Trenerzy

Agata Czech

Senior e-commerce strategist, Wavemaker ,od 6 lat w branży mediowej. Początkowo skoncentrowana na obsłudze klientów w obszarze Paid Social. Od 4 zajmuje się szeroko rozumianym e-commerce – od strategii mediowej poprzez dynamiczne kreacje, wdrażanie rozwiązań optymalizacji call center oraz UX i marketing automation. Pracowała dla takich klientów jak Samsung, T-Mobile czy Wittchen.

Agata Sądel

Szef digitalu w Maxus, z ponad dziewięcioletnim doświadczeniem w branży medialnej, od sześciu lat pracuje wyłącznie w środowisku cyfrowym dla wiodących lokalnych i światowych marek: L’ Oreal, Allegro, Grupa Żywiec, Alior Bank i Avon. Wspiera Klientów Agencji w podejściu strategicznym, rozwija umiejętności w zespołach oraz wprowadza na rynek niestandardowe produkty cyfrowe. Jest laureatką wielu nagród: Media Trendy za Desperados oraz Żywiec za innowacyjny projekt cyfrowy. Jest szczególnie zainteresowana opracowywaniem i wdrażaniem strategii programowej w podejściu 360. Auchan Polska i INFOR.pl, Bank BPH, Bank DnB NORD, Fortis Bank, Grupa ING, Muzeum II Wojny Światowej, Proama

Agnieszka Parfienowicz

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe. Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION. Jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami. Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore. Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.

Bartłomiej Popławski

Niezależny konsultant ds. digitalu i strategii marketingowej łączący doświadczenie agencyjne i korporacyjne. Karierę rozpoczął w Starcom w 2004. Współtwórca agencji digitalowej Next. W latach 2012-2017 odpowiedzialny za strategię digitalową dla GSK w regionie CEE. Laureat konkursów branżowych m.in. Media Trendy i Impactor. Bloger podróżnik (www.doaustrii.pl), absolwent socjologii (UW) i podyplomowych studiów Marketing Interaktywny (SGH).

Jacek Szostak

Praktyk komunikacji digital i trener w Publicis Group. Propagator holistycznego podejścia do funkcjonowania marki w świecie mediów. Doświadczenie zdobywał przy ewaluacji strategii mediowych w badaniach marketingowych i neuromarketingowych. Od 12 lat związany z marketingiem i szkoleniami. AmRest, IKEA, PepsiCo, PZU, SONY, Unilever

Jakub Bakuła

Od 13 lat w branży digital marketingu. Trener i wykładowca akademicki. Wieloletni członek grup roboczych IAB, kierował grupą roboczą E-commerce. Odpowiadał za realizację kampanii nagradzanych w konkursach, m.in. MIXX Awards za najlepsze wykorzystanie nowych mediów. Aktualnie rozwija ofertę i odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami w agencji butikowej VEOVEE specjalizującej się w marketingu mobile, wideo i gamingu.

Justyna Spytek

Ekspert performance marketingu, z branżą internetową związana od 13 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. Od 6 lat odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. dla Home&you, WITTCHEN, 4f, Gino Rossi, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Peugeot, IKEA, Tesco, Getin Bank, KFC, Liberty Direct, Tchibo Direct.

Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji faceADDICTED uznanej za najlepszą agencję social media 2015 roku według Media i Marketingu Polska. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Frugo, Łowicz, Plus, Plush, Raiffeisen Polbank, Seat.

Kamila Kownacka

Managing Director, z grupą domów mediowych OMD jest związana od 12 lat. Prowadzony przez nią zespół specjalistów realizuje kampanie on line dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald’s. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym Mixx Awards, Effie oraz Cannes Media Lions.

Izabela Rokita

Z ramienia agencji mediowych przez jedenaście lat planowała i realizowała kampanie crossmediowe, a potem tworzyła i prowadziła zespoły pracując z firmami z sektorów od bankowości i finansów, przez telekomunikację, po FMCG i farmację. Obecnie pracuje z zespołem specjalistów z zakresu digital i contentu w agencji mediowej Zenith, zajmującym się wsparciem zespołów klienckich i klientów w wykorzystaniu nowych narzędzi, produktów i technologii. Ukończyła Wydział Zarządzania na UW i Szkołę Strategii Marki SAR.

Marta Pichlak-Miarka

Od 12 lat jest związana z domem mediowym OMD. Jako Group Account Director odpowiada za obsługę budżetu reklamowego NIVEA Polska a także HJ Heinz (marki Heinz oraz Pudliszki). W latach 2011-2014 pracowała także jako Business Consultant Customer Intelligence w SAS Institute w Belgii, dla ING, BNP Paribas Fortis czy ZapFi. Współpraca z czołowym dostawcą usług business intelligence na świecie pozwoliła jej zdobyć kompetencje w takich obszarach jak analityka i wizualizacja danych oraz zarządzanie komunikacją marketingową w świecie omnichannel. Trener i wykładowca, prowadziła szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Michał Szczur

Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Michał Łukasiewicz

Koordynator ds. systemów edukacyjnych, Media Impact Polska. Z branżą reklamową związany od 2007 roku. Pierwsze kroki stawiał w sieci reklamowej ARBOmedia, gdzie m.in. wprowadzał Facebooka do Polski oraz realizował pierwsze na tej platformie płatne kampanie dla największych klientów na rynku. Zarządzał również pierwszą polską platformą do automatyzacji działań reklamowych na Facebooku i Instagramie – Catvertiser.com oraz był odpowiedzialny za komunikację klubu piłkarskiego Legia Warszawa w mediach społecznościowych. W Media Impact dba o wiedzę i rozwój pracowników, przygotowując oraz realizując plany szkoleniowo – warsztatowe. Ze szczególnym naciskiem na biegłość w rozwiązaniach związanych z digital marketingiem w oparciu o certyfikację DIMAQ. Absolwent Studium Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskiem. Pasjonat nowych mediów, piłki nożnej i biegania.

Monika Bartołd

Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.

Aleksandra Zadygowicz

Head of digital – Nutricia Polska Sp. z o.o. (grupa Danone), posiada 20-letnie doświadczenie budowania strategii marek, tworzenia start-upów oraz wprowadzania korporacji do świata wirtualnego. Z branżą internetową związana od 2000 roku, kiedy współtworzyła sklep internetowy www.empik.com przy poziomie penetracji internetu wynoszącym 7% 😉 Aktualnie odpowiedzialna za strategię rozwoju digital lidera branży żywności dla dzieci oraz za rozwój kompetencji digitalowych w grupie Danone.

Roman Dudziński

Digital Director, Carat Polska – odpowiada za rozwój obszaru digital w Carat Polska. Skoncentrowany na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, kompetencji cyfrowych pracowników poprzez platformę „d2: dentsu digital” oraz strategii inwestycyjnej na polu digital media. Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), FMCG (grupa Barilla), motoryzacja (grupa PSA), odzież (adidas), technologia (Microsoft) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini). Pełniąc rolę digital lead’a kreował skuteczną komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online, jak i tylko w digitalu.

Leszek A. Nowak

Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

Andrzej Klimczyk

Trener praktyk, posiada 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, które zdobywał pracując między innymi w centrach outsourcingowych z takimi firmami jak HBO Polska, ORANGE, PKO SA, BP, AGORA. Wprowadzał również Internet „pod strzechy” szkoląc konsultantów jednej z pierwszych technicznych infolinii NEOSTRADY w TP S.A
Z branżą reklamową związany od blisko 5 lat. Obecnie pracuje jako trener wewnętrzny w Ringier Axel Springer Polska wiodącym wydawcą na rynku cyfrowym, gdzie prowadzi szkolenia produktowe, sprzedażowe (w tym indywidualne sesje coachingowe), oraz marketingowe. Odpowiedzialny jest również za rozwój szkoleń e-learningowych.
Prywatnie pasjonat kolarstwa szosowego i górskich biegów ULTRA.

Anna Elwart

Strateg digitalowy. Pasjonatka internetów, policzalności i codziennych wyzwań marketerów. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom. Aktywna obserwatorka rozwoju sharing economy. Pracowała po stronie domu mediowego, agencji jak i sieci reklamy internetowej. Ekspertka w dziedzinie reklamy digitalowej z doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach brand advertising. Realizowała kampanie m.in. dla takich marek jak: Renault, McDonald’s, NIVEA, TaxCare, PANDORA i wielu innych.

Wojciech Starzewski

Digital Manager i pasjonat internetu. W agencji Digital Resolution prowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii mediowych w kanałach on-line oraz procesy new business’owe. Doświadczenie zdobywał w agencji performance marketingu, a także po stronie klienta w Philips Polska i wydawcy w AGORA S.A.
Realizował kampanie dla takich klientów jak NIVEA, Activision Blizzard, Idea Bank, Huawei Enterprise, 4F czy Żabka – w 2017 kampania Żabka Kupony została nagrodzona brązową statuetką MIXX w kategorii Mobile.