Google Analytics – poziom zaawansowany
Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin: 10 h
Cena: 1500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
-
kiedy Google Analytics może Cię oszukiwać i jak przeprowadzić audyt konfiguracji, aby temu zapobiec
-
jak wykorzystać narzędzie w pełni i do czego wykorzystać jego zaawansowane funkcje
-
w jaki sposób mierzyć zachowania użytkowników na stronie w złożonych ścieżkach konwersji i jak korzystać z modelowania atrybucji do analizy ścieżek
-
jak tworzyć raporty niestandardowe i analizować wybrane dane i raporty poza Google Analytics
-
jakie zmiany w sposobie zbierania i analizowania danych wprowadza Google Analytics 4 i czym będzie różnił się od klasycznej wersji, którą znasz
-
jakie nowe możliwości w zakresie raportowania i analizy danych wprowadza Google Analytics 4 i co możesz zyskać dzięki wdrożeniu podwójnego tagowania (dual tagging) w swojej witrynie
-
jak projektować efektywne i zrozumiałe dashboardy i raporty, które przedstawią dane z Google Analytics w czytelnej i łatwej do przyswojenia formie
-
nauczysz się opowiadać o danych w sposób zrozumiały dla odbiorcy – językiem korzyści i efektów, a nie przez pryzmat niezrozumiałych wskaźników, zestawień, wykresów i tabel
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla osób, które:
- pracują na co dzień z Google Analytics, ale czują, że nie wykorzystują w pełni jego możliwości
- odpowiadają za analizę danych na wielu kontach i chcą mieć pewność, że dane, które zbierają są właściwe i jakościowe
- chcą poznać nową wersję Google Analytics 4 oraz możliwości w zakresie raportowania po wdrożeniu tego narzędzia
- odpowiadają za analitykę internetową w firmie lub produkcie cyfrowym i chcą pogłębić swoją wiedzę na temat Google Analytics
- przygotowują raporty z działań digital, projektują dashboardy dla odbiorców na różnym poziomie wiedzy i chcą, aby każdy czytał ich wnioski i rekomendacje z przyjemnością
Program
- Audyt konta i jakości danych w Google Analytics
- najczęstsze błędy w konfiguracji Google Analytics
- zaawansowane opcje konfiguracji Google Analytics
- aktywacja danych dzięki Google Analytics
- Wprowadzenie do Google Analytics 4
- Google Universal Analytics vs Google Analytics 4
- praca z interfejsem i raportami GA 4
- eksploracja danych w GA 4
- ograniczenia w GA43.
- Praca z interfejsem Google Universal Analytics i Google Analytics 4
- ćwiczenia praktyczne
- ćwiczenia praktyczne
- narzędziownik PRO analityka
- zaawansowane zagadnienia atrybucji konwersji
- Zaawansowane raportowanie z wykorzystaniem Google Analytics API i Google Data Studio
- raporty niestandardowe
- Google Analytics API + Google Sheets
- wprowadzenie do Google Data Studio
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia w trybie online: 1 500zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
10 godzin szkolenia
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Trener


Mateusz Muryjas
Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Szkoli w obszarach związanych z analityką – ponad 500 godzin szkoleniowych.
Specjalizuje się w wizualizacji danych, analityce internetowej i inżynierii danych. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji na każdym etapie – od konfiguracji, przez analizę, wnioskowanie po wizualizację i usprawnienie raportowania.
Obszary specjalizacji:
♦ wizualizacja danych – Google Data Studio
♦ ilościowa i jakościowa analiza danych – Google Analytics, Hotjar
♦ konfiguracja analityki i zarządzanie kodami śledzenia – Google Tag Manager, JavaScript, API
♦ rozwiązania server-side (Measurement Protocol, Facebook Server-Side API)
♦ analiza i przetwarzanie zbirów danych (najczęściej Python: pandas, numpy i inne)
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

