ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Szukaliśmy jednolitego narzędzia, które jednocześnie pozwoli nam sprawdzić, ocenić oraz porównać kompetencje naszych pracowników z obszaru marketingu czyli wyznaczyć ich standard. Jednocześnie pozwoli na uporządkowanie wiedzy i wskaże obszary, którym warto poświęcić więcej uwagi. Zaobserwowaliśmy, że osoby uczestniczące w szkoleniu DIMAQ z większą łatwością potrafią zaznajomić się z segmentami rynku np. reklamy internetowej czy poznać czynniki oddziałowujące na jej rozwój.
Potrafią w pełni wykorzystywać oferowane im narzędzia, wiedzą na czym polegają ich różnice i jak je zastosować. W sposób samodzielny dokonują analiz danych i je interpretują. W sposób umiejętny dokonują selekcji właściwego połączenia działań przy jednoczesnym uwzględnieniu przyjętych celów i grup docelowych. W samych rozmowach dotyczących m.in. zakresu kreacji w reklamach online widoczne jest uporządkowanie wiedzy.

Magdalena Marchewka
Zespół ds. Rozwoju Pracowników
Polpharma


 

W ostatnich latach jako firma przeszliśmy przemianę, coraz większa część naszej pracy to działania digitalowe. Zależy nam na tym, aby wszystkie działy mówiły wspólnym językiem, dlatego co pewien czas robimy wewnętrzne szkolenia między działami. Przygotowania do certyfikatu DIMAQ, który potwierdza wiedzę z marketingu cyfrowego w szerokim zakresie, były dobrą okazją do podniesienia kompetencji dla całego zespołu.
W szkoleniach przygotowujących do egzaminu DIMAQ wzięło udział ponad trzy czwarte pracowników Media Group. Były to osoby nie tylko z działu digital, ale także z działu telewizyjnego, strategicznego i prawie cały zarząd. Decydując się na certyfikację w trudnym czasie pandemii pokazaliśmy też, że inwestujemy w naszych ludzi niezależnie od sytuacji na rynku. W szkoleniu mógł wziąć udział każdy, niezależnie, czy pracuje w domu mediowym Media Group 2 miesiące, czy 20 lat.

Al Harris
Prezes Zarządu
Media Group


 

Na początku roku wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.

Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

 AKADEMIA DIMAQ Professional

Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
W TRYBIE STACJONARNYM LUB ONLINE! 

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE / Warszawa

Liczba godzin (45 min): 27

Cena: od 4200 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

OBECNIE SZKOLENIE ODBYWA SIĘ W DWÓCH TRYBACH DO WYBORU:

STACJONARNIE w Warszawie:
  • trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie
  • koszt szkolenia w formie stacjonarnej to: 4800 zł netto
ONLINE – w formie interaktywnego live’a, całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego.
  • trwa 8 dni po 2,5 godziny dziennie
  • koszt szkolenia w formie online to: 4200 zł netto

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, dzięki czemu usprawnisz swoją komunikację z innymi podmiotami, w tym dostawcami usług
  • Dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
  • Poznasz efektywne metody promocji
  • Zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych
  • Poznasz podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności swoje kwalifikacje z zakresu digitalu. W szczególności dla:

  • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
  • doświadczonych marketerów, którzy chcą również samodzielnie prowadzić działania online;
  • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
  • ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.

Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ Professional.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • quiz 
  • próbny egzamin
  • kejsy z rynku

Program szkolenia

Uwaga. Szkolenie w trybie stacjonarnym trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie,
szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godziny dziennie:

  • Digital marketing -podstawy
  • Strategia i planowanie
  • Współpraca klient- agencja
  • E-mail marketing
  • Search Engine Marketing
  • Display advertising i programmatic
  • Content marketing i webwriting
  • Social Media
  • Video advertising
  • Mobile marketing
  • E-commerce
  • Analityka internetowa i user experience
  • Prawo w internecie
Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Poznaj opinie uczestników szkolenia

  • Ciekawe szkolenie, które dobrze porządkuje wiedzę niezbędną podczas procesu certyfikacji. Dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie niezwykle merytoryczne, przystosowane do poziomu wiedzy uczestników, przygotowujące do egzaminu bardzo dobrze.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.
  • Niesamowicie merytoryczne szkolenie, które bardzo mocno rozszerza poziom wiedzy uczestników, przygotowując ich na egzamin DIMAQ. Na pochwałę zasługuje również prowadzący, który nie tylko potrafił przekazać skondensowaną wiedzę specjalistyczną w bardzo przystępny sposób, ale również poparł ją ciekawymi case’ami, a także własnym know-how. Szkolenie będę polecać innym specjalistom, bez cienia wątpliwości!
  • Szkolenie było świetne. Super wykładowca i szkoleniowiec, wniósł bardzo wiele wartości dzięki swojej otwartości i zaangażowaniu. Doskonały poziom.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne.
  • Profesjonalnie przygotowane, porządkuje wiedzę, świetnie przygotowuje do egzaminu.

  • Mnóstwo wartościowych informacji rozjaśniających rzeczywistość digitalową, usystematyzowanych i logicznie powiązanych. Bardzo pomocne.

  • Dużo informacji i przykładów tłumaczących zagadnienia.

  • Prezentacje bogate w treść i przykłady. Forma wykładów online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby połączyć możliwość edukacji z pracą. Wszystko poprowadzone przez doświadczoną osobę, a przede wszystkim z umiejętnością przekazywania wiedzy.

  • Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.

  • Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób, więc nawet jeśli działa się w digitalu, to jest to doskonały sposób na odświeżenie wiedzy i zrobienie w niej porządku 🙂 „Zajawienie” wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂

    *opinie pochodzą z ankiet ewaluacyjnych ze szkoleń otwartych z 2019 i 2020 roku 

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

 

Anna Charytoniuk,
Digital Lead, Sanofi

Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu IAB Polska

Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

Konrad Jałoszyński
Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
Digital Manager

Znajomość środowiska digital to dziś „musi have” w branży marketingowej. DIMAQ pozwala zdobyć kompleksową wiedzę na temat 12 segmentów e-marketingu i rozwijać kompetencje specjalistów. Co więcej, obecnie to jedyny standard na rynku, potwierdzający wiedzę z obszaru marketingu. Ponadto jest rozwijany równolegle do szybko ewoluującej branży i nie pozostaje w tyle w obliczu ciągłych zmian i innowacji w marketingu.

Agnieszka Parfienowicz
Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

Marketing naszej firmy jest w większości oparty o działania związane z digitalem. Jest dla nas niezwykle ważnym, by nasi obecni jak i przyszli partnerzy biznesowi widzieli nas przez pryzmat naszego profesjonalizmu oraz kompetencji. Status Pracodawcy DIMAQ daje bardzo ważny sygnał, że posiadamy odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, a także narzędzia, jednocześnie poszerzając swą wiedzę, by być na bieżąco z trendami.
Uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ daje nam dodatkowe możliwości podnoszenia kompetencji naszych pracowników – dostęp do raportów, opracowań, konferencji – ale też mobilizuje do dalszej ciężkiej pracy.

Adam Czyżewicz,
Digital Marketing Manager, ESL

Zdecydowanie polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ. Ze szkolenia 4-dniowego wyniosłam bardzo cenne informacje teoretyczne i praktyczne. Samo szkolenie w kompleksowy sposób przygotowało mnie do egzaminu oraz przydało się w mojej pracy zawodowej.
Uważam, że uzyskany certyfikat DIMAQ otworzył mi nowe możliwości rozwoju w firmie, jak również przyniósł korzyści finansowe. Dodatkowo podjęłam studia podyplomowe z e-marketingu, akredytowane przez IAB.

Katarzyna Andrusikiewicz
Marketing Director, BREAST CLINIC Centrum Leczenia Chorób Piersi, HIFU CLINIC Centrum Leczenia Raka Prostaty, VEDI CLINIC Klinika dla Mężczyzn

Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

Artur Muszkiet
Członek Zarządu Sigma Bis

Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

Dominik Zuber
Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
EACTIVE

Przystąpiłem do certyfikacji DIMAQ jako do pierwszej na naszym rynku certyfikacji obejmującej szeroki przekrój sektorów naszej branży. Pracując w niej od 10 lat, jak wiele moich koleżanek i kolegów zdobywałem doświadczenie w różnych obszarach – dzięki DIMAQ mogłem potwierdzić, że znam się na tym, co robię – w przekroju 360 stopni. W dobie zmieniającej się dynamicznie e-gospodarki potrzebujemy ludzi, którzy będą nieustannie podnosić i potwierdzać swoje kwalifikacje. Certyfikacja DIMAQ to idealne do tego rozwiązanie. Gorąco polecam, Paweł Kopacki.

Paweł Kopacki
Ad Product Manager, Grupa Wirtualna Polska

Firma Lellek kojarzona jest z profesjonalizmem w każdej dziedzinie swojej działalności, a certyfikat DIMAQ Employer to najlepsza opcja podkreślenia również naszych kompetencji marketingowych. Nasi Klienci oczekują wysokiej jakości informacji, a tylko dobrze przygotowany Zespół Specjalistów, jest w stanie je dostarczyć.

Błażej Jarząb
Business Development & Marketing Manager, LELLEK Group
Koszt szkolenia

Szkolenie w formie online dla 1 os. to 4200 zł netto

Szkolenie w formie stacjonarnej dla 1 os. to 4800 zł netto

Cena zawiera:

N

27 godzin warsztatowych (45 min)

N

materiały w wersji elektronicznej

 
N

dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

24 próbne pytania egzaminacyjne

N

Podejście do egzaminu DIMAQ

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Trenerzy
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
certyfikowany trener DIMAQ
Bartosz Paczyński

Trener, konsultant i strateg z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Od 2008 roku w branży digital marketingu. Właściciel agencji marketingowej Content Hero. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Partner Google.

Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych.

certyfikowany trener DIMAQ
Michał Szczur

Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare.

Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

certyfikowany trener DIMAQ
Jacek Szostak

Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku  i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

certyfikowany trener DIMAQ

Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ

  • Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
  • Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
  • Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
  • Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
  • Zalicza wynik min. 70%.
  • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Professional.
    (Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych