Consumer journey
Mapowanie ścieżki konsumenta

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 40
Cena: 3500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
-
Jak identyfikować i odwzorować ścieżkę interakcji klienta z marką, uwzględniając różnorodne kanały komunikacji na tej ścieżce.
-
Jak tworzyć mapę ścieżki konsumenta (consumer Journey Map), określając czynniki, które zachęcają lub powstrzymują konsumenta na poszczególnych etapach ścieżki oraz wskazując środki, za pomocą których marka komunikuje się z konsumentem na poszczególnych etapach.
-
Jak analizować skuteczność poszczególnych mediów i rolę, jaką pełnią w budowaniu doświadczenia marki w oczach konsumenta.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem innowacji w organizacjach
- Dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji
Program
- Analiza grupy celowej
- Definiowanie grupy celowej
- Research oraz narzędzia wspierające
- Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji
- Badania użytkowników
- Definiowanie wyzwań
- Persony
- Kanwa propozycji wartości
- Krzywa wartości
- Design challenge
- Develop – poszukiwanie rozwiązań dających największą wartość
- Rola Consumer Journey w komunikacji
- Consumer journey loop w ujęciu mediowym
- Consumer Journey Loop
- Rola mediów
- Inne koncepcje marketingow
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia w trybie online: 3 500 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
40 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Wybierz termin szkolenia, aby się zarejestrować:
Trener


Jacek Szostak
Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

