SOCIAL MEDIA OD A DO Z

Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • dowiesz się, jak ustawiać cele i KPI w social media
  • zrozumiesz, jak planować działania taktyczne w mediach społecznościowych krok po kroku
  • poznasz wady i zalety social media
  • nauczysz się identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów
  • przećwiczysz w praktyce planowanie i projektowanie komunikacji via Facebook
  • poznasz 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
  • dowiesz się, jak utworzyć profil oraz jak się reklamować na Instagramie?
  • poznasz specyfikę Twittera – od komunikacji organicznej do reklamy
  • dowiesz się, dla kogo jest Snapchat
  • dowiesz się, jak prowadzić komunikację B2B na LinkedIn
  • nauczysz się, co i jak mierzyć w socialach

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy z social media,
  • dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w social media,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o social media,
  • dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu social media.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • Facebook od A do Z
  • Instagram od A do Z 
  • Pozostałe platformy społecznościowe
  • Pozostałe aktywności i działania związane z Social Media
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto

Cena zawiera:

    N

    10 godzin warsztatowych (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     

    Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone jest przez  właścicielkę agencji social media z kilunastoletnim doświdaczeniem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Opinie uczestników:

    • Bardzo dużo użytecznych rad, inspiracji
    • Trener świetnie pryzgotowany merytorycznie z ogromnym doświadczeniem
    • Poznałam sporo narzędzi, które będę mogła wykorzystać w pracy.
    • Trenerka ma świetne podejście i cały czas się uśmiecha, dzięki czemu nawet trudne partie materiału dobrze się przyswaja. Ma ogromną wiedzę i dobrze ją przekazuje.
    • Dużo newsów/ ciekawostek, przydatne materiały i ogromna wiedza trenerki

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

    Artur Muszkiet
    Członek Zarządu Sigma Bis

    Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

    Włodzimierz Schmidt
    Prezes Zarządu IAB Polska

    O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że „content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

    Łukasz Chomyn
    Strategy Director, Grandes Kochonos

    Marketing naszej firmy jest w większości oparty o działania związane z digitalem. Jest dla nas niezwykle ważnym, by nasi obecni jak i przyszli partnerzy biznesowi widzieli nas przez pryzmat naszego profesjonalizmu oraz kompetencji. Status Pracodawcy DIMAQ daje bardzo ważny sygnał, że posiadamy odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, a także narzędzia, jednocześnie poszerzając swą wiedzę, by być na bieżąco z trendami.
    Uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ daje nam dodatkowe możliwości podnoszenia kompetencji naszych pracowników – dostęp do raportów, opracowań, konferencji – ale też mobilizuje do dalszej ciężkiej pracy.

    Adam Czyżewicz,
    Digital Marketing Manager, ESL

    Przystąpiłem do certyfikacji DIMAQ jako do pierwszej na naszym rynku certyfikacji obejmującej szeroki przekrój sektorów naszej branży. Pracując w niej od 10 lat, jak wiele moich koleżanek i kolegów zdobywałem doświadczenie w różnych obszarach – dzięki DIMAQ mogłem potwierdzić, że znam się na tym, co robię – w przekroju 360 stopni. W dobie zmieniającej się dynamicznie e-gospodarki potrzebujemy ludzi, którzy będą nieustannie podnosić i potwierdzać swoje kwalifikacje. Certyfikacja DIMAQ to idealne do tego rozwiązanie. Gorąco polecam, Paweł Kopacki.

    Paweł Kopacki
    Ad Product Manager, Grupa Wirtualna Polska

    Znajomość środowiska digital to dziś „musi have” w branży marketingowej. DIMAQ pozwala zdobyć kompleksową wiedzę na temat 12 segmentów e-marketingu i rozwijać kompetencje specjalistów. Co więcej, obecnie to jedyny standard na rynku, potwierdzający wiedzę z obszaru marketingu. Ponadto jest rozwijany równolegle do szybko ewoluującej branży i nie pozostaje w tyle w obliczu ciągłych zmian i innowacji w marketingu.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    Certyfikat DIMAQ staje się na pewno coraz bardziej popularny w branży. Coraz częściej jest on wymieniany w ogłoszeniach o pracę, co pokazuje jasny kierunek, że w branży liczy się także systematyzacja wiedzy i jasne potwierdzenie umiejętności digitalowo – marketingowych. Osobiście, podchodząc do egzaminu chciałam potwierdzić wiedzę zdobytą przez lata praktyki w marketingu online uznanym na rynku i liczącym się w branży marketingowej certyfikatem.

    Aleksandra Malicka
    Digital & Brand Manager
    Stellantis

    W e-marketingu pracuję już od wielu lat, ale większość wiedzy o kampaniach online zdobyłam ucząc się ich w praktyce. Zależało mi na sprawdzeniu swojej dotychczasowej wiedzy i uwiarygodnieniu swoich umiejętności poprzez zdobycie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe.
    O certyfikacie DIMAQ dowiedziałam się z LinkedIn. Zauważyłam, że wśród osób z mojej branży i z mojej sieci certyfikat staje się coraz bardziej popularny i rozpoznawalny. Z mojej perspektywy certyfikat DIMAQ jest świetnym uwiarygodnieniem kwalifikacji digitalowych i jest rozpoznawalny przez potencjalnych pracodawców.

    Paula Ogrodowicz
    Marketing Consultant

    Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

    Marcin Żukowski
    Co-founder Nieagencji

    W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji – klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

    Bartłomiej Popławski
    DIMAQ Trener, niezależny konsultant

    Anna Ledwoń-Blacha

    Trener

    Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
    Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
    Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
    Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
    Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych