Google Analytics – poziom podstawowy

Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • dlaczego analityka internetowa to kluczowy proces w Twojej firmie i jak go zaplanować

  • jak działa Google Analytics i jak zbierać poprawne dane o Twoim biznesie (organizacji)

  • jak sprawnie i skutecznie poruszać się po interfejsie narzędzia oraz jak dzielić i segmentować zebrane w usłudze dane

  • kim są użytkownicy strony i jak się zachowują podczas interakcji z treściami w witrynie

  • które kanały reklamowe generują ruch na Twoją stronę i jaka jest skuteczność działań reklamowych

  • które działania dają zwrot z inwestycji i w jaki sposób prowadzą do konwersji na stronie,

  • jak weryfikować działania firm zewnętrznych i jak rozmawiać z nimi o oczekiwanych efektach

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników agencji zajmujących się na co dzień działaniami innymi niż SEM i analityka internetowa (np. social media, content marketing, PR, branding, projektowanie stron)
  • dla pracowników i marketerów zaczynających swoją pracę w dziedzinie SEM i analityki internetowej
  • dla przedsiębiorców prowadzących na własną rękę różne działania sprzedażowo – marketingowe, którzy chcą lepiej zrozumieć w jaki sposób ich działania przekładają się na sprzedaż
  • dla osób rozpoczynających swoją przygodę z digital marketingiem i nie mających wcześniej doświadczenia z analityką internetową
  • dla specjalistów z innych dziedzin IT, dla których analityka jest uzupełnieniem ich kompetencji (UX, grafika, programowanie, analityka biznesowa, digital manager)

Program

  1. Wprowadzenie do analityki internetowej i podstawy analizy danych
    1. analityka internetowa i praca z danymi
    2. konfiguracja, analiza i raportowanie
    3. wymiary, metryki, KPI, sesje i użytkownicy
    4. wprowadzenie do eventów w analityce internetowej
  2. Kod śledzenia, konfiguracja konta i usług Google Analytics
    1. techniczne aspekty działania Google Analytics
    2. kod strony, a menedżer tagów
    3. struktury w Google Analytics
    4. użytkownicy konta
    5. konfiguracja i dostosowywanie narzędzia do własnych
    6. rozpoznawanie ruchu przychodzącego
  3. Praca z interfejsem, analiza danych i podstawowe raportowanie w Google Analytics
    1. definicje najważniejszych metryk w Google Analytics
    2. odbiorcy i użytkownicy
    3. źródła ruchu na stronie internetowej
    4. podstawowa analiza treści na stronie
  4. Raporty e-commerce, cele, ścieżki konwersji i podstawowe pojęcia związane z atrybucją konwersji
    1. zdarzenia jako cele na stronie internetowej
    2. praca z modułem e-commerce
    3. ścieżki wielokanałowe i konwersje
    4. atrybucja konwersji i modele atrybucji

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1 100zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości.  Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

9 godzin szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Terminy szkoleń

SZKOLENIE ONLINE

Zaufali nam

Trener

Mateusz Muryjas

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Szkoli w obszarach związanych z analityką – ponad 500 godzin szkoleniowych.
Specjalizuje się w wizualizacji danych, analityce internetowej i inżynierii danych. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji na każdym etapie – od konfiguracji, przez analizę, wnioskowanie po wizualizację i usprawnienie raportowania.
Obszary specjalizacji:
♦ wizualizacja danych – Google Data Studio
♦ ilościowa i jakościowa analiza danych – Google Analytics, Hotjar
♦ konfiguracja analityki i zarządzanie kodami śledzenia – Google Tag Manager, JavaScript, API
♦ rozwiązania server-side (Measurement Protocol, Facebook Server-Side API)
♦ analiza i przetwarzanie zbirów danych (najczęściej Python: pandas, numpy i inne)

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych