Podstawy reklamy Meta
Facebook, Instagram, Messenger


Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 8
Cena: 1500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Rozumiesz strukturę i działanie systemu reklamowego Meta
- Nauczysz się jak ustawiać kampanię reklamową od podstaw
- Nauczysz się jak tworzyć angażującą i estetyczną kreację reklamową
- Będziesz wiedział jak analizować wyniki kampanii i wyciągać z nich wnioski
- Poznasz odpowiednie wskaźniki do mierzenia realizacji celów kampanii marketingowych i będziesz umiał je odpowiednio dobierać
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić reklamy na Facebooku i Instagramie
- dla właścicieli firm, osób pracujących w marketingu, brand managerów, freelancerów, koordynatorów promocji
- dla tych, którzy chcą uporządkować podstawy i zacząć świadomie korzystać z Menedżera Reklam Meta
Metodyka pracy
- Wykład interaktywny
- Dyskusje
- Warsztat praktyczny (hands-on)
- Analiza case studies (przypadków realnych kampanii)
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Konsultacje eksperckie i Q&A
1. Wprowadzenie do ekosystemu Meta Ads
● Ekosystem Meta
● Zasada działania algorytmu Meta Ads
● Struktura konta reklamowego
● Przegląd interfejsu Menedżera Reklam
2. Ustawianie kampanii od podstaw – cel, budżet, odbiorcy
● Dobór celu kampanii do działań biznesowych
● Różnice między kampaniami opartymi na świadomości, ruchu, konwersji
● Ustawienia budżetu dziennego i całkowitego
● Tworzenie grupy odbiorców
● Grupy odbiorców
3. Tworzenie reklam – formaty, treść i kreacja
● Przegląd formatów reklam
● Elementy skutecznej reklamy
● Narzędzia do tworzenia grafik
● Podgląd reklamy na różnych urządzeniach
4. Analiza wyników i dalsze kroki
● Podstawowe wskaźniki
● Gdzie szukać raportów i jak je analizować
● Co można optymalizować w kampanii
● Q&A z trenerem
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1500 zł netto
Cena zawiera:
8 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
wykłady, case studies, ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie ukończenia szkolenia
Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości. Dowiedz się wiecej >
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone jest przez właściciela agencji z kilunastoletnim doświdaczeniem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

Bartosz Paczyński

Trener, konsultant i strateg z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Od 2008 roku w branży digital marketingu. Właściciel agencji marketingowej Content Hero. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Partner Google.
Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych
