Mierzenie efektywności kampanii marketingowej
Cel uświęca środki, czyli jak prawidłowo mierzyć
efektywność działań w marketingu internetowym
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 20
Cena: od 2160 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Usystematyzujesz znajomość wskaźników pomiaru efektywności komunikacji online z perspektywy jej celów.
- Będziesz potrafić dobierać działania, które w największym stopniu pomogą Ci zrealizować cele prowadzenia działań marketingowych online: budowania świadomości marki, wizerunku i zaangażowania oraz efektywności podejmowanych działań.
- Zrozumiesz pojęcia badawcze i ich funkcję w pomiarze efektywności komunikacji działań.
- Poznasz wskaźniki pomiaru z ich zaletami i wadami, a także nauczysz się klasyfikacji według ich przeznaczenia
- Poznasz modele rozliczeń
Dzięki szkoleniu poznasz wady i zalety wskaźników mediowych, co ułatwi podejmowanie decyzji optymalizacyjnych.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla specjalistów i menedżerów z agencji komunikacyjnych odpowiedzialni z jednej strony za komunikację z klientem, a z drugiej z zespołem kreatywnym (account menedżerowie),
- Dla osób odpowiedzialnych za przygotowanie i przedstawienie finalnej oferty klientowi,
- Dla osób zatrudnionych na różnych stanowiskach w agencjach reklamowych, chcących zdobyć kompetencje w zakresie pracy z briefem agencyjnym, klienckim, kreatywnym, marketingowym.
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- Ćwiczenia
- Analiza przypadków
- Quizy i symulacje
Program szkolenia
-
Media Landscape – rola Internetu w ekosystemie mediów w Polsce
-
Podstawowe rodzaje kampanii internetowych świadomość, wizerunek/zaangażowanie
- Kanały/rodzaje komunikacji w internecie
- Modele rozliczeniowe
- Uniwersalne wskaźniki mediowe
- Modele emisji kampanii internetowych
- Dodatkowe informacje na temat wskaźników online
- TEST/zabawa interaktywna (a’la kahoot)
- Źródła danych
- Dedykowane badania kampanii internetowych
- Wskaźniki badawcze
-
Podsumowanie – ćwiczenie grupowe
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 160 zł netto
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Cena zawiera:
20 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
- Forma warsztatowa z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy z konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Opinie uczestników:
- Bardzo mi się podobało praktyczne podejście prowadzących. Chętnie odpowiadali na pytania, doprecyzowywali tematy, które były w kręgu naszego zainteresowania. Dla mnie super była ta część poświęcona badaniom, ponieważ było tam dla mnie wiele nowych rzeczy.
- Formuła, gdzie dzielimy całość materiału na 3 mniejsze bloki jest według mnie bardziej wydajna. Nie męczę się, nie czuję się znużona, więcej rzeczy zostaje mi w głowie.
- Bardzo podobało mi się to, że osoby prowadzące szkolenie to fachowcy w swoich dziedzinach.
- Szeroka, bogata wiedza poparta doświadczeniami prowadzących. Dużo przykładów, które przybliżają pewne bardziej skomplikowane lub zawiłe kwestie.
- Miła, koleżeńska atmosfera, bez zbędnego “zadęcia”
- Wiele nowinek, nowych narzędzi, które będę mogła wykorzystać w mojej pracy
Michał Szczur
Head of Digital Strategy & Training w Mindshare, certyfikowany Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
Michał Machnikowski
Senior Business Intelligence Manager w Mindshare. W tej roli zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem procesów przetwarzania danych i raportowania wyników kampanii reklamowych online i offline, a także zaawansowaną analityką mediową dla wszystkich klientów Agencji.
Ma na koncie ponad 10 lat doświadczenia w obszarze badań i analiz związanych ze światem mediów. Pasjonuje się wszelkimi tematami związanymi z data science.
Karolina Chołuj
Specjalistka od badań i strategii marketingowych z ponad 20-letnim doświadczenia w branży. W swojej karierze pracowała w agencjach badawczych oraz mediowych, współpracując z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Obecnie Consumer Insights Manager w Reckitt Health.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych