Projektowanie strategii komunikacji

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 20

Cena: 2000 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Nauczysz się samodzielnie przeprowadzać audyt komunikacji zewnętrznej klienta oraz analizować komunikację jego konkurencji.

  • Dowiesz się, jak identyfikować wyróżniki komunikacji w postaci map percepcji oraz benchmarków.

  • Nauczysz się analizować motywacje, cele i potrzeby konsumenta oraz określać jego ścieżki zakupowe, wskazując punkty styczne z produktem.

  • Nauczysz się tworzyć wytyczne do komunikacji, obejmujące wątki i konteksty narracyjne, ton komunikacji językowej i wizualnej oraz listę rekomendowanych narzędzi i kanałów komunikacji wraz z częstotliwością ich używania.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób chcących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w komunikacji marketingowej, z niewielkim doświadczeniem w marketingu
  • Dla pracowników działów strategii, kreacji oraz client service

Program

1. Czym jest strategia komunikacji?

2. Planowanie strategii

  • Trzy perspektywy było/jest/będzie
  • Analiza konkurencji
  • Analiza kategorii
  • Analiza konsumenta

3. Wdrożenie strategii

  • Działania kreatywne
  • Fazowanie strategii
  • Media

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 2 000 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości.  Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

20 godzin warsztatowych (45 min)

N

materiały w wersji elektronicznej

N

ćwiczenia praktyczne

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

Terminy szkoleń

Zaufali nam

Trener

Jacek Szostak

Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych