Google Analytics – poziom zaawansowany

Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • kiedy Google Analytics może Cię oszukiwać i jak przeprowadzić audyt konfiguracji, aby temu zapobiec

  • jak wykorzystać narzędzie w pełni i do czego wykorzystać jego zaawansowane funkcje

  • w jaki sposób mierzyć zachowania użytkowników na stronie w złożonych ścieżkach konwersji i jak korzystać z modelowania atrybucji do analizy ścieżek

  • jak tworzyć raporty niestandardowe i analizować wybrane dane i raporty poza Google Analytics

  • jakie zmiany w sposobie zbierania i analizowania danych wprowadza Google Analytics 4 i czym będzie różnił się od klasycznej wersji, którą znasz

  • jakie nowe możliwości w zakresie raportowania i analizy danych wprowadza Google Analytics 4 i co możesz zyskać dzięki wdrożeniu podwójnego tagowania (dual tagging) w swojej witrynie

  • jak projektować efektywne i zrozumiałe dashboardy i raporty, które przedstawią dane z Google Analytics w czytelnej i łatwej do przyswojenia formie

  • nauczysz się opowiadać o danych w sposób zrozumiały dla odbiorcy – językiem korzyści i efektów, a nie przez pryzmat niezrozumiałych wskaźników, zestawień, wykresów i tabel

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które:

  • pracują na co dzień z Google Analytics, ale czują, że nie wykorzystują w pełni jego możliwości
  • odpowiadają za analizę danych na wielu kontach i chcą mieć pewność, że dane, które zbierają są właściwe i jakościowe
  • chcą poznać nową wersję Google Analytics 4 oraz możliwości w zakresie raportowania po wdrożeniu tego narzędzia
  • odpowiadają za analitykę internetową w firmie lub produkcie cyfrowym i chcą pogłębić swoją wiedzę na temat Google Analytics
  • przygotowują raporty z działań digital, projektują dashboardy dla odbiorców na różnym poziomie wiedzy i chcą, aby każdy czytał ich wnioski i rekomendacje z przyjemnością

Program

  1. Audyt konta i jakości danych w Google Analytics
    1. najczęstsze błędy w konfiguracji Google Analytics
    2. zaawansowane opcje konfiguracji Google Analytics
    3. aktywacja danych dzięki Google Analytics
  2. Wprowadzenie do Google Analytics 4
    1. Google Universal Analytics vs Google Analytics 4
    2. praca z interfejsem i raportami GA 4
    3. eksploracja danych w GA 4
    4. ograniczenia w GA43.
  3. Praca z interfejsem Google Universal Analytics i Google Analytics 4
    1. ćwiczenia praktyczne
    2. ćwiczenia praktyczne
    3. narzędziownik PRO analityka
    4. zaawansowane zagadnienia atrybucji konwersji
  4. Zaawansowane raportowanie z wykorzystaniem Google Analytics API i Google Data Studio
    1. raporty niestandardowe
    2. Google Analytics API + Google Sheets
    3. wprowadzenie do Google Data Studio

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1 100zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

9 godzin szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Terminy szkoleń

 

Zaufali nam

Trener

Mateusz Muryjas

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Szkoli w obszarach związanych z analityką – ponad 500 godzin szkoleniowych.
Specjalizuje się w wizualizacji danych, analityce internetowej i inżynierii danych. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji na każdym etapie – od konfiguracji, przez analizę, wnioskowanie po wizualizację i usprawnienie raportowania.
Obszary specjalizacji:
♦ wizualizacja danych – Google Data Studio
♦ ilościowa i jakościowa analiza danych – Google Analytics, Hotjar
♦ konfiguracja analityki i zarządzanie kodami śledzenia – Google Tag Manager, JavaScript, API
♦ rozwiązania server-side (Measurement Protocol, Facebook Server-Side API)
♦ analiza i przetwarzanie zbirów danych (najczęściej Python: pandas, numpy i inne)

 

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych