ZOBACZ OPINIE O SZKOLENIACH ONLINE

Na pocz膮tku roku wystartowali艣my z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we wsp贸艂pracy z IAB DIMAQ. W zwi膮zku z panuj膮c膮 pandemi膮 i w trosce o zdrowie naszych pracownik贸w, wprowadzili艣my model szkole艅 w wersji online. Chcieli艣my wypracowa膰 model, kt贸ry pozwoli efektywnie pracowa膰 w trybie home office, ale r贸wnie偶 pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcj臋 pomi臋dzy trenerem i uczestnikami.

Dzi艣 mo偶emy powiedzie膰, 偶e uda艂o nam si臋 wypracowa膰 rozwi膮zanie optymalne. Cykl szkoleniowy zosta艂 wyd艂u偶ony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny.聽Korzystanie z Zoom鈥檃 pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej cz臋艣膰 szkole艅.聽Model pozwala efektywnie pozyskiwa膰 wiedz臋, godz膮c to z codzienn膮 prac膮 i obowi膮zkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery


 

Na naszych oczach 艣wiat staje si臋 bardziej cyfrowy. Zdobywanie klient贸w poprzez szeroko rozumiany digital staje si臋 coraz wi臋ksz膮 cz臋艣ci膮 naszego biznesu. Wyszukiwarki, media spo艂eczno艣ciowe, mailingi 鈥 kiedy艣 by艂y dodatkiem, dzi艣 s膮 podstawowymi narz臋dziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealer贸w oraz w naszej centrali sprawnie porusza艂y si臋 po cyfrowym 艣wiecie. Wi臋ksza wiedza na temat mechanizm贸w 艣wiata digital sprawi, 偶e wiele proces贸w b臋dziemy podejmowa膰 艣wiadomie i bardziej efektywnie. Docelowo licz臋 na to, 偶e wskutek tych dzia艂a艅 nasza sprzeda偶 wzro艣nie. Wierz臋, 偶e jednocze艣nie pracownicy naszej sieci rozwin膮 swoje kompetencje i b臋d膮 mieli wi臋ksz膮 satysfakcj臋 z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii wida膰, 偶e digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, 偶e szkolenie DIMAQ Professional to by艂a dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor Marketingu
Volvo Cars Poland

Akademia DIMAQ to szkolenia, kt贸re opieraj膮 si臋 na normach bran偶owych wyznaczonych przez mi臋dzynarodowy standard kwalifikacji e-marketingowych.
Dzi臋ki nim zdob臋dziesz kompleksow膮 wiedz臋 na temat digital marketingu lub jego wybranych obszar贸w oraz przygotujesz si臋 do egzaminu DIMAQ i zdob臋dziesz certyfikat po艣wiadczaj膮cy Twoje kompetencje. Szkolenia s膮 prowadzone tylko przez certyfikowanych trener贸w DIMAQ.

W zwi膮zku z obecn膮 sytuacj膮聽 szkolenia w ramach Akademii DIMAQ przenie艣li艣my do 艣wiata online.聽Je艣li mierzycie si臋 obecnie z podobnymi wyzwaniami i staracie si臋 zapewni膰 swoim pracownikom mo偶liwo艣膰 zdalnego rozwoju w czasie przymusowej pracy zdalnej, zapraszamy do udzia艂u w szkoleniach rozwijaj膮cych kompetencje e-marketingowe w trybie online, kt贸re:

  • odbywaj膮 si臋 w formie interaktywnych live鈥櫭硍 i ca艂kowicie realizuj膮 program szkole艅 stacjonarnych. Trener na 偶ywo prowadzi zaj臋cia, w艂膮czaj膮c w to 膰wiczenia indywidualne dla uczestnik贸w.
  • odbywaj膮 si臋 po 2,5 h zaj臋膰 dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzysta膰 ze szkolenia, a jednocze艣nie nie wymaga d艂ugiego zaanga偶owania si臋. Osoby, kt贸re maj膮 pod opiek膮 dzieci mog膮 na 2,5 godz. wymieni膰 si臋 z kim艣 i wzi膮膰 udzia艂 w szkoleniu, a przy tym wykorzysta膰 efektywnie czas pracy zdalnej.
  • s膮 ta艅sze ni偶 stacjonarne聽鈥 bior膮c w nich udzia艂 nie ponosisz koszt贸w cateringu czy wynajmu sali

OFERTA SZKOLE艃

Uwaga. Mo偶esz otrzyma膰 dofinansowanie 聽w wysoko艣ci 50%-80% na ka偶de z naszych szkole艅.聽
Sprawd藕 warunki >>


Professional
W TRYBIE ONLINE



Basic
W TRYBIE ONLINE


DLACZEGO WARTO聽

 

95% uczestnik贸w
ocenia szkolenia DIMAQ bardzo dobrze lub dobrze

98% uczestnik贸w
poleci艂oby szkolenia DIMAQ
swoim znajomym

 

98% uczestnik贸w
ocenia trener贸w szkole艅
bardzo dobrze lub dobrze

89% uczestnik贸w
jest zadowolonych ze szkole艅 w formie ONLINE

 

88% uczestnik贸w
uwa偶a wiedz臋 zdobyt膮 podczas szkole艅 za przydatn膮

98% uczestnik贸w
uwa偶a, 偶e atmosfera聽sprzyja komunikacji i wsp贸艂pracy

*聽dane pochodz膮 z ankiet wype艂nionych przez uczestnik贸w naszych szkole艅 Akademii DIMAQ z 2020 roku

CERTYFIKOWANI TRENERZY DIMAQ

Agata Czech

Senior e-commerce strategist, Wavemaker聽,od 6 lat w bran偶y mediowej. Pocz膮tkowo skoncentrowana na obs艂udze klient贸w w obszarze Paid Social. Od 4 zajmuje si臋 szeroko rozumianym e-commerce 鈥 od strategii mediowej poprzez dynamiczne kreacje, wdra偶anie rozwi膮za艅 optymalizacji call center oraz UX i marketing automation. Pracowa艂a dla takich klient贸w jak Samsung, T-Mobile czy Wittchen.

Agata S膮del

Szef digitalu w Maxus, z ponad dziewi臋cioletnim do艣wiadczeniem w bran偶y medialnej, od sze艣ciu lat pracuje wy艂膮cznie w 艣rodowisku cyfrowym dla wiod膮cych lokalnych i 艣wiatowych marek: L鈥 Oreal, Allegro, Grupa 呕ywiec, Alior Bank i Avon. Wspiera Klient贸w Agencji w podej艣ciu strategicznym, rozwija umiej臋tno艣ci w zespo艂ach oraz wprowadza na rynek niestandardowe produkty cyfrowe. Jest laureatk膮 wielu nagr贸d: Media Trendy za Desperados oraz 呕ywiec za innowacyjny projekt cyfrowy. Jest szczeg贸lnie zainteresowana opracowywaniem i wdra偶aniem strategii programowej w podej艣ciu 360. Auchan Polska i INFOR.pl, Bank BPH, Bank DnB NORD, Fortis Bank, Grupa ING, Muzeum II Wojny 艢wiatowej, Proama

Agnieszka Parfienowicz

Absolwentka Szko艂y G艂贸wnej Handlowej na kierunku Zarz膮dzanie i Marketing, ze specjalizacj膮 Badania Marketingowe. Do zespo艂u Mindshare do艂膮czy艂a w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje si臋 tworzeniem strategii Digital oraz nadz贸ruje merytorycznie zespo艂y FAST i INVENTION. Jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami. Zanim do艂膮czy艂a do Mindshare, obejmowa艂a stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarz膮dza艂a 30-osobowym zespo艂em digital. Tworzy艂a strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez ni膮 kampanie wielokrotnie zdobywa艂y nagrody w konkursach bran偶owych Effie i Innovation Awards. Rozwija艂a r贸wnie偶 kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzaj膮c nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore. Dodatkowo aktywnie dzia艂a w IAB Polska, jako cz艂onek Rady Programowej Forum IAB i cz艂onkini jury Mixx Awards. W wolnym czasie ch臋tnie uczestniczy w projektach start-up鈥檕wych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mam膮 dw贸jki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w bran偶y internetowej. Jako w艂a艣ciciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzeda偶y.

Bart艂omiej Pop艂awski

Niezale偶ny konsultant ds. digitalu i strategii marketingowej 艂膮cz膮cy do艣wiadczenie agencyjne i korporacyjne. Karier臋 rozpocz膮艂 w Starcom w 2004. Wsp贸艂tw贸rca agencji digitalowej Next. W latach 2012-2017 odpowiedzialny za strategi臋 digitalow膮 dla GSK w regionie CEE. Laureat konkurs贸w bran偶owych m.in. Media Trendy i Impactor. Bloger podr贸偶nik (www.doaustrii.pl), absolwent socjologii (UW) i podyplomowych studi贸w Marketing Interaktywny (SGH).

Jacek Szostak

Praktyk komunikacji digital i trener w Publicis Group. Propagator holistycznego podej艣cia do funkcjonowania marki w 艣wiecie medi贸w. Do艣wiadczenie zdobywa艂 przy ewaluacji strategii mediowych w badaniach marketingowych i neuromarketingowych. Od 12 lat zwi膮zany z marketingiem i szkoleniami. AmRest, IKEA, PepsiCo, PZU, SONY, Unilever

Jakub Baku艂a

Od 13 lat w bran偶y digital marketingu. Trener i wyk艂adowca akademicki. Wieloletni cz艂onek grup roboczych IAB, kierowa艂 grup膮 robocz膮 E-commerce. Odpowiada艂 za realizacj臋 kampanii nagradzanych w konkursach, m.in. MIXX Awards za najlepsze wykorzystanie nowych medi贸w. Aktualnie rozwija ofert臋 i odpowiada za wsp贸艂prac臋 z kluczowymi klientami w agencji butikowej VEOVEE specjalizuj膮cej si臋 w marketingu mobile, wideo i gamingu.

Justyna Spytek

Ekspert performance marketingu, z bran偶膮 internetow膮 zwi膮zana od 13 lat. Do艣wiadczenie zdobywa艂a w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie by艂a odpowiedzialna za budowanie strategii i zarz膮dzanie projektami performance鈥檕wymi. Od 6 lat odpowiedzialna za rozw贸j w Polsce mi臋dzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wsp贸lnie z zespo艂em efektywnie prowadzi programy sprzeda偶owe m.in. dla Home&you, WITTCHEN, 4f, Gino Rossi, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narz臋dzi. Peugeot, IKEA, Tesco, Getin Bank, KFC, Liberty Direct, Tchibo Direct.

Anna Robotycka

Tw贸rca i w艂a艣ciciel agencji F11 uznanej za najlepsz膮 agencj臋 interaktywn膮 2019 (ci膮g艂a zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) wed艂ug Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie do艣wiadczenie w budowaniu i wdra偶aniu strategii komunikacyjnych marek, tak偶e na rynkach europejskich. Ekspertka zarz膮dzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.

Kamila Kownacka

Managing Director, z grup膮 dom贸w mediowych OMD jest zwi膮zana od 12 lat. Prowadzony przez ni膮 zesp贸艂 specjalist贸w realizuje kampanie on line dla najwi臋kszych reklamodawc贸w w bran偶y, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald鈥檚. Ma bogate do艣wiadczenie w prowadzeniu dzia艂a艅 reklamowych w Internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca s膮 liczne nagrody bran偶owe w tym Mixx Awards, Effie oraz Cannes Media Lions.

Izabela Rokita

Z ramienia agencji mediowych przez jedena艣cie lat planowa艂a i realizowa艂a kampanie crossmediowe, a potem tworzy艂a i prowadzi艂a zespo艂y pracuj膮c z firmami z sektor贸w od bankowo艣ci i finans贸w, przez telekomunikacj臋, po FMCG i farmacj臋. Obecnie pracuje z zespo艂em specjalist贸w z zakresu digital i contentu w agencji mediowej Zenith, zajmuj膮cym si臋 wsparciem zespo艂贸w klienckich i klient贸w w wykorzystaniu nowych narz臋dzi, produkt贸w i technologii. Uko艅czy艂a Wydzia艂 Zarz膮dzania na UW i Szko艂臋 Strategii Marki SAR.

Marta Pichlak-Miarka

Od 12 lat jest zwi膮zana z domem mediowym OMD. Jako Group Account Director odpowiada za obs艂ug臋 bud偶etu reklamowego NIVEA Polska a tak偶e HJ Heinz (marki Heinz oraz Pudliszki). W latach 2011-2014 pracowa艂a tak偶e jako Business Consultant Customer Intelligence w SAS Institute w Belgii, dla ING, BNP Paribas Fortis czy ZapFi. Wsp贸艂praca z czo艂owym dostawc膮 us艂ug business intelligence na 艣wiecie pozwoli艂a jej zdoby膰 kompetencje w takich obszarach jak analityka i wizualizacja danych oraz zarz膮dzanie komunikacj膮 marketingow膮 w 艣wiecie omnichannel. Trener i wyk艂adowca, prowadzi艂a szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole G艂贸wnej Handlowej w Warszawie.

Micha艂 Szczur

Digital Activation Manager, Mindshare – od pocz膮tku kariery zawodowej zwi膮zany z domem mediowym Mindshare. Do艣wiadczenie zdobywa艂 prowadz膮c kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkurs贸w bran偶owych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Micha艂 艁ukasiewicz

Koordynator ds. system贸w edukacyjnych, Media Impact Polska. Z bran偶膮 reklamow膮 zwi膮zany od 2007 roku. Pierwsze kroki stawia艂 w sieci reklamowej ARBOmedia, gdzie m.in. wprowadza艂 Facebooka do Polski oraz realizowa艂 pierwsze na tej platformie p艂atne kampanie dla najwi臋kszych klient贸w na rynku. Zarz膮dza艂 r贸wnie偶 pierwsz膮 polsk膮 platform膮 do automatyzacji dzia艂a艅 reklamowych na Facebooku i Instagramie 鈥 Catvertiser.com oraz by艂 odpowiedzialny za komunikacj臋 klubu pi艂karskiego Legia Warszawa w mediach spo艂eczno艣ciowych. W Media Impact dba o wiedz臋 i rozw贸j pracownik贸w, przygotowuj膮c oraz realizuj膮c plany szkoleniowo 鈥 warsztatowe. Ze szczeg贸lnym naciskiem na bieg艂o艣膰 w rozwi膮zaniach zwi膮zanych z digital marketingiem w oparciu o certyfikacj臋 DIMAQ. Absolwent Studium Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskiem. Pasjonat nowych medi贸w, pi艂ki no偶nej i biegania.

Monika Barto艂d

Od 19 lat zwi膮zana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiej臋tno艣ci spo艂ecznych, konsultantka. W艂a艣cicielka fimy szkoleniowej. Do艣wiadczenie zawodowe zdobywa艂a w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szko艂y Trener贸w Biznesu TROP i trenerka wsp贸艂prowadz膮ca roczn膮 edycj臋 Szko艂y Trener贸w. Realizowa艂a szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzeda偶y i umiej臋tno艣ci spo艂ecznych. Przez ostatnie 1,5 roku zwi膮zana z IAB Polska, gdzie odpowiada艂a za koordynacj臋 pracy grup roboczych IAB i wsp贸艂prac臋 z firmami cz艂onkowskimi.

Aleksandra Zadygowicz

Head of digital 鈥 Nutricia Polska Sp. z o.o. (grupa Danone), posiada 20-letnie do艣wiadczenie budowania strategii marek, tworzenia start-up贸w oraz wprowadzania korporacji do 艣wiata wirtualnego. Z bran偶膮 internetow膮 zwi膮zana od 2000 roku, kiedy wsp贸艂tworzy艂a sklep internetowy www.empik.com przy poziomie penetracji internetu wynosz膮cym 7% 馃槈 Aktualnie odpowiedzialna za strategi臋 rozwoju digital lidera bran偶y 偶ywno艣ci dla dzieci oraz za rozw贸j kompetencji digitalowych w grupie Danone.

Roman Dudzi艅ski

Digital Director, Carat Polska – odpowiada za rozw贸j obszaru digital w Carat Polska. Skoncentrowany na rozwijaniu strategii klient贸w z portfolio agencji i new business, kompetencji cyfrowych pracownik贸w poprzez platform臋 鈥瀌2: dentsu digital鈥 oraz strategii inwestycyjnej na polu digital media. Przez ostatnie lata zbiera艂 do艣wiadczenie i budowa艂 kompetencje digitalowe w ramach sta艂ej obs艂ugi wielu marek z m.in. bran偶 takich jak: FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), FMCG (grupa Barilla), motoryzacja (grupa PSA), odzie偶 (adidas), technologia (Microsoft) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini). Pe艂ni膮c rol臋 digital lead鈥檃 kreowa艂 skuteczn膮 komunikacj臋 mediow膮, zar贸wno z obszaru dzia艂a艅 wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online, jak i tylko w digitalu.

Leszek A. Nowak

Ekspert i doradca w obszarze digital marketingu. Posiada dwudziestoletni膮 praktyk臋 w budowie strategii marketingowych, projektowaniu proces贸w sprzeda偶y, realizacji dzia艂a艅 komunikacyjnych, zar贸wno dla du偶ych, mi臋dzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapita艂em. W swoim 偶yciu zawodowym prowadzi艂 w艂asn膮 agencj臋 interaktywn膮 NetMarkets, a tak偶e zarz膮dza艂 agencj膮 OS3. Kierowa艂 marketingiem us艂ug dodanych w T-Mobile. Wcze艣niej by艂 konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

Andrzej Klimczyk

Trener praktyk, posiada 15 letnie do艣wiadczenie w prowadzeniu szkole艅, kt贸re zdobywa艂 pracuj膮c mi臋dzy innymi w centrach outsourcingowych z takimi firmami jak HBO Polska, ORANGE, PKO SA, BP, AGORA. Wprowadza艂 r贸wnie偶 Internet 鈥瀙od strzechy鈥 szkol膮c konsultant贸w jednej z pierwszych technicznych infolinii NEOSTRADY w TP S.A
Z bran偶膮 reklamow膮 zwi膮zany od blisko 5 lat. Obecnie pracuje jako trener wewn臋trzny w Ringier Axel Springer Polska wiod膮cym wydawc膮 na rynku cyfrowym, gdzie prowadzi szkolenia produktowe, sprzeda偶owe (w tym indywidualne sesje coachingowe), oraz marketingowe. Odpowiedzialny jest r贸wnie偶 za rozw贸j szkole艅 e-learningowych.
Prywatnie pasjonat kolarstwa szosowego i g贸rskich bieg贸w ULTRA.

Anna Elwart

Strateg digitalowy. Pasjonatka internet贸w, policzalno艣ci i codziennych wyzwa艅 marketer贸w. Wierzy, 偶e reklama mo偶e i powinna nie艣膰 warto艣膰 konsumentom. Aktywna obserwatorka rozwoju sharing economy. Pracowa艂a po stronie domu mediowego, agencji jak i sieci reklamy internetowej. Ekspertka w dziedzinie reklamy digitalowej z do艣wiadczeniem w performance marketingu oraz w dzia艂aniach brand advertising. Realizowa艂a kampanie m.in. dla takich marek jak: Renault, McDonald鈥檚, NIVEA, TaxCare, PANDORA i wielu innych.

Wojciech Starzewski

Digital Manager i pasjonat internetu. W agencji Digital Resolution prowadzi zesp贸艂 odpowiedzialny za przygotowanie i realizacj臋 strategii mediowych w kana艂ach on-line oraz procesy new business’owe. Do艣wiadczenie zdobywa艂 w agencji performance marketingu, a tak偶e po stronie klienta w Philips Polska i wydawcy w AGORA S.A.
Realizowa艂 kampanie dla takich klient贸w jak NIVEA, Activision Blizzard, Idea Bank, Huawei Enterprise, 4F czy 呕abka – w 2017 kampania 呕abka Kupony zosta艂a nagrodzona br膮zow膮 statuetk膮 MIXX w kategorii Mobile.

Ma艂gorzata Niska

Digital Development Director, Vizeum Polska

Do grupu Dentsu do艂膮czy艂a 8 lat temu, gdzie odpowiada za rozw贸j portfolio us艂ug i produkt贸w w obszarze digital. Obecnie skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klient贸w w obszarze digital oraz wspieraniu proces贸w new business. Do jej obowi膮zk贸w nale偶y tak偶e wsparcie strategiczne zespo艂贸w klienckich. 聽

Przez ostatnie lata zbiera艂a do艣wiadczenie w tworzeniu strategii digital dla klient贸w z r贸偶nych bran偶: FMCG (Ferrero, Kerry Foods, Intersnack), fashion & beauty (Calzedonia, Sephora, Shiseido), a tak偶e dla Burger King, UPC czy Agata Meble.

Zdobywca wielu nagr贸d i wyr贸偶nie艅, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow.

Prowadzi dzia艂alno艣膰 edukacyjn膮 w obszarze digital jako wyk艂adowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcze艣niej tak偶e w Szkole Strategii Marki SAR. Jest trenerem IAB programu certyfikacji Dimaq.

Absolwentka Szko艂y G艂贸wnej Handlowej na kierunku Zarz膮dzanie, ze specjalizacj膮 z Marketingu oraz Route500, mi臋dzynarodowego programu rozwojowego grupy Dentsu Aegis Network, w kt贸rym bior膮 udzia艂 osoby o najwy偶szym potencjale liderskim.