Marketing Automation dla MSP

Szkolenie przygotowuje do wdrożenia i wykorzystywania marketing automation w biznesie w celu efektywnej sprzedaży internetowej i budowania relacji z klientem.

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz podstawowe pojęcia marketing automation, które wykorzystasz podczas wyznaczania celów do realizacji cyfrowych działań marketingowych i sprzedażowych,
  • jak korzystać z narzędzi do planowania automatyzacji procesów,
  • jak tworzyć zbiory danych o klientach i ich segmentacji,
  • dowiesz się o prawnych ograniczeniach e-mail marketingu, w tym z zakresu ochrony danych osobowych w codziennej pracy,
  • identyfikacji efektywności procesów oraz sposobów ich optymalizacji i zwiększenia skuteczności realizowanych działań marketingowych,
  • planowania procesów digital marketingowych krok po kroku w ścieżce klienta,
  • jak organizować ścieżkę klientowi podczas Customer Journey i planowania jej w działaniach marketingowych,
  • stosowania dobrych praktyk w przygotowywaniu mailingów i newsletterów.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla przedsiębiorców, którzy planują automatyzację komunikacji z klientem, by zwiększyć efektywność działań marketingowych i sprzedażowych,
  • dla kadr zarządzających,
  • dla specjalistów ds. marketingu lub e-commerce.

Metody pracy

  • szkolenie w formie prezentacji,
  • ćwiczenia w formie planowania kampanii,
  • quizy (Mentimeter, Forms), które mają na celu utrwalenie wiedzy.

     

    Przed szkoleniem uczestnicy wypełnią pretest służący weryfikacji postępów.

Program szkolenia
  1. Co to marketing automation i w jaki sposób można automatyzację marketingu wykorzystać w biznesie.
  2. Najważniejsze funkcje, cechy narzędzi marketing automation.
  3. Praktyczne przykłady zastosowania narzędzi marketing automation.
  4. Jak przygotować się do wprowadzenia automatyzacji marketingu w firmie.
  5. Podsumowanie, sesja pytań i odpowiedzi.
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto 

Cena zawiera:

    N

    10 godzin warsztatowych (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

    N

    materiały w wersji elektronicznej

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Aktualnie brak terminów

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone przez trenera będącego praktykiem marketingu B2B. Zaczynał karierę w Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i przede wszystkim narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Cieszymy się bardzo dołączając do pracodawców DIMAQ. To certyfikat, który pozwala nam określić poziom wiedzy jakie chcemy potwierdzać u pracowników naszej agencji. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniemu przygotowaniu do egzaminu wzrośnie poziom wiedzy i podniesie się jeszcze bardziej poziom obsługi naszych klientów.
    Znalezienie osoby świadomej zagadnień marketingu cyfrowego jest wyjątkowo trudne, a certyfikat DIMAQ w oczywisty dla nas sposób weryfikuje wiedzę wymaganą do pracy w naszej agencji. Drzwi Reklamy Dla Biznesu stoją otworem przed każdą osobą posiadającą certyfikat DIMAQ Professional.

     

    Patryk Płoszaj
    CEO, RDB Group

    Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, iż można śmiało powiedzieć, że stanowi poważną dziedzinę naukową. Stąd płynie postępująca specjalizacja marketerów, która może być pułapką, w której zapominamy o konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu.

    W numbers & intuition stawiamy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Mając taką ambicję, DIMAQ jest oczywistym kierunkiem rozwoju wiedzy załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które też widzą i doceniają nasi klienci. Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje do ciągłego angażowania się w obserwowanie trendów prezentowanych podczas wydarzeń branżowych.

    Michał Karolczyk
    Strategy Director, Partner, numbers & intuition

    Marketing naszej firmy jest w większości oparty o działania związane z digitalem. Jest dla nas niezwykle ważnym, by nasi obecni jak i przyszli partnerzy biznesowi widzieli nas przez pryzmat naszego profesjonalizmu oraz kompetencji. Status Pracodawcy DIMAQ daje bardzo ważny sygnał, że posiadamy odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, a także narzędzia, jednocześnie poszerzając swą wiedzę, by być na bieżąco z trendami.
    Uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ daje nam dodatkowe możliwości podnoszenia kompetencji naszych pracowników – dostęp do raportów, opracowań, konferencji – ale też mobilizuje do dalszej ciężkiej pracy.

    Adam Czyżewicz,
    Digital Marketing Manager, ESL

    DIMAQ to złoty standard certyfikacji digital marketingu, realnie potwierdzający kompetencje poszczególnych członków naszego zespołu. Taką samą funkcję, lecz na poziomie całej naszej organizacji pełni Program Pracodawca DIMAQ, kierujący czytelny sygnał dla całego naszego otoczenia i wszystkich interesariuszy – kandydatów na rynku pracy, partnerów i klientów: „Jesteśmy ekspertami w online marketingu, dbamy o rozwój i najwyższy poziom szkoleń naszego zespołu”.

    Michał Michalik
    Creative director, CEO Pomarańcza

    Bardzo się cieszę, że dołączyliśmy do grona profesjonalistów DIMAQ Employer. Dla Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm udział w programie to wyróżnienie, a dla Partnerów gwarancja jakości usług i aktualnej wiedzy naszych konsultantów w digital marketingu. Międzynarodowy certyfikat DIMAQ to także skuteczne narzędzie do weryfikacji kompetencji w prowadzonych procesach rekrutacyjnych dla naszych klientów. Otrzymany status motywuje nas do dalszego rozwoju, ale również daje dostęp do materiałów, szkoleń i akredytowanych wydarzeń branżowych. 

    Konrad Jałoszyński
    Właściciel | Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Digital Manager
    Digital Manager
    Mystery Person

    Certyfikacja DIMAQ dała mi możliwość uzupełnić i pogłębić w sposób kompleksowy oraz praktyczny wiedzę z obszaru reklamy internetowej (digital), w którym pracuje już od kilku lat. Certyfikacja DIMAQ pozwala przejść przez wszystkie obszary reklamy, co świetnie porządkuje i uzupełnia wiedzę, którą można w praktyczny sposób wykorzystać w codziennej pracy.
    Podczas przygotowań do egzaminu pojawiło się również wiele ciekawych wątków, które są warte pogłębienia. Uważam, że certyfikacja DIMAQ to świetnie przygotowany program, który warto by przeszedł każdy Brand Manager.

    Beata Dziwulska
    Digital & Social Media Communication Manager, Nestlé Polska S.A.

    Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

    Włodzimierz Schmidt
    Prezes Zarządu IAB Polska

    Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

    Sławomir Skowerski
    Head of Copywriting w GoldenSubmarine

    Zdecydowałam się przystąpić do egzaminu DIMAQ przede wszystkim ze względu na jego przekrojowy charakter. Dzięki pełnemu spektrum obszarów digital marketingu zawartych w egzaminie miałam okazję nie tylko potwierdzić swój poziom wiedzy, ale również sprawdzić się w obszarach których nie wykorzystuję w codziennej pracy. Interdyscyplinarny charakter egzaminu jest jego największym atutem. Certyfikacja DIMAQ stanowi również istotny element w prowadzonych przeze mnie procesach rekrutacyjnych stanowiąc potwierdzenie kwalifikacji kandydatów. Polecam wszystkim!

    Agnieszka Przewoźnik
    tri-table

    Osobom, które zastanawiają się nad przystąpieniem do certyfikacji mogę powiedzieć, że nie ma lepszej okazji, żeby poznać kompleksowo obszar digital marketingu i dowiedzieć się szczegółów, które na co dzień wydawały się nieprzydatne.
    Jedyny warunek to przyjęcie zasady, że uczymy się przez całe życie i nie osiadamy na laurach – zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się obszarze jakim jest digital. Z kolei dla żółtodziobów jest to świetna szansa na wejście w nowy świat możliwości rozwoju kariery, a przy okazji pochwalenie się przed pracodawcą dodatkowymi kwalifikacjami. Taką osobą właśnie byłam ja –teraz jestem certyfikowanym specjalistą DIMAQ.

    Agnieszka Kleczewska
    Executive, Exchange
    Mindshare

    Łukasz Kosuniak

    Trener

    Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.

    Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

    Dzieli się też wiedzą publikując w prasie specjalistycznej m.in. „Marketera+”, „Nowej Sprzedaży”, „MIT Sloan Management Review Polska”.

    Jest autorem i współautorem książek: “To jest social selling”, „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych