Zostań Pracodawcą DIMAQ

i potwierdź kompetencje e-marketingowe w Twojej firmie!

Pracodawca DIMAQ – co to oznacza?

Znakiem DIMAQ Employer posługują się firmy, które zatrudniają profesjonalistów posiadających międzynarodowy certyfikat DIMAQ na poziomie Basic lub Professional.

Znak ten potwierdza poziom kompetencji e-marketingowych w firmie. Dzięki systemowi recertyfikacji  umożliwia ciągłe aktualizowanie wiedzy.

Pracodawca DIMAQ jest zatem profesjonalnym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu.

 Jakie są korzyści dla firmy ze statusem Pracodawca DIMAQ?

  • Prawo do używania znaku graficznego DIMAQ Employer, który potwierdza poziom kompetencji e-marketingowych w firmie;
  • Informacja w kanałach DIMAQ o przystąpieniu firmy do grona pracodawców zatrudniających posiadaczy certyfikatów;
  • Logotyp zamieszczony na stronie dimaq.pl w sekcji firm, które dołączyły do programu;
  • Wsparcie ciągłego rozwoju pracowników – posiadaczy certyfikatów DIMAQ poprzez system recertyfikacji oraz:
    • Specjalne, dodatkowe świadczenia, takie jak wstęp na zamknięte warsztaty i wydarzenia;
    • Najniższą cenę wejściówek dla swoich pracowników posiadających certyfikat DIMAQ na wydarzenia organizowane przez IAB Polska. Innych organizatorów akredytowanych wydarzeń zachęcamy do podobnej polityki.
  • Rabat w wysokości 10% na wszystkie szkolenia z Akademii DIMAQ
  • Rabaty na ogłoszenia o pracę na portalu RocketJobs.pl  (40% na pierwsze ogłoszenie, 10% na każde kolejne)
  • Rabat w wysokości 10% na ogłoszenia o pracę na portalu DigitalX.pl  (dla firm, które nie korzystały wcześniej z usług DigitalX)

Kiedy firma nabywa status Pracodawcy DIMAQ – ilu pracowników musi posiadać certyfikat?

Z uwagi na to, że certyfikacja standaryzuje wiedzę i pozwala uspójnić komunikację w całym zespole, rekomendujemy, by pracodawcy poddawali certyfikacji swoje działy marketingu grupowo. Jednak przywilej korzystania ze statusu Pracodawca DIMAQ nie wskazuje dolnej liczby pracowników posiadających certyfikat. Taki status może uzyskać firma, która zatrudnia przynajmniej jedną osobę posiadającą ważny certyfikat DIMAQ oraz spełnia poniżej opisane warunki.

Jakie warunki musi spełniać Pracodawca DIMAQ?

  • Firma wykorzystuje znak graficzny DIMAQ Employer i zamieszcza go w swoich aktualnych materiałach informacyjnych (credentials, referencje, itp.)
  • Firma komunikuje przystąpienie do programu certyfikacji DIMAQ i uzyskaniu statusu Pracodawca DIMAQ w swoich kanałach komunikacji;
  • W procesach rekrutacyjnych na stanowiska związane z marketingiem online firma oczekuje, by kandydat posiadał certyfikat DIMAQ. W praktyce oznacza to, że w ogłoszeniu o pracę jako przynajmniej „mile widziane” jest wpisane wymaganie posiadania certyfikatu DIMAQ lub chęci podejścia do egzaminu DIMAQ w określonym czasie po zatrudnieniu.
  • Firma wspiera i zachęca pracowników posiadających certyfikat DIMAQ do jego utrzymania poprzez udział w programie recertyfikacji (umożliwia udział w akredytowanych wydarzeniach, organizuje akredytowane wydarzenia, np. szkolenia itp.).
  • Mile widziane jest zaangażowanie przedstawiciela firmy w działania komunikacyjne programu prowadzone przez IAB Polska poprzez potwierdzanie, czy i jakie korzyści przyniosło firmie dołączenie do programu DIMAQ – w sposób uzgodniony między firmą a IAB Polska.

Pracodawcy DIMAQ o programie

{

W Result Media ogromną wagę przykładamy do stałego rozwoju wiedzy i umiejętności naszego zespołu. Certyfikat DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który potwierdza praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu, w tym m.in. analityki internetowej, zaawansowanych kampanii sprzedażowych czy social mediów. Przystępując do Programu Pracodawca DIMAQ i zatrudniając certyfikowanych specjalistów, dajemy naszym pracownikom możliwość rozwoju swoich kompetencji, dostęp do stale aktualizowanego know-how ekspertów z całego świata, a naszym klientom – pewność, że współpracują z firmą, która do realizacji ich celów biznesowych wykorzystuje najnowszą wiedzę i najbardziej efektywne rozwiązania digital marketingu.

Adrian Radomski
Członek zarządu i COO Result Media
{

Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

 

Anna Charytoniuk,
Digital Lead, Sanofi
{

DIMAQ to złoty standard certyfikacji digital marketingu, realnie potwierdzający kompetencje poszczególnych członków naszego zespołu. Taką samą funkcję, lecz na poziomie całej naszej organizacji pełni Program Pracodawca DIMAQ, kierujący czytelny sygnał dla całego naszego otoczenia i wszystkich interesariuszy – kandydatów na rynku pracy, partnerów i klientów: „Jesteśmy ekspertami w online marketingu, dbamy o rozwój i najwyższy poziom szkoleń naszego zespołu”.

Michał Michalik
Creative director, CEO Pomarańcza
{

Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

Artur Muszkiet
Członek Zarządu Sigma Bis
{

Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

Marcin Żukowski
Co-founder Nieagencji
{

Profesjonalny marketing jest zawsze ogromną szansą rozwoju przedsiębiorstwa. Salon Świtoń-Paczkowski jest wyznacznikiem wysokiej jakości usług, a w czasach, kiedy sprzedaż przenosi się do Internetu, wykwalifikowana kadra marketingowców jest niejako „must have” w naszej firmie.
Potwierdzeniem nowoczesnego podejścia firmy do działań marketingowych jest certyfikacja DIMAQ pracowników oraz oznaczenie salonu jako DIMAQ Emplyer.

Mystery Person
Judyta Foksa,


MACIEJ GAŁECKI, CEO, BLUERANK

Chcesz zostać Pracodawcą DIMAQ?

Skontaktuj się z nami mailowo kontakt@dimaq.eu lub za pomocą poniższego formularza:

Pracodawcy DIMAQ

PARTNERZY PROGRAMU PRACODAWCA DIMAQ: