Digital Marketing od podstaw 

Jak zaplanować skuteczną komunikację w internecie

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 8

Cena: od 1440 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, co pozwoli na jasna komunikację z innymi podmiotami, w tym z dostawcami usług
  • dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
  • dowiesz się jak integrować kanały offline i online
  • poznasz efektywne metody promocji online i ich mierniki
  • dowiesz się i przećwiczysz projektowanie kampanii mailingowych
  • poznasz taktyki pozycjonowania oraz narzędzia kampanii w wyszukiwarce
  • zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • poznasz mechanikę programmatic
  • dowiesz się, czym jest video marketing i marketing mobilny oraz poznasz ich zastosowanie w działaniach komunikacyjnych
  • nauczysz się jak wybrać i współpracować z agencją

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing – planowanie kampanii online,
  • dla właścicieli firm, którzy chca zrozumieć digital marketing,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu e-marketing – planowanie kampanii online

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
  • Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
  • Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
  • Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 440 zł netto 

Cena zawiera:

N

8 godzin warsztatowych (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone będzie trenera z ponad 20 letnią praktyką. Trener biznesu i umiejętności społecznych, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).  Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. 
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć osoby początkujące przyswoją zagadnienia na poziomie pozwalającym zrozumieć istotę e-marketingu.

Opinie uczestników:

  • Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Firma Lellek kojarzona jest z profesjonalizmem w każdej dziedzinie swojej działalności, a certyfikat DIMAQ Employer to najlepsza opcja podkreślenia również naszych kompetencji marketingowych. Nasi Klienci oczekują wysokiej jakości informacji, a tylko dobrze przygotowany Zespół Specjalistów, jest w stanie je dostarczyć.

Błażej Jarząb
Business Development & Marketing Manager, LELLEK Group

Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, iż można śmiało powiedzieć, że stanowi poważną dziedzinę naukową. Stąd płynie postępująca specjalizacja marketerów, która może być pułapką, w której zapominamy o konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu.

W numbers & intuition stawiamy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Mając taką ambicję, DIMAQ jest oczywistym kierunkiem rozwoju wiedzy załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które też widzą i doceniają nasi klienci. Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje do ciągłego angażowania się w obserwowanie trendów prezentowanych podczas wydarzeń branżowych.

Michał Karolczyk
Strategy Director, Partner, numbers & intuition
Mystery Person

Certyfikacja DIMAQ dała mi możliwość uzupełnić i pogłębić w sposób kompleksowy oraz praktyczny wiedzę z obszaru reklamy internetowej (digital), w którym pracuje już od kilku lat. Certyfikacja DIMAQ pozwala przejść przez wszystkie obszary reklamy, co świetnie porządkuje i uzupełnia wiedzę, którą można w praktyczny sposób wykorzystać w codziennej pracy.
Podczas przygotowań do egzaminu pojawiło się również wiele ciekawych wątków, które są warte pogłębienia. Uważam, że certyfikacja DIMAQ to świetnie przygotowany program, który warto by przeszedł każdy Brand Manager.

Beata Dziwulska
Digital & Social Media Communication Manager, Nestlé Polska S.A.

Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

Dominik Zuber
Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
EACTIVE

Zdecydowanie polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ. Ze szkolenia 4-dniowego wyniosłam bardzo cenne informacje teoretyczne i praktyczne. Samo szkolenie w kompleksowy sposób przygotowało mnie do egzaminu oraz przydało się w mojej pracy zawodowej.
Uważam, że uzyskany certyfikat DIMAQ otworzył mi nowe możliwości rozwoju w firmie, jak również przyniósł korzyści finansowe. Dodatkowo podjęłam studia podyplomowe z e-marketingu, akredytowane przez IAB.

Katarzyna Andrusikiewicz
Marketing Director, BREAST CLINIC Centrum Leczenia Chorób Piersi, HIFU CLINIC Centrum Leczenia Raka Prostaty, VEDI CLINIC Klinika dla Mężczyzn

Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu IAB Polska

Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony – klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

Filip Barański
Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico
Mystery Person

Dołączenie do programu DIMAQ Employer potwierdza wizję naszej firmy dotyczącą rozwoju kompetencji e-marketingowych wśród pracowników oraz popartej wiedzą, profesjonalnej obsługi klientów w obszarze digital marketingu. Poziom wiedzy naszych specjalistów jest weryfikowany, między innymi, w procesie certyfikacji DIMAQ Professional. Zachęcamy i ułatwiamy naszym pracownikom zdobywanie i odświeżanie wiedzy, co pozwala nam, jako firmie, dostarczać rozwiązania precyzyjnie odzwierciedlające strategiczne cele i potrzeby naszych klientów.

Artur Wójcik,
Dyrektor Zarządzający Euvic Media

Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

 

Anna Charytoniuk,
Digital Lead, Sanofi

O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że “content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

Łukasz Chomyn
Strategy Director, Grandes Kochonos

Monika Bartołd

certyfikowany trener DIMAQ
Trener
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).

Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów.

Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych.

Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych