Consumer journey

Mapowanie ścieżki konsumenta

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 40

Cena: od 4200 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak identyfikować i odwzorować ścieżkę interakcji klienta z marką, uwzględniając różnorodne kanały komunikacji na tej ścieżce.

  • Jak tworzyć mapę ścieżki konsumenta (consumer Journey Map), określając czynniki, które zachęcają lub powstrzymują konsumenta na poszczególnych etapach ścieżki oraz wskazując środki, za pomocą których marka komunikuje się z konsumentem na poszczególnych etapach.

  • Jak analizować skuteczność poszczególnych mediów i rolę, jaką pełnią w budowaniu doświadczenia marki w oczach konsumenta.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem innowacji w organizacjach
  • Dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji

Program

  1. Analiza grupy celowej
    1. Definiowanie grupy celowej
    2. Research oraz narzędzia wspierające
  2. Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji
  3. Badania użytkowników
  4. Definiowanie wyzwań
    1. Persony
    2. Kanwa propozycji wartości
    3. Krzywa wartości
    4. Design challenge
  5. Develop – poszukiwanie rozwiązań dających największą wartość
  6. Rola Consumer Journey w komunikacji
  7. Consumer journey loop w ujęciu mediowym
    1. Consumer Journey Loop
    2. Rola mediów
    3. Inne koncepcje marketingow

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 4 200 zł netto 

    Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

    Cena zawiera:

    N

    40 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

    N

    materiały w wersji elektronicznej

    N

    zaświadczenie o odbyciu szkolenia

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Dlaczego warto?

    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin szkolenia, aby się zarejestrować:

    Zaufali nam

    Trenerzy

    Jacek Szostak

    Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

    Bartosz Sikora

    Ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku.
    Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe.
    Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow. Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych