E-mail marketing

100% praktyki o mailingach i newsletterach.
Jak sprawić by poczta byłem motorem sprzedaży, a newsletter budował relacje z klientami i partnerami? Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1320 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz charakterystykę konsumenta w internecie – jego motywacje, aktywność,
  • dowiesz się, jak pozyskiwać i segmentować bazę z zachowaniem jej higieny
  • nauczysz się, jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing reklamowo-sprzedażowy
  • w praktyce przećwiczysz projektowanie wzorcowego e-mailingu reklamowego w oparciu o badanie eye-tracking.
  • nauczysz się, jak projektować i redagować skuteczny newsletter (tekstowy i graficzny )
  • poznać najlepsze praktyki newsletterowe- przegląd i ocena newsletterów
  • dowiesz się, jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu
  • poznasz skuteczne sposoby raportowania i statystyki

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w e-mail marketingu,
  • dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w e-mail marketingu,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-mail marketing,
  • dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu e-mail marketing.

Metody pracy

  • Interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Konsument w internecie – motywacje, aktywność, pozyskiwanie baz i segmentacja wraz z higieną bazy
  • Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing reklamowo-sprzedażowy?
  • Projektowanie i redagowanie skutecznego newslettera (tekstowego i graficznego)
  • Jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu?
  • Raportowanie i statystyki – co i w jaki sposób mierzyć?
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 320 zł netto 

Cena zawiera:

    N

    10 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     

    Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Dlaczego warto?
     

    • Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu. Jako niezależny konsultant edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. Jest trenerem oraz wykładowcą m.in. SGH, AGH.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

    Opinie uczestników:

    • Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób
    • Zajawienie wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂
    • Szansa na usystematyzowanie wiedzy i zwracanie uwagi na kluczowe aspekty e-mail marketingu
    • Wiedza przekazywana w bardzo przystępny i zrozumiały sposób
    • Całe szkolenie było świetne – pod względem organizacyjnym i merytorycznym 
    • Wiedza teoretyczna poparta case’sami, przykładami
    • Trener ma spektakularne doświadczenie i wiedzę, ale także odpowiednie umiejętności interpersonalne.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Cieszymy się bardzo dołączając do pracodawców DIMAQ. To certyfikat, który pozwala nam określić poziom wiedzy jakie chcemy potwierdzać u pracowników naszej agencji. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniemu przygotowaniu do egzaminu wzrośnie poziom wiedzy i podniesie się jeszcze bardziej poziom obsługi naszych klientów.
    Znalezienie osoby świadomej zagadnień marketingu cyfrowego jest wyjątkowo trudne, a certyfikat DIMAQ w oczywisty dla nas sposób weryfikuje wiedzę wymaganą do pracy w naszej agencji. Drzwi Reklamy Dla Biznesu stoją otworem przed każdą osobą posiadającą certyfikat DIMAQ Professional.

     

    Patryk Płoszaj
    CEO, RDB Group

    Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

    Dominik Zuber
    Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
    EACTIVE

    O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że “content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

    Łukasz Chomyn
    Strategy Director, Grandes Kochonos

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

     

    Anna Charytoniuk,
    Digital Lead, Sanofi

    Osobom, które zastanawiają się nad przystąpieniem do certyfikacji mogę powiedzieć, że nie ma lepszej okazji, żeby poznać kompleksowo obszar digital marketingu i dowiedzieć się szczegółów, które na co dzień wydawały się nieprzydatne.
    Jedyny warunek to przyjęcie zasady, że uczymy się przez całe życie i nie osiadamy na laurach – zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się obszarze jakim jest digital. Z kolei dla żółtodziobów jest to świetna szansa na wejście w nowy świat możliwości rozwoju kariery, a przy okazji pochwalenie się przed pracodawcą dodatkowymi kwalifikacjami. Taką osobą właśnie byłam ja –teraz jestem certyfikowanym specjalistą DIMAQ.

    Agnieszka Kleczewska
    Executive, Exchange
    Mindshare

    DIMAQ, jako certyfikat potwierdzający wiedzę e-marketingową, zyskuje na popularności w środowisku branżowym. Jako GoldenSubmarine chcemy przyczynić się do jego popularyzacji. Stąd i u nas w firmie rośnie grono osób, które mogą pochwalić się certyfikatem. Przystępujemy do programu Pracodawca DIMAQ  po to, by podkreślić jego rolę w naszej firmie.

    Grzegorz Krzemień
    GoldenSubmarine
    GoldenSubmarine

    Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

    Konrad Jałoszyński
    Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
    Digital Manager
    Mystery Person

    Certyfikacja DIMAQ dała mi możliwość uzupełnić i pogłębić w sposób kompleksowy oraz praktyczny wiedzę z obszaru reklamy internetowej (digital), w którym pracuje już od kilku lat. Certyfikacja DIMAQ pozwala przejść przez wszystkie obszary reklamy, co świetnie porządkuje i uzupełnia wiedzę, którą można w praktyczny sposób wykorzystać w codziennej pracy.
    Podczas przygotowań do egzaminu pojawiło się również wiele ciekawych wątków, które są warte pogłębienia. Uważam, że certyfikacja DIMAQ to świetnie przygotowany program, który warto by przeszedł każdy Brand Manager.

    Beata Dziwulska
    Digital & Social Media Communication Manager, Nestlé Polska S.A.

    Dużym atutem Akademii DIMAQ Professional jest świetne przygotowanie do zdobycia certyfikatu, a przede wszystkim dodatkowe testy próbne, które dzięki odwróconej logice i wielokrotnemu wyborowi powodowały przyjemnego kręciołka w mózgu. Poza tym szkolenie było wypełnione “smaczkami” i podchwytliwymi pytaniami, na które potem z uśmiechem i pewnością odpowiadałam na egzaminie.

    Katarzyna Mońka
    Good One - marketing group
    Mystery Person

    Stoję na stanowisku, że ten, kto się nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, że się cofa. Przykładam wagę do rozwoju osobistego. Myślę jednak, że aby podnosić swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czytać prasę czy książki branżowe, albo brać udział w szkoleniach lub konferencjach. Warto też od czasu do czasu się sprawdzić, bo to daje wiedzę o obszarach, które wymagają większej uwagi. Jak się testować, to tylko mądrze – metodologia DIMAQ jest kompleksowa i rozpoznawalna w branży. Certyfikatu nie otrzymuje się raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by być na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie digital marketingu.

    Joanna Waszak
    Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.

    Artur Maciorowski

    certyfikowany trener DIMAQ
    Trener
    Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.

    Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.

    Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.

    Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych