Mierzenie efektywności kampanii marketingowej

Cel uświęca środki, czyli jak prawidłowo mierzyć
efektywność działań w marketingu internetowym

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 20

Cena: od 2160 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Usystematyzujesz znajomość wskaźników pomiaru efektywności komunikacji online z perspektywy jej celów.
  • Będziesz potrafić dobierać działania, które w największym stopniu pomogą Ci zrealizować cele prowadzenia działań marketingowych online: budowania świadomości marki, wizerunku i zaangażowania oraz efektywności podejmowanych działań.
  • Zrozumiesz pojęcia badawcze i ich funkcję w pomiarze efektywności komunikacji działań.
  • Poznasz wskaźniki pomiaru z ich zaletami i wadami, a także nauczysz się klasyfikacji według ich przeznaczenia
  • Poznasz modele rozliczeń

Dzięki szkoleniu poznasz wady i zalety wskaźników mediowych, co ułatwi podejmowanie decyzji optymalizacyjnych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla specjalistów i menedżerów z agencji komunikacyjnych odpowiedzialni z jednej strony za komunikację z klientem, a z drugiej z zespołem kreatywnym (account menedżerowie),
  • Dla osób odpowiedzialnych za przygotowanie i przedstawienie finalnej oferty klientowi,
  • Dla osób zatrudnionych na różnych stanowiskach w agencjach reklamowych, chcących zdobyć kompetencje w zakresie pracy z briefem agencyjnym, klienckim, kreatywnym, marketingowym.

Metody pracy

  • Interaktywny wykład
  • Ćwiczenia
  • Analiza przypadków
  • Quizy i symulacje

Program szkolenia

  • Media Landscape – rola Internetu w ekosystemie mediów w Polsce

  • Podstawowe rodzaje kampanii internetowych świadomość, wizerunek/zaangażowanie

  • Kanały/rodzaje komunikacji w internecie
  • Modele rozliczeniowe
  • Uniwersalne wskaźniki mediowe
  • Modele emisji kampanii internetowych
  • Dodatkowe informacje na temat wskaźników online
  • TEST/zabawa interaktywna (a’la kahoot)
  • Źródła danych
  • Dedykowane badania kampanii internetowych
  • Wskaźniki badawcze
  • Podsumowanie – ćwiczenie grupowe

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 160 zł netto

    Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

    Cena zawiera:

    N

    20 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Dlaczego warto?

     

    • Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
    • Forma warsztatowa z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy z konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

    Opinie uczestników:

    • Bardzo mi się podobało praktyczne podejście prowadzących. Chętnie odpowiadali na pytania, doprecyzowywali tematy, które były w kręgu naszego zainteresowania. Dla mnie super była ta część poświęcona badaniom, ponieważ było tam dla mnie wiele nowych rzeczy. 
    • Formuła, gdzie dzielimy całość materiału na 3 mniejsze bloki jest według mnie bardziej wydajna. Nie męczę się, nie czuję się znużona, więcej rzeczy zostaje mi w głowie.
    • Bardzo podobało mi się to, że osoby prowadzące szkolenie to fachowcy w swoich dziedzinach.
    • Szeroka, bogata wiedza poparta doświadczeniami prowadzących. Dużo przykładów, które przybliżają pewne bardziej skomplikowane lub zawiłe kwestie.
    • Miła, koleżeńska atmosfera, bez zbędnego “zadęcia”
    • Wiele nowinek, nowych narzędzi, które będę mogła wykorzystać w mojej pracy

    Zaufali nam

    Michał Szczur

    Head of Digital Strategy & Training w Mindshare, certyfikowany Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

    Michał Machnikowski

    Senior Business Intelligence Manager w Mindshare. W tej roli zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem procesów przetwarzania danych i raportowania wyników kampanii reklamowych online i offline, a także zaawansowaną analityką mediową dla wszystkich klientów Agencji.
    Ma na koncie ponad 10 lat doświadczenia w obszarze badań i analiz związanych ze światem mediów. Pasjonuje się wszelkimi tematami związanymi z data science.

    Karolina Chołuj

    Specjalistka od badań i strategii marketingowych z ponad 20-letnim doświadczenia w branży. W swojej karierze pracowała w agencjach badawczych oraz mediowych, współpracując z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Obecnie Consumer Insights Manager w Reckitt Health.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych