ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Na początku roku wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.

Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

 AKADEMIA DIMAQ Basic

Kompleksowe szkolenie z digital marketingu

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’a, całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Szkolenie to 8 spotkań po 2,5 godz. zajęć.
Koszt szkolenia w formie online to 2500 zł netto (vs. 3500 zł netto stacjonarnie).

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Zaznajomisz się z terminami, definicjami i dobrymi praktykami e-marketingu
  • Dowiesz się, jak budować strategię komunikacji online
  • Dowiesz się jak projektować serwisy www
  • Poznasz tajniki współpracy z dostawcami usług e-marketingowych
  • Dowiesz się jak prowadzić skuteczny e-mail i video marketing
  • Poznasz istotę marketingu w wyszukiwarce, marketingu mobilnego i e-commerce
  • Poznasz podstawowe aspekty prawne dotyczące e-marketingu

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które są zainteresowane marketingiem cyfrowym i chcą rozwijać swoją karierę, w szczególności dla:

  • właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
  • studentów i absolwentów różnych kierunków, którzy chcą pracować w e-marketingu – bardzo dynamicznej branży nieustannie potrzebującej nowych specjalistów;
  • marketerów, którzy zlecają działania operacyjne z e-marketingu innym podmiotom;
  • specjalistów i menedżerów ds. sprzedaży, którzy chcą skutecznie wykorzystywać marketing cyfrowy do lead generation;
  • project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • moderowana dyskusja 
  • ćwiczenia w wirtualnych pokojach
  • burza mózgów
  • angażujące powtórki, quizy
  • próbny test
  • kejsy z rynku

Program szkolenia

Uwaga. Szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godz. 

Dzień 1

Digital marketing – podstawy i trendy

Dzień 2

Strategia i planowanie

Współpraca klient – agencja

Dzień 3

E-mail marketing

Dzień 4

Search Engine Marketing

Dzień 5

Display advertising i programmatic

Content Marketing i Webwriting

Dzień 6

Social media

Video advertising

Dzień 7

Mobile marketing

E-commerce

Dzień 8

Analityka internetowa i user experience

Prawo w internecie

 

Koszt szkolenia

Szkolenie w formie online: 2 500 zł + VAT
Cena zawiera:

N

26 godzin warsztatowych

N

materiały w wersji elektronicznej

 
N

dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

24 próbne pytania egzaminacyjne

N

podejście do egzaminu DIMAQ

Terminy szkoleń

SZKOLENIE ONLINE

SZKOLENIE ONLINE

SZKOLENIE ONLINE

SZKOLENIE ONLINE

Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiu case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć osoby początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Poznaj opinie uczestników!

  • Systematyzuje  wiedzę i potwierdza kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca.
  • Pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych.
  • Chcę zdać egzamin certyfikacyjny, by podnieść swoje kwalifikacje zawodowe, a jedyny na rynku polskim prestiżowy certyfikat w digitalu
  • Cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy
  • Szkolenie ma renomę, słyszałam od osób wcześniej uczestniczących, że było ciekawie
  • Profesjonalnie przygotowane, porządkuje wiedzę, świetnie przygotowuje do egzaminu.
  • Mnóstwo wartościowych informacji rozjaśniających rzeczywistość digitalową, usystematyzowanych i logicznie powiązanych. Bardzo pomocne.
  • Dużo informacji i przykładów tłumaczących zagadnienia.
  • Prezentacje bogate w treść i przykłady. Forma wykładów online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby połączyć możliwość edukacji z pracą. Wszystko poprowadzone przez doświadczoną osobę, a przede wszystkim z umiejętnością przekazywania wiedzy.
  • Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.
  • Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób, więc nawet jeśli działa się w digitalu, to jest to doskonały sposób na odświeżenie wiedzy i zrobienie w niej porządku 🙂 „Zajawienie” wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂

    *opinie pochodzą z ankiet ewaluacyjnych ze szkoleń otwartych z 2019 i 2020 roku

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Justyna Wasinkiewicz

Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

Justyna Wasinkiewicz
konsultant biznesowy i e-marketingowy
Agnieszka Gajzler

Na początku 2020 wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.

Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

 

Agnieszka Gajzler, Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery
Łukasz Chomyn

O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że "content is king" i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional - egzamin w pakiecie ze szkoleniem - jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

Łukasz Chomyn,
Strategy Director, Grandes Kochonos
Michał Karolczyk

Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, że można śmiało powiedzieć, że stanowi już dziedzinę naukową. W takim stanie rzeczy precyzyjna specjalizacja marketerów jest zjawiskiem nieuniknionym, przez co można wpaść w pułapkę, zapominając konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu. W Semahead zawsze stawialiśmy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Przy takim podejściu DIMAQ jest po prostu oczywistym kierunkiem, a certyfikacja pomaga Agencji wykształcić rozległą optykę jej załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które widzą i doceniają nasi klienci.
Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje nas do ciągłego angażowania się w obserwowanie bieżących trendów poprzez udział w prelekcjach, szkoleniach czy publikacjach branżowych.
Na standard DIMAQ stawiamy też już niemal od dwóch lat w naszej ofercie szkoleniowej. Wszystkie kursy Digital Masterclass posiadaja status DIMAQ accredited, co dodatkowo potwierdza klasę naszych usług szkoleniowych w oczach naszych klientów.

Michał Karolczyk
Business Development & Marketing Director, Semahead
Mariusz Nycz

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

 

 

Mariusz Nycz
Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland
Trenerzy
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
certyfikowany trener DIMAQ
Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji faceADDICTED uznanej za najlepszą agencję social media 2015 roku według Media i Marketingu Polska. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Frugo, Łowicz, Plus, Plush, Raiffeisen Polbank, Seat.

certyfikowany trener DIMAQ
Monika Bartołd
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.
certyfikowany trener DIMAQ
Jacek Szostak
Praktyk komunikacji digital i trener w Publicis Group. Propagator holistycznego podejścia do funkcjonowania marki w świecie mediów. Doświadczenie zdobywał przy ewaluacji strategii mediowych w badaniach marketingowych i neuromarketingowych. Od 12 lat związany z marketingiem i szkoleniami. AmRest, IKEA, PepsiCo, PZU, SONY, Unilever
certyfikowany trener DIMAQ

Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ

  • Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
  • Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
  • Zawiera pytania jednokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
  • Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
  • Zalicza wynik min. 75%.
  • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Basic.
    (Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych