BAZA KOMPETENCJI
Znamy wyniki 14. edycji konkursu DIMAQ Uni! Gratulujemy zwycięzcom!
Jury II etapu, na czele z trenerami DIMAQ, spośród 37 zgłoszeń wyłoniło 3 laureatów oraz 1 wyróżnienie. Gotowi na werdykt?
DIMAQ partnerem e-booka o body leasingu w digital marketingu
DIMAQ – międzynarodowy standard kompetencji digital marketingowych – został partnerem e-booka „Ekspert do wynajęcia. Jak działa body leasing w digital marketingu”.
E-marketing się opłaca. Dlaczego warto rozwijać kompetencje cyfrowe w Twojej firmie
W świecie, gdzie decyzje zakupowe podejmujemy coraz częściej online, w tym także te lokalne, brak obecności i aktywności w internecie oznacza niewidzialność. Niezależnie od tego, czy prowadzisz salon fryzjerski, firmę produkcyjną, czy agencję kreatywną, e-marketing to dziś jeden z filarów rozwoju biznesu. A kompetencje cyfrowe Twojego zespołu to inwestycja, która realnie się zwraca.
Czego niedawna afera w Vogue uczy nas o wykorzystaniu grafik wygenerowanych przez AI w reklamach? – artykuł posiadaczki certyfikatu DIMAQ Professional – Marii Kostacińskiej
Jak odbiorcy reagują na reklamy wygenerowane przez sztuczną inteligencję? Sprawdź lekcje, które można wysnuć z afery po publikacji reklamy Guess w magazynie Vogue, oraz wnioski z publikacji naukowych.
Zmieniasz trasę, ale nie cel. Dlaczego dobra historia to twój kompas w cyfrowym chaosie? – artykuł posiadaczki certyfikatu DIMAQ Professional – Małgorzaty Bakowicz
Dzisiejszy użytkownik nie porusza się już prostą, przewidywalną ścieżką zakupową. Jego podróż przez świat digitalu jest nielinearna, pełna zwrotów akcji, inspiracji i chwil zawahania. Ogląda reelsy, klika reklamy, wraca do wyszukiwań, zapisuje linki, polega na recenzjach i opiniach znajomych. To złożony labirynt decyzji, a nie uporządkowany lejek sprzedażowy.
I znowu wróżą śmierć SEO, czyli jak AI zmieni(a) zasady gry w pozycjonowanie – artykuł posiadacza certyfikatu DIMAQ Professional – Grzegorza Słowińskiego
Pamiętasz pewnie wygląd SERP (ang. Search Engine Results Page) z zamierzchłych czasów początków Google’a – spokojny, uporządkowany internet, w którym na każde zadane pytanie otrzymywaliśmy listę dziesięciu niebieskich linków. Era ta dobiegła końca, a jej symbolicznym epitafium stał się moment, gdy nowa sztuczna inteligencja Google, zapytana o sposób na ulepszenie pizzy, z pełnym przekonaniem zarekomendowała dodanie do sosu nietoksycznego kleju (sic!).












