Digital Marketing od podstaw 

Jak zaplanować skuteczną komunikację w internecie

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 8

Cena: od 1440 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, co pozwoli na jasna komunikację z innymi podmiotami, w tym z dostawcami usług
  • dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
  • dowiesz się jak integrować kanały offline i online
  • poznasz efektywne metody promocji online i ich mierniki
  • dowiesz się i przećwiczysz projektowanie kampanii mailingowych
  • poznasz taktyki pozycjonowania oraz narzędzia kampanii w wyszukiwarce
  • zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • poznasz mechanikę programmatic
  • dowiesz się, czym jest video marketing i marketing mobilny oraz poznasz ich zastosowanie w działaniach komunikacyjnych
  • nauczysz się jak wybrać i współpracować z agencją

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing – planowanie kampanii online,
  • dla właścicieli firm, którzy chca zrozumieć digital marketing,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu e-marketing – planowanie kampanii online

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
  • Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
  • Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
  • Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 440 zł netto 

Cena zawiera:

N

8 godzin warsztatowych (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone będzie trenera z ponad 20 letnią praktyką. Trener biznesu i umiejętności społecznych, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).  Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. 
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć osoby początkujące przyswoją zagadnienia na poziomie pozwalającym zrozumieć istotę e-marketingu.

Opinie uczestników:

  • Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

Artur Maciorowski
eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska
Mystery Person

Dołączenie do programu DIMAQ Employer potwierdza wizję naszej firmy dotyczącą rozwoju kompetencji e-marketingowych wśród pracowników oraz popartej wiedzą, profesjonalnej obsługi klientów w obszarze digital marketingu. Poziom wiedzy naszych specjalistów jest weryfikowany, między innymi, w procesie certyfikacji DIMAQ Professional. Zachęcamy i ułatwiamy naszym pracownikom zdobywanie i odświeżanie wiedzy, co pozwala nam, jako firmie, dostarczać rozwiązania precyzyjnie odzwierciedlające strategiczne cele i potrzeby naszych klientów.

Artur Wójcik,
Dyrektor Zarządzający Euvic Media

DIMAQ, jako certyfikat potwierdzający wiedzę e-marketingową, zyskuje na popularności w środowisku branżowym. Jako GoldenSubmarine chcemy przyczynić się do jego popularyzacji. Stąd i u nas w firmie rośnie grono osób, które mogą pochwalić się certyfikatem. Przystępujemy do programu Pracodawca DIMAQ  po to, by podkreślić jego rolę w naszej firmie.

Grzegorz Krzemień
GoldenSubmarine
GoldenSubmarine
Mystery Person

Certyfikacja DIMAQ dała mi możliwość uzupełnić i pogłębić w sposób kompleksowy oraz praktyczny wiedzę z obszaru reklamy internetowej (digital), w którym pracuje już od kilku lat. Certyfikacja DIMAQ pozwala przejść przez wszystkie obszary reklamy, co świetnie porządkuje i uzupełnia wiedzę, którą można w praktyczny sposób wykorzystać w codziennej pracy.
Podczas przygotowań do egzaminu pojawiło się również wiele ciekawych wątków, które są warte pogłębienia. Uważam, że certyfikacja DIMAQ to świetnie przygotowany program, który warto by przeszedł każdy Brand Manager.

Beata Dziwulska
Digital & Social Media Communication Manager, Nestlé Polska S.A.

Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

Michał Walczyna
Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

Uczestnicząc w szkoleniu przygotowującym do egzaminu DIMAQ oraz po podejściu do samego egzaminu namawiam każdego w kim widzę potencjał do wykorzystania wiedzy w praktyce. Szkolenie pozwoliło mi na uporządkowanie wiedzy oraz szersze spojrzenie na dziedzinę digital marketingu. Okazało się również pomocne w mojej pracy zawodowej.
Zamierzam przedłużyć ważność swojego certyfikatu poprzez program recertyfikacji DIMAQ.

Jakub Jasiński
Media manager, T-Mobile Polska S.A.

Dużym atutem Akademii DIMAQ Professional jest świetne przygotowanie do zdobycia certyfikatu, a przede wszystkim dodatkowe testy próbne, które dzięki odwróconej logice i wielokrotnemu wyborowi powodowały przyjemnego kręciołka w mózgu. Poza tym szkolenie było wypełnione “smaczkami” i podchwytliwymi pytaniami, na które potem z uśmiechem i pewnością odpowiadałam na egzaminie.

Katarzyna Mońka
Good One - marketing group
Mystery Person

Stoję na stanowisku, że ten, kto się nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, że się cofa. Przykładam wagę do rozwoju osobistego. Myślę jednak, że aby podnosić swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czytać prasę czy książki branżowe, albo brać udział w szkoleniach lub konferencjach. Warto też od czasu do czasu się sprawdzić, bo to daje wiedzę o obszarach, które wymagają większej uwagi. Jak się testować, to tylko mądrze – metodologia DIMAQ jest kompleksowa i rozpoznawalna w branży. Certyfikatu nie otrzymuje się raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by być na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie digital marketingu.

Joanna Waszak
Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.

Uzyskanie certyfikatu DIMAQ to ważny dowód wiarygodności każdej agencji komunikacji, potwierdza niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego. W ostatnich latach mocno poszerzyliśmy ofertę Focus Nation o digital marketing, social media, influencer marketing i działania performance.
Certyfikat DIMAQ daje gwarancję naszym klientom, że posiadamy silne i potwierdzone kompetencje w 12 obszarach e-marketingu. Dla nas to certyfikat jakości, a jakość obsługi i realizacji strategii dla naszych klientów była dla nas kluczowa przez całe 20 lat obecności na rynku reklamowym.

Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation

Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

Sławomir Skowerski
Head of Copywriting w GoldenSubmarine

Monika Bartołd

certyfikowany trener DIMAQ
Trener
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).

Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów.

Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych.

Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych