Planowanie kampanii marketingowej

w oparciu o brief strategiczny klienta

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 20

Cena: 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak samodzielnie analizować strategię marketingową przedsiębiorstwa w oparciu o brief dostarczony przez klienta.

  • Jak planować działania związane z projektowaniem kampanii.

  • Jak definiować cele i wskaźniki (KPI) kampanii oraz dobierać narzędzia, zgodnie z potrzebami kampanii.

  • Jak opracować brief kreatywny oraz przygotować prezentację koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • specjalistów i menedżerów z agencji komunikacyjnych odpowiedzialni z jednej strony za komunikację z klientem, a z drugiej – z zespołem kreatywnym (account menedżerowie),
  • osób odpowiedzialnych za przygotowanie i przedstawienie finalnej oferty klientowi,
  • osób zatrudnionych na różnych stanowiskach w agencjach reklamowych, chcących zdobyć kompetencje w zakresie pracy z briefem agencyjnym, klienckim, kreatywnym, marketingowym

Program

  1. Analiza briefu i praca na biefie
  2. Analiza działań marki oraz przyjętej strategii komunikacji
  3. Analiza grupy celowej:
  4. Narzędzia poszukiwania insightów
    • Samodzielne metody poznawcze
    • Metody płatne
      • Wywiady pogłębione
      • Dzień z konsumentem
      • Badania ilościowe
  5. Analiza celów kampanii
    • Wizerunek
    • Świadomość
    • Zasięg
    • Mierniki skuteczności kampanii
  6. Dobór mediów pod kątem realizacji celów
  7. Dobór komunikacji wizualnej oraz copywriting w strategii

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1 800 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

20 godzin warsztatowych szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Terminy szkoleń

Szkolenie odbywa w pięciu slotach szkoleniowych po 3 godziny zegarowe.

Zaufali nam

Trener

Jacek Szostak

Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych