Praktyczne zastosowania AI
w marketingu i badaniach

SZKOLENIE W FORMIE STACJONARNEJ

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: Warszawa

Liczba godzin (45 min): 20

Cena: 3000 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat najnowszych technologii AI.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności wykorzystywania AI do analizy danych, tworzenia prezentacji, pisania raportów czy poprawy doświadczeń klientów.
  • Poznasz liczne narzędzia AI możliwe do wykorzystania w codziennej pracy oraz ich zastosowania i ograniczenia.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności obsługi różnych narzędzi AI, zwiększających produktywność Twojej pracy, jakość tworzonych materiałów i atrakcyjność przekazu.
  • Zapoznasz się z dobrymi praktykami w zakresie obsługi przedstawianych narzędzi i poznasz praktyczne wskazówki, pozwalające w pełni wykorzystać możliwości testowanych narzędzi (Prompt Engineering).

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób pracujących w badaniach rynku
  • dla osób pracujących w obszarze marketingu, komunikacji
  • dla osób pracujących przy obsłudze klienta
  • do udziału w szkoleniu nie jest wymagane doświadczenie uczestników w zakresie znajomości narzędzi AI

Program

  1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)
  2. Generatory tekstu (przegląd dostępnych aplikacji i modeli)
  3. Prompt Engineering. Jak pisać lepsze prompty?
  4. Automatyzacja zadań z pomocą AI
  5. Generatory obrazów (przegląd dostępnych aplikacji i modeli)
  6. Midjourney – profesjonalne narzędzie dla średniozaawansowanych
  7. Narzędzia do tworzenia treści audio i video
  8. Narzędzia do transkrypcji nagrań (radzące sobie z j. polskim)
  9. Narzędzia AI do tworzenia prezentacji
  10. Syntetyczni respondenci
  11. Etyka i prawa autorskie a AI

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia stacjonarnego dla jednej osoby to: 3 000 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

20 godzin warsztatowych (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

N

materiały w wersji elektronicznej

N

bufet z przekąskami

N

lunch

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Zaufali nam

Trener

Adam Polasz

Prowadzi agencję badawczą Delikatesy Badawcze. Doświadczony badacz ilościowy i jakościowy, prelegent, facylitartor i trener. Pracował wiele lat po stronie klienta (Era, T-Mobile, Kompania Piwowarska), potem w agencji strategicznej (One Eleven) i agencji badawczej (Difference), odpowiadał za badania dla największych polskich marek.

Ma kilkanaście lat praktyki jako trener (PTBRIO), wykładowca akademicki (Koźmiński, SGH, UW, WSB Merito) i prelegent (Kongres Badaczy Rynku/INSUMMIT i inne). Jego wystąpienie na INSUMMIT 2023 o zastosowaniach AI zostało ocenione jako 2 na ok. 100 prelekcji.

Od 2022 r. stosuje w codziennej pracy liczne narzędzia AI w obszarze badań marketingowych, marketingu i innych czynnościach biurowych.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych