Projektowanie strategii komunikacji

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 20
Cena: 2000 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
-
Nauczysz się samodzielnie przeprowadzać audyt komunikacji zewnętrznej klienta oraz analizować komunikację jego konkurencji.
-
Dowiesz się, jak identyfikować wyróżniki komunikacji w postaci map percepcji oraz benchmarków.
-
Nauczysz się analizować motywacje, cele i potrzeby konsumenta oraz określać jego ścieżki zakupowe, wskazując punkty styczne z produktem.
-
Nauczysz się tworzyć wytyczne do komunikacji, obejmujące wątki i konteksty narracyjne, ton komunikacji językowej i wizualnej oraz listę rekomendowanych narzędzi i kanałów komunikacji wraz z częstotliwością ich używania.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla osób chcących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w komunikacji marketingowej, z niewielkim doświadczeniem w marketingu
- Dla pracowników działów strategii, kreacji oraz client service
Program
2. Planowanie strategii
- Trzy perspektywy było/jest/będzie
- Analiza konkurencji
- Analiza kategorii
- Analiza konsumenta
3. Wdrożenie strategii
- Działania kreatywne
- Fazowanie strategii
- Media
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia w trybie online: 2 000 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
20 godzin warsztatowych (45 min)
materiały w wersji elektronicznej
ćwiczenia praktyczne
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Trener


Jacek Szostak
Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

