BAZA KOMPETENCJI
DIMAQ Experience
Ciągły rozwój (w) e-marketingu? Po to jest DIMAQ!
Jedyną stałą w e-marketingu jest zmiana. Wiemy to dobrze szczególnie my – marketerzy. Ciągłe nadążanie za nowymi technologiami, mediami czy formami reklamowymi wymaga stałego pogłębiania zarówno wiedzy o całym ekosystemie, jak i konkretnych kompetencji. Jak zatem rozwijać się w branży?
Rozwój kompetencji w branży digital. Case study Mindshare i DIMAQ.
Employer branding w branży digital – case study Semahead.
Jak robić odpowiedzialny EB w branży digital – taki, który przyniesie korzyści zarówno pracodawcy, pracownikowi, jak i całemu rynkowi e-marketingu? Zobaczmy, jak robi to wiodąca agencja performance 360.
DIMAQ Question
Wiedza z zakresu digital marketingu sprzyja współpracy nie tylko w tej branży. Rozmawiamy z Moniką Kielak, posiadaczką certyfikatu DIMAQ Basic.
Start w nowej pracy z certyfikatem DIMAQ Professional. Justyna Kapusta odpowiada na DIMAQuestion.
Strateg komunikacji marketingowej z certyfikatem DIMAQ Professional. Iwona Tuźnik z Pathfinder 23 odpowiada na DIMAQuestion.
Baza wiedzy
Microsoft Advertising – fakty i mity. Sesja Q&A z Bartłomiejem Majasem – prelegentem kwietniowego DIMAQ Voice.
“Prosty język” – artykuł ekspertki i posiadaczki certyfikatu DIMAQ, Magdaleny Wójcik.
O metodach skalowania kampanii w Meta Ads – czyli sesja Q&A z Borysem Marushchakiem z Tigers, prelegentem kwietniowej edycji DIMAQ Voice.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ