BAZA KOMPETENCJI

DIMAQ Experience
Ciągły rozwój (w) e-marketingu? Po to jest DIMAQ

Ciągły rozwój (w) e-marketingu? Po to jest DIMAQ

Jedyną stałą w e-marketingu jest zmiana. Wiemy to dobrze szczególnie my – marketerzy. Ciągłe nadążanie za nowymi technologiami, mediami czy formami reklamowymi wymaga stałego pogłębiania zarówno wiedzy o całym ekosystemie, jak i konkretnych kompetencji. Jak zatem rozwijać się w branży?

Baza wiedzy
Unified experience – digitalizacja sklepów czy coś więcej? – artykuł eksperta DIMAQ

Unified experience – digitalizacja sklepów czy coś więcej? – artykuł eksperta DIMAQ

Żyjemy w bardzo ciekawych czasach, bo na naszych oczach, po raz kolejny, dokonują się wielkie zmiany. Kilkadziesiąt lat temu byliśmy świadkami narodzin i rozkwitu ery informacji, która niechybnie się kończy. Internet zdemokratyzował informację i dał jej możliwość dotarcia do wielu w czasie rzeczywistym. Jednak fake newsy, kłamstwa i manipulacje zaburzają status demokratycznych mediów.

Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie DIMAQ UNI!

Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie DIMAQ UNI!

IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie po raz jedenasty organizują DIMAQ UNI – konkurs na najlepszą pracę dyplomową i podyplomową z marketingu internetowego. W tej edycji padł rekord – zgłoszono aż 34 prace.

Posiadacze certyfikatów DIMAQ