Chcesz zdobyć międzynarodowy certyfikat, który potwierdzi Twoje e-marketingowe kompetencje?

Rozwiąż DIMAQ TEST wzorowany na prawdziwym egzaminie, a dowiesz się, który poziom certyfikatu jest dla Ciebie rekomendowany – Basic czy Professional.

  • Test składa się z 24 pytań jednokrotnego wyboru.
  • Uwaga. W trakcie trwania testu nie możesz zmieniać raz zaznaczonej odpowiedzi.
  • Na rozwiązanie testu masz 10 minut. W lewym górny rogu widoczny jest stoper, który odlicza czas.
  • Pytania dotyczą 12 obszarów e-marketingu.

Uwaga. Aby poznać wynik, konieczne jest podanie adresu e-mail, na który prześlemy szczegóły Twoich odpowiedzi.


Gotowa/y? Do dzieła!
POWODZENIA!

600

Co oznacza skrót ZMOT?

Dobrze! Źle!

Model emisji reklam na podstronach danej kategorii serwisu nosi nazwę:

Dobrze! Źle!

Liczba odsłon wyniosła 1 000 000, a łączny koszt ich emisji to 5000 zł. Jaki był CPM kampanii?

Dobrze! Źle!

Crawlery przy indeksowaniu stron czytają:

Dobrze! Źle!

Każdy serwis z treściami video ma obowiązek oznaczania video kategorią wiekową.

Dobrze! Źle!

Dedykowana strona mobilna różni się od RWD tym, że:

Dobrze! Źle!

Content na stronie www ma znaczenie przy pozycjonowaniu tej strony w SEO.

Dobrze! Źle!

Dane, które w programmatic należą bezpośrednio do nas, będziemy nazywać:

Dobrze! Źle!

Niedostarczenie maila z powodu zapchanej skrzynki mailowej odbiorcy to przykład:

Dobrze! Źle!

Ceny tego samego produktu w sklepie online i sklepie stacjonarnym marki:

Dobrze! Źle!

URL i UTM to pojęcia tożsame.

Dobrze! Źle!

Czy wydawca lub redaktor mogą ponieść konsekwencje prawne z tytułu emisji niezgodnej z prawem reklamy?

Dobrze! Źle!

Który z poniższych przykładów aktywności marki w sieci można powiązać z koncepcją outbound marketingu?

Dobrze! Źle!

Wskaż prawidłową kolejność uproszczonych etapów kampanii Digital:

Dobrze! Źle!

Na liczbę leadów z kampanii największy wpływ ma zawsze kreacja.

Dobrze! Źle!

Za zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych z wielu źródeł odpowiada:

Dobrze! Źle!

Treści wideo w internecie są dostępne:

Dobrze! Źle!

Narzędziem do social media listeningu jest na przykład:

Dobrze! Źle!

Który ze skrótów odnosi się do oglądania strony przez użytkownika „Poniżej linii zanurzenia”?

Dobrze! Źle!

Najlepszym rozwiązaniem pod względem zarówno prezentacji, jak i indeksacji w wynikach wyszukiwania Google na urządzeniach mobilnych będzie wybór:

Dobrze! Źle!

Przyjęcie strategii cenowej przez markę zwykle oznacza wzrost klientów:

Dobrze! Źle!

Aby móc pojawiać się w Google Shopping, należy:

Dobrze! Źle!

Bounce rate to wskaźnik zależny od czasu spędzonego na stronie.

Dobrze! Źle!

W Polsce w reklamie nie można dokonywać jawnego porównania marek między nimi.

Dobrze! Źle!

Quiz result is sent to your email address. Please check inbox.

Podaj swój adres e-mail, aby poznać wynik!

Informacja o przetwarzaniu danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu przekazania Ci wyników testu poziomującego oraz przedstawienia oferty programu DIMAQ, w tym szkoleń DIMAQ. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych: kliknij tutaj