DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Sljedzim Internety – Spotkania marketingowe w Białymstoku

20 lipca 2022

Sljedzim Internety – Spotkania marketingowe w Białymstoku.
Zagadnienia z obszaru marketingu, technologii, internetu, social media, sprzedaży oraz biznesu ecommerce i jego reklamy online.

Spotkania są otwarte i darmowe, nie trzeba się zapisywać, wystarczy kliknąć „biorę udział” w tym wydarzeniu i przyjść o wyznaczonej dacie i porze w wyznaczone miejsce! 🙂
Zawsze zaczynamy spokojnym rozruchem, tzw. networkingiem, następnie +/- 2 godziny merytorycznych prezentacji ze sceny, po czym te najbardziej wartościowe kuluary – możliwość porozmawiania między sobą i z prelegentami.

Agenda:
18:00 Drzwi otwarte
18.30 Maciej Sawicki – Strategia marki czy strategia komunikacji – skąd mam wiedzieć, czego tak naprawdę potrzebuję?
19.00 Ewa Reducha-Wiśniewolska – Czy robisz to dobrze? Poznaj zasady UX writingu!
19.30 przerwa
20.00 Marcin Zajkowski – Trzeba było zostać dresiarzem… O szeleście dolarów i morzu możliwości w branży IT z perspektywy sprzedajnego programisty.

Sljedzim Internety – Spotkania marketingowe w Białymstoku Data: 20-07-2022 Punkty: 5 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Sljedzim Internety – Spotkania marketingowe w Białymstoku.
Zagadnienia z obszaru marketingu, technologii, internetu, social media, sprzedaży oraz biznesu ecommerce i jego reklamy online.

Spotkania są otwarte i darmowe, nie trzeba się zapisywać, wystarczy kliknąć „biorę udział” w tym wydarzeniu i przyjść o wyznaczonej dacie i porze w wyznaczone miejsce! 🙂
Zawsze zaczynamy spokojnym rozruchem, tzw. networkingiem, następnie +/- 2 godziny merytorycznych prezentacji ze sceny, po czym te najbardziej wartościowe kuluary – możliwość porozmawiania między sobą i z prelegentami.

Agenda:
18:00 Drzwi otwarte
18.30 Maciej Sawicki – Strategia marki czy strategia komunikacji – skąd mam wiedzieć, czego tak naprawdę potrzebuję?
19.00 Ewa Reducha-Wiśniewolska – Czy robisz to dobrze? Poznaj zasady UX writingu!
19.30 przerwa
20.00 Marcin Zajkowski – Trzeba było zostać dresiarzem… O szeleście dolarów i morzu możliwości w branży IT z perspektywy sprzedajnego programisty.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska