Koordynowanie projektów komunikacyjncyh
w agencji reklamowej
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 20
Cena: od 2640 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
-
Nauczysz się, jak samodzielnie planować zakup usług/produktów zewnętrznych zgodnie z potrzebami projektu.
-
Dowiesz się, jak obierać dostawców i koordynować realizację zamówień.
-
Dowiesz się, jak monitorować deadliny i budżet projektu oraz zarzadzać harmonogramem realizacji projektu.
-
Poznasz metody i kanały komunikacji z klientem i zespołem projektowym.
-
Nauczysz się monitorować wskaźniki realizacji projektu oraz korygować je w uzgodniony z klientem sposób jego realizacji.
-
Poznasz metody zarządzania projektami, w tym metody zwinne.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla pracowników działów obsługi klienta sektora marketingu
- Dla osób, które chcą się przekwalifikować i rozpocząć nową ścieżkę kariery w dziale obsługi klienta sektora marketingu
Program
- Projekty w agencji reklamowej – charakterystyka projektów.
- Projekty krótko i długoterminowe
- Akcje konsumenckie, strategie, kampanie reklamowe, działania abonamentowe
- Umiejętności, jakie powinien posiadać dobry Project Manager
- Czy do zarządzania projektem za każdym razem potrzebujemy Project Managera?
- Umiejętności miękkie
- Umiejętności twarde oraz znajomość narzędzi.
- Metody zarządzania projektami
- Agile (kanban)
- Lean
- Six Sigma
- Inne polecane metody i narzędzia do zarządzania projektami
- Badanie potrzeb kampanii / projektu.
- Brief i debrief Klienta.
- Wewnętrzna ocena posiadanych zasobów oraz zasobów do pozyskania niezbędnych w realizacji projektu.
- Określanie celu projektu
- Narzędzia wspomagająca pracę PMa
- Narzędzia do zarządzania sobą w czasie
- Narzędzia do zarządzania projektami
- Narzędzia mierzące czas pracy
- Inne
- Tworzenie mediaplanów.
- Pięć elementów dobrego mediaplanu.
- Tworzenie mediaplanu krok po kroku.
- Dobieranie dostawców i podwykonawców do projektu.
- Podział obowiązków i ustalanie ról w projekcie
- Research dostępnych zasobów na rynku
- Efektywny dobór partnerów do projektu
- Zarządzanie projektem
- Sposoby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Koordynowanie działań zespołu
- Spotkania kickoffowe i onboardingowe
- Monitorowanie deadlinów oraz budżetu projektu
- Stała analiza i optymalizacja projektu.
- Sposoby raportowania.
- Metody rozwiązywania kryzysów w projekcie.
- Szybkie reagowanie.
- Przewidywanie opóźnień i zagrożeń projektowych
- Aspekty prawne w zarządzaniu projektami.
- Podpisywane umowy
Uczestnicy poznają przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie koordynowania realizacji projektu marketingowego wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 640 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
20 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Szkolenie odbywa w 3 slotach szkoleniowych po 5 godzin zegarowych.
Wybierz termin szkolenia, aby się zarejestrować:
Aktualnie brak terminów
Trener
Anna Ledwoń- Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych