desktop_z_kwadracikiem

Google Analytics 4 – poziom zaawansowany

Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

!! Z KODEM BLACKWEEK ZNIŻKA -15% NA TO SZKOLENIE W DNIACH 25.11 – 2.12 !!

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 10

Cena: 1500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • jakie są najpopularniejsze błędy podczas konfiguracji usług Google Analytics 4, które prowadzą do utraty jakości zbieranych danych – w jaki sposób przeprowadzić audyt konfiguracji i na co zwrócić uwagę przejmując dostęp do nowej usługi
  • w jaki sposób korzystać z modułu “Eksploracja” i budować złożone raporty pozwalające na dokładne poznanie zachowań użytkownika
  • jak działa Measurement Protocol w Google Analytics 4 i w jaki sposób śledzić dane i działania użytkowników, które dzieją się off-line
  • w jaki sposób korzystać z surowych danych dostępnych w ramach integracji Google Analytics i BigQuery
  • jak projektować dashboardy i raporty w Looker Studio z wykorzystaniem Google Analytics 4 oraz BigQuery jako źródeł danych

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla użytkowników Google Analytics 4, którzy posiadają już doświadczenie z podstawowymi funkcjami narzędzia i chcą zgłębić zaawansowane aspekty działania nowej wersji najpopularniejszego narzędzia analitycznego na świecie
  • dla osób, które na co dzień konfigurują, wdrażają i analizują dane za pomocą Google Analytics 4, ale czują, że nie wykorzystują w pełni możliwości narzędzia
  • dla osób, które są zainteresowane w jaki sposób zaawansowane funkcje Google Analytics 4 mogą pozwolić na integrację danych o ruchu na stronie internetowej z innymi danymi wewnątrz firmy

Program

  1. Audyt konta Google Analytics 4 i poprawa jakości danych
    1. checklista kontrolna konta Google Analytics 4
    2. dobre praktyki związane z pracą w Google Analytics 4
    3. wdrożenie CMP (Consent Management Platform) i Consent Mode w Google Analytics 4
  2. Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 via Google Tag Manager
    1. śledzenie e-commerce z wykorzystaniem dataLayer
    2. śledzenie B2B z wykorzystaniem dataLayer
    3. funkcje związane z identyfikacją użytkowników (User-ID)
    4. import danych o kosztach kampanii
    5. modyfikacja zdarzeń w interfejsie GA 4
    6. konfiguracja konta a współpraca z developerem
  3. Eksploracja danych z wykorzystaniem Google Analytics 4
    1. zaawansowane przykłady tworzenia eksploracji danych
    2. kohorty, lejki (funnels) i ścieżki (paths)
    3. samodzielna praca z interfejsem eksploracji w oparciu o przygotowane ćwiczenia i zagadnienia
  4. Integracje dostępne w Google Analytics 4
    1. omówienie najważniejszych integracji dostępnych dla usług w GA 4
    2. wprowadzenie do BigQuery
    3. integracja z Looker Studio
    4. Google Analytics 4 API i Measurement Protocol

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1 500 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

10 godzin warsztatowych szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Terminy szkoleń

Zaufali nam

Trener

Mateusz Muryjas

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Szkoli w obszarach związanych z analityką – ponad 500 godzin szkoleniowych.
Specjalizuje się w wizualizacji danych, analityce internetowej i inżynierii danych. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji na każdym etapie – od konfiguracji, przez analizę, wnioskowanie po wizualizację i usprawnienie raportowania.
Obszary specjalizacji:
♦ wizualizacja danych – Google Data Studio
♦ ilościowa i jakościowa analiza danych – Google Analytics, Hotjar
♦ konfiguracja analityki i zarządzanie kodami śledzenia – Google Tag Manager, JavaScript, API
♦ rozwiązania server-side (Measurement Protocol, Facebook Server-Side API)
♦ analiza i przetwarzanie zbirów danych (najczęściej Python: pandas, numpy i inne)

 

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych