SEM
Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce
TERAZ W FORMIE ONLINE!


Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin: 10
Cena: 1500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- jak planować i realizować, optymalizować i raportować działania marketingowe z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych i sieci reklamowych
- jak posługiwać się systemami reklamy w wyszukiwarkach internetowych (np. GoogleAds) oraz systemami analityki internetowej (np. Google Analytics)
- jakie są schematy zachowań użytkowników mechanizmów wyszukiwawczych i jak formułować zalecenia dotyczące działań marketingowych z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych
- jak analizować dane dotyczące działań i ruchu użytkowników i optymalizować budżet kampanii pod kątem efektywności
- jak dobiera narzędzia wykorzystywane w SEO adekwatnie do potrzeb działań marketingowych i zgodnie z zastosowaniem konkretnego oprogramowania
- jak projektować strategie PPC i SEO oraz identyfikować nowe trendy w marketingu internetowym
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla specjalistów z działów marketingu i PR,
- dla właścicieli firm i portali internetowych,
- dla osób współpracujących z agencjami SEO/SEM,
- dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu SEM – SEO/Google Ads/Analityka.
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- SEM = SEO + PPC
- Planowanie kampanii SEM
- Rola agencji SEM
- Zachowania użytkowników w wyszukiwarce
- Konkurencja w sieci a ta off-line
- Analiza konkurencji – SERP (w tym Google Ads) dane z SEMSTORM / Senuto
- Analiza konkurencji – profil linkowy w Ahrefs
- Opracowanie strategii działań SEM
- Wsparcie sztucznej inteligencji w działaniach SEM
- Dodatkowe tematy w pigułce – UX, testy w Hotjar, wyszukiwania zdjęciami, wideo, głosem, Asystent Google, AI
- Wstęp do SEO
- Optymalizacja – praca z analizami Lighthouse / Pagespeed
- Content – rola w działaniach SEM
- Linki, page authority, a może siła brandu?
- Google Ads – rodzaje kampanii, formy rozliczeń
- Automatyzacja kampanii i zmieniająca się rola specjalisty PPC
- Logowanie i praca z panelem Google Ads
- Analityka i raportowanie
- Logowanie i praca z Google Analytics (GA4)
Koszt szkolenia online to 1 500 zł netto. Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych szkolenia
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Aktualnie brak terminów
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
- Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
- Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
- Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
- Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.


Szymon Rydelski
Trenerzy
Od 2011 roku związany z branżą SEM, posiada międzynarodową certyfikację Digital Marketing Qualification (DIMAQ) na poziomie Professional. Obecnie koordynuje projekty rozwojowe firmy Sunrise System, również w ramach struktury Grupy Bauer Media. Na jego koncie są setki godzin szkoleń zdalnych i dziesiątki off-line, przeprowadzonych z reklamodawcami.
Ponadto jest wiceszefem grupy roboczej SEM przy IAB Polska. Członek rady programowej konferencji IAB HowTo: SEM 2022 r.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

