AKADEMIA DIMAQ AI

Kompleksowe szkolenie z AI w digital marketingu

W TRYBIE STACJONARNYM LUB ONLINE

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE / Warszawa

Liczba godzin (45 min): 25 lub 28

Cena: od 3420 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

OBECNIE SZKOLENIE ODBYWA SIĘ W DWÓCH TRYBACH DO WYBORU:

STACJONARNIE w Warszawie
  • zajęcia: 2×7,5 godz. dziennie oraz 1×6 godz.
  • 3 godziny nagrań na platformie edukacyjnej (do zrealizowania w dowolnym czasie)
  • koszt: 4300 zł netto
  • koszt dla posiadacza certyfikatu DIMAQ Student, Basic, Professional: 3870 zł netto
ONLINE – na żywo
  • zajęcia: 3×5 godz. 15 min. dziennie oraz 1×3 godz.
  • 3 godziny nagrań na platformie edukacyjnej (do zrealizowania w dowolnym czasie)
  • koszt 3800 zł netto
  • koszt dla posiadacza certyfikatu DIMAQ Student, Basic, Professional: 3420 zł netto

Czego się dowiesz podczas szkolenia?

  • Zdobędziesz solidne podstawy wiedzy o danych, uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji
  • Nauczysz się wykorzystywać generatywną AI w działaniach marketingowych i automatyzacji
  • Poznasz praktyczne zastosowania AI w content marketingu, Social Media, E-commerce i innych obszarach
  • Dowiesz się, jak AI wspiera analitykę, UX, SEM, SEO i programmatic
  • Zrozumiesz zasady etyki, regulacje prawne, ochronę danych i prawa autorskie w AI
  • Poznasz najnowsze trendy i kierunki rozwoju AI w marketingu
  • Przygotujesz się do bezpiecznego i efektywnego wykorzystania AI w pracy
  • Nauczysz się strategicznego planowania i optymalizacji działań marketingowych z AI

    Dla kogo jest to szkolenie?

    Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności swoje kwalifikacje z zakresu AI w digitalu. W szczególności dla:

    • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
    • doświadczonych marketerów, którzy chcą również samodzielnie prowadzić działania online;
    • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
    • ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.

    Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ AI.

    Uwaga! Do egzaminu DIMAQ AI mogą podejść jedynie posiadacze ważnego, aktywnego certyfikatu DIMAQ Professional.

    Metody pracy

    • interaktywny wykład
    • moderowana dyskusja między uczestnikami
    • ćwiczenia praktyczne
    • platforma edukacyjna (materiały wideo i ćwiczenia)
    • prezentacja najnowszych narzędzi AI
    • quizy
    • próbny egzamin
    • case studies z polskiego i zagranicznego rynku

    Program szkolenia

    3 filary wiedzy:

    1. Fundamenty Data&AI: Wprowadzenie i kluczowe pojęcia.
      • Dane, uczenie maszynowe i AI – wprowadzenie
      • Generatywna AI – wprowadzenie
      • Prompt Engineering A-Z
      • Agenci AI i automatyzacje
      • Wprowadzenie do AI w Marketingu
      • Przyszłość AI i kierunki jej rozwoju
    2. AI-powered Digital Marketing: Praktyczne zastosowania w marketingu.
      • AI w mobile i cross-channel marketing
      • AI w video marketingu
      • AI w social media
      • AI w content marketingu
      • AI w SEM i SEO
      • AI w display i programmatic
      • AI w e-mail marketingu i lead generation
      • AI w analityce internetowej + UX
      • AI w ecommerce
    3. Etyka, prawo i bezpieczeństwo: Świadome i bezpieczne wykorzystanie AI.
      • Wprowadzenie do etyki AI
      • Aspekty prawne
      • Bezpieczeństwo etyczne, prawne i wizerunkowe

    Hybrydowy format nauki:

    • Warsztaty online na żywo lub stacjonarnie z ekspertami
    • Samodzielna nauka na platformie edukacyjnej
    • Praktyczne zadania i egzaminy próbne
      Dlaczego warto?
      • Nasze szkolenia prowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem w AI i marketingu cyfrowym.
      • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
      • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
      • Po szkoleniu uczestnicy mają możliwość podejścia do egzaminu certyfikacyjnego, potwierdzającego zdobyte kompetencje.
        Uwaga! Do egzaminu mogą podejść jedynie osoby, które mają ważny certyfikat DIMAQ Professional.

      Zaufali nam

      Koszt szkolenia

      • w trybie online dla 1 os.: 3800 zł netto
      • koszt dla posiadacza certyfikatu DIMAQ Student, Basic, Professional: 3420 zł netto

      • w trybie stacjonarnym dla 1 os.: 4300 zł netto
      • koszt dla posiadacza certyfikatu DIMAQ Student, Basic, Professional: 3780 zł netto

      Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

      Cena zawiera:

      N

      25 online/28 stacjonarnie godzin warsztatowych (45 min)

      N

      ćwiczenia praktyczne

      N

      materiały w wersji elektronicznej

      N

      dostęp do platformy szkoleniowej

      N

      zaświadczenie o odbyciu szkolenia

      N

      podejście do egzaminu DIMAQ AI (tylko dla posiadaczy ważnego certyfikatu DIMAQ Professional)

      N

      podczas szkolenia stacjonarnego: przekąski i lunch

      Za udział w szkoleniu posiadacze certyfikatu DIMAQ Student, Basic lub Professional otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

      Terminy szkoleń

      Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

      Trenerzy

      Prowadzący

      Konrad Gładkowski

      Od 15 lat zajmuje się technologią i digitalem. Przeszedł drogę od struktur korporacyjnych przez startupowe, aby finalnie założyć software house specjalizujący się w tworzeniu dedykowanych chatbotów dla działów marketingu i obsługi klienta, wykorzystujących NLP (przetwarzanie języka naturalnego). Z jego rozwiązań korzystały setki tysięcy Polaków za sprawą projektów dla Ministerstwa Zdrowia czy firm takich jak Disney, Danone, H&M. Jako wykładowca studiów podyplomowych na SGH dzieli się wiedzą w obszarze zwiększania produktywności i efektywności dzięki zastosowaniu AI, automatyzacji i rozwiązań no-code.

      Maciej Rutkowski

      Maciej przez ostatnie 10 lat był odpowiedzialny za budowę, zarządzanie i rozwój międzynarodowych zespołów i produktów w obszarze Data & AI (w Polsce, Wielkiej Brytanii i Niemczech). Współtworzył rozwiązania oparte o dane i sztuczną inteligencję dla dziesiątek polskich i międzynarodowych organizacji, pracując w innowacyjnych zespołach Data & AI firm takich jak Accenture i PwC. Jest doświadczonym trenerem i edukatorem, w latach 2019-2022 pełnił rolę nauczyciela akademickiego i współtwórcy kierunku Data Science w Collegium Civitas w Warszawie.

      Współtwórcy szkolenia

      Ignacy Bochiński

      Współwłaściciel grupy technologiczno-reklamowej KERRIS GROUP, w skład której wchodzą agencja digitalowa KERRIS (wyróżniona przez MMP Agencją Roku w 2022 i 2024 roku), obsługująca firmy takie jak Porsche, Żabka, Uber, Makro) oraz butikowa firma software’owa 300.codes (PwC, Roche Polska, BNP Paribas) specjalizująca się w tworzeniu niestandardowych aplikacji biznesowych. Członek grupy roboczej edukacja AI (SAR) i komitetu organizacyjnego Innovation by SAR, wielokrotny członek jury konkursów MIXX AWARDS (2022 i 2023) eCommerce Awards Polska (eIzba) i EMMA (MMP).

      Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski

      Ekspert ds. produktów cyfrowych. Partner i członek zarządu 300.codes – jednego z najszybciej rozwijających się software-house w Europie Środkowej, specjalizującego się we wdrażaniu technologii skutecznie realizującej cele marketingu i sprzedaży. Head of Digital Products w KERRIS – jednej z największych niesieciowych agencji digital w Polsce, wyróżnionej przez MMP tytułem agencji digital roku 2024. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania procesem wdrażania projektów IT w metodyce zwinnej. Licencjonowany Scrum Master. Miał przyjemność współpracować zarówno z czołowymi korporacjami, jak i inspirującymi start-upami, w tym: BNP Paribas, PwC, SWISS KRONO, Uniwersytet SWPS, Sandoz, Pozamiatane, Packhelp. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku eBiznes.

      Kacper Bronisz

      Entuzjasta technologii z wieloletnim doświadczeniem w VR, AR i AI. Założyciel startupu prepareme.ai, innowacyjnego startupu rozwijającego rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Na co dzień łączy rolę marketingowca oraz wykładowcy/szkoleniowca w obszarze AI, dzieląc się zarówno teoretyczną, jak i praktyczną wiedzą. Pasjonat nauki, podróży i nowych doświadczeń, stale poszukujący inspiracji i wyzwań w dynamicznie rozwijającym się świecie technologii.

      Michał Płatek

      Ekspert marketingu internetowego z ponad 15-letnim doświadczeniem. Karierę rozpoczął w 2014 roku jako analityk SEO, rozwijając równolegle praktykę konsultingową. Obecnie współpracuje z międzynarodowymi markami jako konsultant e-commerce i digital, wykorzystując AI w procesach od strategii po analitykę. Współpracował z takimi markami jak Castorama, Media Markt, British Council i Magda Butrym. Dzieli się wiedzą jako prelegent i trener, prowadząc szkolenia i warsztaty z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego.

      Roksana Frankowska

      Specjalistka SEO z 6-letnim doświadczeniem. Od 2022 roku związana z agencją KERRIS, gdzie pełni rolę managera zespołu SEO. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem projektów e-commerce oraz koordynacją strategii tworzonych przez zespół. Pracuje z rozwiązaniami z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji, które wspierają efektywność działań SEO.

      Dominik Gabor

      W kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy uczestniczy w pracach zespołu Media Communication & Entertainment. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz prawie nowych technologii. Zapewnia wsparcie prawne klientom świadczącym usługi internetowe przy projektach polegających na wdrożeniu Aktu o Usługach Cyfrowych (Digital Services Act). Obszarem jego zainteresowania są w szczególności: prawo autorskie, Internet, gaming, streaming oraz działalność influencerów. Jest zaangażowany w funkcjonowanie punktu kontaktowego: ”TKP Influ Legal Support”. W ramach tej inicjatywy wspiera prawnie branżę influencerską.

       

      Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
      – zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ AI

      • Posiadacze certyfikatu DIMAQ Professional mogą potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
      • Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
      • Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
      • Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
      • Zalicza wynik min. 70%.
      • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ AI.

      Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016 oraz 2.14/00377/2023

      Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych