Marketing Automation dla MSP

Szkolenie przygotowuje do wdrożenia i wykorzystywania marketing automation w biznesie w celu efektywnej sprzedaży internetowej i budowania relacji z klientem.

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: 1500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz podstawowe pojęcia marketing automation, które wykorzystasz podczas wyznaczania celów do realizacji cyfrowych działań marketingowych i sprzedażowych,
  • jak korzystać z narzędzi do planowania automatyzacji procesów,
  • jak tworzyć zbiory danych o klientach i ich segmentacji,
  • dowiesz się o prawnych ograniczeniach e-mail marketingu, w tym z zakresu ochrony danych osobowych w codziennej pracy,
  • identyfikacji efektywności procesów oraz sposobów ich optymalizacji i zwiększenia skuteczności realizowanych działań marketingowych,
  • planowania procesów digital marketingowych krok po kroku w ścieżce klienta,
  • jak organizować ścieżkę klientowi podczas Customer Journey i planowania jej w działaniach marketingowych,
  • stosowania dobrych praktyk w przygotowywaniu mailingów i newsletterów.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla przedsiębiorców, którzy planują automatyzację komunikacji z klientem, by zwiększyć efektywność działań marketingowych i sprzedażowych,
  • dla kadr zarządzających,
  • dla specjalistów ds. marketingu lub e-commerce.

Metody pracy

  • szkolenie w formie prezentacji,
  • ćwiczenia w formie planowania kampanii,
  • quizy (Mentimeter, Forms), które mają na celu utrwalenie wiedzy.

     

    Przed szkoleniem uczestnicy wypełnią pretest służący weryfikacji postępów.

Program szkolenia
  1. Co to marketing automation i w jaki sposób można automatyzację marketingu wykorzystać w biznesie.
  2. Najważniejsze funkcje, cechy narzędzi marketing automation.
  3. Praktyczne przykłady zastosowania narzędzi marketing automation.
  4. Jak przygotować się do wprowadzenia automatyzacji marketingu w firmie.
  5. Podsumowanie, sesja pytań i odpowiedzi.
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online to 1500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:

N

10 godzin warsztatowych (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez trenera będącego praktykiem marketingu B2B. Zaczynał karierę w Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i przede wszystkim narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu IAB Polska

W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji – klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

Bartłomiej Popławski
DIMAQ Trener, niezależny konsultant

Certyfikat DIMAQ jest dla naszej firmy jednoznacznym potwierdzeniem umiejętności i kompetencji osoby, która go posiada. Doskonale buduje rozpoznawalność naszych specjalistów jako certyfikowanych profesjonalistów w świecie digitalu. A także stanowi jednoznaczny dowód na znajomość podstaw wszystkich zagadnień z branży marketingu interaktywnego. Ciągły zawodowy rozwój naszej załogi jest szansą na umocnienie naszej biznesowej pozycji i tym samym zwiększenie konkurencyjności wśród agencji. Dlatego w GoldenSubmarine włączyliśmy certyfikat DIMAQ do ścieżki rozwoju naszych pracowników. Dzięki temu stał się on elementem motywującym do pogłębiania i usystematyzowania posiadanej wiedzy oraz narzędziem oceniającym posiadane przez nich kwalifikacje. Nie do przecenienia jest też fakt, że DIMAQ będzie rozpoznawalny również poza granicami naszego kraju.

Grzegorz Krzemień
Prezes GoldenSubmarine

Na początku 2020 wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.
Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery

Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

Michał Walczyna
Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że “content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

Łukasz Chomyn
Strategy Director, Grandes Kochonos

DIMAQ, jako certyfikat potwierdzający wiedzę e-marketingową, zyskuje na popularności w środowisku branżowym. Jako GoldenSubmarine chcemy przyczynić się do jego popularyzacji. Stąd i u nas w firmie rośnie grono osób, które mogą pochwalić się certyfikatem. Przystępujemy do programu Pracodawca DIMAQ  po to, by podkreślić jego rolę w naszej firmie.

Grzegorz Krzemień
GoldenSubmarine
GoldenSubmarine

Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

Mariusz Nycz
Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland
Mystery Person

Dołączenie do programu DIMAQ Employer potwierdza wizję naszej firmy dotyczącą rozwoju kompetencji e-marketingowych wśród pracowników oraz popartej wiedzą, profesjonalnej obsługi klientów w obszarze digital marketingu. Poziom wiedzy naszych specjalistów jest weryfikowany, między innymi, w procesie certyfikacji DIMAQ Professional. Zachęcamy i ułatwiamy naszym pracownikom zdobywanie i odświeżanie wiedzy, co pozwala nam, jako firmie, dostarczać rozwiązania precyzyjnie odzwierciedlające strategiczne cele i potrzeby naszych klientów.

Artur Wójcik,
Dyrektor Zarządzający Euvic Media

Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

Dominik Zuber
Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
EACTIVE

Łukasz Kosuniak

Trener

Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.

Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

Dzieli się też wiedzą publikując w prasie specjalistycznej m.in. „Marketera+”, „Nowej Sprzedaży”, „MIT Sloan Management Review Polska”.

Jest autorem i współautorem książek: “To jest social selling”, „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych