
AKADEMIA DIMAQ Basic
Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
W TRYBIE STACJONARNYM LUB ONLINE!

Miejsce: ONLINE / Warszawa
Liczba godzin (45 min): 27
Cena: 3000 / 3500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie STACJONARNE w Warszawie:
-
rozłożone na 4 sesje szkoleniowe
-
koszt szkolenia w formie stacjonarnej to 3500 zł netto
Szkolenie ONLINE – w formie interaktywnego live’a, całkowicie realizujące program szkolenia stacjonarnego
-
rozłożone na 8 sesji szkoleniowych
-
koszt szkolenia w formie online to 3000 zł netto
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Zaznajomisz się z terminami, definicjami i dobrymi praktykami e-marketingu
- Dowiesz się, jak budować strategię komunikacji online
- Dowiesz się jak projektować serwisy www
- Poznasz tajniki współpracy z dostawcami usług e-marketingowych
- Dowiesz się jak prowadzić skuteczny e-mail i video marketing
- Poznasz istotę marketingu w wyszukiwarce, marketingu mobilnego i e-commerce
- Poznasz podstawowe aspekty prawne dotyczące e-marketingu
Dla kogo jest to szkolenie?
- właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
- studentów i absolwentów różnych kierunków, którzy chcą pracować w e-marketingu – bardzo dynamicznej branży nieustannie potrzebującej nowych specjalistów;
- marketerów, którzy zlecają działania operacyjne z e-marketingu innym podmiotom;
- specjalistów i menedżerów ds. sprzedaży, którzy chcą skutecznie wykorzystywać marketing cyfrowy do lead generation;
- project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji
Metody pracy
- interaktywny wykład
- moderowana dyskusja
- ćwiczenia w wirtualnych pokojach
- burza mózgów
- angażujące powtórki, quizy
- próbny test
- kejsy z rynku
Program szkolenia
Uwaga. Szkolenie w trybie stacjonarnym trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie,
szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godziny dziennie:
Dzień 1
Digital marketing – podstawy i trendy
Dzień 2
Strategia i planowanie
Współpraca klient – agencja
Dzień 3
E-mail marketing
Dzień 4
Search Engine Marketing
Dzień 5
Display advertising i programmatic
Content Marketing i Webwriting
Dzień 6
Social media
Video advertising
Dzień 7
Mobile marketing
E-commerce
Dzień 8
Analityka internetowa i user experience
Prawo w internecie
-
Szkolenie w formie online: 3000 zł + VAT
-
Szkolenie w formie stacjonarnej: 3500 zł + VAT
Cena zawiera:
27 godzin warsztatowych
materiały w wersji elektronicznej
dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę
ćwiczenia praktyczne
24 próbne pytania egzaminacyjne
podejście do egzaminu DIMAQ
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiu case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć osoby początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Poznaj opinie uczestników!
- Systematyzuje wiedzę i potwierdza kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca.
- Pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych.
- Chcę zdać egzamin certyfikacyjny, by podnieść swoje kwalifikacje zawodowe, a jedyny na rynku polskim prestiżowy certyfikat w digitalu
- Cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy
- Szkolenie ma renomę, słyszałam od osób wcześniej uczestniczących, że było ciekawie
- Profesjonalnie przygotowane, porządkuje wiedzę, świetnie przygotowuje do egzaminu.
- Mnóstwo wartościowych informacji rozjaśniających rzeczywistość digitalową, usystematyzowanych i logicznie powiązanych. Bardzo pomocne.
- Dużo informacji i przykładów tłumaczących zagadnienia.
- Prezentacje bogate w treść i przykłady. Forma wykładów online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby połączyć możliwość edukacji z pracą. Wszystko poprowadzone przez doświadczoną osobę, a przede wszystkim z umiejętnością przekazywania wiedzy.
- Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.
- Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób, więc nawet jeśli działa się w digitalu, to jest to doskonały sposób na odświeżenie wiedzy i zrobienie w niej porządku 🙂 „Zajawienie” wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂
*opinie pochodzą z ankiet ewaluacyjnych ze szkoleń otwartych z 2019 i 2020 roku
Opinie o DIMAQ


Artur Maciorowski
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.


Anna Robotycka
Twórca i właściciel agencji faceADDICTED uznanej za najlepszą agencję social media 2015 roku według Media i Marketingu Polska. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Frugo, Łowicz, Plus, Plush, Raiffeisen Polbank, Seat.


Monika Bartołd


Jacek Szostak
Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów.Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.


Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ
- Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
- Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
- Zawiera pytania jednokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
- Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
- Zalicza wynik min. 75%.
- Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Basic.
(Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

