SOCIAL MEDIA OD A DO Z
Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz strategie i taktyki w mediach społecznościowych
- dowiesz się, jak ustawiać cele i KPI w social media
- zrozumiesz, jak planować działania taktyczne w mediach społecznościowych krok po kroku
- poznasz wady i zalety social media
- nauczysz się identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów
- przećwiczysz w praktyce planowanie i projektowanie komunikacji via Facebook
- poznasz 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
- dowiesz się, jak utworzyć profil oraz jak się reklamować na Instagramie?
- poznasz specyfikę Twittera – od komunikacji organicznej do reklamy
- dowiesz się, dla kogo jest Snapchat
- dowiesz się, jak prowadzić komunikację B2B na LinkedIn
- nauczysz się, co i jak mierzyć w socialach
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy z social media,
- dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w social media,
- dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o social media,
- dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu social media.
Metody pracy
- interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
- Facebook od A do Z
- Instagram od A do Z
- Pozostałe platformy społecznościowe
- Pozostałe aktywności i działania związane z Social Media
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone jest przez właścicielkę agencji social media z kilunastoletnim doświdaczeniem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Opinie uczestników:
- Bardzo dużo użytecznych rad, inspiracji
- Trener świetnie pryzgotowany merytorycznie z ogromnym doświadczeniem
- Poznałam sporo narzędzi, które będę mogła wykorzystać w pracy.
- Trenerka ma świetne podejście i cały czas się uśmiecha, dzięki czemu nawet trudne partie materiału dobrze się przyswaja. Ma ogromną wiedzę i dobrze ją przekazuje.
- Dużo newsów/ ciekawostek, przydatne materiały i ogromna wiedza trenerki
Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych