Marketing Automation dla MSP
Szkolenie przygotowuje do wdrożenia i wykorzystywania marketing automation w biznesie w celu efektywnej sprzedaży internetowej i budowania relacji z klientem.
TERAZ W FORMIE ONLINE!


Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: 1500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz podstawowe pojęcia marketing automation, które wykorzystasz podczas wyznaczania celów do realizacji cyfrowych działań marketingowych i sprzedażowych,
- jak korzystać z narzędzi do planowania automatyzacji procesów,
- jak tworzyć zbiory danych o klientach i ich segmentacji,
- dowiesz się o prawnych ograniczeniach e-mail marketingu, w tym z zakresu ochrony danych osobowych w codziennej pracy,
- identyfikacji efektywności procesów oraz sposobów ich optymalizacji i zwiększenia skuteczności realizowanych działań marketingowych,
- planowania procesów digital marketingowych krok po kroku w ścieżce klienta,
- jak organizować ścieżkę klientowi podczas Customer Journey i planowania jej w działaniach marketingowych,
- stosowania dobrych praktyk w przygotowywaniu mailingów i newsletterów.
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla przedsiębiorców, którzy planują automatyzację komunikacji z klientem, by zwiększyć efektywność działań marketingowych i sprzedażowych,
- dla kadr zarządzających,
- dla specjalistów ds. marketingu lub e-commerce.
Metody pracy
- szkolenie w formie prezentacji,
- ćwiczenia w formie planowania kampanii,
- quizy (Mentimeter, Forms), które mają na celu utrwalenie wiedzy.
Przed szkoleniem uczestnicy wypełnią pretest służący weryfikacji postępów.
- Co to marketing automation i w jaki sposób można automatyzację marketingu wykorzystać w biznesie.
- Najważniejsze funkcje, cechy narzędzi marketing automation.
- Praktyczne przykłady zastosowania narzędzi marketing automation.
- Jak przygotować się do wprowadzenia automatyzacji marketingu w firmie.
- Podsumowanie, sesja pytań i odpowiedzi.
Koszt szkolenia online to 1500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone przez trenera będącego praktykiem marketingu B2B. Zaczynał karierę w Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i przede wszystkim narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
Opinie o DIMAQ


Łukasz Kosuniak
Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.
Dzieli się też wiedzą publikując w prasie specjalistycznej m.in. „Marketera+”, „Nowej Sprzedaży”, „MIT Sloan Management Review Polska”.
Jest autorem i współautorem książek: “To jest social selling”, „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

