ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Na początku roku wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.

Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

4-DNIOWA AKADEMIA DIMAQ Basic

Kompleksowe szkolenie z digital marketingu

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’a, całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Szkolenie to 8 spotkań po 2,5 godz. zajęć.
Koszt szkolenia w formie online to 2500 zł netto (vs. 3500 zł netto stacjonarnie).

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Zaznajomisz się z terminami, definicjami i dobrymi praktykami e-marketingu
  • Dowiesz się, jak budować strategię komunikacji online
  • Dowiesz się jak projektować serwisy www
  • Poznasz tajniki współpracy z dostawcami usług e-marketingowych
  • Dowiesz się jak prowadzić skuteczny e-mail i video marketing
  • Poznasz istotę marketingu w wyszukiwarce, marketingu mobilnego i e-commerce
  • Poznasz podstawowe aspekty prawne dotyczące e-marketingu

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które są zainteresowane marketingiem cyfrowym i chcą rozwijać swoją karierę, w szczególności dla:

  • właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
  • studentów i absolwentów różnych kierunków, którzy chcą pracować w e-marketingu – bardzo dynamicznej branży nieustannie potrzebującej nowych specjalistów;
  • marketerów, którzy zlecają działania operacyjne z e-marketingu innym podmiotom;
  • specjalistów i menedżerów ds. sprzedaży, którzy chcą skutecznie wykorzystywać marketing cyfrowy do lead generation;
  • project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • moderowana dyskusja 
  • ćwiczenia w wirtualnych pokojach
  • burza mózgów
  • angażujące powtórki, quizy
  • próbny test
  • kejsy z rynku

Program szkolenia

Uwaga. Szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godz. 

Dzień 1

Digital marketing – podstawy i trendy

Dzień 2

Strategia i planowanie

Współpraca klient – agencja

Dzień 3

E-mail marketing

Dzień 4

Search Engine Marketing

Dzień 5

Display advertising i programmatic

Content Marketing i Webwriting

Dzień 6

Social media

Video advertising

Dzień 7

Mobile marketing

E-commerce

Dzień 8

Analityka internetowa i user experience

Prawo w internecie

 

Koszt szkolenia

Szkolenie w formie online: 2 500 zł + VAT
Cena zawiera:

N

26 godzin warsztatowych

N

materiały w wersji elektronicznej

 
N

dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

24 próbne pytania egzaminacyjne

N

podejście do egzaminu DIMAQ

Terminy szkoleń
Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiu case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć osoby początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Opinie uczestników – dlaczego warto?
  • aby usystematyzować wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem
  • potwierdzić swoje kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca.
  • ponieważ sam certyfikat może pomóc mi w zdobywaniu klientów
  • pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych.
  • chcę zdać egzamin certyfikacyjny, by podnieść swoje kwalifikacje zawodowe
  • jedyny na rynku polskim prestiżowy certyfikat w digitalu
  • cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy
  • szkolenie ma renomę, słyszałam od osób wcześniej uczestniczących, że było ciekawie
    * Dane pochodzą z ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez uczestników szkolenia

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Mariusz Nycz

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

 

 

Mariusz Nycz
Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland
Bartłomiej Popławski

W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji - klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

Bartłomiej Popławski
DIMAQ Trener, niezależny konsultant
Sławomir Skowerski

Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny... satysfakcja gwarantowana!

Sławomir Skowerski
Head of Copywriting w GoldenSubmarine
Filip Barański

Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony - klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

Filip Barański
Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico
Agnieszka Przewoźnik

Zdecydowałam się przystąpić do egzaminu DIMAQ przede wszystkim ze względu na jego przekrojowy charakter. Dzięki pełnemu spektrum obszarów digital marketingu zawartych w egzaminie miałam okazję nie tylko potwierdzić swój poziom wiedzy, ale również sprawdzić się w obszarach których nie wykorzystuję w codziennej pracy. Interdyscyplinarny charakter egzaminu jest jego największym atutem. Certyfikacja DIMAQ stanowi również istotny element w prowadzonych przeze mnie procesach rekrutacyjnych stanowiąc potwierdzenie kwalifikacji kandydatów. Polecam wszystkim!

Agnieszka Przewoźnik
Co-Managing Director, Społeczności.pl
Trenerzy
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
certyfikowany trener DIMAQ
Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji faceADDICTED uznanej za najlepszą agencję social media 2015 roku według Media i Marketingu Polska. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Frugo, Łowicz, Plus, Plush, Raiffeisen Polbank, Seat.

certyfikowany trener DIMAQ
Monika Bartołd
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.
certyfikowany trener DIMAQ
Jacek Szostak
Praktyk komunikacji digital i trener w Publicis Group. Propagator holistycznego podejścia do funkcjonowania marki w świecie mediów. Doświadczenie zdobywał przy ewaluacji strategii mediowych w badaniach marketingowych i neuromarketingowych. Od 12 lat związany z marketingiem i szkoleniami. AmRest, IKEA, PepsiCo, PZU, SONY, Unilever
certyfikowany trener DIMAQ

Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ

  • Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
  • Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
  • Zawiera pytania jednokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
  • Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
  • Zalicza wynik min. 75%.
  • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Basic.
    (Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych