Consumer journey

Mapowanie ścieżki konsumenta

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak identyfikować i odwzorować ścieżkę interakcji klienta z marką, uwzględniając różnorodne kanały komunikacji na tej ścieżce.

  • Jak tworzyć mapę ścieżki konsumenta (consumer Journey Map), określając czynniki, które zachęcają lub powstrzymują konsumenta na poszczególnych etapach ścieżki oraz wskazując środki, za pomocą których marka komunikuje się z konsumentem na poszczególnych etapach.

  • Jak analizować skuteczność poszczególnych mediów i rolę, jaką pełnią w budowaniu doświadczenia marki w oczach konsumenta.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem innowacji w organizacjach
  • Dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji

Program

  1. Analiza grupy celowej
    1. Definiowanie grupy celowej
    2. Research oraz narzędzia wspierające
  2. Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji
  3. Badania użytkowników
  4. Definiowanie wyzwań
    1. Persony
    2. Kanwa propozycji wartości
    3. Krzywa wartości
    4. Design challenge
  5. Develop – poszukiwanie rozwiązań dających największą wartość
  6. Rola Consumer Journey w komunikacji
  7. Consumer journey loop w ujęciu mediowym
    1. Consumer Journey Loop
    2. Rola mediów
    3. Inne koncepcje marketingow

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 3 400 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

30 godzin szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Terminy szkoleń

Szkolenie odbywa w 10 slotach szkoleniowych po 3 godziny zegarowe.

Zaufali nam

Trener

Jacek Szostak

Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych