SOCIAL MEDIA OD A DO Z

Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 80% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • dowiesz się, jak ustawiać cele i KPI w social media
  • zrozumiesz, jak planować działania taktyczne w mediach społecznościowych krok po kroku
  • poznasz wady i zalety social media
  • nauczysz się identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów
  • przećwiczysz w praktyce planowanie i projektowanie komunikacji via Facebook
  • poznasz 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
  • dowiesz się, jak utworzyć profil oraz jak się reklamować na Instagramie?
  • poznasz specyfikę Twittera – od komunikacji organicznej do reklamy
  • dowiesz się, dla kogo jest Snapchat
  • dowiesz się, jak prowadzić komunikację B2B na LinkedIn
  • nauczysz się, co i jak mierzyć w socialach

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy z social media,
  • dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w social media,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o social media,
  • dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu social media.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • Facebook od A do Z
  • Instagram od A do Z 
  • Pozostałe platformy społecznościowe
  • Pozostałe aktywności i działania związane z Social Media
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto

Cena zawiera:

    N

    10 godzin warsztatowych (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     

    Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 80% wartości.  Dowiedz się wiecej >

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone jest przez  właścicielkę agencji social media z kilunastoletnim doświdaczeniem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Opinie uczestników:

    • Bardzo dużo użytecznych rad, inspiracji
    • Trener świetnie pryzgotowany merytorycznie z ogromnym doświadczeniem
    • Poznałam sporo narzędzi, które będę mogła wykorzystać w pracy.
    • Trenerka ma świetne podejście i cały czas się uśmiecha, dzięki czemu nawet trudne partie materiału dobrze się przyswaja. Ma ogromną wiedzę i dobrze ją przekazuje.
    • Dużo newsów/ ciekawostek, przydatne materiały i ogromna wiedza trenerki

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że “content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

    Łukasz Chomyn
    Strategy Director, Grandes Kochonos

    Marketing naszej firmy jest w większości oparty o działania związane z digitalem. Jest dla nas niezwykle ważnym, by nasi obecni jak i przyszli partnerzy biznesowi widzieli nas przez pryzmat naszego profesjonalizmu oraz kompetencji. Status Pracodawcy DIMAQ daje bardzo ważny sygnał, że posiadamy odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, a także narzędzia, jednocześnie poszerzając swą wiedzę, by być na bieżąco z trendami.
    Uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ daje nam dodatkowe możliwości podnoszenia kompetencji naszych pracowników – dostęp do raportów, opracowań, konferencji – ale też mobilizuje do dalszej ciężkiej pracy.

    Adam Czyżewicz,
    Digital Marketing Manager, ESL

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

     

    Anna Charytoniuk,
    Digital Lead, Sanofi

    Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

    Justyna Wasinkiewicz
    konsultant biznesowy i e-marketingowy

    Uzyskanie certyfikatu DIMAQ to ważny dowód wiarygodności każdej agencji komunikacji, potwierdza niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego. W ostatnich latach mocno poszerzyliśmy ofertę Focus Nation o digital marketing, social media, influencer marketing i działania performance.
    Certyfikat DIMAQ daje gwarancję naszym klientom, że posiadamy silne i potwierdzone kompetencje w 12 obszarach e-marketingu. Dla nas to certyfikat jakości, a jakość obsługi i realizacji strategii dla naszych klientów była dla nas kluczowa przez całe 20 lat obecności na rynku reklamowym.

    Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation

    W Mindshare certyfikacja DIMAQ ma dla nas ogromne znaczenie. Aktualnie w naszym zespole blisko 60 specjalistów posiada potwierdzenie kompetencji, mamy także dwóch trenerów, którzy aktywnie szkolą nowych ekspertów. Certyfikaty DIMAQ pomagają nam także przy rekrutacji – są one jedną z kluczowych metod weryfikacji podstawowej wiedzy marketingowej u kandydatów. Natomiast status DIMAQ Employer, który świadczy o otwartości naszej firmy na inwestowanie w rozwój umiejętności i wiedzy członków zespołu, daje nam przewagę w walce o najlepsze talenty. Jako Pracodawca DIMAQ dajemy jasny sygnał – w naszej agencji tworzymy profesjonalne środowisko pracy.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    W Result Media ogromną wagę przykładamy do stałego rozwoju wiedzy i umiejętności naszego zespołu. Certyfikat DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który potwierdza praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu, w tym m.in. analityki internetowej, zaawansowanych kampanii sprzedażowych czy social mediów. Przystępując do Programu Pracodawca DIMAQ i zatrudniając certyfikowanych specjalistów, dajemy naszym pracownikom możliwość rozwoju swoich kompetencji, dostęp do stale aktualizowanego know-how ekspertów z całego świata, a naszym klientom – pewność, że współpracują z firmą, która do realizacji ich celów biznesowych wykorzystuje najnowszą wiedzę i najbardziej efektywne rozwiązania digital marketingu.

    Adrian Radomski
    Członek zarządu i COO Result Media

    Chcąc zrobić jakiś krok do przodu w mojej karierze, zdecydowałem się na wzięcie udziału w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional i bardzo sobie sam za tę decyzję dziękuję :).  Po latach doświadczenia zawodowego potrzebowałem jakoś usystematyzować swoją wiedzę i kompetencje. Jacek Szostak, trener, zapewnił niesamowity i rzadko spotykany w naszym kraju poziom merytoryczny, który pozwolił mi uszeregować moją wiedzę, pogłębić ją znacząco w wielu obszarach, dowiedzieć się wielu nowych rzeczy, jak i inspirujących ciekawostek. No i co najważniejsze… zdać egzamin! Szczerze polecam.

    Marcin Karolak
    Brand & Communication Strategist Funktional

    DIMAQ daje obraz digitalu z perspektywy interdyscyplinarnej. Pozwala to finalnie zrozumieć potrzeby, możliwości oraz język każdego obszaru marketingu online, przekładając się na wzrost efektywności komunikacji między specjalistami z różnych dziedzin.

    Jacek Szostak
    Certyfikowany trener DIMAQ

    Uczestnicząc w szkoleniu przygotowującym do egzaminu DIMAQ oraz po podejściu do samego egzaminu namawiam każdego w kim widzę potencjał do wykorzystania wiedzy w praktyce. Szkolenie pozwoliło mi na uporządkowanie wiedzy oraz szersze spojrzenie na dziedzinę digital marketingu. Okazało się również pomocne w mojej pracy zawodowej.
    Zamierzam przedłużyć ważność swojego certyfikatu poprzez program recertyfikacji DIMAQ.

    Jakub Jasiński
    Media manager, T-Mobile Polska S.A.

    Anna Ledwoń-Blacha

    Trener

    Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
    Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
    Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
    Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
    Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych