ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Szukaliśmy jednolitego narzędzia, które jednocześnie pozwoli nam sprawdzić, ocenić oraz porównać kompetencje naszych pracowników z obszaru marketingu czyli wyznaczyć ich standard. Jednocześnie pozwoli na uporządkowanie wiedzy i wskaże obszary, którym warto poświęcić więcej uwagi. Zaobserwowaliśmy, że osoby uczestniczące w szkoleniu DIMAQ z większą łatwością potrafią zaznajomić się z segmentami rynku np. reklamy internetowej czy poznać czynniki oddziałowujące na jej rozwój.
Potrafią w pełni wykorzystywać oferowane im narzędzia, wiedzą na czym polegają ich różnice i jak je zastosować. W sposób samodzielny dokonują analiz danych i je interpretują. W sposób umiejętny dokonują selekcji właściwego połączenia działań przy jednoczesnym uwzględnieniu przyjętych celów i grup docelowych. W samych rozmowach dotyczących m.in. zakresu kreacji w reklamach online widoczne jest uporządkowanie wiedzy.

Magdalena Marchewka
Zespół ds. Rozwoju Pracowników
Polpharma


 

W ostatnich latach jako firma przeszliśmy przemianę, coraz większa część naszej pracy to działania digitalowe. Zależy nam na tym, aby wszystkie działy mówiły wspólnym językiem, dlatego co pewien czas robimy wewnętrzne szkolenia między działami. Przygotowania do certyfikatu DIMAQ, który potwierdza wiedzę z marketingu cyfrowego w szerokim zakresie, były dobrą okazją do podniesienia kompetencji dla całego zespołu.
W szkoleniach przygotowujących do egzaminu DIMAQ wzięło udział ponad trzy czwarte pracowników Media Group. Były to osoby nie tylko z działu digital, ale także z działu telewizyjnego, strategicznego i prawie cały zarząd. Decydując się na certyfikację w trudnym czasie pandemii pokazaliśmy też, że inwestujemy w naszych ludzi niezależnie od sytuacji na rynku. W szkoleniu mógł wziąć udział każdy, niezależnie, czy pracuje w domu mediowym Media Group 2 miesiące, czy 20 lat.

Al Harris
Prezes Zarządu
Media Group


 

Na początku roku wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.

Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

 AKADEMIA DIMAQ Professional

Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
W TRYBIE STACJONARNYM LUB ONLINE! 

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-95%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE / Warszawa

Liczba godzin (45 min): 27

Cena: od 4200 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

SZKOLENIE ODBYWA SIĘ W DWÓCH TRYBACH DO WYBORU:

STACJONARNIE w Warszawie
  • trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie
  • koszt szkolenia w formie stacjonarnej to: 4800 zł netto
ONLINE – na żywo
  • trwa 8 dni po 2,5 godziny dziennie
  • koszt szkolenia w formie online to: 4200 zł netto

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, dzięki czemu usprawnisz swoją komunikację z innymi podmiotami, w tym dostawcami usług
  • Dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
  • Poznasz efektywne metody promocji
  • Zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych
  • Poznasz podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności swoje kwalifikacje z zakresu digitalu. W szczególności dla:

  • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
  • doświadczonych marketerów, którzy chcą również samodzielnie prowadzić działania online;
  • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
  • ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.

Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ Professional.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • quiz 
  • próbny egzamin
  • kejsy z rynku

Program szkolenia

Uwaga. Szkolenie w trybie stacjonarnym trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie,
szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godziny dziennie:

  • Digital marketing -podstawy
  • Strategia i planowanie
  • Współpraca klient- agencja
  • E-mail marketing
  • Search Engine Marketing
  • Display advertising i programmatic
  • Content marketing i webwriting
  • Social Media
  • Video advertising
  • Mobile marketing
  • E-commerce
  • Analityka internetowa i user experience
  • Prawo w internecie
Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Poznaj opinie uczestników szkolenia

  • Ciekawe szkolenie, które dobrze porządkuje wiedzę niezbędną podczas procesu certyfikacji. Dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie niezwykle merytoryczne, przystosowane do poziomu wiedzy uczestników, przygotowujące do egzaminu bardzo dobrze.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.
  • Niesamowicie merytoryczne szkolenie, które bardzo mocno rozszerza poziom wiedzy uczestników, przygotowując ich na egzamin DIMAQ. Na pochwałę zasługuje również prowadzący, który nie tylko potrafił przekazać skondensowaną wiedzę specjalistyczną w bardzo przystępny sposób, ale również poparł ją ciekawymi case’ami, a także własnym know-how. Szkolenie będę polecać innym specjalistom, bez cienia wątpliwości!
  • Szkolenie było świetne. Super wykładowca i szkoleniowiec, wniósł bardzo wiele wartości dzięki swojej otwartości i zaangażowaniu. Doskonały poziom.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne.
  • Profesjonalnie przygotowane, porządkuje wiedzę, świetnie przygotowuje do egzaminu.

  • Mnóstwo wartościowych informacji rozjaśniających rzeczywistość digitalową, usystematyzowanych i logicznie powiązanych. Bardzo pomocne.

  • Dużo informacji i przykładów tłumaczących zagadnienia.

  • Prezentacje bogate w treść i przykłady. Forma wykładów online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby połączyć możliwość edukacji z pracą. Wszystko poprowadzone przez doświadczoną osobę, a przede wszystkim z umiejętnością przekazywania wiedzy.

  • Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.

  • Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób, więc nawet jeśli działa się w digitalu, to jest to doskonały sposób na odświeżenie wiedzy i zrobienie w niej porządku 🙂 „Zajawienie” wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂

    *opinie pochodzą z ankiet ewaluacyjnych ze szkoleń otwartych z 2019 i 2020 roku 

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony – klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

Filip Barański
Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico

Marketing naszej firmy jest w większości oparty o działania związane z digitalem. Jest dla nas niezwykle ważnym, by nasi obecni jak i przyszli partnerzy biznesowi widzieli nas przez pryzmat naszego profesjonalizmu oraz kompetencji. Status Pracodawcy DIMAQ daje bardzo ważny sygnał, że posiadamy odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, a także narzędzia, jednocześnie poszerzając swą wiedzę, by być na bieżąco z trendami.
Uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ daje nam dodatkowe możliwości podnoszenia kompetencji naszych pracowników – dostęp do raportów, opracowań, konferencji – ale też mobilizuje do dalszej ciężkiej pracy.

Adam Czyżewicz,
Digital Marketing Manager, ESL

Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

Sławomir Skowerski
Head of Copywriting w GoldenSubmarine

Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

Justyna Wasinkiewicz
konsultant biznesowy i e-marketingowy

Zdecydowałam się przystąpić do egzaminu DIMAQ przede wszystkim ze względu na jego przekrojowy charakter. Dzięki pełnemu spektrum obszarów digital marketingu zawartych w egzaminie miałam okazję nie tylko potwierdzić swój poziom wiedzy, ale również sprawdzić się w obszarach których nie wykorzystuję w codziennej pracy. Interdyscyplinarny charakter egzaminu jest jego największym atutem. Certyfikacja DIMAQ stanowi również istotny element w prowadzonych przeze mnie procesach rekrutacyjnych stanowiąc potwierdzenie kwalifikacji kandydatów. Polecam wszystkim!

Agnieszka Przewoźnik
tri-table
Mystery Person

Stoję na stanowisku, że ten, kto się nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, że się cofa. Przykładam wagę do rozwoju osobistego. Myślę jednak, że aby podnosić swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czytać prasę czy książki branżowe, albo brać udział w szkoleniach lub konferencjach. Warto też od czasu do czasu się sprawdzić, bo to daje wiedzę o obszarach, które wymagają większej uwagi. Jak się testować, to tylko mądrze – metodologia DIMAQ jest kompleksowa i rozpoznawalna w branży. Certyfikatu nie otrzymuje się raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by być na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie digital marketingu.

Joanna Waszak
Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.

Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

Konrad Jałoszyński
Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
Digital Manager

Zdecydowanie polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ. Ze szkolenia 4-dniowego wyniosłam bardzo cenne informacje teoretyczne i praktyczne. Samo szkolenie w kompleksowy sposób przygotowało mnie do egzaminu oraz przydało się w mojej pracy zawodowej.
Uważam, że uzyskany certyfikat DIMAQ otworzył mi nowe możliwości rozwoju w firmie, jak również przyniósł korzyści finansowe. Dodatkowo podjęłam studia podyplomowe z e-marketingu, akredytowane przez IAB.

Katarzyna Andrusikiewicz
Marketing Director, BREAST CLINIC Centrum Leczenia Chorób Piersi, HIFU CLINIC Centrum Leczenia Raka Prostaty, VEDI CLINIC Klinika dla Mężczyzn
Mystery Person

Profesjonalny marketing jest zawsze ogromną szansą rozwoju przedsiębiorstwa. Salon Świtoń-Paczkowski jest wyznacznikiem wysokiej jakości usług, a w czasach, kiedy sprzedaż przenosi się do Internetu, wykwalifikowana kadra marketingowców jest niejako „must have” w naszej firmie.
Potwierdzeniem nowoczesnego podejścia firmy do działań marketingowych jest certyfikacja DIMAQ pracowników oraz oznaczenie salonu jako DIMAQ Emplyer.

Judyta Foksa,
Kierownik Działu Marketingu, Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o.

W e-marketingu pracuję już od wielu lat, ale większość wiedzy o kampaniach online zdobyłam ucząc się ich w praktyce. Zależało mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiejętności poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe.
O certyfikacie DIMAQ dowiedziałam się z LinkedIn. Zauważyłam, że wśród osób z mojej branży i z mojej sieci certyfikat staje się coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest świetnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawców.

Paula Ogrodowicz
Marketing Consultant
Koszt szkolenia

w formie online dla 1 os. to 4200 zł netto

w formie stacjonarnej dla 1 os. to 4800 zł netto

Cena zawiera:

N

27 godzin warsztatowych (45 min)

N

materiały w wersji elektronicznej

 
N

dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

24 próbne pytania egzaminacyjne

N

Podejście do egzaminu DIMAQ

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Trenerzy
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
certyfikowany trener DIMAQ
Bartosz Paczyński

Trener, konsultant i strateg z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Od 2008 roku w branży digital marketingu. Właściciel agencji marketingowej Content Hero. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Partner Google.

Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych.

certyfikowany trener DIMAQ
Michał Szczur

Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare.

Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

certyfikowany trener DIMAQ
Jacek Szostak

Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec/Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

certyfikowany trener DIMAQ

Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ

  • Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
  • Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
  • Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
  • Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
  • Zalicza wynik min. 70%.
  • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Professional.
    (Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych