ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Na pocz膮tku roku wystartowali艣my z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we wsp贸艂pracy z IAB DIMAQ. W zwi膮zku z panuj膮c膮 pandemi膮 i w trosce o zdrowie naszych pracownik贸w, wprowadzili艣my model szkole艅 w wersji online. Chcieli艣my wypracowa膰 model, kt贸ry pozwoli efektywnie pracowa膰 w trybie home office, ale r贸wnie偶 pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcj臋 pomi臋dzy trenerem i uczestnikami.

Dzi艣 mo偶emy powiedzie膰, 偶e uda艂o nam si臋 wypracowa膰 rozwi膮zanie optymalne. Cykl szkoleniowy zosta艂 wyd艂u偶ony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny.聽Korzystanie z Zoom鈥檃 pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej cz臋艣膰 szkole艅.聽Model pozwala efektywnie pozyskiwa膰 wiedz臋, godz膮c to z codzienn膮 prac膮 i obowi膮zkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach 艣wiat staje si臋 bardziej cyfrowy. Zdobywanie klient贸w poprzez szeroko rozumiany digital staje si臋 coraz wi臋ksz膮 cz臋艣ci膮 naszego biznesu. Wyszukiwarki, media spo艂eczno艣ciowe, mailingi 鈥 kiedy艣 by艂y dodatkiem, dzi艣 s膮 podstawowymi narz臋dziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealer贸w oraz w naszej centrali sprawnie porusza艂y si臋 po cyfrowym 艣wiecie. Wi臋ksza wiedza na temat mechanizm贸w 艣wiata digital sprawi, 偶e wiele proces贸w b臋dziemy podejmowa膰 艣wiadomie i bardziej efektywnie. Docelowo licz臋 na to, 偶e wskutek tych dzia艂a艅 nasza sprzeda偶 wzro艣nie. Wierz臋, 偶e jednocze艣nie pracownicy naszej sieci rozwin膮 swoje kompetencje i b臋d膮 mieli wi臋ksz膮 satysfakcj臋 z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii wida膰, 偶e digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, 偶e szkolenie DIMAQ Professional to by艂a dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

聽AKADEMIA DIMAQ Basic

Kompleksowe szkolenie z digital marketingu

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawd藕 warunki >

Obecnie szkolenie odbywa si臋 wy艂膮cznie ONLINE – w formie interaktywnego live鈥檃, ca艂kowicie realizuj膮c program szkolenia stacjonarnego. Trener na 偶ywo prowadzi zaj臋cia, w艂膮czaj膮c w to 膰wiczenia indywidualne dla uczestnik贸w.聽

Szkolenie to 8 spotka艅 po聽2,5 godz. zaj臋膰.
Koszt szkolenia w formie online to 2500 z艂 netto聽(vs. 3500 z艂 netto stacjonarnie).

Czego dowiesz si臋 podczas szkolenia?

  • Zaznajomisz si臋 z terminami, definicjami i dobrymi praktykami e-marketingu
  • Dowiesz si臋, jak budowa膰 strategi臋 komunikacji online
  • Dowiesz si臋 jak projektowa膰 serwisy www
  • Poznasz tajniki wsp贸艂pracy z dostawcami us艂ug e-marketingowych
  • Dowiesz si臋 jak prowadzi膰 skuteczny e-mail i video marketing
  • Poznasz istot臋 marketingu w wyszukiwarce, marketingu mobilnego i e-commerce
  • Poznasz podstawowe aspekty prawne dotycz膮ce e-marketingu

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla os贸b, kt贸re s膮 zainteresowane marketingiem cyfrowym i chc膮 rozwija膰 swoj膮 karier臋, w szczeg贸lno艣ci dla:

  • w艂a艣cicieli i zarz膮dzaj膮cych firmami, kt贸rzy chc膮 si臋 dowiedzie膰, jak wdro偶y膰 skuteczn膮 strategi臋 marketingow膮, wykorzystuj膮c kana艂y cyfrowe;
  • student贸w i absolwent贸w r贸偶nych kierunk贸w, kt贸rzy chc膮 pracowa膰 w e-marketingu 鈥 bardzo dynamicznej bran偶y nieustannie potrzebuj膮cej nowych specjalist贸w;
  • marketer贸w, kt贸rzy zlecaj膮 dzia艂ania operacyjne z e-marketingu innym podmiotom;
  • specjalist贸w i mened偶er贸w ds. sprzeda偶y, kt贸rzy chc膮 skutecznie wykorzystywa膰 marketing cyfrowy do lead generation;
  • project manager贸w, analityk贸w, pracownik贸w dzia艂贸w zakup贸w, IT i HR, kt贸rzy s膮 zaanga偶owani w procesy cyfryzacji

Metody pracy

  • interaktywny wyk艂ad
  • moderowana dyskusja聽
  • 膰wiczenia w wirtualnych pokojach
  • burza m贸zg贸w
  • anga偶uj膮ce powt贸rki, quizy
  • pr贸bny test
  • kejsy z rynku

Program szkolenia

Uwaga. Szkolenie w trybie online to 8 spotka艅 po 2,5 godz.聽

Dzie艅 1

Digital marketing – podstawy i trendy

Dzie艅 2

Strategia i planowanie

Wsp贸艂praca klient – agencja

Dzie艅 3

E-mail marketing

Dzie艅 4

Search Engine Marketing

Dzie艅 5

Display advertising i programmatic

Content Marketing i Webwriting

Dzie艅 6

Social media

Video advertising

Dzie艅 7

Mobile marketing

E-commerce

Dzie艅 8

Analityka internetowa i user experience

Prawo w internecie

 

Koszt szkolenia

Szkolenie w formie online: 2 500 z艂 + VAT
Cena zawiera:

N

26 godzin warsztatowych

N

materia艂y w wersji elektronicznej

 
N

dodatkowe zadania weryfikuj膮ce wiedz臋

N

膰wiczenia praktyczne

 
N

24 pr贸bne pytania egzaminacyjne

N

podej艣cie do egzaminu DIMAQ

Terminy szkole艅
Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez praktyk贸w z kilkunastoletnim sta偶em w e-marketingu
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na 膰wiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych poj臋膰, technik i narz臋dzi, przy jednoczesnym om贸wieniu wymaga艅 i zagadnie艅 certyfikacyjnych.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przyk艂adami i omawianiu case study.
  • Dzi臋ki anga偶uj膮cej formie zaj臋膰 osoby pocz膮tkuj膮ce b臋d膮 w stanie przyswoi膰 poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w ma艂ych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Opinie uczestnik贸w 鈥 dlaczego warto?
  • aby usystematyzowa膰 wiedz臋 i potwierdzi膰 j膮 certyfikatem
  • potwierdzi膰 swoje kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod k膮tem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, kt贸rym mo偶e pos艂ugiwa膰 si臋 m贸j pracodawca.
  • poniewa偶 sam certyfikat mo偶e pom贸c mi w zdobywaniu klient贸w
  • pozytywne opinie specjalist贸w z bran偶y, pracownik贸w dom贸w mediowych.
  • chc臋 zda膰 egzamin certyfikacyjny, by podnie艣膰 swoje kwalifikacje zawodowe
  • jedyny na rynku polskim presti偶owy certyfikat w digitalu
  • cenny wpis w CV, ale r贸wnie偶 ugruntowanie wiedzy
  • szkolenie ma renom臋, s艂ysza艂am od os贸b wcze艣niej uczestnicz膮cych, 偶e by艂o ciekawie
    * Dane pochodz膮 z ankiet ewaluacyjnych wype艂nianych przez uczestnik贸w szkolenia

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Micha艂 Karolczyk

Digital marketing w obecnej formie jest tak rozleg艂膮 bran偶膮, 偶e mo偶na 艣mia艂o powiedzie膰, 偶e stanowi ju偶 dziedzin臋 naukow膮. W takim stanie rzeczy precyzyjna specjalizacja marketer贸w jest zjawiskiem nieuniknionym, przez co mo偶na wpa艣膰 w pu艂apk臋, zapominaj膮c konieczno艣ci posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu. W Semahead zawsze stawiali艣my na synergi臋 wszystkich oferowanych przez nas us艂ug z kompletnego uj臋cia 360 digital marketingu. Przy takim podej艣ciu DIMAQ jest po prostu oczywistym kierunkiem, a certyfikacja pomaga Agencji wykszta艂ci膰 rozleg艂膮 optyk臋 jej za艂ogi. To w oczywisty spos贸b pot臋guje efekty naszej pracy, kt贸re widz膮 i doceniaj膮 nasi klienci.
Opr贸cz tego, w erze tak lawinowo post臋puj膮cych zmian zachodz膮cych w naszej bran偶y, szczeg贸lnie doceniamy tak偶e fakt, 偶e ceryfikat jest terminowy. To motywuje nas do ci膮g艂ego anga偶owania si臋 w obserwowanie bie偶膮cych trend贸w poprzez udzia艂 w prelekcjach, szkoleniach czy publikacjach bran偶owych.
Na standard DIMAQ stawiamy te偶 ju偶 niemal od dw贸ch lat w naszej ofercie szkoleniowej. Wszystkie kursy Digital Masterclass posiadaja status DIMAQ accredited, co dodatkowo potwierdza klas臋 naszych us艂ug szkoleniowych w oczach naszych klient贸w.

Micha艂 Karolczyk
Business Development & Marketing Director, Semahead
Mariusz Nycz

Na naszych oczach 艣wiat staje si臋 bardziej cyfrowy. Zdobywanie klient贸w poprzez szeroko rozumiany digital staje si臋 coraz wi臋ksz膮 cz臋艣ci膮 naszego biznesu. Wyszukiwarki, media spo艂eczno艣ciowe, mailingi 鈥 kiedy艣 by艂y dodatkiem, dzi艣 s膮 podstawowymi narz臋dziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealer贸w oraz w naszej centrali sprawnie porusza艂y si臋 po cyfrowym 艣wiecie. Wi臋ksza wiedza na temat mechanizm贸w 艣wiata digital sprawi, 偶e wiele proces贸w b臋dziemy podejmowa膰 艣wiadomie i bardziej efektywnie. Docelowo licz臋 na to, 偶e wskutek tych dzia艂a艅 nasza sprzeda偶 wzro艣nie. Wierz臋, 偶e jednocze艣nie pracownicy naszej sieci rozwin膮 swoje kompetencje i b臋d膮 mieli wi臋ksz膮 satysfakcj臋 z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii wida膰, 偶e digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, 偶e szkolenie DIMAQ Professional to by艂a dobra decyzja.

 

 

Mariusz Nycz
Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland
Bart艂omiej Pop艂awski

W ci膮gle zmieniaj膮cym si臋 艣rodowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to r贸wnie偶 marketingu, a zw艂aszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powsta艂, aby zaspokaja膰 w艂a艣nie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasi臋giem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szans臋 na poszerzenie wiedzy dla os贸b z r贸偶nym do艣wiadczeniem i potrzebami w zakresie dzia艂a艅 on-line. Dzi臋ki temu jest warto艣ciowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji - klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijaj膮 si臋 wraz z upowszechnianiem nowych rozwi膮za艅 i technologii. Dodatkowo, system punkt贸w recertyfikacyjnych sprawia, 偶e posiadacz DIMAQ na bie偶膮co rozwija swoj膮 wiedz臋. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedn膮 zalet臋. Wprowadza jeden standard poj臋ciowy. Dzi臋ki temu komunikacja pomi臋dzy klientem, agencj膮 i wydawc膮 staje si臋 du偶o bardziej klarowna i szybsza. Zach臋cam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

Bart艂omiej Pop艂awski
DIMAQ Trener, niezale偶ny konsultant
S艂awomir Skowerski

Bran偶a digitalowa rz膮dzi si臋 swoimi prawami. Jedno jest z nich najwa偶niejsze 鈥 wszystko si臋 zmienia. Nieustannie pojawiaj膮 si臋 nowe narz臋dzia, nowe metody bada艅, ba, nawet zupe艂nie nowe przestrzenie do eksplorowania mo偶liwo艣ci marketingu online. Dzi艣 furor臋 robi wideo, jutro mo偶e Internet Of Things. Dlatego trzeba by膰 na bie偶膮co. Czyta膰, przegl膮da膰 i analizowa膰 co w internecie piszczy. A potem weryfikowa膰 swoj膮 wiedz臋. Certyfikat DIMAQ to 艣wietny spos贸b na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, kt贸rzy lubi膮 podejmowa膰 wyzwania i, mimo lat w bran偶y, nadal s膮 g艂odni wra偶e艅 i rozwoju swoich umiej臋tno艣ci. Uwaga! Pytania do egzaminu uk艂adali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy termin贸w bran偶owych mo偶e nie wystarczy膰. Ale za to potem, gdy wynik okazuje si臋 by膰 pozytywny... satysfakcja gwarantowana!

S艂awomir Skowerski
Head of Copywriting w GoldenSubmarine
Filip Bara艅ski

Ka偶dy proces transformacji digitalowej wygl膮da inaczej i zale偶y od wielu czynnik贸w w firmie. Natomiast jednym wsp贸lnym mianownikiem dla ka偶dej organizacji decyduj膮cym o tym, czy zmiana oka偶e si臋 sukcesem, s膮 umiej臋tno艣ci i wiedza zespo艂u.
DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzowa膰 wiedz臋 osobom, kt贸re od kilku czy kilkunastu lat s膮 zwi膮zane z bran偶膮 digitalow膮. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla os贸b stawiaj膮cych pierwsze kroki w digitalu lub wywodz膮cych si臋 z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przek艂ada si臋 to na rozmowy o bie偶膮cych kampaniach, kiedy to wszystkie zaanga偶owane strony - klient, agencja, dom mediowy 鈥 m贸wi膮 wsp贸lnym j臋zykiem i formu艂uj膮 wsp贸lne cele.

Filip Bara艅ski
Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico
Trenerzy
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w bran偶y internetowej. Jako w艂a艣ciciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzeda偶y. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny 艢wiatowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing 鈥濪iploma in Professional Marketing鈥 i certyfikowanego kursu 鈥濱BM Application framework for e-business鈥 w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w kt贸rych wzi臋艂o udzia艂 ponad 10.000 uczestnik贸w. Wyk艂adowca Szko艂y G艂贸wnej Handlowej oraz tutor CIM 鈥濪igital Strategy鈥 w Questus.
Redaktor Prowadz膮cy bran偶owego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor ksi膮偶ek: 鈥濫-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online鈥, 鈥濻kuteczny e-mail marketing鈥 oraz wsp贸艂autor 鈥濿ska藕nik贸w marketingowych鈥.
certyfikowany trener DIMAQ
Anna Robotycka

Tw贸rca i w艂a艣ciciel agencji faceADDICTED uznanej za najlepsz膮 agencj臋 social media 2015 roku wed艂ug Media i Marketingu Polska. Ma ponad 13-letnie do艣wiadczenie w budowaniu i wdra偶aniu strategii komunikacyjnych marek, tak偶e na rynkach europejskich. Ekspertka zarz膮dzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Frugo, 艁owicz, Plus, Plush, Raiffeisen Polbank, Seat.

certyfikowany trener DIMAQ
Monika Barto艂d
Od 19 lat zwi膮zana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiej臋tno艣ci spo艂ecznych, konsultantka. Do艣wiadczenie zawodowe zdobywa艂a w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szko艂y Trener贸w Biznesu TROP i trenerka wsp贸艂prowadz膮ca roczn膮 edycj臋 Szko艂y Trener贸w. Realizowa艂a szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzeda偶y i umiej臋tno艣ci spo艂ecznych. Przez ostatnie 1,5 roku zwi膮zana z IAB Polska, gdzie odpowiada艂a za koordynacj臋 pracy grup roboczych IAB i wsp贸艂prac臋 z firmami cz艂onkowskimi.
certyfikowany trener DIMAQ
Jacek Szostak
Praktyk komunikacji digital i trener w Publicis Group. Propagator holistycznego podej艣cia do funkcjonowania marki w 艣wiecie medi贸w. Do艣wiadczenie zdobywa艂 przy ewaluacji strategii mediowych w badaniach marketingowych i neuromarketingowych. Od 12 lat zwi膮zany z marketingiem i szkoleniami. AmRest, IKEA, PepsiCo, PZU, SONY, Unilever
certyfikowany trener DIMAQ

Po szkoleniu potwierd藕 zdobyt膮 wiedz臋
鈥 zdaj egzamin i zdob膮d藕 certyfikat DIMAQ

  • Ka偶dy uczestnik szkolenia mo偶e potwierdzi膰 zdobyt膮 wiedz臋 egzaminem.
  • Egzamin ma form臋 testu online sk艂adaj膮cego si臋 z 80 pyta艅.
  • Zawiera pytania jednokrotnego wyboru, bez pyta艅 otwartych.
  • Czas na rozwi膮zanie testu to 60 minut.
  • Zalicza wynik min. 75%.
  • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Basic.
    (Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Jeste艣my wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jako艣ci Ma艂opolskich Standard贸w Us艂ug Edukacyjno 鈥 Szkoleniowych