Consumer journey

Mapowanie ścieżki konsumenta

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 24

Cena: od 2900 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak identyfikować i odwzorować ścieżkę interakcji klienta z marką, uwzględniając różnorodne kanały komunikacji na tej ścieżce.

  • Jak tworzyć mapę ścieżki konsumenta (consumer Journey Map), określając czynniki, które zachęcają lub powstrzymują konsumenta na poszczególnych etapach ścieżki oraz wskazując środki, za pomocą których marka komunikuje się z konsumentem na poszczególnych etapach.

  • Jak analizować skuteczność poszczególnych mediów i rolę, jaką pełnią w budowaniu doświadczenia marki w oczach konsumenta.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem innowacji w organizacjach
  • Dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji

Program

  1. Analiza grupy celowej
    1. Definiowanie grupy celowej
    2. Research oraz narzędzia wspierające
  2. Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji
    1. Definicja insightu konsumenckiego
    2. Rodzaje insightów
    3. Cechy dobrego insightu
    4. Etapy planowania strategii komunikacji
  3. Badania użytkowników
  4. Tworzenie person marketingowych
    1. Mapowanie consumer journey
    2. Job to be done
    3. Identyfikacja etapów consumer journey
    4. Czynności i Touchpointy
    5. Oczekiwania, potrzeby, emocje
    6. Pain points
  5. Rola Consumer Journey w komunikacji
  6. Consumer journey loop w ujęciu mediowym
    1. Consumer Journey Loop
    2. Rola mediów

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 900 zł netto 

    Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

    Cena zawiera:

    N

    24 godziny warsztatowe szkolenia (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

    N

    materiały w wersji elektronicznej

    N

    zaświadczenie o odbyciu szkolenia

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Dlaczego warto?

    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin szkolenia, aby się zarejestrować:

    Zaufali nam

    Trenerzy

    Jacek Szostak

    Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec/Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

    Bartosz Sikora

    Ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku.
    Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe.
    Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow. Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych