Stosowanie „consumer insight”

w komunikacji marketingowej

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener  prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak samodzielnie planować proces poszukiwania insightów oraz stosuje techniki ich generowania;
  • Jak wykorzystywać metody badawcze i obserwacje, a także posługuje się narzędziami internetowymi do wyszukiwania informacji o konsumentach;
  • Jak oceniać insighty pod kątem ich prostoty, istotności, emocjonalności, powszechności, wiarygodności oraz prawdziwości;
  • Jakie stosować techniki testowania insightów

Dla kogo jest to szkolenie?

  • brand menedżerów, pracowników agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych, właścicieli firm;
  • profesjonalistów pracujących z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne;
  • pracowników sektora komunikacji marketingowej, dysponujących co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy z marką, w komunikacji, kreacji i innych pokrewnych obszarach, które chcą się uczyć, poznawać nowe punkty widzenia.

Program

  1. Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji marketingowej
  2. Planowanie poszukiwań insightów
  3.  Narzędzia poszukiwania insightów:
    a) Samodzielne metody poznawcze
    b) Metody płatne:
    – Wywiady pogłębione
    – Dzień z konsumentem
    – Badania ilościowe
  4. Ewaluacja insightów

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1 000 zł netto

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

8 godzin szkoleniowych

N

materiały w wersji elektronicznej

N

ćwiczenia praktyczne

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

Terminy szkoleń

SZKOLENIE ONLINE

Zaufali nam

Trener

Jacek Szostak

Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych