ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Szukaliśmy jednolitego narzędzia, które jednocześnie pozwoli nam sprawdzić, ocenić oraz porównać kompetencje naszych pracowników z obszaru marketingu czyli wyznaczyć ich standard. Jednocześnie pozwoli na uporządkowanie wiedzy i wskaże obszary, którym warto poświęcić więcej uwagi. Zaobserwowaliśmy, że osoby uczestniczące w szkoleniu DIMAQ z większą łatwością potrafią zaznajomić się z segmentami rynku np. reklamy internetowej czy poznać czynniki oddziałowujące na jej rozwój.
Potrafią w pełni wykorzystywać oferowane im narzędzia, wiedzą na czym polegają ich różnice i jak je zastosować. W sposób samodzielny dokonują analiz danych i je interpretują. W sposób umiejętny dokonują selekcji właściwego połączenia działań przy jednoczesnym uwzględnieniu przyjętych celów i grup docelowych. W samych rozmowach dotyczących m.in. zakresu kreacji w reklamach online widoczne jest uporządkowanie wiedzy.

Magdalena Marchewka
Zespół ds. Rozwoju Pracowników
Polpharma


 

W ostatnich latach jako firma przeszliśmy przemianę, coraz większa część naszej pracy to działania digitalowe. Zależy nam na tym, aby wszystkie działy mówiły wspólnym językiem, dlatego co pewien czas robimy wewnętrzne szkolenia między działami. Przygotowania do certyfikatu DIMAQ, który potwierdza wiedzę z marketingu cyfrowego w szerokim zakresie, były dobrą okazją do podniesienia kompetencji dla całego zespołu.
W szkoleniach przygotowujących do egzaminu DIMAQ wzięło udział ponad trzy czwarte pracowników Media Group. Były to osoby nie tylko z działu digital, ale także z działu telewizyjnego, strategicznego i prawie cały zarząd. Decydując się na certyfikację w trudnym czasie pandemii pokazaliśmy też, że inwestujemy w naszych ludzi niezależnie od sytuacji na rynku. W szkoleniu mógł wziąć udział każdy, niezależnie, czy pracuje w domu mediowym Media Group 2 miesiące, czy 20 lat.

Al Harris
Prezes Zarządu
Media Group


 

Na początku roku wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.

Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

Akademia DIMAQ to szkolenia, które opierają się na normach branżowych wyznaczonych przez międzynarodowy standard kwalifikacji e-marketingowych.
Dzięki nim zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat digital marketingu lub jego wybranych obszarów oraz przygotujesz się do egzaminu DIMAQ i zdobędziesz certyfikat poświadczający Twoje kompetencje. 

  • odbywają się w formie interaktywnych live’ów angażując uczestników.
  • odbywają się po 2,5 – 4 godz. zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na kilka godzin wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.
  • są tańsze niż stacjonarne – biorąc w nich udział nie ponosisz kosztów cateringu czy wynajmu sali

DLACZEGO WARTO 

 

95% uczestników
ocenia szkolenia DIMAQ bardzo dobrze lub dobrze

98% uczestników
poleciłoby szkolenia DIMAQ
swoim znajomym

 

98% uczestników
ocenia trenerów szkoleń
bardzo dobrze lub dobrze

89% uczestników
jest zadowolonych ze szkoleń w formie ONLINE

 

88% uczestników
uważa wiedzę zdobytą podczas szkoleń za przydatną

98% uczestników
uważa, że atmosfera sprzyja komunikacji i współpracy

dane pochodzą z ankiet wypełnionych przez uczestników naszych szkoleń Akademii DIMAQ z 2020 roku

CERTYFIKOWANI TRENERZY DIMAQ

Agata Czech

Senior e-commerce strategist, Wavemaker ,od 6 lat w branży mediowej. Początkowo skoncentrowana na obsłudze klientów w obszarze Paid Social. Od 4 zajmuje się szeroko rozumianym e-commerce – od strategii mediowej poprzez dynamiczne kreacje, wdrażanie rozwiązań optymalizacji call center oraz UX i marketing automation. Pracowała dla takich klientów jak Samsung, T-Mobile czy Wittchen.

Agata Sądel

Szef digitalu w Maxus, z ponad dziewięcioletnim doświadczeniem w branży medialnej, od sześciu lat pracuje wyłącznie w środowisku cyfrowym dla wiodących lokalnych i światowych marek: L’ Oreal, Allegro, Grupa Żywiec, Alior Bank i Avon. Wspiera Klientów Agencji w podejściu strategicznym, rozwija umiejętności w zespołach oraz wprowadza na rynek niestandardowe produkty cyfrowe. Jest laureatką wielu nagród: Media Trendy za Desperados oraz Żywiec za innowacyjny projekt cyfrowy. Jest szczególnie zainteresowana opracowywaniem i wdrażaniem strategii programowej w podejściu 360. Auchan Polska i INFOR.pl, Bank BPH, Bank DnB NORD, Fortis Bank, Grupa ING, Muzeum II Wojny Światowej, Proama

Agnieszka Parfienowicz

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe. Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION. Jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami. Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore. Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.

Bartłomiej Popławski

Niezależny konsultant ds. digitalu i strategii marketingowej łączący doświadczenie agencyjne i korporacyjne. Karierę rozpoczął w Starcom w 2004. Współtwórca agencji digitalowej Next. W latach 2012-2017 odpowiedzialny za strategię digitalową dla GSK w regionie CEE. Laureat konkursów branżowych m.in. Media Trendy i Impactor. Bloger podróżnik (www.doaustrii.pl), absolwent socjologii (UW) i podyplomowych studiów Marketing Interaktywny (SGH).

Jacek Szostak

Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku  i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

Jakub Bakuła

Od 13 lat w branży digital marketingu. Trener i wykładowca akademicki. Wieloletni członek grup roboczych IAB, kierował grupą roboczą E-commerce. Odpowiadał za realizację kampanii nagradzanych w konkursach, m.in. MIXX Awards za najlepsze wykorzystanie nowych mediów. Aktualnie rozwija ofertę i odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami w agencji butikowej VEOVEE specjalizującej się w marketingu mobile, wideo i gamingu.

Justyna Spytek

Ekspert performance marketingu, z branżą internetową związana od 13 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. Od 6 lat odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. dla Home&you, WITTCHEN, 4f, Gino Rossi, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Peugeot, IKEA, Tesco, Getin Bank, KFC, Liberty Direct, Tchibo Direct.

Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.

Kamila Kownacka

Managing Director, z grupą domów mediowych OMD jest związana od 12 lat. Prowadzony przez nią zespół specjalistów realizuje kampanie on line dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald’s. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym Mixx Awards, Effie oraz Cannes Media Lions.

Izabela Rokita

Z ramienia agencji mediowych przez jedenaście lat planowała i realizowała kampanie crossmediowe, a potem tworzyła i prowadziła zespoły pracując z firmami z sektorów od bankowości i finansów, przez telekomunikację, po FMCG i farmację. Obecnie pracuje z zespołem specjalistów z zakresu digital i contentu w agencji mediowej Zenith, zajmującym się wsparciem zespołów klienckich i klientów w wykorzystaniu nowych narzędzi, produktów i technologii. Ukończyła Wydział Zarządzania na UW i Szkołę Strategii Marki SAR.

Marta Pichlak-Miarka

Od 12 lat jest związana z domem mediowym OMD. Jako Group Account Director odpowiada za obsługę budżetu reklamowego NIVEA Polska a także HJ Heinz (marki Heinz oraz Pudliszki). W latach 2011-2014 pracowała także jako Business Consultant Customer Intelligence w SAS Institute w Belgii, dla ING, BNP Paribas Fortis czy ZapFi. Współpraca z czołowym dostawcą usług business intelligence na świecie pozwoliła jej zdobyć kompetencje w takich obszarach jak analityka i wizualizacja danych oraz zarządzanie komunikacją marketingową w świecie omnichannel. Trener i wykładowca, prowadziła szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Michał Szczur

Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Michał Łukasiewicz

Koordynator ds. systemów edukacyjnych, Media Impact Polska. Z branżą reklamową związany od 2007 roku. Pierwsze kroki stawiał w sieci reklamowej ARBOmedia, gdzie m.in. wprowadzał Facebooka do Polski oraz realizował pierwsze na tej platformie płatne kampanie dla największych klientów na rynku. Zarządzał również pierwszą polską platformą do automatyzacji działań reklamowych na Facebooku i Instagramie – Catvertiser.com oraz był odpowiedzialny za komunikację klubu piłkarskiego Legia Warszawa w mediach społecznościowych. W Media Impact dba o wiedzę i rozwój pracowników, przygotowując oraz realizując plany szkoleniowo – warsztatowe. Ze szczególnym naciskiem na biegłość w rozwiązaniach związanych z digital marketingiem w oparciu o certyfikację DIMAQ. Absolwent Studium Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskiem. Pasjonat nowych mediów, piłki nożnej i biegania.

Monika Bartołd

Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.

Aleksandra Zadygowicz

Head of digital – Nutricia Polska Sp. z o.o. (grupa Danone), posiada 20-letnie doświadczenie budowania strategii marek, tworzenia start-upów oraz wprowadzania korporacji do świata wirtualnego. Z branżą internetową związana od 2000 roku, kiedy współtworzyła sklep internetowy www.empik.com przy poziomie penetracji internetu wynoszącym 7% 😉 Aktualnie odpowiedzialna za strategię rozwoju digital lidera branży żywności dla dzieci oraz za rozwój kompetencji digitalowych w grupie Danone.

Roman Dudziński

Digital Director, Carat Polska – odpowiada za rozwój obszaru digital w Carat Polska. Skoncentrowany na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, kompetencji cyfrowych pracowników poprzez platformę „d2: dentsu digital” oraz strategii inwestycyjnej na polu digital media. Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), FMCG (grupa Barilla), motoryzacja (grupa PSA), odzież (adidas), technologia (Microsoft) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini). Pełniąc rolę digital lead’a kreował skuteczną komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online, jak i tylko w digitalu.

Leszek A. Nowak

Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

Andrzej Klimczyk

Trener praktyk, posiada 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, które zdobywał pracując między innymi w centrach outsourcingowych z takimi firmami jak HBO Polska, ORANGE, PKO SA, BP, AGORA. Wprowadzał również Internet „pod strzechy” szkoląc konsultantów jednej z pierwszych technicznych infolinii NEOSTRADY w TP S.A
Z branżą reklamową związany od blisko 5 lat. Obecnie pracuje jako trener wewnętrzny w Ringier Axel Springer Polska wiodącym wydawcą na rynku cyfrowym, gdzie prowadzi szkolenia produktowe, sprzedażowe (w tym indywidualne sesje coachingowe), oraz marketingowe. Odpowiedzialny jest również za rozwój szkoleń e-learningowych.
Prywatnie pasjonat kolarstwa szosowego i górskich biegów ULTRA.

Anna Elwart

Strateg digitalowy. Pasjonatka internetów, policzalności i codziennych wyzwań marketerów. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom. Aktywna obserwatorka rozwoju sharing economy. Pracowała po stronie domu mediowego, agencji jak i sieci reklamy internetowej. Ekspertka w dziedzinie reklamy digitalowej z doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach brand advertising. Realizowała kampanie m.in. dla takich marek jak: Renault, McDonald’s, NIVEA, TaxCare, PANDORA i wielu innych.

Wojciech Starzewski

Digital Manager i pasjonat internetu. W agencji Digital Resolution prowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii mediowych w kanałach on-line oraz procesy new business’owe. Doświadczenie zdobywał w agencji performance marketingu, a także po stronie klienta w Philips Polska i wydawcy w AGORA S.A.
Realizował kampanie dla takich klientów jak NIVEA, Activision Blizzard, Idea Bank, Huawei Enterprise, 4F czy Żabka – w 2017 kampania Żabka Kupony została nagrodzona brązową statuetką MIXX w kategorii Mobile.

Małgorzata Niska

Digital Development Director, Vizeum Polska

Do grupu Dentsu dołączyła 8 lat temu, gdzie odpowiada za rozwój portfolio usług i produktów w obszarze digital. Obecnie skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klientów w obszarze digital oraz wspieraniu procesów new business. Do jej obowiązków należy także wsparcie strategiczne zespołów klienckich.  

Przez ostatnie lata zbierała doświadczenie w tworzeniu strategii digital dla klientów z różnych branż: FMCG (Ferrero, Kerry Foods, Intersnack), fashion & beauty (Calzedonia, Sephora, Shiseido), a także dla Burger King, UPC czy Agata Meble.

Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow.

Prowadzi działalność edukacyjną w obszarze digital jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej także w Szkole Strategii Marki SAR. Jest trenerem IAB programu certyfikacji Dimaq.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją z Marketingu oraz Route500, międzynarodowego programu rozwojowego grupy Dentsu Aegis Network, w którym biorą udział osoby o najwyższym potencjale liderskim.