desktop_z_kwadracikiem

Google Analytics 4 – poziom podstawowy

Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

!! Z KODEM BLACKWEEK ZNIŻKA -15% NA TO SZKOLENIE W DNIACH 25.11 – 2.12 !!

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 10

Cena: 1500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • jak przygotować Measurement Plan, czyli strategię analityczną dla organizacji lub projektu
  • w jaki sposób poprawnie wdrożyć Google Analytics 4 na stronie internetowej za pomocą Google Tag Managera
  • poznasz od podstaw nową wersję najpopularniejszego narzędzia do analityki internetowej – Google Analytics 4
  • jak działa Google Analytics 4 i jakie są najważniejsze różnice pomiędzy wersją Universal Analytics a Google Analytics 4
  • w jaki sposób sprawnie i skutecznie poruszać się po interfejsie narzędzia oraz jak dzielić, segmentować i porównywać dane dotyczące różnych grup użytkowników odwiedzających stronę
  • w jaki sposób korzystać z interfejsu Google Analytics 4, aby dostosować go do swoich potrzeb
  • jak odtworzyć niektóre z popularnych raportów Universal Analytics w interfejsie Google Analytics 4
  • nauczysz się, jak korzystać z modułu eksploracji danych, który pozwoli Ci sprawdzić kim są użytkownicy Twojej storny, jakie działania podejmują, które kanały reklamowe generują ruch i jaka jest ich skuteczność
  • jak weryfikować działania firm zewnętrznych oraz jak poprawnie ułożyć współpracę na linii klient – agencja, aby w pełni wykorzystać potencjał i możliwości jakie daje analityka internetowa

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla użytkowników Google Universal Analytics (GA3), którzy nie pracowali dotychczas z Google Analytics 4
  • dla pracowników agencji i podmiotów zajmujących się marketingiem on-line, którzy na co dzień zajmują się działaniami innymi niż SEM i analityka internetowa (np. mediami społecznościowymi, content marketingiem, PR, brandingiem czy projektowaniem stron)
  • dla osób na stanowiskach juniorskich, zaczynających swoją przygodę z analityką internetową, płatnymi działaniami reklamowymi w internecie (Google Ads, Facebook Ads) oraz dla osób rozpoczynających swoją przygodę z digital marketingiem (nie mających wcześniej doświadczenia)
  • dla przedsiębiorców prowadzących działania na własną rękę, którzy chcą poszerzyć wachlarz kompetencji o analitykę internetową i mierzenie efektywności działań marketingowo – sprzedażowych, które prowadzą
  • dla managerów projektów, którzy chcą na własną rękę śledzić najważniejsze wskaźniki i KPI projektowe
  • dla specjalistów z innych dziedzin IT (np. UX, projektowanie stron, analityka biznesowa), dla których umiejętności analityczne w ramach ekosystemu Google mogą być uzupełnieniem ich kompetencji

Program

  1. Wprowadzenie do analityki internetowej
    1. analityka internetowa i praca z danymi
    2. konfiguracja, analiza i raportowanie
    3. Measurement Plan
    4. migracja z Universal Analytics do Google Analytics 4
    5. wymiary, metryki, model danych, zdarzenia i parametry
  2. Konfiguracja konta i usługi Google Analytics 4
    1. techniczne aspekty działania Google Analytics 4
    2. w jaki sposób osadzić kod śledzenia na stronie internetowej
    3. zdarzenia (eventy) i parametry
    4. konfiguracja usługi, strumienia danych i możliwości integracji z innymi narzędziami Google
  3. Praca z interfejsem Google Analytics 4
    1. definicje najważniejszych metryk w Google Analytics 4
    2. budowa interfejsu i raporty standardowe w Google Analytics 4
    3. źródła ruchu na stronie internetowej
    4. analiza zdarzeń, zaangażowania użytkownika na stronie i treści
    5. przegląd informacji związanych z użytkownikami oraz tworzenie i obserwacja grup odbiorców
    6. analiza danych e-commerce
    7. przegląd danych dotyczących atrybucji działań marketingowych
  4. Eksploracja danych w Google Analytics 4
    1. wprowadzenie do modułu “Eksploracja”
    2. najważniejsze techniki eksploracji danych
    3. tworzenie niestandardowych raportów w Google Analytics 4 i osadzanie ich w interfejsie

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1 500zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości.  Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

10 godzin warsztatowych szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Zaufali nam

Trener

Mateusz Muryjas

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Szkoli w obszarach związanych z analityką – ponad 500 godzin szkoleniowych.
Specjalizuje się w wizualizacji danych, analityce internetowej i inżynierii danych. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji na każdym etapie – od konfiguracji, przez analizę, wnioskowanie po wizualizację i usprawnienie raportowania.
Obszary specjalizacji:
♦ wizualizacja danych – Google Data Studio
♦ ilościowa i jakościowa analiza danych – Google Analytics, Hotjar
♦ konfiguracja analityki i zarządzanie kodami śledzenia – Google Tag Manager, JavaScript, API
♦ rozwiązania server-side (Measurement Protocol, Facebook Server-Side API)
♦ analiza i przetwarzanie zbirów danych (najczęściej Python: pandas, numpy i inne)

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych