Projektowanie UX dla marketerów
Poznaj techniki dotyczące projektowania doświadczeń konsumenckich
TERAZ W FORMIE ONLINE!
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Dowiesz się, czym się różni UI od UX oraz SEO od SXO, co to są heurystyki, iteracje i prototypy.
- Poznasz i przejdziesz przez wszystkie etapy procesu UX-owego.
- Dowiesz się, jak dobierać działania, które pomogą świadomie budować doświadczenia / wrażenia użytkowników.
- Zrozumiesz, na czym polega Customer Journey oraz jak szukać najlepszej drogi do portfela… i serca,
- Nauczysz się, jak tworzyć perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX,
- Poznasz narzędzia, których warto używać, żeby wiedzieć więcej i projektować mądrzej.
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób związanych z marketingiem online, które chcą projektować kampanie reklamowe i produkty cyfrowe w oparciu o psychologię użytkownika, wskaźniki jakościowe a nie tylko własną intuicję,
- dla osób, które chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości wykorzystania projektowania UX w reklamie oraz samodzielnie zbadać, czy strona www którą zarządzają jest stworzona dla ludzi czy tylko dla robotów Google.
-
Program
- Kilka historii o UX i zawodzie projektanta?
- Jak przeprowadzić audyt użyteczności
- 10+ zasad dobrej użyteczności
- Jakie są podstawowe podróże użytkownika
- Mood board w praktyce – po co nam tablice inspiracji
- Omówienie podstawowych elementów interface’u
- Perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX
- Czy zrozumiesz stronę bez czytania tekstów
- Architektura informacji która rozwiązuje problemy
- Sztuka wywoływania nieprzypadkowych interakcji
- Dostępność i inkluzywność
- Narzędziownik projektanta
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Terminy szkoleń
Szkolenie odbywa w dwóch slotach szkoleniowych po 3,5 i 4 godziny zegarowe.
Opinie o DIMAQ
Trener
Grzegorz Borowiecki
Dyrektor zarządzający w agencji reklamowej WUNDERTEAM, która od 4 lat wspiera UX Poland – największą konferencję UX w Polsce. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! W komunikacji na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność! Kampanie, które współtworzył były wielokrotnie nagradzane nagrodami MIXX Awards, Effie Awards, KTR. Ceniony prelegent na takich konferencjach, jak: Digital Day, Golden Marketing Conference, Mobile Trends, Social Media Week, I Love marketing.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych