Chcesz zdoby─ç mi─Ödzynarodowy certyfikat, kt├│ry potwierdzi Twoje e-marketingowe kompetencje?

Rozwi─ů┼╝ DIMAQ TEST wzorowany na prawdziwym egzaminie, a dowiesz si─Ö, kt├│ry poziom certyfikatu jest dla Ciebie rekomendowany ÔÇô Basic czy Professional.

  • Test sk┼éada si─Ö z 24 pyta┼ä jednokrotnego wyboru.
  • Pytania dotycz─ů 12 obszar├│w e-marketingu.
  • Na rozwi─ůzanie testu masz 10 minut. W lewym g├│rny rogu widoczny jest stoper, kt├│ry odlicza czas.
  • W trakcie trwania testu nie mo┼╝esz zmienia─ç raz zaznaczonej odpowiedzi.

Uwaga. Aby pozna─ç wynik, konieczne jest podanie adresu e-mail, na kt├│ry prze┼Ťlemy szczeg├│┼éy Twoich odpowiedzi.

Gotowa/y? Do dzieła!
POWODZENIA!

600

Co oznacza skr├│t ZMOT?

Dobrze! ┼╣le!

Model emisji reklam na podstronach danej kategorii serwisu nosi nazw─Ö:

Dobrze! ┼╣le!

Liczba ods┼éon wynios┼éa 1 000 000, a ┼é─ůczny koszt ich emisji to 5000 z┼é. Jaki by┼é CPM kampanii?

Dobrze! ┼╣le!

Crawlery przy indeksowaniu stron czytaj─ů:

Dobrze! ┼╣le!

Ka┼╝dy serwis z tre┼Ťciami video ma obowi─ůzek oznaczania video kategori─ů wiekow─ů.

Dobrze! ┼╣le!

Dedykowana strona mobilna r├│┼╝ni si─Ö od RWD tym, ┼╝e:

Dobrze! ┼╣le!

Content na stronie www ma znaczenie przy pozycjonowaniu tej strony w SEO.

Dobrze! ┼╣le!

Dane, kt├│re w programmatic nale┼╝─ů bezpo┼Ťrednio do nas, b─Ödziemy nazywa─ç:

Dobrze! ┼╣le!

Niedostarczenie maila z powodu zapchanej skrzynki mailowej odbiorcy to przykład:

Dobrze! ┼╣le!

Ceny tego samego produktu w sklepie online i sklepie stacjonarnym marki:

Dobrze! ┼╣le!

URL i UTM to poj─Öcia to┼╝same.

Dobrze! ┼╣le!

Czy wydawca lub redaktor mog─ů ponie┼Ť─ç konsekwencje prawne z tytu┼éu emisji niezgodnej z prawem reklamy?

Dobrze! ┼╣le!

Kt├│ry z poni┼╝szych przyk┼éad├│w aktywno┼Ťci marki w sieci mo┼╝na powi─ůza─ç z koncepcj─ů outbound marketingu?

Dobrze! ┼╣le!

Wska┼╝ prawid┼éow─ů kolejno┼Ť─ç uproszczonych etap├│w kampanii Digital:

Dobrze! ┼╣le!

Na liczbę leadów z kampanii największy wpływ ma zawsze kreacja.

Dobrze! ┼╣le!

Za zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych z wielu źródeł odpowiada:

Dobrze! ┼╣le!

Tre┼Ťci wideo w internecie s─ů dost─Öpne:

Dobrze! ┼╣le!

Narzędziem do social media listeningu jest na przykład:

Dobrze! ┼╣le!

Kt├│ry ze skr├│t├│w odnosi si─Ö do ogl─ůdania strony przez u┼╝ytkownika ÔÇ×Poni┼╝ej linii zanurzeniaÔÇŁ?

Dobrze! ┼╣le!

Najlepszym rozwi─ůzaniem pod wzgl─Ödem zar├│wno prezentacji, jak i indeksacji w wynikach wyszukiwania Google na urz─ůdzeniach mobilnych b─Ödzie wyb├│r:

Dobrze! ┼╣le!

Motywacja kuponem rabatowym przez mark─Ö zwykle oznacza wzrost klient├│w:

Dobrze! ┼╣le!

Aby m├│c pojawia─ç si─Ö w Google Shopping, nale┼╝y:

Dobrze! ┼╣le!

Bounce rate to wska┼║nik zale┼╝ny mi─Ödzy innymi od czasu sp─Ödzonego na stronie:

Dobrze! ┼╣le!

W Polsce w reklamie nie mo┼╝na dokonywa─ç jawnego por├│wnania marek mi─Ödzy nimi.

Dobrze! ┼╣le!

Quiz result is sent to your email address. Please check inbox.

Podaj sw├│j adres e-mail, aby pozna─ç wynik!

Informacja o przetwarzaniu danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Zwi─ůzek Pracodawc├│w Bran┼╝y Internetowej IAB Polska z siedzib─ů w Warszawie, ul. Pu┼éawska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu przekazania Ci wynik├│w testu poziomuj─ůcego oraz przedstawienia oferty programu DIMAQ, w tym szkole┼ä DIMAQ. Przys┼éuguje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dost─Öpu do danych, prawo ┼╝─ůdania ich sprostowania, ich usuni─Öcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczeg├│┼éowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych: kliknij tutaj