Influencer marketing

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak opracować brief kampanii marketingowej bazującej na influencerach
  • Jak angażując influencerów do współpracy z marką kształtować zasady współpracy zapewniające autentyczność, powtarzalność, otwartość i elastyczność, przyzwyczajenie.
  • Jak określić kryteria doboru influencera zgodnie z celami kampanii.
  • Jakich wytycznych i regulacji prawnych należy przestrzegać.
  • Jak definiować wskaźniki efektywności kampanii oraz monitorować ich realizację,
  • Jak monitorować sposób pracy influencera oraz publikowane treści, w szczególności w zakresie przestrzegania norm prawnych i etycznych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które chcą rozpocząć współpracę z influencerami
  • dla marketerów i pracowników agencji, chcących wykorzystać potencjał twórców kampaniach marketingowych
  • dla osób, które chcą zrozumieć jak dobierać twórców internetowych

Metody pracy

  • teoria oparta o dane, metaanalizy i najlepsze praktyki
  • adaptacja teorii do realnych kejsów rynkowych
  • analizy studiów przypadków
  • ćwiczenia praktyczne (odpowiedź na brief)
  • dyskusja

Program szkolenia

  1. Media i fenomen influencerów
    2. Dobór influencerów do współpracy
    3. Najważniejsze narzędzia, prawo i dokumenty
    4. Ewolucja influencer marketingu (case studies)
    5. Najczęstsze błędy, checklista oraz Q&A

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto 

Cena zawiera:

    N

    materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online

    N

    bazę wiedzy: linki do serwisów i portali traktujących o tematyce związanej z transformacją cyfrową

    N

    case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)

    N

    linki do publikacji branżowych, m.in. IAB Polska

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
    Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
    W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
    Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

    Michał Walczyna
    Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

     

    Anna Charytoniuk,
    Digital Lead, Sanofi

    Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

    Artur Muszkiet
    Członek Zarządu Sigma Bis

    W Result Media ogromną wagę przykładamy do stałego rozwoju wiedzy i umiejętności naszego zespołu. Certyfikat DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który potwierdza praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu, w tym m.in. analityki internetowej, zaawansowanych kampanii sprzedażowych czy social mediów. Przystępując do Programu Pracodawca DIMAQ i zatrudniając certyfikowanych specjalistów, dajemy naszym pracownikom możliwość rozwoju swoich kompetencji, dostęp do stale aktualizowanego know-how ekspertów z całego świata, a naszym klientom – pewność, że współpracują z firmą, która do realizacji ich celów biznesowych wykorzystuje najnowszą wiedzę i najbardziej efektywne rozwiązania digital marketingu.

    Adrian Radomski
    Członek zarządu i COO Result Media

    Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

    Artur Maciorowski
    eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska

    Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

    Justyna Wasinkiewicz
    konsultant biznesowy i e-marketingowy

    Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

    Konrad Jałoszyński
    Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
    Digital Manager

    Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

    Włodzimierz Schmidt
    Prezes Zarządu IAB Polska

    Marketing naszej firmy jest w większości oparty o działania związane z digitalem. Jest dla nas niezwykle ważnym, by nasi obecni jak i przyszli partnerzy biznesowi widzieli nas przez pryzmat naszego profesjonalizmu oraz kompetencji. Status Pracodawcy DIMAQ daje bardzo ważny sygnał, że posiadamy odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, a także narzędzia, jednocześnie poszerzając swą wiedzę, by być na bieżąco z trendami.
    Uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ daje nam dodatkowe możliwości podnoszenia kompetencji naszych pracowników – dostęp do raportów, opracowań, konferencji – ale też mobilizuje do dalszej ciężkiej pracy.

    Adam Czyżewicz,
    Digital Marketing Manager, ESL

    W Mindshare certyfikacja DIMAQ ma dla nas ogromne znaczenie. Aktualnie w naszym zespole blisko 60 specjalistów posiada potwierdzenie kompetencji, mamy także dwóch trenerów, którzy aktywnie szkolą nowych ekspertów. Certyfikaty DIMAQ pomagają nam także przy rekrutacji – są one jedną z kluczowych metod weryfikacji podstawowej wiedzy marketingowej u kandydatów. Natomiast status DIMAQ Employer, który świadczy o otwartości naszej firmy na inwestowanie w rozwój umiejętności i wiedzy członków zespołu, daje nam przewagę w walce o najlepsze talenty. Jako Pracodawca DIMAQ dajemy jasny sygnał – w naszej agencji tworzymy profesjonalne środowisko pracy.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    Kamil Bolek

    Trener

    Ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Wielokrotnie nagradzany prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, szkoleniowiec i wykładowca kilku uczelni (w tym studiów MBA), juror, arbiter KER. Co roku występuje na kilkudziesięciu konferencjach, prowadzi zajęcia na kilku uczelniach, przeprowadza szkolenia i warsztaty w agencjach, domach mediowych i działach marketingu największych marek w Polsce.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych