
AKADEMIA DIMAQ Professional
Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
W TRYBIE STACJONARNYM LUB ONLINE!

Miejsce: ONLINE / Warszawa
Liczba godzin (45 min): 27
Cena: 3500 / 4000 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
OBECNIE SZKOLENIE ODBYWA SIĘ W DWÓCH TRYBACH DO WYBORU:
STACJONARNIE w Warszawie:
-
trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie
-
koszt szkolenia w formie stacjonarnej to 4000 zł netto
ONLINE – w formie interaktywnego live’a, całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego.
-
trwa 8 dni po 2,5 godziny dziennie
-
koszt szkolenia w formie online to 3 500 zł netto
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, dzięki czemu usprawnisz swoją komunikację z innymi podmiotami, w tym dostawcami usług
- Dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
- Poznasz efektywne metody promocji
- Zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
- Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych
- Poznasz podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności swoje kwalifikacje z zakresu digitalu. W szczególności dla:
- digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
- doświadczonych marketerów, którzy chcą również samodzielnie prowadzić działania online;
- praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
- ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.
Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ Professional.
Metody pracy
- interaktywny wykład
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- quiz
- próbny egzamin
- kejsy z rynku
Program szkolenia
Uwaga. Szkolenie w trybie stacjonarnym trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie,
szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godziny dziennie:
- Digital marketing -podstawy
- Strategia i planowanie
- Współpraca klient- agencja
- E-mail marketing
- Search Engine Marketing
- Display advertising i programmatic
- Content marketing i webwriting
- Social Media
- Video advertising
- Mobile marketing
- E-commerce
- Analityka internetowa i user experience
- Prawo w internecie
- Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Poznaj opinie uczestników szkolenia
- Ciekawe szkolenie, które dobrze porządkuje wiedzę niezbędną podczas procesu certyfikacji. Dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
- Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
- Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
- Szkolenie niezwykle merytoryczne, przystosowane do poziomu wiedzy uczestników, przygotowujące do egzaminu bardzo dobrze.
- Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.
- Niesamowicie merytoryczne szkolenie, które bardzo mocno rozszerza poziom wiedzy uczestników, przygotowując ich na egzamin DIMAQ. Na pochwałę zasługuje również prowadzący, który nie tylko potrafił przekazać skondensowaną wiedzę specjalistyczną w bardzo przystępny sposób, ale również poparł ją ciekawymi case’ami, a także własnym know-how. Szkolenie będę polecać innym specjalistom, bez cienia wątpliwości!
- Szkolenie było świetne. Super wykładowca i szkoleniowiec, wniósł bardzo wiele wartości dzięki swojej otwartości i zaangażowaniu. Doskonały poziom.
- Szkolenie bardzo merytoryczne.
-
Profesjonalnie przygotowane, porządkuje wiedzę, świetnie przygotowuje do egzaminu.
-
Mnóstwo wartościowych informacji rozjaśniających rzeczywistość digitalową, usystematyzowanych i logicznie powiązanych. Bardzo pomocne.
-
Dużo informacji i przykładów tłumaczących zagadnienia.
-
Prezentacje bogate w treść i przykłady. Forma wykładów online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby połączyć możliwość edukacji z pracą. Wszystko poprowadzone przez doświadczoną osobę, a przede wszystkim z umiejętnością przekazywania wiedzy.
-
Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.
-
Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób, więc nawet jeśli działa się w digitalu, to jest to doskonały sposób na odświeżenie wiedzy i zrobienie w niej porządku 🙂 „Zajawienie” wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂
*opinie pochodzą z ankiet ewaluacyjnych ze szkoleń otwartych z 2019 i 2020 roku
Opinie o DIMAQ
- Szkolenie w formie online: 3500 zł + VAT
- Szkolenie w formie stacjonarnej: 4000 zł + VAT
Cena zawiera:
27 godzin warsztatowych (45 min)
materiały w wersji elektronicznej
dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę
ćwiczenia praktyczne
24 próbne pytania egzaminacyjne
Podejście do egzaminu DIMAQ
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:


Artur Maciorowski
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.


Anna Robotycka
Twórca i właściciel agencji faceADDICTED uznanej za najlepszą agencję social media 2015 roku według Media i Marketingu Polska. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Frugo, Łowicz, Plus, Plush, Raiffeisen Polbank, Seat.


Monika Bartołd


Jacek Szostak
Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.


Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ
- Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
- Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
- Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
- Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
- Zalicza wynik min. 75%.
- Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Professional.
(Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

