AKADEMIA DIMAQ AI – kurs przyspieszony

Szkolenie z AI w digital marketingu, przygotowujące do certyfikacji DIMAQ AI

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-95%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 13

Cena: od 2250 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trenerzy prowadzą zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

  • zajęcia: 3×2,5 godz. dziennie oraz 1×2 godz.
  • koszt 2500 zł netto
  • koszt dla posiadacza certyfikatu DIMAQ Student, Basic, Professional: 2250 zł netto

Czego się dowiesz podczas szkolenia?

  • Poznasz kluczowe pojęcia i definicje związane ze sztuczną inteligencją
  • Poznasz podstawowe modele i narzędzia AI
  • Nauczysz się jak zaplanować wdrożenie AI w organizacji
  • Dowiesz się o regulacjach prawnych dotyczących AI
  • Rozumiesz metody generowania treści z użyciem AI
  • Będziesz potrafił wykorzystać agentów AI w automatyzacji
  • Dowiesz się, jak AI wspiera analitykę, UX, SEM, SEO i programmatic
  • Poznasz narzędzia wykorzystywane do tworzenia treści wideo
  • Rozumiesz sposoby działania algorytmów w mediach społecznościowych
  • Poznasz metody wykorzystywania AI w e-commerce, e-mail marketingu, mobile’u i innych obszarach digital marketingu

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu AI w digitalu. W szczególności dla

  • Specjalistów ds. marketingu cyfrowego
  • Specjalistów SEM (SEO, SEA, PPC)
  • Specjalistów ds. social media i content marketingu
  • Specjalistów ds. e-commerce
  • Specjalistów ds. marketing automation
  • Analityków danych i UX designerów
  • Właścicieli stron i sklepów internetowych
  • Managerów marketingu zainteresowanych AI

Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ AI.

Uwaga! Do egzaminu DIMAQ AI mogą podejść jedynie posiadacze ważnego, aktywnego certyfikatu DIMAQ Professional.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • dyskusje
  • Q&A
  • prezentacja najnowszych narzędzi AI
  • case studies
  • próbny egzamin

Program szkolenia

Moduł 1: Podstawy i strategie AI w marketingu

      1. Podstawy i trendy
      2. Wiedza o AI
      3. Planowanie i strategia
      4. Prawo, etyka, bezpieczeństwo

Moduł 2: Tworzenie treści i automatyzacja AI

      1. Prompt engineering
      2. Agenci AI i automatyzacje
      3. AI w content marketingu i webwritingu
      4. AI w video marketingu

Moduł 3: AI w performance marketingu i analityce

      1. AI w social media
      2. AI w SEM
      3. AI w display i programmatic
      4. AI w analityce internetowej i UX

Moduł 4: AI w e-commerce i komunikacji

      1. AI w e-commerce
      2. AI w mobile marketingu
      3. AI w e-mail marketingu

Wymagane dostępy do narzędzi

Dlaczego warto?
  • Nasze szkolenia prowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem w AI i marketingu cyfrowym.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Po szkoleniu uczestnicy mają możliwość podejścia do egzaminu certyfikacyjnego, potwierdzającego zdobyte kompetencje.
    Uwaga! Do egzaminu mogą podejść jedynie osoby, które mają ważny certyfikat DIMAQ Professional.

Zaufali nam

Koszt szkolenia

  • w trybie online dla 1 os.: 2500 zł netto
    koszt dla posiadacza certyfikatu DIMAQ Student, Basic, Professional: 2250 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 95% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

13 godzin warsztatowych (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

N

podejście do egzaminu DIMAQ AI (tylko dla posiadaczy ważnego certyfikatu DIMAQ Professional)

Za udział w szkoleniu posiadacze certyfikatu DIMAQ Student, Basic lub Professional otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Trenerzy

Prowadzący

dr Anna Gumkowska

Ekspertka z kilkunastoletnim doświadczeniem w transformacji cyfrowej, strategii biznesowej i wdrażaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. W CosmoseAI, globalnym startupie zajmującym się analizą danych i sztuczną inteligencją, odpowiada za tworzenie kontentu na 40 rynków w 18 językach. Szefowa Grupy Roboczej AI w IAB Polska oraz członkini Rady Programowej DIMAQ AI. Wcześniej pełniła kluczowe funkcje menedżerskie m.in. w Warner Bros. Discovery, Grupie Wirtualna Polska i Agora SA. Arbitrażystka Komisji Etyki Reklamy, wykładowczyni i mentorka. Absolwentka studiów doktoranckich z zakresu komunikacji mediowanej komputerowo, ukończyła również Oxford AI Programme for Business oraz posiada certyfikat Prestige Business Group.

Jakub Szczygieł

Customer Lifetime Value Manager w Empik. W ciągu roku zbudował 10-osobowy zespół ekspertów ds. marketing automation i zarządzania danymi 1st party. Aktualnie jako Data Insights Manager rozbudowuje ofertę agencji z zakresu web i app analityki, rozwiązań BI i produktów AI, a także jest osobą odpowiedzialną za wdrożenie AI w całej organizacji. Współtwórca Certyfikacji DIMAQ AI. Wykładowca na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie z zakresu Omnichannel Marketingu.

Krystian Wydro

AI Creative Director, prowadzi studio projektowe OtterMind. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na praktyczne zastosowanie AI przy tworzeniu wideo. Zajmuje się także działalnością szkoleniową, występuje na konferencjach. Współpracował z adidas Polska przy realizacji kampanii i inicjatyw na rynku polskim (adidas runners Warsaw, Maraton Warszawski), realizował globalną kampanii na ok. 40 rynków dla Reebok, przygotowywał główną kampanię dla marki Castrol z Cristiano Ronaldo.
Mentor z zakresu AI w VII edycji Programu Mentoringowego Project Management Institute Poland Chapter.

Julia Waincetel

Senior SEM Specialist w Performics (Publicis Groupe) z ponad 5-letnim doświadczeniem w marketingu. Specjalizuje się w zastosowaniu sztucznej inteligencji w strategiach reklamowych. Jej kampanie Google Ads i Paid Social zdobyły prestiżowe nagrody w konkursach Effie Awards Poland, Golden Arrow oraz Global Search Awards. Dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia oraz występując podczas konferencji Forum IAB, DIMAQ Voice, Mobile Trends AI czy TEDx. Członkini Rady Programowej DIMAQ AI oraz grup roboczych AI i SEM przy IAB Polska. Współtwórczyni „Przewodnika po Sztucznej Inteligencji” pobranego ponad 1200 razy. Jej ulubioną wyszukiwarką jest obecnie Perplexity.

Adrian Kaczkowski

Specjalizuje się w zastosowaniu generatywnej sztucznej inteligencji w marketingu i e-commerce. Przeszkolił już ponad 1700 osób, współpracując z firmami takimi jak Żabka, Orange czy Grupa Volkswagen. Wdraża zaawansowane rozwiązania oparte na praktycznym zastosowaniu modeli językowych i inteligentnych asystentach AI, które usprawniają pracę i automatyzują. Współtwórca pierwszego certyfikowanego programu AI dla marketingu i mediów DIMAQ AI oraz Przewodnika AI w Marketingu, który został pobrany przez tysiące specjalistów poszukujących praktycznych informacji o wdrażaniu sztucznej inteligencji.

Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ AI

  • Posiadacze certyfikatu DIMAQ Professional mogą potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
  • Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
  • Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
  • Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
  • Zalicza wynik min. 70%.
  • Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ AI.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016 oraz 2.14/00377/2023

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych