E-commerce

Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie

TERAZ W FORMIE ONLINE!

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 20

Cena: od 1840 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak planować e-handel, począwszy od badania rynku aż do wdrożenia i optymalizacji witryny sklepowej.
  • Czym charakteryzuje się polski rynek e-commerce oraz profile konsumenta w sieci.
  • Jak posługiwać się narzędziami marketingowymi wspierającymi konwersję na sprzedaż.
  • Jak planować działania reklamowe dla swojego sklepu stosując przepisy prawa regulujące handel

Dla kogo jest to szkolenie?

  • menedżerów produktu/marki/kategorii
  • menedżerów marketingu
  • właścicieli MŚP
  • specjalistów ds. promocji
  • menedżerów e-commerce

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
  • przystępny język zrozumiały dla każdego
Program szkolenia
  1. Rynek i konsument e-commerce
  2. Modele i definiowanie strategii e-commerce
  3. Projektowanie e-sklepu
  4. Proces zakupowy
  5. Karta produktowa i opis produktu
  6. Jak poprawić konwersje na różnych etapach ścieżki zakupowej
  7. SEO i Content Marketing w e-commerce
  8. Monetyzacja bazy-E-mailing z wykorzystaniem AI. Od pozyskania do utrzymania.
  9. Monitoring i optymalizacja działań w obszarze e-handlu
  10. Instrumenty promocji i generowania sprzedaży dla e-commerce
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 840 zł netto 

    Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości.  Dowiedz się wiecej >

    Cena zawiera:

    N

    20 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    cze 17
    wrz 16
    16 września - 20 września
    lis 18
    18 listopada - 22 listopada
    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

    Opinie uczestników:

    • Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. 
    • Szkolenie łączy bardzo obszerny temat i pomaga wejść w zagadnienie osobom bez większego doświadczenia.
    • Bardzo dobre szkolenie na początek przygody z E-Commercem. Dobre podstawy. Budzą chęć pogłębienia tematu. Kompetencje i forma przekazu zachęcają do udziału w kolejnych szkoleniach
    • Szkolenie dotyka wielowymiarowo aspektów e-commercu, dając całościowy pogląd na zależności pomiędzy jego różnymi obszarami funkcjonowania
    • Szkolenie systematyzuje podejście odnośnie e-commerce, przykłady zastosowań, buduje ogólne pojęcie o temacie.

    Justyna Spytek

    certyfikowany trener DIMAQ
    Trener

    Trener DIMAQ, wieloletni szef grupy roboczej e-commerce działającej przy IAB, wykładowca ALK Digital Marketing oraz Studiów dualnych Collegium Civitas „Marketing internetowy i e-commerce”. Autorka licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej, czy holistycznym podejścia do ścieżki konsumenta online. Członek jury w konkursach branżowych organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ekspert e-commerce i performance marketingu, z branżą internetową związana od 16 lat. Obecnie tworzy projekt związany z partnerstwem danych 2nd party – Audience Match – umożliwiający podmiotom bezpieczną monetyzację swoich danych oraz dostęp do dobrze dopasowanych profili behawioralnych. 

     

     

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych