Projektowanie UX dla marketerów

Poznaj techniki dotyczące projektowania doświadczeń konsumenckich

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 10

Cena: 1500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Dowiesz się, czym się różni UI od UX oraz SEO od SXO, co to są heurystyki, iteracje i prototypy.
  • Poznasz i przejdziesz przez wszystkie etapy procesu UX-owego.
  • Dowiesz się, jak dobierać działania, które pomogą świadomie budować doświadczenia / wrażenia użytkowników.
  • Zrozumiesz, na czym polega Customer Journey oraz jak szukać najlepszej drogi do portfela… i serca,
  • Nauczysz się, jak tworzyć perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX,
  • Poznasz narzędzia, których warto używać, żeby wiedzieć więcej i projektować mądrzej.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób związanych z marketingiem online, które chcą projektować kampanie reklamowe i produkty cyfrowe w oparciu o psychologię użytkownika, wskaźniki jakościowe a nie tylko własną intuicję,
  • dla osób, które chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości wykorzystania projektowania UX w reklamie oraz samodzielnie zbadać, czy strona www którą zarządzają jest stworzona dla ludzi czy tylko dla robotów Google.

    Program

    • Kilka historii o UX i zawodzie projektanta?
    • Jak przeprowadzić audyt użyteczności
    • 10+ zasad dobrej użyteczności
    • Jakie są podstawowe podróże użytkownika
    • Mood board w praktyce – po co nam tablice inspiracji
    • Omówienie podstawowych elementów interface’u
    • Perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX
    • Czy zrozumiesz stronę bez czytania tekstów
    • Architektura informacji która rozwiązuje problemy
    • Sztuka wywoływania nieprzypadkowych interakcji
    • Dostępność i inkluzywność
    • Narzędziownik projektanta

    Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.

    Koszt szkolenia

    Koszt szkolenia dla jednej osoby to 1 500 zł netto.

    Cena zawiera:

    N

    10 godzin warsztatowych szkolenia

    N

    ćwiczenia praktyczne

    N

    materiały w wersji elektronicznej

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Dlaczego warto?

    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim stażem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

    Terminy szkoleń

    Szkolenie odbywa w dwóch slotach szkoleniowych po 3,5 i 4 godziny zegarowe.

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Certyfikat DIMAQ staje się na pewno coraz bardziej popularny w branży. Coraz częściej jest on wymieniany w ogłoszeniach o pracę, co pokazuje jasny kierunek, że w branży liczy się także systematyzacja wiedzy i jasne potwierdzenie umiejętności digitalowo – marketingowych. Osobiście, podchodząc do egzaminu chciałam potwierdzić wiedzę zdobytą przez lata praktyki w marketingu online uznanym na rynku i liczącym się w branży marketingowej certyfikatem.

    Aleksandra Malicka
    Digital & Brand Manager
    Stellantis

    Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

    Artur Muszkiet
    Członek Zarządu Sigma Bis

    Przystąpienie do programu Pracodawca DIMAQ to inicjatywa naszej drużyny. Pracownicy, a właściwie pracownice chciały mieć DIMAQ. Jedna z pracujących u nas osób, Karolina, powiedziała nawet, że to jej marzenie. Jeśli więc w grę wchodzą marzenia, a do tego tak konkretne, to możemy je nazwać celami. Celem naszej firmy jest wspieranie klientów m.in. w kwestiach digitalowych. Jasne więc, że musieliśmy być w programie.

    Marcin Żukowski
    Co-founder Nieagencji

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer potwierdza wizję naszej firmy dotyczącą rozwoju kompetencji e-marketingowych wśród pracowników oraz popartej wiedzą, profesjonalnej obsługi klientów w obszarze digital marketingu. Poziom wiedzy naszych specjalistów jest weryfikowany, między innymi, w procesie certyfikacji DIMAQ Professional. Zachęcamy i ułatwiamy naszym pracownikom zdobywanie i odświeżanie wiedzy, co pozwala nam, jako firmie, dostarczać rozwiązania precyzyjnie odzwierciedlające strategiczne cele i potrzeby naszych klientów.

    Artur Wójcik,
    Dyrektor Zarządzający Euvic Media

    Stoję na stanowisku, że ten, kto się nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, że się cofa. Przykładam wagę do rozwoju osobistego. Myślę jednak, że aby podnosić swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czytać prasę czy książki branżowe, albo brać udział w szkoleniach lub konferencjach. Warto też od czasu do czasu się sprawdzić, bo to daje wiedzę o obszarach, które wymagają większej uwagi. Jak się testować, to tylko mądrze – metodologia DIMAQ jest kompleksowa i rozpoznawalna w branży. Certyfikatu nie otrzymuje się raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by być na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie digital marketingu.

    Joanna Waszak
    Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.

    Jako Oxymoron jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją kreatywną, która swoje działania prowadzi głównie w digital marketingu. Przystąpienie do programu “Pracodawca DIMAQ” traktujemy jako kolejny krok na naszej ścieżce rozwoju.

    Naszym celem jest bycie zawsze on top of things. Przynależność do programu “Pracodawca DIMAQ” daje nam dostęp do szerokiej bazy wiedzy oraz wydatnie wspiera rozwój kompetencyjny członków naszego zespołu. Nasza motywacja do ciągłego rozwoju jest równocześnie zewnętrzna i wewnętrzna, a dołączenie do programu “Pracodawca DIMAQ” to kolejna wspaniała przygoda!

    Łukasz Kazek
    współzałożyciel agencji Oxymoron

    Zdecydowanie polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ. Ze szkolenia 4-dniowego wyniosłam bardzo cenne informacje teoretyczne i praktyczne. Samo szkolenie w kompleksowy sposób przygotowało mnie do egzaminu oraz przydało się w mojej pracy zawodowej.
    Uważam, że uzyskany certyfikat DIMAQ otworzył mi nowe możliwości rozwoju w firmie, jak również przyniósł korzyści finansowe. Dodatkowo podjęłam studia podyplomowe z e-marketingu, akredytowane przez IAB.

    Katarzyna Andrusikiewicz
    Marketing Director, BREAST CLINIC Centrum Leczenia Chorób Piersi, HIFU CLINIC Centrum Leczenia Raka Prostaty, VEDI CLINIC Klinika dla Mężczyzn

    Marketing naszej firmy jest w większości oparty o działania związane z digitalem. Jest dla nas niezwykle ważnym, by nasi obecni jak i przyszli partnerzy biznesowi widzieli nas przez pryzmat naszego profesjonalizmu oraz kompetencji. Status Pracodawcy DIMAQ daje bardzo ważny sygnał, że posiadamy odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, a także narzędzia, jednocześnie poszerzając swą wiedzę, by być na bieżąco z trendami.
    Uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ daje nam dodatkowe możliwości podnoszenia kompetencji naszych pracowników – dostęp do raportów, opracowań, konferencji – ale też mobilizuje do dalszej ciężkiej pracy.

    Adam Czyżewicz,
    Digital Marketing Manager, ESL

    Digital marketing w obecnej formie jest tak rozległą branżą, iż można śmiało powiedzieć, że stanowi poważną dziedzinę naukową. Stąd płynie postępująca specjalizacja marketerów, która może być pułapką, w której zapominamy o konieczności posiadania wiedzy z szerokiego kontekstu.

    W numbers & intuition stawiamy na synergię wszystkich oferowanych przez nas usług z kompletnego ujęcia 360 digital marketingu. Mając taką ambicję, DIMAQ jest oczywistym kierunkiem rozwoju wiedzy załogi. To w oczywisty sposób potęguje efekty naszej pracy, które też widzą i doceniają nasi klienci. Oprócz tego, w erze tak lawinowo postępujących zmian zachodzących w naszej branży, szczególnie doceniamy także fakt, że ceryfikat jest terminowy. To motywuje do ciągłego angażowania się w obserwowanie trendów prezentowanych podczas wydarzeń branżowych.

    Michał Karolczyk
    Strategy Director, Partner, numbers & intuition

    Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
    DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony – klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

    Filip Barański
    Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico

    Trener

    Grzegorz Borowiecki

    Dyrektor zarządzający w agencji reklamowej WUNDERTEAM, która od 4 lat wspiera UX Poland – największą konferencję UX w Polsce. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! W komunikacji na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność! Kampanie, które współtworzył były wielokrotnie nagradzane nagrodami MIXX Awards, Effie Awards, KTR. Ceniony prelegent na takich konferencjach, jak: Digital Day, Golden Marketing Conference, Mobile Trends, Social Media Week, I Love marketing.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych