Chcesz zdobyć międzynarodowy certyfikat, który potwierdzi Twoje e-marketingowe kompetencje? Rozwiąż DIMAQ TEST wzorowany na prawdziwym egzaminie, a dowiesz się, który poziom certyfikatu jest dla Ciebie rekomendowany – Basic czy Professional.
- Test składa się z 24 pytań jednokrotnego wyboru.
- Pytania dotyczą 12 obszarów e-marketingu.
- Na rozwiązanie testu masz 10 minut. W lewym górny rogu widoczny jest stoper, który odlicza czas.
- W trakcie trwania testu nie możesz zmieniać raz zaznaczonej odpowiedzi.
Uwaga. Aby poznać wynik, konieczne jest podanie adresu e-mail, na który prześlemy szczegóły Twoich odpowiedzi.
Gotowa/y? Do dzieła!
POWODZENIA!
600
Co oznacza skrót ZMOT?
Dobrze!
Źle!
Model emisji reklam na podstronach danej kategorii serwisu nosi nazwę:
Dobrze!
Źle!
Liczba odsłon wyniosła 1 000 000, a łączny koszt ich emisji to 5000 zł. Jaki był CPM kampanii?
Dobrze!
Źle!
Crawlery przy indeksowaniu stron czytają:
Dobrze!
Źle!
Każdy serwis z treściami video ma obowiązek oznaczania video kategorią wiekową.
Dobrze!
Źle!
Dedykowana strona mobilna różni się od RWD tym, że:
Dobrze!
Źle!
Content na stronie www ma znaczenie przy pozycjonowaniu tej strony w SEO.
Dobrze!
Źle!
Dane, które w programmatic należą bezpośrednio do nas, będziemy nazywać:
Dobrze!
Źle!
Niedostarczenie maila z powodu zapchanej skrzynki mailowej odbiorcy to przykład:
Dobrze!
Źle!
Ceny tego samego produktu w sklepie online i sklepie stacjonarnym marki:
Dobrze!
Źle!
URL i UTM to pojęcia tożsame.
Dobrze!
Źle!
Czy wydawca lub redaktor mogą ponieść konsekwencje prawne z tytułu emisji niezgodnej z prawem reklamy?
Dobrze!
Źle!
Który z poniższych przykładów aktywności marki w sieci można powiązać z koncepcją outbound marketingu?
Dobrze!
Źle!
Wskaż prawidłową kolejność uproszczonych etapów kampanii Digital:
Dobrze!
Źle!
Na liczbę leadów z kampanii największy wpływ ma zawsze kreacja.
Dobrze!
Źle!
Za zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych z wielu źródeł odpowiada:
Dobrze!
Źle!
Treści wideo w internecie są dostępne:
Dobrze!
Źle!
Narzędziem do social media listeningu jest na przykład:
Dobrze!
Źle!
Który ze skrótów odnosi się do oglądania strony przez użytkownika „Poniżej linii zanurzenia”?
Dobrze!
Źle!
Najlepszym rozwiązaniem pod względem zarówno prezentacji, jak i indeksacji w wynikach wyszukiwania Google na urządzeniach mobilnych będzie wybór:
Dobrze!
Źle!
Motywacja kuponem rabatowym przez markę zwykle oznacza wzrost klientów:
Dobrze!
Źle!
Aby móc pojawiać się w Google Shopping, należy:
Dobrze!
Źle!
Bounce rate to wskaźnik zależny między innymi od czasu spędzonego na stronie:
Dobrze!
Źle!
W Polsce reklama porównawcza jest dozwolona bez żadnych ograniczeń.
Dobrze!
Źle!
Quiz result is sent to your email address. Please check inbox.