SOCIAL MEDIA OD A DO Z

Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • dowiesz się, jak ustawiać cele i KPI w social media
  • zrozumiesz, jak planować działania taktyczne w mediach społecznościowych krok po kroku
  • poznasz wady i zalety social media
  • nauczysz się identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów
  • przećwiczysz w praktyce planowanie i projektowanie komunikacji via Facebook
  • poznasz 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
  • dowiesz się, jak utworzyć profil oraz jak się reklamować na Instagramie?
  • poznasz specyfikę Twittera – od komunikacji organicznej do reklamy
  • dowiesz się, dla kogo jest Snapchat
  • dowiesz się, jak prowadzić komunikację B2B na LinkedIn
  • nauczysz się, co i jak mierzyć w socialach

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy z social media,
  • dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w social media,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o social media,
  • dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu social media.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • Facebook od A do Z
  • Instagram od A do Z 
  • Pozostałe platformy społecznościowe
  • Pozostałe aktywności i działania związane z Social Media
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto

Cena zawiera:

    N

    10 godzin warsztatowych (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     

    Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone jest przez  właścicielkę agencji social media z kilunastoletnim doświdaczeniem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Opinie uczestników:

    • Bardzo dużo użytecznych rad, inspiracji
    • Trener świetnie pryzgotowany merytorycznie z ogromnym doświadczeniem
    • Poznałam sporo narzędzi, które będę mogła wykorzystać w pracy.
    • Trenerka ma świetne podejście i cały czas się uśmiecha, dzięki czemu nawet trudne partie materiału dobrze się przyswaja. Ma ogromną wiedzę i dobrze ją przekazuje.
    • Dużo newsów/ ciekawostek, przydatne materiały i ogromna wiedza trenerki

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

    Marcin Żukowski
    Co-founder Nieagencji

    Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
    Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
    W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
    Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

    Michał Walczyna
    Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

    Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

    Justyna Wasinkiewicz
    konsultant biznesowy i e-marketingowy

    Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

    Artur Muszkiet
    Członek Zarządu Sigma Bis

    O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że „content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

    Łukasz Chomyn
    Strategy Director, Grandes Kochonos
    Mystery Person

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer potwierdza wizję naszej firmy dotyczącą rozwoju kompetencji e-marketingowych wśród pracowników oraz popartej wiedzą, profesjonalnej obsługi klientów w obszarze digital marketingu. Poziom wiedzy naszych specjalistów jest weryfikowany, między innymi, w procesie certyfikacji DIMAQ Professional. Zachęcamy i ułatwiamy naszym pracownikom zdobywanie i odświeżanie wiedzy, co pozwala nam, jako firmie, dostarczać rozwiązania precyzyjnie odzwierciedlające strategiczne cele i potrzeby naszych klientów.

    Artur Wójcik,
    Dyrektor Zarządzający Euvic Media

    Przystąpiłem do certyfikacji DIMAQ jako do pierwszej na naszym rynku certyfikacji obejmującej szeroki przekrój sektorów naszej branży. Pracując w niej od 10 lat, jak wiele moich koleżanek i kolegów zdobywałem doświadczenie w różnych obszarach – dzięki DIMAQ mogłem potwierdzić, że znam się na tym, co robię – w przekroju 360 stopni. W dobie zmieniającej się dynamicznie e-gospodarki potrzebujemy ludzi, którzy będą nieustannie podnosić i potwierdzać swoje kwalifikacje. Certyfikacja DIMAQ to idealne do tego rozwiązanie. Gorąco polecam, Paweł Kopacki.

    Paweł Kopacki
    Ad Product Manager, Grupa Wirtualna Polska

    Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

    Mariusz Nycz
    Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland

    Certyfikat DIMAQ jest dla naszej firmy jednoznacznym potwierdzeniem umiejętności i kompetencji osoby, która go posiada. Doskonale buduje rozpoznawalność naszych specjalistów jako certyfikowanych profesjonalistów w świecie digitalu. A także stanowi jednoznaczny dowód na znajomość podstaw wszystkich zagadnień z branży marketingu interaktywnego. Ciągły zawodowy rozwój naszej załogi jest szansą na umocnienie naszej biznesowej pozycji i tym samym zwiększenie konkurencyjności wśród agencji. Dlatego w GoldenSubmarine włączyliśmy certyfikat DIMAQ do ścieżki rozwoju naszych pracowników. Dzięki temu stał się on elementem motywującym do pogłębiania i usystematyzowania posiadanej wiedzy oraz narzędziem oceniającym posiadane przez nich kwalifikacje. Nie do przecenienia jest też fakt, że DIMAQ będzie rozpoznawalny również poza granicami naszego kraju.

    Grzegorz Krzemień
    Prezes GoldenSubmarine

    Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

    Konrad Jałoszyński
    Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
    Digital Manager

    Anna Ledwoń-Blacha

    Trener

    Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
    Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
    Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
    Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
    Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych