DIMAQ Voice to bezpłatne, cykliczne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży- posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

Zapraszamy na kolejne, dziewiąte już spotkanie, które odbędzie się:

  • 29 sierpnia 2019 w godz. 17:30-19:30
  • chcesz zapytać o certyfikat DIMAQ, czekamy na Ciebie od godz. 17:00
  • Dom Innowacji Społecznych MARZYCIELE I RZEMIEŚLNICY, Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy,  ul. Bracka 25 w Warszawie  (III piętro)

BĄDŹ NA BIEŻĄCO. Dołącz do WYDARZENIA NA FACEBOOKU i otrzymuj powiadomienia o kolejnych spotkaniach!

Pamiętaj, wstęp na wydarzenie jest wolny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje rejestracja.

Agenda #9 DIMAQ Voice:

17:35 - 18:00 Od zera do bestsellera, Damian Wiszowaty, Prezes Gonito, Gonito Sp. z o.o

Szkolenie “Od zera do Bestsellera” jest dedykowane osobom zarówno rozważającym rozpoczęcie sprzedaży na Amazon jak i tym, którzy zarabiają tam od wielu lat. Podczas szkolenia Prezes Gonito, Damian Wiszowaty opowie w jaki sposób wprowadzić swoją markę na Amazon i strukturyzować firrmę, jak promować swoje produkty aby zwiększyć

konwersję oraz dlaczego samo przygotowanie sprzedaży jest ważniejsze od samej sprzedaży.

18:10 - 18:40 Google Analytics & Tag Manager - wszystko co niezbędne aby zbierać poprawne dane, Monika Kołodziejczyk, CEO, ThinkDigital

Kluczem do efektywnych analiz i wnioskowania są poprawne dane. Czy jesteś pewny, że Twoje dane w Google Analytics są poprawne i właściwie je rozumiesz i interpretujesz? Chcesz dowiedzieć się jak prosto i szybko usprawnić oraz rozszerzyć zbierane dane przy pomocy Google Tag Managera? Podczas prezentacji otrzymasz gotową listę do audytu Twojego konta GA.

 

18:45 - 19:10 Jak Sztuczna Inteligencja wyszukuje nowych klientów - potencjał look-alike modelingu Case study z kampanii promocyjnej miasta Wrocław, Grzegorz Kosiński, CEO Audience Network (grupa Cloud Technologies)

Look-alike modeling to coraz częściej wykorzystywane narzędzie w kampaniach programmatic. Wykorzystując zaawansowaną analizę profili behawioralnych można dzięki niemu w sposób znaczący rozszerzyć grupę docelową naszej kampanii. W jaki sposób wykorzystując algorytmy sztucznej inteligencji można stworzyć i skutecznie wykorzystać segmenty look-alike dostosowane do potrzeb konkretnej kampanii?

Na przykładzie kampanii promocyjnej miasta Wrocław, której celem była promocja miasta w prestiżowym konkursie European Best Destination opowiemy jak wykorzystując dane i modelowanie look-alike pomogliśmy polskiemu miastu zdobyć tytuł najlepszej destynacji turystycznej 2018 roku. 67% oddanych na miasto głosów pochodziło z realizowanej przez nas kampanii programmatic.

 

Chcesz zostać prelegentem DIMAQ Voice? Nasza scena jest otwarta dla wszystkich, kórzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z digital marketingu. Sprawdź, jak zostać prelegentem >>

PARTNERZY

                                                                    

 

PATRONI MEDIALNI

           Brief