ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Na pocz膮tku roku wystartowali艣my z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we wsp贸艂pracy z IAB DIMAQ. W zwi膮zku z panuj膮c膮 pandemi膮 i w trosce o zdrowie naszych pracownik贸w, wprowadzili艣my model szkole艅 w wersji online. Chcieli艣my wypracowa膰 model, kt贸ry pozwoli efektywnie pracowa膰 w trybie home office, ale r贸wnie偶 pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcj臋 pomi臋dzy trenerem i uczestnikami.

Dzi艣 mo偶emy powiedzie膰, 偶e uda艂o nam si臋 wypracowa膰 rozwi膮zanie optymalne. Cykl szkoleniowy zosta艂 wyd艂u偶ony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny.聽Korzystanie z Zoom鈥檃 pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej cz臋艣膰 szkole艅.聽Model pozwala efektywnie pozyskiwa膰 wiedz臋, godz膮c to z codzienn膮 prac膮 i obowi膮zkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach 艣wiat staje si臋 bardziej cyfrowy. Zdobywanie klient贸w poprzez szeroko rozumiany digital staje si臋 coraz wi臋ksz膮 cz臋艣ci膮 naszego biznesu. Wyszukiwarki, media spo艂eczno艣ciowe, mailingi 鈥 kiedy艣 by艂y dodatkiem, dzi艣 s膮 podstawowymi narz臋dziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealer贸w oraz w naszej centrali sprawnie porusza艂y si臋 po cyfrowym 艣wiecie. Wi臋ksza wiedza na temat mechanizm贸w 艣wiata digital sprawi, 偶e wiele proces贸w b臋dziemy podejmowa膰 艣wiadomie i bardziej efektywnie. Docelowo licz臋 na to, 偶e wskutek tych dzia艂a艅 nasza sprzeda偶 wzro艣nie. Wierz臋, 偶e jednocze艣nie pracownicy naszej sieci rozwin膮 swoje kompetencje i b臋d膮 mieli wi臋ksz膮 satysfakcj臋 z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii wida膰, 偶e digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, 偶e szkolenie DIMAQ Professional to by艂a dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

聽AKADEMIA DIMAQ Professional

Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
TERAZ W FORMIE ONLINE!聽

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawd藕 warunki >
Obecnie szkolenie odbywa si臋 wy艂膮cznie ONLINE – w formie interaktywnego live鈥檃, ca艂kowicie realizuj膮c program szkolenia stacjonarnego. Trener na 偶ywo prowadzi zaj臋cia, w艂膮czaj膮c w to 膰wiczenia indywidualne dla uczestnik贸w.聽
Szkolenie to 8 spotka艅 po 2,5 godz. zaj臋膰.
Koszt szkolenia w formie online to聽3000 z艂 netto聽(vs. 4000 z艂 netto stacjonarnie).

Czego dowiesz si臋 podczas szkolenia?

  • Poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, dzi臋ki czemu usprawnisz swoj膮 komunikacj臋 z innymi podmiotami, w tym dostawcami us艂ug
  • Dowiesz si臋, jak analizowa膰 dane, zdefiniowa膰 cele i grup臋 docelow膮 kampanii oraz mierzy膰 jej skuteczno艣膰
  • Poznasz efektywne metody promocji
  • Zg艂臋bisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • Dowiesz si臋, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzysta膰 w dzia艂aniach komunikacyjnych
  • Poznasz podstawowe zapisy prawne, kt贸rych marketer musi przestrzega膰

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla os贸b, kt贸re zawodowo zajmuj膮 si臋 e-marketingiem lub marketingiem i chc膮 poszerzy膰 swoj膮 wiedz臋 i umiej臋tno艣ci swoje kwalifikacje z zakresu digitalu. W szczeg贸lno艣ci dla:

  • digital marketer贸w, pracownik贸w agencji, dom贸w mediowych i medi贸w oraz freelancer贸w, kt贸rzy bezpo艣rednio zajmuj膮 si臋 operacyjnymi dzia艂aniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
  • do艣wiadczonych marketer贸w, kt贸rzy chc膮 r贸wnie偶 samodzielnie prowadzi膰 dzia艂ania online;
  • praktyk贸w, kt贸rzy zajmuj膮 si臋 planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem medi贸w oraz na co dzie艅 obs艂uguj膮 narz臋dzia e-marketingowe;
  • ekspert贸w firm doradczych i konsultingowych, kt贸rzy wspieraj膮 swoich klient贸w najwy偶sz膮 jako艣ci膮 praktycznej wiedzy.

Szkolenie obejmuje ca艂y zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ Professional.

Metody pracy

  • Interaktywny wyk艂ad
  • moderowana dyskusja mi臋dzy uczestnikami
  • 膰wiczenia praktyczne
  • burza m贸zg贸w
  • quiz 
  • pr贸bny egzamin
  • kejsy z rynku

Program szkolenia

Uwaga. Szkolenie w trybie online to 8 spotka艅 po聽2,5 godziny.

Dzie艅 1

Digital marketing 鈥 podstawy

 

Dzie艅 2

Strategia i planowanie

Wsp贸艂praca klient – agencja

Dzie艅 3

E-mail marketing

Dzie艅 4

Search Engine Marketing

Dzie艅 5

Display advertising i programmatic

Content Marketing i Webwriting

Dzie艅 6

Social media

Video advertising

Dzie艅 7

Mobile marketing

E-commerce

Dzie艅 8

Analityka internetowa i user experience

Prawo w internecie

Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez praktyk贸w z kilkunastoletnim sta偶em w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na 膰wiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych poj臋膰, technik i narz臋dzi, przy jednoczesnym om贸wieniu wymaga艅 i zagadnie艅 certyfikacyjnych.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przyk艂adami i omawianiem case study.
  • Dzi臋ki anga偶uj膮cej formie zaj臋膰 zar贸wno osoby z do艣wiadczeniem jak i pocz膮tkuj膮ce b臋d膮 w stanie przyswoi膰 poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w ma艂ych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Poznaj opinie uczestnik贸w szkolenia

  • Ciekawe szkolenie, kt贸re dobrze porz膮dkuje wiedz臋 niezb臋dn膮 podczas procesu certyfikacji. Du偶o przyk艂ad贸w bran偶owych, kt贸re ilustruj膮 kolejne zagadnienia. Szczeg贸lnie warto poleci膰 osobom, kt贸re stawiaj膮 pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam ka偶demu, kto chce pozyska膰 nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • 艢wietnie przygotowany prowadz膮cy, dobre i aktualne materia艂y, zr贸偶nicowany tryb zaj臋膰. Zdecydowanie polecam ka偶demu, kto chce poszerzy膰 swoj膮 wiedz臋 z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie niezwykle merytoryczne, przystosowane do poziomu wiedzy uczestnik贸w, przygotowuj膮ce do egzaminu bardzo dobrze.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia ka偶demu przedsi臋biorcy z bran偶y marketingowej / digital.
  • Niesamowicie merytoryczne szkolenie, kt贸re bardzo mocno rozszerza poziom wiedzy uczestnik贸w, przygotowuj膮c ich na egzamin DIMAQ. Na pochwa艂臋 zas艂uguje r贸wnie偶 prowadz膮cy, kt贸ry nie tylko potrafi艂 przekaza膰 skondensowan膮 wiedz臋 specjalistyczn膮 w bardzo przyst臋pny spos贸b, ale r贸wnie偶 popar艂 j膮 ciekawymi case’ami, a tak偶e w艂asnym know-how. Szkolenie b臋d臋 poleca膰 innym specjalistom, bez cienia w膮tpliwo艣ci!
  • Szkolenie by艂o 艣wietne. Super wyk艂adowca i szkoleniowiec, wni贸s艂 bardzo wiele warto艣ci dzi臋ki swojej otwarto艣ci i zaanga偶owaniu. Doskona艂y poziom.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne.
  • Profesjonalnie przygotowane, porz膮dkuje wiedz臋, 艣wietnie przygotowuje do egzaminu.

  • Mn贸stwo warto艣ciowych informacji rozja艣niaj膮cych rzeczywisto艣膰 digitalow膮, usystematyzowanych i logicznie powi膮zanych. Bardzo pomocne.

  • Du偶o informacji i przyk艂ad贸w t艂umacz膮cych zagadnienia.

  • Prezentacje bogate w tre艣膰 i przyk艂ady. Forma wyk艂ad贸w online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby po艂膮czy膰 mo偶liwo艣膰 edukacji z prac膮. Wszystko poprowadzone przez do艣wiadczon膮 osob臋, a przede wszystkim z umiej臋tno艣ci膮 przekazywania wiedzy.

  • Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.

  • Bardzo interesuj膮ce tre艣ci, przedstawione w uporz膮dkowany spos贸b, wi臋c nawet je艣li dzia艂a si臋 w digitalu, to jest to doskona艂y spos贸b na od艣wie偶enie wiedzy i zrobienie w niej porz膮dku 馃檪 鈥瀂ajawienie鈥 wielu pobocznych w膮tk贸w i jednoczesne informacje, gdzie mo偶na pog艂臋bi膰 wiedz臋 馃檪

    *opinie pochodz膮 z ankiet ewaluacyjnych ze szkole艅 otwartych z 2019 i 2020 roku聽

Koszt szkolenia

Szkolenie w formie online: 3000 z艂 + VAT
Cena zawiera:

N

26 godzin warsztatowych

N

materia艂y w wersji elektronicznej

 
N

dodatkowe zadania weryfikuj膮ce wiedz臋

N

膰wiczenia praktyczne

 
N

24 pr贸bne pytania egzaminacyjne

N

Podej艣cie do egzaminu DIMAQ

Terminy szkole艅

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Paula Ogrodowicz

W e-marketingu pracuj臋 ju偶 od wielu lat, ale wi臋kszo艣膰 wiedzy o kampaniach online zdoby艂am ucz膮c si臋 ich w praktyce. Zale偶a艂o mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiej臋tno艣ci poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzaj膮cego kwalifikacje digital marketingowe.
O certyfikacie DIMAQ dowiedzia艂am si臋 z LinkedIn. Zauwa偶y艂am, 偶e w艣r贸d os贸b z mojej bran偶y i z mojej sieci certyfikat staje si臋 coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest 艣wietnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawc贸w.

Paula Ogrodowicz
Marketing Consultant
Joanna Waszak

Stoj臋 na stanowisku, 偶e ten, kto si臋 nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, 偶e si臋 cofa. Przyk艂adam wag臋 do rozwoju osobistego. My艣l臋 jednak, 偶e aby podnosi膰 swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czyta膰 pras臋 czy ksi膮偶ki bran偶owe, albo bra膰 udzia艂 w szkoleniach lub konferencjach. Warto te偶 od czasu do czasu si臋 sprawdzi膰, bo to daje wiedz臋 o obszarach, kt贸re wymagaj膮 wi臋kszej uwagi. Jak si臋 testowa膰, to tylko m膮drze 鈥 metodologia聽DIMAQ聽jest kompleksowa i rozpoznawalna w bran偶y. Certyfikatu nie otrzymuje si臋 raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by by膰聽na bie偶膮co z tym, co si臋 dzieje w 艣wiecie digital marketingu.

Joanna Waszak
Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.
Justyna Wasinkiewicz

Certyfikat DIMAQ jest bardzo cz臋stym punktem pojawiaj膮cym si臋 w og艂oszeniach o prac臋 i daje ogromne mo偶liwo艣ci zar贸wno pracodawcy, jak pracownikowi 鈥 u艂atwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, 偶e utrzymanie certyfikatu wi膮偶e si臋 z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pog艂臋bia膰 swoj膮 wiedz臋 z zakresu marketingu oraz by膰 na bie偶膮co z nowymi trendami.

Justyna Wasinkiewicz
konsultant biznesowy i e-marketingowy
Agnieszka Gajzler

Na pocz膮tku 2020 wystartowali艣my z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we wsp贸艂pracy z IAB DIMAQ. W zwi膮zku z panuj膮c膮 pandemi膮 i w trosce o zdrowie naszych pracownik贸w, wprowadzili艣my model szkole艅 w wersji online. Chcieli艣my wypracowa膰 model, kt贸ry pozwoli efektywnie pracowa膰 w trybie home office, ale r贸wnie偶 pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcj臋 pomi臋dzy trenerem i uczestnikami.

Dzi艣 mo偶emy powiedzie膰, 偶e uda艂o nam si臋 wypracowa膰 rozwi膮zanie optymalne. Cykl szkoleniowy zosta艂 wyd艂u偶ony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny.聽Korzystanie z Zoom鈥檃 pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej cz臋艣膰 szkole艅.聽Model pozwala efektywnie pozyskiwa膰 wiedz臋, godz膮c to z codzienn膮 prac膮 i obowi膮zkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler, Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery
艁ukasz Chomyn

O ile jestem z regu艂y sceptyczny w kontek艣cie szkole艅 i konferencji bran偶owych, bo by艂em na zbyt wielu przep艂aconych i dramatycznie s艂abych (pod k膮tem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas kt贸rych pr贸bowa艂em pozbawi膰 si臋 偶ycia t膮 czy inn膮 brandowan膮 smyczk膮 z giftpacka, 偶eby ju偶 nie s艂ysze膰 kolejny raz, 偶e "content is king" i innych komuna艂贸w tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional - egzamin w pakiecie ze szkoleniem - jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedz臋. Polecam.

艁ukasz Chomyn,
Strategy Director, Grandes Kochonos
Trenerzy
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w bran偶y internetowej. Jako w艂a艣ciciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzeda偶y. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny 艢wiatowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing 鈥濪iploma in Professional Marketing鈥 i certyfikowanego kursu 鈥濱BM Application framework for e-business鈥 w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w kt贸rych wzi臋艂o udzia艂 ponad 10.000 uczestnik贸w. Wyk艂adowca Szko艂y G艂贸wnej Handlowej oraz tutor CIM 鈥濪igital Strategy鈥 w Questus.
Redaktor Prowadz膮cy bran偶owego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor ksi膮偶ek: 鈥濫-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online鈥, 鈥濻kuteczny e-mail marketing鈥 oraz wsp贸艂autor 鈥濿ska藕nik贸w marketingowych鈥.
certyfikowany trener DIMAQ
Anna Robotycka

Tw贸rca i w艂a艣ciciel agencji faceADDICTED uznanej za najlepsz膮 agencj臋 social media 2015 roku wed艂ug Media i Marketingu Polska. Ma ponad 13-letnie do艣wiadczenie w budowaniu i wdra偶aniu strategii komunikacyjnych marek, tak偶e na rynkach europejskich. Ekspertka zarz膮dzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Frugo, 艁owicz, Plus, Plush, Raiffeisen Polbank, Seat.

certyfikowany trener DIMAQ
Monika Barto艂d
Od 19 lat zwi膮zana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiej臋tno艣ci spo艂ecznych, konsultantka. Do艣wiadczenie zawodowe zdobywa艂a w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szko艂y Trener贸w Biznesu TROP i trenerka wsp贸艂prowadz膮ca roczn膮 edycj臋 Szko艂y Trener贸w. Realizowa艂a szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzeda偶y i umiej臋tno艣ci spo艂ecznych. Przez ostatnie 1,5 roku zwi膮zana z IAB Polska, gdzie odpowiada艂a za koordynacj臋 pracy grup roboczych IAB i wsp贸艂prac臋 z firmami cz艂onkowskimi.
certyfikowany trener DIMAQ
Jacek Szostak

Do艣wiadczony innowator z udokumentowan膮 histori膮 pracy w marketingu i reklamie.聽Specjalista w zakresie strategii, planowania, bada艅 rynku 聽i proces贸w biznesowych. Profesjonalista z du偶ym do艣wiadczeniem praktycznym. Weteran medi贸w.聽Pracowa艂 jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

certyfikowany trener DIMAQ

Po szkoleniu potwierd藕 zdobyt膮 wiedz臋
鈥 zdaj egzamin i zdob膮d藕 certyfikat DIMAQ

  • Ka偶dy uczestnik szkolenia mo偶e potwierdzi膰 zdobyt膮 wiedz臋 egzaminem.
  • Egzamin ma form臋 testu online sk艂adaj膮cego si臋 z 80 pyta艅.
  • Zawiera zar贸wno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pyta艅 otwartych.
  • Czas na rozwi膮zanie testu to 60 minut.
  • Zalicza wynik min. 75%.
  • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Professional.
    (Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Jeste艣my wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jako艣ci Ma艂opolskich Standard贸w Us艂ug Edukacyjno 鈥 Szkoleniowych