Projektowanie UX dla marketerów

Poznaj techniki dotyczące projektowania doświadczeń konsumenckich

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Dowiesz się, czym się różni UI od UX oraz SEO od SXO, co to są heurystyki, iteracje i prototypy.
  • Poznasz i przejdziesz przez wszystkie etapy procesu UX-owego.
  • Dowiesz się, jak dobierać działania, które pomogą świadomie budować doświadczenia / wrażenia użytkowników.
  • Zrozumiesz, na czym polega Customer Journey oraz jak szukać najlepszej drogi do portfela… i serca,
  • Nauczysz się, jak tworzyć perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX,
  • Poznasz narzędzia, których warto używać, żeby wiedzieć więcej i projektować mądrzej.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób związanych z marketingiem online, które chcą projektować kampanie reklamowe i produkty cyfrowe w oparciu o psychologię użytkownika, wskaźniki jakościowe a nie tylko własną intuicję,
  • dla osób, które chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości wykorzystania projektowania UX w reklamie oraz samodzielnie zbadać, czy strona www którą zarządzają jest stworzona dla ludzi czy tylko dla robotów Google.

    Program

    • Kilka historii o UX i zawodzie projektanta?
    • Jak przeprowadzić audyt użyteczności
    • 10+ zasad dobrej użyteczności
    • Jakie są podstawowe podróże użytkownika
    • Mood board w praktyce – po co nam tablice inspiracji
    • Omówienie podstawowych elementów interface’u
    • Perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX
    • Czy zrozumiesz stronę bez czytania tekstów
    • Architektura informacji która rozwiązuje problemy
    • Sztuka wywoływania nieprzypadkowych interakcji
    • Dostępność i inkluzywność
    • Narzędziownik projektanta

    Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.

    Koszt szkolenia

    Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto

      Cena zawiera:

      N

      10 godzin warsztatowych (45 min)

      N

      ćwiczenia praktyczne

      N

      materiały w wersji elektronicznej

      Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
      Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

      Dlaczego warto?

      • Szkolenie prowadzone jest przez praktyków z wieloletnim stażem w e-marketingu.
      • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
      • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
      • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
      • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

      Terminy szkoleń

      Szkolenie odbywa w dwóch slotach szkoleniowych po 3,5 i 4 godziny zegarowe.

      Zaufali nam

      Opinie o DIMAQ

      W Mindshare certyfikacja DIMAQ ma dla nas ogromne znaczenie. Aktualnie w naszym zespole blisko 60 specjalistów posiada potwierdzenie kompetencji, mamy także dwóch trenerów, którzy aktywnie szkolą nowych ekspertów. Certyfikaty DIMAQ pomagają nam także przy rekrutacji – są one jedną z kluczowych metod weryfikacji podstawowej wiedzy marketingowej u kandydatów. Natomiast status DIMAQ Employer, który świadczy o otwartości naszej firmy na inwestowanie w rozwój umiejętności i wiedzy członków zespołu, daje nam przewagę w walce o najlepsze talenty. Jako Pracodawca DIMAQ dajemy jasny sygnał – w naszej agencji tworzymy profesjonalne środowisko pracy.

      Agnieszka Parfienowicz
      Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

      Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

      Dominik Zuber
      Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
      EACTIVE

      DIMAQ to złoty standard certyfikacji digital marketingu, realnie potwierdzający kompetencje poszczególnych członków naszego zespołu. Taką samą funkcję, lecz na poziomie całej naszej organizacji pełni Program Pracodawca DIMAQ, kierujący czytelny sygnał dla całego naszego otoczenia i wszystkich interesariuszy – kandydatów na rynku pracy, partnerów i klientów: „Jesteśmy ekspertami w online marketingu, dbamy o rozwój i najwyższy poziom szkoleń naszego zespołu”.

      Michał Michalik
      Creative director, CEO Pomarańcza

      Znajomość środowiska digital to dziś „musi have” w branży marketingowej. DIMAQ pozwala zdobyć kompleksową wiedzę na temat 12 segmentów e-marketingu i rozwijać kompetencje specjalistów. Co więcej, obecnie to jedyny standard na rynku, potwierdzający wiedzę z obszaru marketingu. Ponadto jest rozwijany równolegle do szybko ewoluującej branży i nie pozostaje w tyle w obliczu ciągłych zmian i innowacji w marketingu.

      Agnieszka Parfienowicz
      Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

      Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

      Justyna Wasinkiewicz
      konsultant biznesowy i e-marketingowy

      Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

       

      Anna Charytoniuk,
      Digital Lead, Sanofi

      Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

      Artur Muszkiet
      Członek Zarządu Sigma Bis

      Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
      Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
      W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
      Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

      Michał Walczyna
      Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

      Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

      Sławomir Skowerski
      Head of Copywriting w GoldenSubmarine

      Na naszych oczach świat staje się bardziej cyfrowy. Zdobywanie klientów poprzez szeroko rozumiany digital staje się coraz większą częścią naszego biznesu. Wyszukiwarki, media społecznościowe, mailingi – kiedyś były dodatkiem, dziś są podstawowymi narzędziami. Chcemy, by osoby odpowiedzialne za marketing u naszych dealerów oraz w naszej centrali sprawnie poruszały się po cyfrowym świecie. Większa wiedza na temat mechanizmów świata digital sprawi, że wiele procesów będziemy podejmować świadomie i bardziej efektywnie. Docelowo liczę na to, że wskutek tych działań nasza sprzedaż wzrośnie. Wierzę, że jednocześnie pracownicy naszej sieci rozwiną swoje kompetencje i będą mieli większą satysfakcję z wykonywanej pracy. W dobie obecnej pandemii widać, że digital marketing jeszcze mocniej zyskuje na znaczeniu. Wiem, że szkolenie DIMAQ Professional to była dobra decyzja.

      Mariusz Nycz
      Dyrektor marketingu, Volvo Car Poland

      Trener

      Grzegorz Borowiecki

      Dyrektor zarządzający w agencji reklamowej WUNDERTEAM, która od 4 lat wspiera UX Poland – największą konferencję UX w Polsce. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! W komunikacji na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność! Kampanie, które współtworzył były wielokrotnie nagradzane nagrodami MIXX Awards, Effie Awards, KTR. Ceniony prelegent na takich konferencjach, jak: Digital Day, Golden Marketing Conference, Mobile Trends, Social Media Week, I Love marketing.

      Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

      Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych