ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Szukaliśmy jednolitego narzędzia, które jednocześnie pozwoli nam sprawdzić, ocenić oraz porównać kompetencje naszych pracowników z obszaru marketingu czyli wyznaczyć ich standard. Jednocześnie pozwoli na uporządkowanie wiedzy i wskaże obszary, którym warto poświęcić więcej uwagi. Zaobserwowaliśmy, że osoby uczestniczące w szkoleniu DIMAQ z większą łatwością potrafią zaznajomić się z segmentami rynku np. reklamy internetowej czy poznać czynniki oddziałowujące na jej rozwój.
Potrafią w pełni wykorzystywać oferowane im narzędzia, wiedzą na czym polegają ich różnice i jak je zastosować. W sposób samodzielny dokonują analiz danych i je interpretują. W sposób umiejętny dokonują selekcji właściwego połączenia działań przy jednoczesnym uwzględnieniu przyjętych celów i grup docelowych. W samych rozmowach dotyczących m.in. zakresu kreacji w reklamach online widoczne jest uporządkowanie wiedzy.

Magdalena Marchewka
Zespół ds. Rozwoju Pracowników
Polpharma


 

W ostatnich latach jako firma przeszliśmy przemianę, coraz większa część naszej pracy to działania digitalowe. Zależy nam na tym, aby wszystkie działy mówiły wspólnym językiem, dlatego co pewien czas robimy wewnętrzne szkolenia między działami. Przygotowania do certyfikatu DIMAQ, który potwierdza wiedzę z marketingu cyfrowego w szerokim zakresie, były dobrą okazją do podniesienia kompetencji dla całego zespołu.
W szkoleniach przygotowujących do egzaminu DIMAQ wzięło udział ponad trzy czwarte pracowników Media Group. Były to osoby nie tylko z działu digital, ale także z działu telewizyjnego, strategicznego i prawie cały zarząd. Decydując się na certyfikację w trudnym czasie pandemii pokazaliśmy też, że inwestujemy w naszych ludzi niezależnie od sytuacji na rynku. W szkoleniu mógł wziąć udział każdy, niezależnie, czy pracuje w domu mediowym Media Group 2 miesiące, czy 20 lat.

Al Harris
Prezes Zarządu
Media Group


 

Na początku roku wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.

Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

 AKADEMIA DIMAQ Professional

Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
W TRYBIE STACJONARNYM LUB ONLINE! 

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE / Warszawa

Liczba godzin (45 min): 27

Cena: 3500 / 4000 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

OBECNIE SZKOLENIE ODBYWA SIĘ W DWÓCH TRYBACH DO WYBORU:

STACJONARNIE w Warszawie:
  • trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie
  • koszt szkolenia w formie stacjonarnej to 4000 zł netto
ONLINE – w formie interaktywnego live’a, całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego.
  • trwa 8 dni po 2,5 godziny dziennie
  • koszt szkolenia w formie online to 3 500 zł netto

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, dzięki czemu usprawnisz swoją komunikację z innymi podmiotami, w tym dostawcami usług
  • Dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
  • Poznasz efektywne metody promocji
  • Zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych
  • Poznasz podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności swoje kwalifikacje z zakresu digitalu. W szczególności dla:

  • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
  • doświadczonych marketerów, którzy chcą również samodzielnie prowadzić działania online;
  • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
  • ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.

Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ Professional.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • quiz 
  • próbny egzamin
  • kejsy z rynku

Program szkolenia

Uwaga. Szkolenie w trybie stacjonarnym trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie,
szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godziny dziennie:

  • Digital marketing -podstawy
  • Strategia i planowanie
  • Współpraca klient- agencja
  • E-mail marketing
  • Search Engine Marketing
  • Display advertising i programmatic
  • Content marketing i webwriting
  • Social Media
  • Video advertising
  • Mobile marketing
  • E-commerce
  • Analityka internetowa i user experience
  • Prawo w internecie
Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Poznaj opinie uczestników szkolenia

  • Ciekawe szkolenie, które dobrze porządkuje wiedzę niezbędną podczas procesu certyfikacji. Dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie niezwykle merytoryczne, przystosowane do poziomu wiedzy uczestników, przygotowujące do egzaminu bardzo dobrze.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.
  • Niesamowicie merytoryczne szkolenie, które bardzo mocno rozszerza poziom wiedzy uczestników, przygotowując ich na egzamin DIMAQ. Na pochwałę zasługuje również prowadzący, który nie tylko potrafił przekazać skondensowaną wiedzę specjalistyczną w bardzo przystępny sposób, ale również poparł ją ciekawymi case’ami, a także własnym know-how. Szkolenie będę polecać innym specjalistom, bez cienia wątpliwości!
  • Szkolenie było świetne. Super wykładowca i szkoleniowiec, wniósł bardzo wiele wartości dzięki swojej otwartości i zaangażowaniu. Doskonały poziom.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne.
  • Profesjonalnie przygotowane, porządkuje wiedzę, świetnie przygotowuje do egzaminu.

  • Mnóstwo wartościowych informacji rozjaśniających rzeczywistość digitalową, usystematyzowanych i logicznie powiązanych. Bardzo pomocne.

  • Dużo informacji i przykładów tłumaczących zagadnienia.

  • Prezentacje bogate w treść i przykłady. Forma wykładów online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby połączyć możliwość edukacji z pracą. Wszystko poprowadzone przez doświadczoną osobę, a przede wszystkim z umiejętnością przekazywania wiedzy.

  • Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.

  • Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób, więc nawet jeśli działa się w digitalu, to jest to doskonały sposób na odświeżenie wiedzy i zrobienie w niej porządku 🙂 „Zajawienie” wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂

    *opinie pochodzą z ankiet ewaluacyjnych ze szkoleń otwartych z 2019 i 2020 roku 

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Jako Oxymoron jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją kreatywną, która swoje działania prowadzi głównie w digital marketingu. Przystąpienie do programu “Pracodawca DIMAQ” traktujemy jako kolejny krok na naszej ścieżce rozwoju.

Naszym celem jest bycie zawsze on top of things. Przynależność do programu “Pracodawca DIMAQ” daje nam dostęp do szerokiej bazy wiedzy oraz wydatnie wspiera rozwój kompetencyjny członków naszego zespołu. Nasza motywacja do ciągłego rozwoju jest równocześnie zewnętrzna i wewnętrzna, a dołączenie do programu “Pracodawca DIMAQ” to kolejna wspaniała przygoda!

Łukasz Kazek
współzałożyciel agencji Oxymoron

Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony – klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

Filip Barański
Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico

Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu IAB Polska

Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

Dominik Zuber
Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
EACTIVE

W e-marketingu pracuję już od wielu lat, ale większość wiedzy o kampaniach online zdobyłam ucząc się ich w praktyce. Zależało mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiejętności poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe.
O certyfikacie DIMAQ dowiedziałam się z LinkedIn. Zauważyłam, że wśród osób z mojej branży i z mojej sieci certyfikat staje się coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest świetnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawców.

Paula Ogrodowicz
Marketing Consultant
Mystery Person

Dołączenie do programu DIMAQ Employer potwierdza wizję naszej firmy dotyczącą rozwoju kompetencji e-marketingowych wśród pracowników oraz popartej wiedzą, profesjonalnej obsługi klientów w obszarze digital marketingu. Poziom wiedzy naszych specjalistów jest weryfikowany, między innymi, w procesie certyfikacji DIMAQ Professional. Zachęcamy i ułatwiamy naszym pracownikom zdobywanie i odświeżanie wiedzy, co pozwala nam, jako firmie, dostarczać rozwiązania precyzyjnie odzwierciedlające strategiczne cele i potrzeby naszych klientów.

Artur Wójcik,
Dyrektor Zarządzający Euvic Media

Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

 

Anna Charytoniuk,
Digital Lead, Sanofi

DIMAQ daje obraz digitalu z perspektywy interdyscyplinarnej. Pozwala to finalnie zrozumieć potrzeby, możliwości oraz język każdego obszaru marketingu online, przekładając się na wzrost efektywności komunikacji między specjalistami z różnych dziedzin.

Jacek Szostak
Certyfikowany trener DIMAQ

Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

Sławomir Skowerski
Head of Copywriting w GoldenSubmarine

W Mindshare certyfikacja DIMAQ ma dla nas ogromne znaczenie. Aktualnie w naszym zespole blisko 60 specjalistów posiada potwierdzenie kompetencji, mamy także dwóch trenerów, którzy aktywnie szkolą nowych ekspertów. Certyfikaty DIMAQ pomagają nam także przy rekrutacji – są one jedną z kluczowych metod weryfikacji podstawowej wiedzy marketingowej u kandydatów. Natomiast status DIMAQ Employer, który świadczy o otwartości naszej firmy na inwestowanie w rozwój umiejętności i wiedzy członków zespołu, daje nam przewagę w walce o najlepsze talenty. Jako Pracodawca DIMAQ dajemy jasny sygnał – w naszej agencji tworzymy profesjonalne środowisko pracy.

Agnieszka Parfienowicz
Partner, DIGITAL, Mindshare Polska
Koszt szkolenia
  • Szkolenie w formie online: 3500 zł + VAT
  • Szkolenie w formie stacjonarnej: 4000 zł + VAT

Cena zawiera:

N

27 godzin warsztatowych (45 min)

N

materiały w wersji elektronicznej

 
N

dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

24 próbne pytania egzaminacyjne

N

Podejście do egzaminu DIMAQ

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Trenerzy
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
certyfikowany trener DIMAQ
Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji faceADDICTED uznanej za najlepszą agencję social media 2015 roku według Media i Marketingu Polska. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Frugo, Łowicz, Plus, Plush, Raiffeisen Polbank, Seat.

certyfikowany trener DIMAQ
Monika Bartołd
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.
certyfikowany trener DIMAQ
Jacek Szostak

Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku  i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

certyfikowany trener DIMAQ

Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ

  • Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
  • Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
  • Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
  • Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
  • Zalicza wynik min. 75%.
  • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Professional.
    (Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych