SEM
Kluczowe aspekty SEO, kampanie Google Ads krok po kroku i Google Analytics w pigułce


SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz podstawy marketingu w wyszukiwarce
- poznasz najlepsze praktyki budowy strategii PPC i SEO
- dowiesz się, jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
- przećwiczysz weryfikację serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali
- poznasz algorytm Google w określaniu pozycji reklam
- zgłębisz tajniki re-marketingu w wyszukiwarce i na innych witrynach
- przećwiczysz w praktyce planowanie kampanii Google Ads dla wybranego produktu/usługi
- poznasz mechanikę, zasady działania Google Analytics
- przećwiczysz analizę i interpretację raportów
- dowiesz się, jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi: Google Maps Google Insights for Search/Trends Google Zeitgeist i Alert Google Calendar/Dysk/Docs Google Tłumacz i pozostałe narzędzia Google dla Firm.
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy z modułu SEM – SEO/Google Ads/Analityka,
- dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w SEM – SEO/Google Ads/Analityka
- dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o SEM – SEO/AdWords/Analityka
- dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu SEM – SEO/AdWords/Analityka.
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
- SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
- SEA, czyli Google Ads w praktyce
- Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!
- Pozostałe narzędzia Google
Koszt szkolenia to 1000 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:
7 godzin warsztatowych
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
lunch
bufet herbaciano-kawowy
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.
29 października 2019
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu. Jako niezależny konsultant edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. Jest trenerem oraz wykładowcą m.in. SGH, AGH.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Opinie uczestników – dlaczego warto?
- aby usystematyzować wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem
- potwierdzić swoje kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca.
- ponieważ sam certyfikat może pomóc mi w zdobywaniu klientów
- pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych.
- chcę zdać egzamin certyfikacyjny, by podnieść swoje kwalifikacje zawodowe
- jedyny na rynku polskim prestiżowy certyfikat w digitalu
- cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy
- szkolenie ma renomę, słyszałam od osób wcześniej uczestniczących, że było ciekawie
* Dane pochodzą z ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez każdego uczestnika po szkoleniu (od sierpnia 2016 do teraz)
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych
