Programmatic

Programmatic krok po kroku – dla początkujących i średnio-zaawansowanych

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • pogłębisz wiedzę w obszarze zasad programmatycznego zakupu powierzchni reklamowych
  • poznasz najnowsze możliwości zakupu powierzchni reklamowych
  • dowiesz się, jakimi danymi dysponuje i jak może je skutecznie wykorzystać
  • dowiesz się, jakie wskaźniki brać pod uwagę przy analizie danych
  • poznasz sposoby raportowania wyników

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w programmatic,
  • dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w programmatic,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o programmatic,
  • dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu programmatic.

Metody pracy

  • Interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Wprowadzenie do ekosystemu programmatic
  • Zasady działania
  • Warsztat 1 – Procesy Ad – Ops – planowanie, zakup i optymalizacja na przykładzie platformy DSP AdForm
  • Warsztat 2 – Prowadzenie kampanii – na przykładzie DSP AdForm
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia to 1000 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

7 godzin warsztatowych

 
N

ćwiczenia praktyczne

 
N

2 warsztaty praktyczne podczas szkolenia

 
N

materiały w wersji elektronicznej

 
N

lunch

 
N

bufet herbaciano-kawowy

 
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ. Koszt egzaminu z rabatem to 400 zł netto.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.
Terminy szkoleń

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu. Jako niezależny konsultant edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. 
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Opinie uczestników – dlaczego warto?

  • aby usystematyzować wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem
  • potwierdzić swoje kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca.
  • ponieważ sam certyfikat może pomóc mi w zdobywaniu klientów
  • pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych.
  • chcę zdać egzamin certyfikacyjny, by podnieść swoje kwalifikacje zawodowe
  • jedyny na rynku polskim prestiżowy certyfikat w digitalu
  • cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy
  • szkolenie ma renomę, słyszałam od osób wcześniej uczestniczących, że było ciekawie
    * Dane pochodzą z ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez każdego uczestnika po szkoleniu (od sierpnia 2016 do teraz)

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji - klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

Bartłomiej Popławski
DIMAQ Trener, niezależny konsultant

Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny... satysfakcja gwarantowana!

Sławomir Skowerski
Head of Copywriting w GoldenSubmarine

Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony - klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

Filip Barański
Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico

Zdecydowałam się przystąpić do egzaminu DIMAQ przede wszystkim ze względu na jego przekrojowy charakter. Dzięki pełnemu spektrum obszarów digital marketingu zawartych w egzaminie miałam okazję nie tylko potwierdzić swój poziom wiedzy, ale również sprawdzić się w obszarach których nie wykorzystuję w codziennej pracy. Interdyscyplinarny charakter egzaminu jest jego największym atutem. Certyfikacja DIMAQ stanowi również istotny element w prowadzonych przeze mnie procesach rekrutacyjnych stanowiąc potwierdzenie kwalifikacji kandydatów. Polecam wszystkim!

Agnieszka Przewoźnik
Co-Managing Director, Społeczności.pl

Przystąpiłem do certyfikacji DIMAQ jako do pierwszej na naszym rynku certyfikacji obejmującej szeroki przekrój sektorów naszej branży. Pracując w niej od 10 lat, jak wiele moich koleżanek i kolegów zdobywałem doświadczenie w różnych obszarach – dzięki DIMAQ mogłem potwierdzić, że znam się na tym, co robię – w przekroju 360 stopni. W dobie zmieniającej się dynamicznie e-gospodarki potrzebujemy ludzi, którzy będą nieustannie podnosić i potwierdzać swoje kwalifikacje. Certyfikacja DIMAQ to idealne do tego rozwiązanie. Gorąco polecam, Paweł Kopacki.

Paweł Kopacki
Ad Product Manager, Grupa Wirtualna Polska

Trenerzy

Aneta Gąsiorek

Publisher &AdOperation Director w Netsprint. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży digital marketingu. W Netsprint odpowiada za rozwój sieci reklamowej Adkontekst, a także zarządza portfelem projektów związanych z obszarem programmatic w Grupie Netsprint. Przed przejściem do Netsprint pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego w Spółce Media Team Interactive, a wcześniej pracowała w IAB Polska jako Dyrektor ds. Rozwoju. Ukończyła Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie na kierunku studiów magisterskich: sztuczna inteligencja komputerowa (robotyka, sztuczne sieci neuronowe) oraz studia inżynierskie ze specjalizacją Bazy Danych. Uwielbia książki, szczególnie kryminały.

Paula Daniel

Swoją przygodę z digitalem rozpoczęła w strukturach domu mediowego MEC w zespole ecommercu obsługującymi marki takie jak Nestle, Henkel, Mercedes, Opel czy Adidas. W GroupM najpierw odpowiedzialna za realizację kampanii w obszarach digital, a następnie otrzymała zadanie wzmocnienia kompetencji emisji programmatycznej całego zespołu. Przez ponad 2 lata realizowała kampanię takich Klientów jak Mbank, Saxo Bank. Obecnie w Netsprint wraz z zespołem tworzy dział odpowiedzialny za tworzenie wielokanałowych strategii i rozwiązań niestandardowych. Ekspert od programmaticu, na swoim koncie ma współpracę z takimi podmiotami jak Maspex, Prudential, Answear, Alior Bank, Citi Bank, Ford, Mazda, Netto.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych