Content Marketing i Web-Writing

Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych

TERAZ W FORMIE ONLINE!

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 80% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 16

Cena: od 1720 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • dowiesz się, jak definiować cele i KPI w ramach content marketingu
  • przećwiczysz w praktyce budowanie strategii content marketingowej w oparciu o model persony wraz z koncepcją promocji treści
  • nauczysz się promowania i dystrybuowanie treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwanie użytkowników
  • poznasz zasady redagowania treści
  • dowiesz się, jak skłaniać do podjęcia pożądanej akcji i zwiększania konwersji
  • dowiesz się, jak pisać, by tekst był dobrze pozycjonowany w Google
  • poznasz niestandardowe formaty text-grafika-wideo w komunikacji marketingowej
  • nauczysz się,  jak weryfikować skuteczność redagowanych treści

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w content marketingu i web-writingu,
  • dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w content marketingu,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o content marketing,
  • dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu content marketing.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Content Marketing krok po kroku. Jak definiować cele i KPI w ramach Content Marketing?
  • Jak promować i dystrybuować treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwać użytkowników?
  • Web-writing i copywriting w projektach online.
  • Pomiar skuteczności contentu online
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 720 zł netto

Cena zawiera:

N

16 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

 
N

materiały w wersji elektronicznej

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 80% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Dlaczego warto?

 

  • Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem 
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.

Opinie uczestników:

  • Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Poznałam sporo narzędzi, które będę mogła wykorzystać w pracy. 
  • Świetne podejście trenera, dzięki czemu nawet trudne partie materiału dobrze się przyswaja. Ma ogromną wiedzę i dobrze ją przekazuje.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

DIMAQ, jako certyfikat potwierdzający wiedzę e-marketingową, zyskuje na popularności w środowisku branżowym. Jako GoldenSubmarine chcemy przyczynić się do jego popularyzacji. Stąd i u nas w firmie rośnie grono osób, które mogą pochwalić się certyfikatem. Przystępujemy do programu Pracodawca DIMAQ  po to, by podkreślić jego rolę w naszej firmie.

Grzegorz Krzemień
GoldenSubmarine
GoldenSubmarine

Cieszymy się bardzo dołączając do pracodawców DIMAQ. To certyfikat, który pozwala nam określić poziom wiedzy jakie chcemy potwierdzać u pracowników naszej agencji. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniemu przygotowaniu do egzaminu wzrośnie poziom wiedzy i podniesie się jeszcze bardziej poziom obsługi naszych klientów.
Znalezienie osoby świadomej zagadnień marketingu cyfrowego jest wyjątkowo trudne, a certyfikat DIMAQ w oczywisty dla nas sposób weryfikuje wiedzę wymaganą do pracy w naszej agencji. Drzwi Reklamy Dla Biznesu stoją otworem przed każdą osobą posiadającą certyfikat DIMAQ Professional.

 

Patryk Płoszaj
CEO, RDB Group
Mystery Person

Profesjonalny marketing jest zawsze ogromną szansą rozwoju przedsiębiorstwa. Salon Świtoń-Paczkowski jest wyznacznikiem wysokiej jakości usług, a w czasach, kiedy sprzedaż przenosi się do Internetu, wykwalifikowana kadra marketingowców jest niejako „must have” w naszej firmie.
Potwierdzeniem nowoczesnego podejścia firmy do działań marketingowych jest certyfikacja DIMAQ pracowników oraz oznaczenie salonu jako DIMAQ Emplyer.

Judyta Foksa,
Kierownik Działu Marketingu, Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o.

Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

Michał Walczyna
Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

Sławomir Skowerski
Head of Copywriting w GoldenSubmarine

Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

Konrad Jałoszyński
Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
Digital Manager

Dużym atutem Akademii DIMAQ Professional jest świetne przygotowanie do zdobycia certyfikatu, a przede wszystkim dodatkowe testy próbne, które dzięki odwróconej logice i wielokrotnemu wyborowi powodowały przyjemnego kręciołka w mózgu. Poza tym szkolenie było wypełnione “smaczkami” i podchwytliwymi pytaniami, na które potem z uśmiechem i pewnością odpowiadałam na egzaminie.

Katarzyna Mońka
Good One - marketing group

Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

Justyna Wasinkiewicz
konsultant biznesowy i e-marketingowy

W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji – klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

Bartłomiej Popławski
DIMAQ Trener, niezależny konsultant

Uczestnicząc w szkoleniu przygotowującym do egzaminu DIMAQ oraz po podejściu do samego egzaminu namawiam każdego w kim widzę potencjał do wykorzystania wiedzy w praktyce. Szkolenie pozwoliło mi na uporządkowanie wiedzy oraz szersze spojrzenie na dziedzinę digital marketingu. Okazało się również pomocne w mojej pracy zawodowej.
Zamierzam przedłużyć ważność swojego certyfikatu poprzez program recertyfikacji DIMAQ.

Jakub Jasiński
Media manager, T-Mobile Polska S.A.

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Trenerka

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. 

Trenerka  – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. 

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji.  Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej, WSB w Gdańsku  czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych