dlaczego Twoja firma tak bardzo potrzebuje digital detox, 
  • Jak używać Social & Influence Marketing, aby wygenerować najlepszą strategię marketingową, 
  • O przyszłości Life Personalized Website, 
  • Jak najlepiej pobudzić CX – AR / VR, 
  • Jakie są najważniejsze zagrożenia dla marketerów online & digital w kontekście RODO – praktyka, 
  • Jak zarządzać transformacją cyfrową oraz projektami IT

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z 20% rabatem.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Już za kilka miesięcy, w maju 2018 r. w krajach Unii Europejskiej wejdzie w życie nowe rozporządzenie ws. ochrony danych osobowych (RODO).

To największa od ponad 20 lat reforma w tym zakresie. I oznacza także rewolucyjne zmiany w zakresie gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych swoich klientów przez przedsiębiorców, w szczególności tych działających w branży interaktywnej.

Co za tym idzie, wymaga również wdrożenia zupełnie nowych procedur i to praktycznie od zaraz (od momentu obowiązywania za niedostosowanie się do Rozporządzenia będą grozić wysokie unijne sankcje)

Podczas dwudniowego kompleksowego szkolenia nie tylko zapoznamy uczestników z nowymi przepisami, ale przede wszystkim zaproponujemy całą procedurę wdrożenia RODO z uwzględnieniem specyfiki i wymagań branży interaktywnej:

  • przejdziemy krok po kroku kompletną check-listę wszystkich działań, jakie należy wprowadzić,
  • omówimy najważniejsze zidentyfikowane problemy wraz przykładami ich rozwiązania,
  • odpowiemy na pytania dotyczące wprowadzenia RODO w Twojej firmie

    Cena:

    • Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska: 390 zł netto
    • Przedstawiciele firm niezrzeszonych: 890 zł netto

    UWAGA! Ze względu na warsztatowy charakter liczba miejsc jest mocno ograniczona. W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 40 osób.

    Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy organizuje konferencję „REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE”. Nawiąże ona do „Apelu do twórców i osób wpływających na kształt reklamy” z sierpnia ubiegłego roku i podejmie temat wykorzystania w komunikacji marketingowej symboli patriotycznych. Zaprezentowane zostaną także inne pułapki w reklamie, w tym najczęściej skarżone przekazy reklamowe oraz normy prawne regulujące reklamę versus Kodeks Etyki Reklamy.

Konferencja stanowi odpowiedź Rady Reklamy m.in. na problem nieodpowiedzialnego nawiązania do wydarzeń historycznych w komunikacji marketingowej, który poruszył całe środowisko reklamowe w połowie ubiegłego roku. W dodatku zbliżają się obchody setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, co prawdopodobnie przyniesie wzrost przekazów reklamowych o tematyce historycznej i patriotycznej.

 

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej – 300 zł netto. W formularzu zgłoszeniowym wydarzenia należy wybrać odpowiednią opcję.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Temat kolejnego spotkania w Warszawie 15.03.2018  godz. 19.00 – HACKING SALES

Wstęp bezpłatny.

 

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

Czasy kiedy reklama online kojarzyła nam się z uciekającym krzyżykiem na banerach mamy już dawno za sobą. Budżety wydawane na reklamę w internecie sprawiają, że marketerzy poszukują efektywności. Jednocześnie sam internet bardzo się zmienia, teraz to dojrzałe medium, ale dopiero od niedawna marketerzy zaczynają dostrzegać rolę video online w budowaniu siły marki

Czy możemy zatem przełożyć zasady budowania kampanii w telewizji na online?

Kantar Millward Brown zaprasza na konferencję poświęconą skutecznej komunikacji w wielu kanałach. Gościem specjalnym konferencji będzie Daren Poole, Global Creative Domain Lead w Kantar, który opowie o tym, w jaki sposób budować skuteczną reklamę video online. Kolejny międzynarodowy ekspert Erin Iversen, Regional Director, Media & Digital w Kantar, pokaże przykłady skutecznych kampanii marketingowych zawierających formaty video.

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Jak go osiągnąć w bardzo zróżnicowanym, pełnym niespójności i zaskoczeń cyfrowym świecie? Jak działać szybciej, bardziej efektywnie niż inni? Gdzie szukać nowych pomysłów?.

Podczas 7. edycji konferencji Impact Day – wspólnie z naszymi prelegentami z Polski ze świata – przedstawimy różne pomysły na rozwój biznesu w środowisku cyfrowym. Podzielimy się doświadczeniami, obserwacjami, wynikami badań. Przyjrzymy się nowym możliwościom z perspektywy rynku, nowych grup klientów, zastosowania narzędzi marketingowych i systemów online.

 

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Dwa dni wypełnione prelekcjami, które zostaną wygłoszone przez najlepszych prelegentów z całej Polski, zagadnienia z obszaru marketingu, oprogramowania, projektowania i zarządzania zespołami w branży mobile, a to wszystko przekazane w sposób maksymalnie merytoryczny i wartościowy. Tyle i o wiele więcej już  1 i 2 marca w Krakówie podczas Mobile Trends Conference 2018!

 

Posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą kupić bilet na wydarzenie 15% taniej. Specjalny KOD RABATOWY mogą otrzymać, pisząc na adres: dimaq@iab.org.pl

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Już dnia 1 marca odbędzie się EDYCJA SPECJALNA Kongresu Online Marketing. Tym razem działamy pod hasłem: Skuteczne recepty marketingowe Kongresu Online Marketing – praktycy dla praktyków. 

Koncentrujemy się wyłącznie na praktycznej i rzetelnej wiedzy marketingowej, którą przekazujemy językiem marketerów dla marketerów. Nie promujemy gwiazd branżowych, a praktyczne i skuteczne rozwiązania! U nas nie znajdziesz wystąpień inspiracyjnych poprowadzonych przez zawodowych mówców. Skupimy się wyłącznie na konkretnych i wypróbowanych metodach promocji w internecie. Wszyscy prelegenci to marketerzy, którzy na co dzień odpowiadają za działania promocyjne i budżety reklamowe małych, średnich i dużych firmach. Każdy z nich przekaże przynajmniej 3 wartościowe i sprawdzone recepty na wzrost sprzedaży w internecie.

 

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z 15% rabatem.

Prosimy o kontakt na dimaq@iab. org.pl

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

 

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Temat kolejnego spotkania w Krakowie 27.02.2018  – Marketingowe trendy w 2018 roku

Wstęp bezpłatny.

 

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

Chcesz wiedzieć, jak wykorzystywać marketing automation, by skuteczniej realizować cele biznesowe Twojej firmy?

Podczas konferencji przedstawimy zagadnienie Marketing Automation z różnych perspektyw – począwszy  od definicji, trendów i zmian, jakie niesie ze sobą Marketing Automation dla tworzenia i realizacji strategii marketingowej.

  • Pokażemy typowe i innowacyjne zastosowania, połączenie z Programmatic, zaawansowaną analityką i Big Data oraz  wpływu Marketing Automation na całą organizację.
  • Pokażemy konkretne, działające case`y prezentowane z udziałem marek reprezentujących różne branże i stopnie zaawansowania w wykorzystaniu Marketing Automation, skupiając się na praktyce, a nie teorii i obietnicach.
  • Zależy nam by uczestnicy konferencji mieli możliwość zobaczenia szerszego kontekstu Marketing Automation. Zamiast postrzegania automatyzacji przede wszystkim przez pryzmat narzędzi, skupimy się na nadchodzącej zmianie, która wpłynie radykalnie na marketing i dotychczasowe sposoby komunikacji z klientami. Dotarcie do właściwego klienta, we właściwym momencie, z właściwym komunikatem, przez właściwy kanał komunikacji.

Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Kongres For Social Media to wielkie coroczne spotkanie osób pracujących na co dzień w obszarze social media. Tylko praktyczna i użyteczna wiedza do zastosowania od zaraz.

Już 15 lutego 2017 w Warszawie dowiesz się:

  • Jak prowadzić dochodowe konto na Facebooku
  • Jak przeprowadzić skuteczną kampanię sprzedażową na Facebooku
  • Jak znaleźć najlepszy segment klientów dzięki narzędziom Facebooka
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy przy stosowaniu video w komunikacji social media
  • Jakie są planowane i wdrażane zmiany na Facebooku
  • Jak sprawić, by treści były udostępniane

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej 499 zł netto przy zgłoszeniu do 10.02.2018. Po specjalny kod rabatowy uprawniający do zniżki należy zgłosić się na adres: dimaq@iab.org.pl 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Prelegent – 30 pkt.

W programie konferencji DIGITAL MARKETING znajdą  się aktualne trendy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji . Ponadto eksperci pokażą analityczny wymiar digital marketingu oraz  jak równoważyć aktywność offline i online oraz  wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.

Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny. Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.

W programie m. in.:

  • Dokąd zmierza digital marketing?
  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych
  • Sprzedaż offline i online – współpraca zamiast konkurencji ?
  • Marketing automation – jaką formę automatyzacji wybrać ?
  • User experience- drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
  • Od touchpointów do mikromomentów – zmiany w customer journey
  • Skuteczne kampanie PPC w social media
  • Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
  • Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories

Posiadacze certyfikatów DIMAQ mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej, 500 zł rabatu na hasło: dimaq_500. Kod należy wpisywać w polu UWAGI w formularzu rejestracyjnym.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Panelista – 15 pkt, Prelegent – 30 pkt

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Temat kolejnego spotkania w Warszawie 11.01.2018 godz.19.00 : Prawo i Startupy

Wstęp bezpłatny.

 

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Temat kolejnego spotkania w Krakowie: Skuteczna reklama – jak to zrobić? vol. 2

Wstęp bezpłatny.

 

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

Już za kilka miesięcy, w maju 2018 r. w krajach Unii Europejskiej wejdzie w życie nowe rozporządzenie ws. ochrony danych osobowych (RODO).

To największa od ponad 20 lat reforma w tym zakresie. I oznacza także rewolucyjne zmiany w zakresie gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych swoich klientów przez przedsiębiorców, w szczególności tych działających w branży interaktywnej.

Co za tym idzie, wymaga również wdrożenia zupełnie nowych procedur i to praktycznie od zaraz (od momentu obowiązywania za niedostosowanie się do Rozporządzenia będą grozić wysokie unijne sankcje)

Podczas dwudniowego kompleksowego szkolenia nie tylko zapoznamy uczestników z nowymi przepisami, ale przede wszystkim zaproponujemy całą procedurę wdrożenia RODO z uwzględnieniem specyfiki i wymagań branży interaktywnej:

  • przejdziemy krok po kroku kompletną check-listę wszystkich działań, jakie należy wprowadzić,
  • omówimy najważniejsze zidentyfikowane problemy wraz przykładami ich rozwiązania,
  • odpowiemy na pytania dotyczące wprowadzenia RODO w Twojej firmie.

Cena:

  • Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska: 390 zł netto
  • Przedstawiciele firm niezrzeszonych: 890 zł netto

UWAGA! Ze względu na warsztatowy charakter liczba miejsc jest mocno ograniczona. W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 40 osób.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt

Weź udział w pierwszej całodziennej konferencji IAB Polska skierowanej do marketerów i pracowników agencji (strategów, mediowców) zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem esportu i gamingu do realizacji celów biznesowych marek:

  • szczególnie w kategoriach FMCG (napoje, przekąski, energetyki),
  • producentów sprzętu technologicznego
  • operatorów telekomunikacyjnych.

Dowiesz się, czym jest esport i kim są jego fani, jak budować strategię marketingu esportowego i jak mierzyć wartość esportu.  Poznasz zasady tworzenia angażującego contentu, współpracy z gamingowymi influencerami i drużynami esportowymi. Pokażemy, jak zorganizowaać event dla e-graczy i jak profesjonalnie przeprowadzić transmisję z rozgrywek.

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Impact Academy End-Year Seminar zaprasza na kolejne wydarzenie:

 Insight into 2018

Jakie trendy i zjawiska ukształtują rynek, jak na nie zareagują przedsiębiorstwa i jaki będzie marketer’2017. Główne punkty na mapie rynku digital w 2018.

WYKŁADY

  1. Tech-Konsument 2018: oczekiwania, potrzeby, decyzje i wybory – Prelegent Paweł Ciacek, MillwardBrown
  2. Design trends 2018 – Prelegent Bartłomiej Kozłowski, Grupa Onet-RAS Polska
  3. Jak blockchain zmieni customer experience – Prelegent Szymon P. Pepliński,  Gamenation, Hotel Online
  4. Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze?  – Prelegent – Łukasz Grass, red. Nacz. Bussines Insider

WARSZTATY

  1. Gaming i esport. Jak marketerzy z różnych branż wykorzystują możliwości e-sportu?
  2. Trening redukcji stresu. Sesja mindfulness.
  3. Wykorzystanie botów w efektywnej komunikacji klientami.
  4. Content efficiency check, czyli jak zmierzyć działanie treści.
  5. Geolokalizacja w marketingu – jak skutecznie docierać do klientów w Twojej okolicy.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 15 pkt

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność.

Adresowany jest zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji. To konkurs zarówno dla dużych jak i małych budżetów. Warunkiem jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Główną ideą MIXX Awards jest ocena kampanii reklamowych jako całości. To unikalny konkurs, gdzie każdy zgłoszony projekt rozpatrywany jest pod kątem wszystkich kluczowych dla reklam aspektów:

– strategia,

– wykonanie i wykorzystanie mediów,

– rezultaty i ROI,

– kreacja reklamowa.

Miks tych kryteriów składa się na holistyczną ocenę końcową każdej kampanii.

Punktacja Gala MIXX Awards 2017 – Uczestnik – 5 pkt

Specjalne oferty cenowe dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ już niebawem.

MIXX Conference to konferencja od lat towarzysząca gali rozdania nagród MIXX Awards. To jedyne wydarzenie, podczas którego przedstawiane są case studies kampanii digital również tych nominowanych w konkursie. Kulisy kilkunastu najbardziej inspirujących kampanii prezentowane są zawsze w parach: przedstawiciel klienta i agencji.

 

 

Punktacja MIXX Conference 2017 – Uczestnik – 20 pkt, Prelegent  – 40 pkt

CZWARTE SPOTKANIE EKSPERTÓW, PRAKTYKÓW, NAUKOWCÓW, DECYDENTÓW I SPECJALISTÓW ZAANGAŻOWANYCH W PROCESY CYFROWEJ TRANSFORMACJI FIRM I INSTYTUCJI PUBLICZNYCH.

TEMAT PRZEWODNI TEGOROCZNEJ EDYCJI PROWADZI NAS DO SEDNA STRATEGII BIZNESOWYCH ZWIĄZANYCH Z CYFRYZACJĄ ORAZ DO KLUCZOWEGO WYZWANIA JAKIE STOI PRZED LIDERAMI CYFROWYCH TRANSFORMACJI. JAK WYKORZYSTAĆ ROZWIJAJĄCE SIĘ GWAŁTOWNIE MOŻLIWOŚCI AUTOMATYZACJI, AUTONOMII, PREDYKCJI I ANALITYKI DO TWORZENIE PRAWDZIWIE INTELIGENTNYCH PRODUKTÓW I ORGANIZACJI. PIONIERZY ALGORYTMICZNEGO BIZNESU POTWIERDZAJĄ ZNANĄ PRAWDĘ, ŻE PRZYSZŁOŚĆ JUŻ NADESZŁA, JEST TYLKO NIERÓWNO ROZŁOŻONA.

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Panelista – 15 pkt, Prelegent – 30 pkt

Konferencja E-commerce Insights, w całości poświęcona najnowszym trendom i technologiom w e-handlu, odbędzie się 14 lipca br. w Warszawie. Jest organizowana przez GetResponse, dostawcę usług email marketingowych i marketing automation.

Podczas spotkania swoim doświadczeniem podzielą się reprezentanci takich marek jak m.in. Google, Allegro czy Carrefour. Prelegenci omówią konkretne case studies, wskażą najskuteczniejsze rozwiązania digitalowe oraz wyjaśnią, jak nowe przepisy RODO wpłyną na branżę e-commerce.

Uczestnicy będą mogli również odbyć indywidualne konsultacje z ekspertami, którzy krok po kroku pokażą, jak z pomocą narzędzi GetResponse usprawnić realizacje strategii sklepów online.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Specjalność Nowe media w Collegium Civitas to starannie sprofilowany program studiów dla osób, które planują karierę w branży internetowej w Polsce i na świecie. Program źródłowy został przygotowany we współpracy z IAB Polska, a wśród wykładowców licznie reprezentowani są znani menedżerowie branży interaktywnej. Studia zapewniają uzyskanie specjalistycznych umiejętności z obszaru marketingu interaktywnego popartych szeroką wiedzą z dziedziny nauk społecznych, dzięki czemu kształcą kadrę aspirującą do zarządzania zespołami w agencjach interaktywnych.

Specjalizacja „Nowe media” w Collegium Civitas dzięki współpracy z IAB Polska, łączy dwie perspektywy – ugruntowaną wiedzę akademicką z obszaru socjologii kultury i nauki o komunikacji oraz praktyczne „know how” codziennej pracy w branży interaktywnej. Dzięki temu, na zakończenie studiów studenci mają szanse na podwójne potwierdzenie swojej wiedzy i kompetencji: dyplom magistra socjologii  oraz Certyfikat DIMAQ – niezbędny w procesach rekrutacji w firmach branży internetowej.

 

Od października 2017 r. uruchomiona zostanie międzykierunkowa, otwarta dla wszystkich studentów Uczelni specjalność dodatkowa „Digital marketing”. W ramach nauki studenci będą mogli przygotować się do egzaminu na certyfikat kwalifikacji zawodowych DIMAQ, czyli Digital Marketing Qualification. Jest to program certyfikacji kompetencji e-marketingowych, potwierdzający kwalifikacje pracowników rynku usług marketingu internetowego.

Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQ – pierwszego w Polsce programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska. Co Oznacza, że program studiów przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ. Osoby, które już posiadają certyfikat, za ukończenie kierunku otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.

Formuła studiów zaprojektowana tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketingowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe na swoich własnych projektach – czyli maksymalne odejście od suchej teorii.

 

Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQ – pierwszego w Polsce programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska. Co Oznacza, że program studiów przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ. Osoby, które już posiadają certyfikat, za ukończenie kierunku otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.

Celem studiów jest dostarczenie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, w szczególności dotyczącej instrumentarium e-marketingu, a także wyrobienie umiejętności formułowania strategii e-marketingowej oraz analizy modeli e-biznesu.

Już za kilka miesięcy, w maju 2018 r. w krajach Unii Europejskiej wejdzie w życie nowe rozporządzenie ws. ochrony danych osobowych (RODO).

To największa od ponad 20 lat reforma w tym zakresie. I oznacza także rewolucyjne zmiany w zakresie gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych swoich klientów przez przedsiębiorców, w szczególności tych działających w branży interaktywnej.

Co za tym idzie wymaga również wdrożenia zupełnie nowych procedur i to praktycznie od zaraz (od momentu obowiązania za niedostosowanie się do Rozporządzenia będą grozić wysokie unijne sankcje).

Podczas dwudniowego kompleksowego szkolenia nie tylko zapoznamy uczestników z nowymi przepisami, ale przede wszystkim zaproponujemy całą procedurę wdrożenia RODO z uwzględnieniem specyfiki i wymagań branży interaktywnej:

– przejdziemy krok po kroku kompletną check-listę wszystkich działań, jakie należy wprowadzić,

– omówimy najważniejsze zidentyfikowane problemy wraz przykładami ich rozwiązania,

– odpowiemy na pytania dotyczące wprowadzenia RODO w Twojej firmie.

Cena:

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska: 390 zł netto

Przedstawiciele firm niezrzeszonych: 890 zł netto

UWAGA! Ze względu na warsztatowy charakter liczba miejsc jest mocno ograniczona. W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 40 osób.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Temat kolejnego spotkania w Warszawie: „5G i Internet of Things”

Wstęp bezpłatny.

 

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

Na Impact Webinar w ciągu 45 min dowiesz się:
• czym jest e-sport i na czym polega fenomen jego gwałtownego rozwoju (prognozy na najbliższy rok)
• co oznacza społeczność zaangażowana – kim są fani e-sportu i dla jakich brandów są szczególnie atrakcyjną grupą
• jak marketerzy mogą wykorzystywać możliwości e-sportu – przykłady najciekawszy kampanii
• jaka jest korelacja między e-sportem a sportem – poznaj cechy wspólne, zależności i plany na przyszłość

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt, Prelegent – 4 pkt

Viewability to jeden z najgorętszych obecnie tematów branży reklamy cyfrowej. Standard, jaki został wypracowany w ramach IAB Polska, ma zapewnić weryfikację widoczności powierzchni reklamowej online, tym samym zwiększyć zaufanie do opłacalności wydatków na reklamę w internecie i wzmocnić skuteczność kampanii.

IAB Expert Panel będzie doskonałą okazją do oficjalnego ogłoszenia standardu  oraz wymiany poglądów na temat viewability jako jednego z kluczowych czynników wpływających na efektywność działań reklamowych.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Panelista – 10pkt

FILMTERACTIVE FESTIVAL TO WYDARZENIE, KTÓRE NA ZAWSZE ZMIENI SPOSÓB, W JAKI MYŚLISZ O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ.

 

CONTENT OF THE FUTURE

Filmteractive Łódź to również świetna okazja do nawiązania kontaktów w przyjaznej, kameralnej atmosferze Łódzkiej Szkoły Filmowej. To tutaj od 2011 roku spotykają się przedstawiciele biznesu, reklamy i przemysłów kreatywnych, aby razem stawiać wyzwania branży marketingowej.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

“Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji.

Potężna dawka email marketingowej wiedzy, możliwość przedyskutowania swoich pomysłów z przedstawicielami FreshMaila, w luźnej atmosferze przy kawie i ciastku, a na zakończenie certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Już 16 października rozpocznie się kolejna edycja szkoleń podczas których zespół FreshMaila podzieli się swoją wiedzą z pasjonatami e-marketingu w aż 5 polskich miastach:

  • Kraków 16.10
  • Wrocław 17.10
  • Poznań 18.10
  • Gdańsk 19.10
  • Warszawa 20.10

Punktacja za ten event: Uczestnik – 3pkt, Prelegent – 5pkt

Konferencja Marketing Progress to 2 dni inspirujących prelekcji, 300 uczestników, ponad 20 prelegentów, 6 warsztatów,
ponad 20 godzin wystąpień, networking oraz brak prezentacji sponsorskich.

Podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości. Skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia? Poznasz sposoby budowania trwałych relacji z klientem. Otrzymasz szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

FILMTERACTIVE FESTIVAL TO WYDARZENIE, KTÓRE NA ZAWSZE ZMIENI SPOSÓB, W JAKI MYŚLISZ O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ.

 

BRANDS OF THE FUTURE

Filmteractive Warsaw – będzie okazją do dyskusji o przyszłości budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także do zastanowienia się, jak ewoluują aktualne trendy, dotyczące tworzenia treści, o które dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej. Dlatego warto dowiedzieć się, jak zbierać informacje, projektować strategię, dobierać narzędzia oraz z nich korzystać w budowaniu marki przyszłości.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

UX Poland to jedna z największych konferencji UX w Europie, poświęcona innowacjom w zakresie projektowania produktów i usług. Tegoroczną edycję wydarzenia objęliśmy akredytacją DIMAQ. 

8. edycja konferencji odbędzie się 11-13 października 2017 w Warszawie. Tematem przewodnim  będą interakcje i nowe interfejsy.  O rozwiązaniach w tym zakresie mówić będą między innymi: Phillip Hunter (Amazon), Alan Cooper (Cooper), Matthew Luhn (Pixar), Marcin Treder (UX Pin).

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

IAB HowTo jest cyklem wydarzeń powstałym z inicjatywy członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ideą wydarzeń jest chęć dzielenia się najnowszymi i najlepszymi digitalowymi praktykami z pierwszej ręki – przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kluczowymi kwestiami w zakresie reklamy internetowej.

Tym razem to członkowie Grupy Roboczej Programmatic przez cały dzień prowadzić będą praktyczne warsztaty adresowane do marketerów.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

In Digital Marketing to wydarzenie w całości poświęcone digital marketingowi. To czas na przyjrzenie się rewolucyjnym zmianom oraz nowym technologiom wspierającym marketing i komunikację.

in DM to merytoryka, wybitni specjaliści, praktycy i twórcy trendów z Polski i z zagranicy. Gdzie na 2 scenach pokażemy i przedyskutujemy najnowsze trendy, narzędzia i techniki digital marketingu a także poruszymy aktualne tematy.

To także obecność innowacyjnych produktów i usług w dużej strefie Expo w digitalowym wydaniu oraz silna reprezentacja pomysłów drzemiąca w start-up’ach.

inDM to także moc atrakcji, strefa chillout i after party, które w mniej oficjalnej atmosferze pozwala na umocnienie nawiązanych znajomości i relacji.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Ppodczas konferencji poruszone zostaną najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję poznać kierunek rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Poruszone zostaną tematy związane z najnowszymi trendami, sposobami monetyzacji powierzchni reklamowych, wykorzystaniem danych w Programmatic.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

E-COMMERCE STANDARD to konferencja z najdłuższą tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet.

To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku, dedykowane dyrektorom i menedżerom e-commerce z dużych i średnich firm.

W ciągu 2 dni omówione zostaną najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm. Drugi dzień konferencji jest wzbogacony interaktywnymi warsztatami i sesją inspiracji.

Agenda konferencji jest oparta o praktyczne doświadczenia czołowych firm, takich jak: Bluerank, Carrefour, Cyfrowy Polsat, Danone, Google, Kazar, K2, Orange, Plus, TVN, TradeTracker, Usability LAB, Webbiz, Westwing Home & Living.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.

Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt/warsztat, Prelegent – 10pkt/warsztat

Blog Forum Gdańsk to najważniejsza w Polsce interdyscyplinarna konferencja dla blogerów.

Fake newsy, przekraczanie granic własnego „ja” czy profilowanie osobowości na podstawie śladów cyfrowych to tematy wybranych prelekcji podczas najważniejszej w Polsce konferencji dla blogerów/vlogerów i twórców internetowych. 8 edycja Blog Forum Gdańsk odbędzie się w weekend 23-24 września 2017, a tegorocznym hasłem przewodnim jest „przekraczanie granic”.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Już za kilka miesięcy, w maju 2018 r. w krajach Unii Europejskiej wejdzie w życie nowe rozporządzenie ws. ochrony danych osobowych (RODO).

To największa od ponad 20 lat reforma w tym zakresie. I oznacza także rewolucyjne zmiany w zakresie gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych swoich klientów przez przedsiębiorców, w szczególności tych działających w branży interaktywnej.

Co za tym idzie wymaga również wdrożenia zupełnie nowych procedur i to praktycznie od zaraz (od momentu obowiązania za niedostosowanie się do Rozporządzenia będą grozić wysokie unijne sankcje).

Podczas dwudniowego kompleksowego szkolenia nie tylko zapoznamy uczestników z nowymi przepisami, ale przede wszystkim zaproponujemy całą procedurę wdrożenia RODO z uwzględnieniem specyfiki i wymagań branży interaktywnej:

– przejdziemy krok po kroku kompletną check-listę wszystkich działań, jakie należy wprowadzić,

– omówimy najważniejsze zidentyfikowane problemy wraz przykładami ich rozwiązania,

– odpowiemy na pytania dotyczące wprowadzenia RODO w Twojej firmie.

Cena:

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska: 290 zł netto

Przedstawiciele firm niezrzeszonych: 790 zł netto

UWAGA! Ze względu na warsztatowy charakter liczba miejsc jest mocno ograniczona. W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 40 osób.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt

9. edycja.

InternetBeta to miejsce spotkania specjalistów i pasjonatów związanych z Internetem i nowymi technologiami. Przedstawiciele najważniejszych agencji reklamowych, digitalowych, inwestorzy, startupowcy, rozwijający innowacyjne projekty, managerowie i właściciele zarządzających największymi serwisami i sklepami internetowymi, osoby odpowiedzialne za marketing i innowacje pracujących dla największych marek oraz tych niszowych, socjologów, psychologów, przedstawicieli samorządów i organizacji pozarządowych.

UWAGA: POSIADACZE CERTYFIKATÓW DIMAQ BĘDĄ MIELI SPECJALNĄ CENĘ BILETÓW. SZCZEGÓŁY JUŻ NIEBAWEM!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Konferencja Impact Day organizowana jest dwa razy w roku, jest to największe przedsięwzięcie edukacyjne Media Impact Polska (Grupa Onet-RAS Polska). Konferencje te poświęcone są ważnym i świeżym tematom w świecie reklamy i marketingu, w obszarze digital. Prelegentami są autorytety w poszczególnych dziedzinach z Polski i z zagranicy.

Do tej pory Impact Days poświęcone były m.in. tematowi programmatic, video czy mobile, zaś podczas seminariów i webinarów Impact Academy poruszane były m.in. tematy: inbound marketing, influencer marketing, real time marketing, big data.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Content is a king!  A IAB HowTo to kompleksowy przewodnik po bogactwie contentowych działań dla marketerów. Już 4 września w Warszawie podczas całodziennej konferencji eksperci IAB Polska przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego angażowania odbiorców Twojej marki poprzez marketing treści. Chcesz zostać królem contentu? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.

IAB HowTo to cykl wydarzeń zainicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ideą jest chęć dzielenia się najnowszymi i najlepszymi digitalowymi praktykami z pierwszej ręki – przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kluczowymi kwestiami w zakresie reklamy internetowej. Tym razem będą to przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna.

Koszt udziału:

  • 270 PLN + VAT netto.
  • posiadacze certyfikatu DIMAQ: 170 PLN + VAT

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

IMPACT ACADEMY to cykl konferencji, warsztatów i webinariów, w trakcie których poszerzysz swoją wiedzę o najważniejsze w tym roku trendy i zjawiska w obszarze digital.

Wydarzenie to seria 3 wykładów raz część warsztatowa.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu internetowego w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.

W tym roku eksperci uznali, że światowe przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing.  Konieczne staje się  wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w  reklamie.

Specjalna cena dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ: członkowie IAB – 1290 zł netto, pozostali 1590zł netto

Punktacja za ten event: Uczestnik – 30pkt, Panelista – 35pkt, Prelegent – 50pkt

Podczas branżowej konferencji Power of Content Marketing, specjaliści, od lat tworzący i wdrażający strategie content marketingowe, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Konferencja dedykowana jest przede wszystkim osobom, które w swojej pracy odpowiedzialne są za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz prowadzenie komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej).

Lista wykładowców nie jest jeszcze zamknięta, ale obecnie znajdują się na niej same rozpoznawalne w branży nazwiska – ekspertów z Polski i zagranicy. Wystąpią między innymi: Rebecca Lieb – analityk, specjalista digital marketingu, Stephanie Losee – Head of Content w Visa, Magdalena Bugajło – ekspertka ds. szeroko pojętej komunikacji, marketingu i social media, Alenka Bester – Head of Digital Content Marketing w Zavarovalnica Triglav , Inga Batur – copywriter i digital editor w wiodącym słoweńskim towarzystwie ubezpieczeniowym, Karsten Krämer – założyciel i dyrektor zarządzający w C3 Munich.

Prezentacje prelegentów skupione będą głównie na budowaniu efektywnej i angażującej komunikacji, jednocześnie opłacalnej z biznesowego punktu widzenia.

WSTĘP na konferencję jest WOLNY, ale liczba miejsc jest ograniczona. Rejestracja uczestników odbywa się poprzez portal Evenea.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Content Marketing Master Class to całodniowe, praktyczne warsztaty tworzenia skutecznych strategii content marketingowych. Poprowadzą je dwie trenerki z USA – Stephanie Loose i Rebecca Lieb.
Warsztaty będą skupiać się głównie na sprzedażowym celu prowadzenia kampanii content marketingowych. Uczestnicy poznają liczne case studies i najlepsze przykłady dobrych praktyk. Dowiedzą się między innymi:

jak stworzyć skuteczną strategię content marketingową, opartą na zdefiniowanych celach biznesowych,
jak zaplanować działania i przeprowadzać ich audyty,
które wskaźniki (KPI) są najistotniejsze w mierzeniu skuteczności działań,
jakie taktyki mają największą siłę oddziaływania i najbardziej angażują odbiorców,
w jaki sposób pozyskać user-generated content,
jak zintegrować paid i earned media,
jak ponownie wykorzystać publikowany wcześniej content,
jakie są najnowsze trendy i jak content marketing będzie rozwijać się w przyszłości.
Warsztaty będą prowadzone w języku angielskim i dedykowane są managerom średniego szczebla, odpowiedzialnym za wdrażanie działań content marketingowych. Zgłoszenia i zakupu biletów można dokonać TUTAJ.

UWAGA. Dla członków IAB Polska przewidziano rabat w wysokości 10%. By go otrzymać należy wysłać wiadomość na adres: biuro@contentmarketingpolska.pl, powołując się na członkostwo w IAB Polska.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Prowadzący – 15 pkt

3 kwietnia upłynął termin zgłoszeń do 10. już edycji konkursu Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku. Projekty będą konkurować w aż 36 kategoriach. Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, 6 czerwca, która jest nie tylko jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży, ale też okazją do zabawy i networkingu. Uczestnicy konkursu mają zagwarantowane bezpłatne wejściówki, dla pozostałych zainteresowanych przewidziano bilety wstępu, które można nabyć tutaj.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 4pkt

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce.

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce.

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, w mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Festiwal SEO to największe tego typu branżowe spotkanie w Polsce, gdzie zapoznać będzie się można z nowościami, studiami konkretnych przypadków oraz spotkać setki osób zainteresowanych tematyką SEO z całej Polski. Impreza od lat skupia najważniejszych ekspertów z tej dziedziny. Zaproszeni goście będą stanowili ogromne źródło wiedzy dla osób zainteresowanych tematyką.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Warsztaty autorskie firmy Mobiem, których celem jest szerzenie specjalistycznej wiedzy nt. mobile marketingu i prezentowanie dobrych praktyk.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Prowadzący – 15 pkt.

Wczoraj Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube, dziś Snapchat, Tinder, Instagram, Vimeo. Social media ewoluują błyskawicznie, podobnie jak funkcje i możliwości, które oferują jak, gdzie i za pomocą jakich rozwiązań efektywnie budować biznes przy wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych?

Social Media Convent to jedna z największych konferencji na temat mediów społecznościowych, której piąta edycja odbędzie się już 27-28 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.

Podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji pojawi się ponad 40 prelegentów i prawie 500 uczestników. W programie nie zabraknie prelekcji dotyczących ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, badań dotyczące odbiorców, najnowszych trendów i prognoz dla branży (zgromadzonych w bloku GET INSPIRED), jak i informacji dotyczących wykorzystania narzędzi i dobrych praktyk wspierających, organizujących i systematyzujących działania w mediach społecznościowych oraz kanałów social media i budowania strategii skutecznej komunikacji w bloku GET PREPARED.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

IMPACT ACADEMY to cykl konferencji, warsztatów i webinariów, w trakcie których poszerzysz swoją wiedzę o najważniejsze w tym roku trendy i zjawiska w obszarze digital.

Pierwsze seminarium w edycji Impact Academy 2017 będzie poświęcone wizerunkowi: „Silne marki w erze cyfrowej”.

W serii 3 wykładów uczestnicy usłyszą o istotnych elementach w komunikacji marki – kulturze i innowacji jako sile napędowej dla marki, wskazówkach ważnych w działaniach mediowych, a także spojrzeniu na markę oczami odbiorcy oraz błędach i mitach w budowaniu świadomości marki.

W części warsztatowej będzie można dowiedzieć się o takich zagadnieniach związanych z wizerunkiem, jak: kryzys w mediach społecznościowych, viewability, CSR, skuteczne kampanie w mobile i usuwanie niewygodnych treści z sieci.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pktIMPACT SEMINAR #1 2017 „WIZERUNEK: Silne marki w erze cyfrowej”

Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.

Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt/warsztat, Prelegent – 10pkt/warsztat

Misją programu jest edukacja, inspirowanie i kształcenie liderów przyszłości. Digital University to nie tylko transfer wiedzy na temat nowych technologii prezentowanych przez wybitnych światowych specjalistów, to ogromna sieć kontaktów i wsparcia dla polskich przedsiębiorców, menadżerów, naukowców i studentów.

Digital University wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami technologicznymi. Łączy operacyjny know- how, pionierskie case study, praktykę liderów branży oraz największych autorytetów akademickich danej dziedziny. Unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia pozwala uczestnikom na jej wdrożenie w firmach/instytucjach umożliwiając tym samym ich dynamiczny rozwój.

Najbliższe zjazdy poświęcone będą następującej tematyce:

30.03.2017 What’s the Future of Media & Entertainment
31.03.2017 Cybersecurity
19.05.2017 Kobiety w nowych technologiach
09.06.2017 Zmiana pokoleniowa, Millenialsi, Pokolenie Z
06.10.2017 New Marketing
01.12.2017 FinTech

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

13. edycja Kongresu Online Marketing.

Hasłem przewodnim wydarzenia będzie samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń.

W planie kongresu m.in:

darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
10 strategii social media, które naprawdę działają
w jaki sposób wykorzystać emocje konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Piąta edycja konferencji MailMyDay.

Prelekcje i case study nie tylko z rynków polskich, lecz także zagranicznych. Drugiego dnia w trakcie warsztatów dowiesz się jak efektywnie wykorzystać email marketing i łączyć go z innymi działaniami. Konferencja to nie tylko możliwość uczestniczenia w ciekawych prelekcjach i warsztatach, to świetna okazja do poznania wyjątkowych osób oraz wymiany doświadczeń.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25, Prelegent – 40

Konferencja Impact Day organizowana jest dwa razy w roku, jest to największe przedsięwzięcie edukacyjne Media Impact Polska (Grupa Onet-RAS Polska). Konferencje te poświęcone są ważnym i świeżym tematom w świecie reklamy i marketingu, w obszarze digital. Prelegentami są autorytety w poszczególnych dziedzinach z Polski i z zagranicy.

Do tej pory Impact Days poświęcone były m.in. tematowi programmatic, video czy mobile, zaś podczas seminariów i webinarów Impact Academy poruszane były m.in. tematy: inbound marketing, influencer marketing, real time marketing, big data.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Cross Digital Marketing to wydarzenie które powstało z myślą o marketingowcach poszukujących inspiracji, motywacji, digitalowej energii i pomysłów. W ciągu jednego popołudnia, w warszawskim Digital Knowledge Village, odbędzie się cykl wystąpień ekspertów z różnych obszarów marketingu. Prelegenci opowiedzą o tym, jak wykorzystać kanały i narzędzia szeroko pojętego cross digital marketingu m. in. Video, Virtual Reality, Big Data, Mobile czy SEM. Nie zabraknie również ciekawych case study.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie www.crossdigital.pl. Liczba miejsc ograniczona. Przy zapisie prosimy wpisać w pole formularza („Napisz”) DIMAQ.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Mobile Trends Conference to największa w Polsce konferencja o trendach w marketingu, oprogramowaniu, projektowaniu i zarządzaniu zespołami w branży mobile.

8-10 marca 2017 r. w Krakowie – trzy inspirujące i pasjonujące dni, poświęcone w pełni wszystkiemu, co związane z branżą mobile oraz nowoczesnymi technologiami.

Jeśli zależy Wam na wymianie doświadczeń i networkingu w świetnej atmosferze oraz wiedzy na temat obecnych i nadchodzących trendów w branży, to miejsce dla Was!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

AB HowTo: win SEO in 2017 to wydarzenie, które stanowi kompleksowy przewodnik po działaniach SEO dla marketerów. Już 8 marca w Warszawie eksperci IAB Polska oraz zaproszeni goście, m.in. Łukasz Żelezny, przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego pozycjonowania w szybko zmieniającym się świecie algorytmów Googla. Chcesz wygrać SEO? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.

Specjalna cena dla posiadaczy DIMAQ: 150 zł netto

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

IAB Polska przeprowadził drugą edycję badania Prywatność w sieci, którego wyniki wskazują z jednej strony na dużą i wciąż rosnącą wiedzę na temat zagadnień związanych z prywatnością, z drugiej zaś na zdecydowane preferencje dotyczące treści i reklam, które według internautów powinny dopasowywać się do indywidualnych zainteresowań.
Pełny raport z badania premierowo udostępnimy i omówimy podczas #20 Expert Panelu.

Zaprezentowane wnioski będą punktem wyjścia w dyskusji eksperckiej nad przyszłością ochrony prywatności w sieci oraz wyzwaniami, jakie te zmiany niosą dla przedsiębiorców internetowych.

Tego dnia przedstawiciele IAB Polska oraz GIODO podpiszą list intencyjny dotyczący utworzenia Branżowego Kodeksu Dobrych Praktyk.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt.

IAB FutuLab to nowy cykl nieformalnych spotkań skupionych wokół najnowszych technologii wykorzystywanych w szeroko pojętym marketingu.

W swobodnej atmosferze nie tylko rozmawiamy i prezentujemy innowacyjne rozwiązania, ale przede wszystkim testujemy je na własnej skórze. Wszystko dzięki obecności przedstawicieli wiodących technologicznych firm, którzy wyjaśniają działanie i pełnię możliwości swoich „futu” produktów i usług.

Pierwsze spotkanie pod hasłem VIRTUAL REALITY odbędzie się 26 stycznia 2017 w siedzibie IAB Polska.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność.

MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja oparta wyłącznie o prezentacje bazujące na case studies.

Punktacja:

MIXX Awards Gala – Uczestnik – 5 pkt

MIXX Conference – Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt.

UWAGA: specjalna oferta cenowa dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ:

Konferencja: 300 zł + VAT

Gala: 500 zł + VAT

pakiet Konferencja+Gala: 700 zł + VAT

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.
AULA POLSKA to społeczność – skupiona wokół regularnych spotkań inicjatywy. Darmowe spotkania odbywają się średnio 2 razy w miesiącu, a każdorazowo uczestniczy w nich 300–350 osób. Spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest również tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

Studia E-marketing. Celem studiów jest nabycie przez słuchaczy przekrojowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu (e-marketing) i sprzedaży w internecie (e-commerce) oraz przygotowanie do certyfikacji w zakresie kwalifikacji zawodowej realizowanej pod auspicjami organizacji branżowej IAB Polska w ramach programu edukacyjnego dla profesjonalistów branżowych DIMAQ.

Poranek z email marketingiem to spotkanie z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Jego celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań oraz szerzenie dobrych praktyk.

Poranki są organizowane w 5 miastach: Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław.

Punktacja za ten event: Uczestnik jednego warsztatu – 3 pkt, Prelegent jednego warsztatu – 5 pkt

Tegoroczna edycja pod hasłem Jak skutecznie zaplanować i prowadzić kampanię reklamową w Internecie odbędzie się 28 września w Multikinie w Złotych Tarasach. Kongres rozpocznie się od inspirującego panelu keynote w którym wystąpią: Łukasz Jakóbiak, Natalia Hatalska oraz Marcin Maj.

Nie przypadkowo tworzenie kampanii będzie motywem przewodnim jesiennej edycji Kongresu. Wychodząc naprzeciw potrzebom uczestników Kongres podzielony został na dwie osobne ścieżki: dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

IAB Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.

Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Punktacja za ten event: Uczestnik jednego warsztatu – 5 pkt, Prelegent jednego warsztatu – 10 pkt

InternetBeta 2016 to ósma edycja jednej z najbardziej rozpoznawalnych, a dla wielu kultowej, konferencji branżowych w Polsce. Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i już teraz stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie.

Organizatorem jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

E-marketing w praktyce.

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia prowadzone są na wysokim poziomie merytorycznym wraz z partnerem strategicznym IAB Polska, a wykładowcami są znani wysoko cenieni praktycy rynku internetowego.