Certyfikat DIMAQ AI potwierdza kwalifikacje z zakresu generatywnej sztucznej inteligencji w obszarze digital marketingu

Poziom:
zaawansowany

Cena:
600 zł netto

Recertyfikacja:
100 pkt

Sylabus:
pobierz

Dla kogo?

Dla osób, które posiadają ważny certyfikat DIMAQ Professional i chcą potwierdzić swoje kwalifikacje w zakresie wykorzystania AI w obszarze digital marketingu. W szczególności dla:

  • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu, e-commerce, marketingu
  • doświadczonych marketerów, którzy chcą prowadzić również działania online
  • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe
  • ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy

Dla jakich zawodów jest DIMAQ AI? 

DIMAQ AI będzie cennym zasobem dla: 

  • specjalistów ds. marketingu i planowania mediów, którzy chcą wykorzystać AI do lepszej segmentacji, targetowania i optymalizacji kampanii
  • specjalistów ds. social mediów.
  • content marketerów i copywriterów, którzy chcą efektywniej wykorzystywać narzędzia generatywne AI do tworzenia treści. 
  • specjalistów SEM, którzy pragną lepiej wykorzystać sztuczną inteligencję w optymalizacji kampanii reklamowych i zrozumieniu zachowań użytkowników.
  • analityków internetowych i specjalistów UX, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje o nowoczesne narzędzia analizy zachowań użytkowników.
  • menadżerów e-ccommerce, którzy chcą wdrożyć AI w procesy zakupowe, automatyzację komunikacji i personalizację oferty.

Dlaczego warto?

  • Oficjalnie potwierdzasz swoje kwalifikacje obszarze generatywnej sztucznej inteligencji w digital marketingu i na bieżąco je aktualizujesz
  • Zyskujesz przewagę na rynku pracy
  • Dołączasz do społeczności DIMAQ, która ma dostęp do unikalnej bazy wiedzy, bezpłatne eventy dedykowane DIMAQ oraz rabaty na inne branżowe wydarzenia
  • Posiadasz uznany i rozpoznawalny dokument w branży i wśród marketerów, który stanowi cenny atut na polskim rynku pracy
  • Stajesz się dla swoich kontrahentów lub zespołu profesjonalnym partnerem do współpracy
  • Trafiasz do grona tysięcy posiadaczy certyfikatów DIMAQ, dla których przygotowaliśmy szereg benefitów

Korzyści dla pracownika

DIMAQ AI daje możliwość zdobycia nowoczesnych kompetencji, które stają się coraz bardziej wymagane w cyfrowym świecie marketingu. Posiadanie certyfikatu podnosi wiarygodność specjalisty na rynku pracy, zwiększając jego atrakcyjność dla pracodawców.

Korzyści dla pracodawcy

Posiadanie wykwalifikowanego zespołu, który rozumie i potrafi efektywnie wykorzystywać AI, to nieoceniona wartość. DIMAQ AI zapewnia pracodawcom gwarancję, że ich zespół posiada aktualną wiedzę i umiejętności potrzebne do realizacji nowoczesnych kampanii marketingowych.

Egzamin

Aby uzyskać certyfikat na tym poziomie, należy posiadać ważny certyfikat DIMAQ Professional oraz uzyskać pozytywny wynik na egzaminie DIMAQ AI, który:

  • weryfikuje wiedzę z zakresu podstaw sztucznej inteligencji,  umiejętności praktycznego zastosowania w e-marketingu oraz etyki, prawa i bezpieczeństwa 
  • składa się z 80 pytań wielokrotnego i jednokrotnego wyboru 
  • koszt egzaminu: 600 zł netto
  • trwa 1 godzinę
  • próg zdawalności wynosi 70% (56 pytań)
  • odbywa się w siedzibie IAB Polska w Warszawie przy użyciu specjalnej platformy egzaminacyjnej

Jak przygotować się do egzaminu?

Aby zdać egzamin, rekomendowane jest doświadczenie zawodowe w zakresie sztucznej inteligencji w e-marketingu.

Możesz przygotować się:

samodzielnie,
korzystając z sylabusa >>

poprzez udział
w dedykowanym szkoleniu >>

Na czym polega recertyfikacja?

Certyfikat ważny jest przez 2 lata. Aby go przedłużyć, w okresie jego ważności musisz zebrać 100 punktów recertyfikacyjnych.

Dowiedz się więcej >>

Zapisz się na egzamin >>

Skład Rady Programowej

Anna Gumkowska

Obecnie CEO AIkapit, Szefowa Grupy Roboczej AI w IAB Polska

Najważniejsze osiągnięcie/osiągnięcia zawodowe:
Współpracuje z ponad 150 ekspertami zajmującymi się sztuczną inteligencją w sektorze marketingu. Pracuje nad trendami, standardami i wdrażaniem rozwiązań AI do organizacji.
Współtwórca hackathonów AI, w trakcie których tworzone są rozwiązania AI zgodne z potrzebami danej firmy (proof of concept, proof of value, minimal value product), m.in. dla Credit Agricole czy Bauer Media. Organizator cyklicznej konferencji na temat IAB HowTO AI (Practical Approach), poradników, raportów (m. in. Artificial Intelligence SumUp for Business 2022 ) na temat sztucznej inteligencji. Aktywnie promuje AI Mindset w każdej organizacji.
Arbiter w Komisji Etyki Reklamy.
Kilka projektów, w które była zaangażowana, otrzymało międzynarodowe nagrody, np.: INMA Global Media Awards Best Use of Video czy INMA Global Media Awards Best Launch of a Brand or Product to Create an Audience Segment.
Wykładowca, trener, mentor w programie Management Masterclass.

 Motto życiowe: „Forget artificial intelligence – in the brave new world of big data, it’s artificial idiocy we should be looking out for”

Zainteresowania/hobby: Joga oraz podróże po świecie w poszukiwaniu mniej znanych firm zajmujących się AI (ostatnio Wietnam)

Adrian Kaczkowski

Marketing automation expert (Salestube), wice-przewodniczący grupy AI przy IAB, członek Rady Programowej DIMAQ AI

Najważniejsze osiągnięcie/osiągnięcia zawodowe: 
 
Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji w marketingu i eCommerce, pasjonującym się przekazywaniem praktycznej wiedzy poprzez szkolenia i warsztaty. Programy szkoleniowe, które tworzyłem umożliwiły setkom specjalistów zdobycie nowych umiejętności i rozwój zawodowy. 

Na konferencji IAB How To prezentacja  „Od 0 do prompt engineera”, której jestem współautorem została najwyżej oceniona, co podkreśla skuteczność mojego podejścia edukacyjnego. Stworzyłem również szkolenie dla ponad 1000 osób z grupy RASP, skupiające się na budowaniu promptów z wykorzystaniem OpenAI.  
 
Byłem jednym z kluczowym uczestników po stronie Synerise, które wprowadziły aplikację Żappka na polski rynek, przekształcając ją w największy program lojalnościowy dla młodych ludzi. W 2024 roku Forbes uznał Żabkę za lidera w wykorzystaniu AI w polskich firmach, co potwierdza innowacyjność moich rozwiązań. 

Dla Orange opracowałem zaawansowany program personalizacji wykorzystując do tego dane behawioralne, demograficzne oraz bilingowe, który sześciokrotnie zwiększył sprzedaż w kanale email.  

Stworzyłem pierwszy certyfikacyjny program AI dla marketingu i mediów, DIMAQ AI, który jest nowym standardem w branży. Jestem również współtwórcą popularnego przewodnika AI po marketingu, który został pobrany ponad 1200 razy, dostarczając cennych wskazówek dla wielu profesjonalistów. 
 
Jestem również twórcą autorskiego warsztatu z budowania asystentów AI dla osób nietechnicznych.  

Motto życiowe: “W każdym problemie szukam nowych możliwości.” 

Krystian Wydro

AI Creative Director, własne studio projektowe OtterMind

Najważniejsze osiągnięcie/osiągnięcia zawodowe: 
Artykuły w magazynach: Marketing online, Marketer plus – dotyczące zastosowania AI.  
Wystąpienia na konferencjach z zakresu AI – Mobile Trends, HowTO AI IAB, Warszawskie Dni Informatyki  
Kampanie dla: 6 letnia współpraca z adidas Polska przy realizacji kampanii i inicjatyw na rynku polskim (adidas runners Warsaw, Maraton Warszawski), Realizacja globalnej kampanii na ok 40 runków dla Reebok, Przygotowanie głównej kampanii dla marki Castrol z Cristiano Ronaldo.  
Uruchomienie projektu Rich One w ramach Group One – zajmującego się realizacją kampanii rich mediowych.   
Mentor z zakresu AI w VII edycji Programu Mentoringowego Project Management Institute Poland Chapter.  

Motto życiowe: Myśl poza schematami, działaj odważnie, nie zrażaj się porażkami.  

Zainteresowania/hobby: Góry (w tym biegi górskie), Sztuka cyfrowa. 

Marcin Ręgorowicz

Managing Associate, radca prawny, Kancelaria Traple Konarski Podrecki & Partners 

Najważniejsze osiągnięcie/osiągnięcia zawodowe: 

Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w obsłudze prawnej wiodących polskich i międzynarodowych podmiotów przy jednych z największych i najważniejszych na rynku projektach związanych z wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem zaawansowanych rozwiązań technologicznych. 

Wielokrotnie rekomendowany indywidualnie i w ramach zespołu w najbardziej prestiżowych polskich i międzynarodowych rankingach prawniczych w obszarze prawa IT i nowych technologii. 

Prelegent na licznych szkoleniach i konferencjach. Regularnie publikuje artykuły o tematyce prawa nowych technologii i IT, w szczególności dotyczących prawnych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji. Wykładowca prawa nowych technologii w ramach szkolenia aplikantów i radców prawnych w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. 

Członek Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii oraz komisji LegalTech Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. 

Motto życiowe: “Szczęście sprzyja śmiałym” 

Zainteresowania/hobby: antyk rzymski, historia, nowe technologie, boks 

Marek Szymański

Dyrektor zarządzający w Norstat Polska

Najważniejsze osiągnięcie/osiągnięcia zawodowe: 
Autor i lider udanych procesów transformacji cyfrowej w obszarze mediów 
Twórca rozwiązań e-cmmerce, odpowiedzialny za launch jednego z pierwszych w polsce serwisu zakupów grupowych 
Lider i uczestnik licznych procesów restruktyryzacyjnych i konsolodacyjnych 
Współtwórca hackatonów AI 
Trener, prelegent, mentor 
Członek grupy roboczej AI w IAB Polska 

Motto życiowe: „Ten, kto chce wszystkiego, w rzeczywistości niczego nie chce i nic nie dostaje”. G.W.F. Hegel 

Zainteresowania/hobby: filzofia, literatura, kostka Rubika (zawodnik Word Cube Association)

Julia Waincetel

Senior SEM Specialist w Performics (Publicis Groupe), członkini grup roboczych SEM i AI przy IAB Polska, członkini Rady Programowej DIMAQ AI 

Najważniejsze osiągnięcie/osiągnięcia zawodowe: 
Wystąpienia publiczne podczas konferencji IAB How To, DIMAQ Voice, Forum IAB, Mobile Trends AI czy TEDx. Skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych wyróżnionych nagrodami Effie Poland, Golden Arrow i Global Search Awards. Automatyzacja powtarzalnych procesów z wykorzystaniem AI i optymalizacja czasu pracy specjalistów o 75%. 

Motto życiowe: „We Wrocławiu mam zuchwałą pewność, że wszystko może się udać” 

Zainteresowania/hobby: filmy animowane, poezja Nowej Fali, ekonomia behawioralna, żeglarstwo, podróże organizowane na własną rękę 

Jakub Szczygieł

Customer Lifetime Value Manager w Empik, Członek Rady Programowej DIMAQ AI przy IAB Polska

Najważniejsze osiągnięcie/osiągnięcia zawodowe: 
W rok zbudowałem 10 osobowy zespół specjalistów i ekspertów ds. Marketing Automation i Zarządzania danymi 1st Party, co przełożyło się na rozbudowanie oferty Agencji. Jestem współorganizatorem konferencji IAB HowTo: AI oraz współtwórcą Certyfikacji DIMAQ AI. 

Motto życiowe: „Może i brzydko, ale za to drogo!” 

Zainteresowania/hobby: Kolekcjonowanie komiksów oraz dzieł sztuki z obszaru street art. Dodatkowo sam maluję, tworzę muzykę i kombinuję. 

Sebastian Kondracki
Maciej Leonard Żybula

Założyciel agencji Bees & Honey. Mówca i prelegent. Twórca cyfrowy. Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową.

 Wykładowca akademicki z zakresu marketingu, digital, AI i ESG w SGH i UMFC w Warszawie. Członek Rady Programowej DIMAQ AI, Wiceprzewodniczący Grupy Roboczej do spraw AI przy IAB Polska, Członek Grupy Roboczej do spraw legislacji AI przy Radzie Reklamy, Współtwórca i koordynator publikacji „Przewodnik po AI” wydanego przez IAB Polska i IAB Europe.

 Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku. Związany przez lata z kulturą i teatrem. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie