Koordynowanie projektów komunikacyjncyh
w agencji reklamowej

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 20 h

Cena: 2200 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Nauczysz się, jak samodzielnie planować zakup usług/produktów zewnętrznych zgodnie z potrzebami projektu.

  • Dowiesz się, jak obierać dostawców i koordynować realizację zamówień.

  • Dowiesz się, jak monitorować deadliny i budżet projektu oraz zarzadzać harmonogramem realizacji projektu.

  • Poznasz metody i kanały komunikacji z klientem i zespołem projektowym.

  • Nauczysz się monitorować wskaźniki realizacji projektu oraz korygować je w uzgodniony z klientem sposób jego realizacji.

  • Poznasz metody zarządzania projektami, w tym metody zwinne.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla pracowników działów obsługi klienta sektora marketingu
  • Dla osób, które chcą się przekwalifikować i rozpocząć nową ścieżkę kariery w dziale obsługi klienta sektora marketingu

Program

  1. Projekty w agencji reklamowej – charakterystyka projektów.
    1. Projekty krótko i długoterminowe
    2. Akcje konsumenckie, strategie, kampanie reklamowe, działania abonamentowe
  2. Umiejętności, jakie powinien posiadać dobry Project Manager
    1. Czy do zarządzania projektem za każdym razem potrzebujemy Project Managera?
    2. Umiejętności miękkie
    3. Umiejętności twarde oraz znajomość narzędzi.
  3. Metody zarządzania projektami
    1. Agile (kanban)
    2. Lean
    3. Six Sigma
    4. Inne polecane metody i narzędzia do zarządzania projektami
  4. Badanie potrzeb kampanii / projektu.
    1. Brief i debrief Klienta.
    2. Wewnętrzna ocena posiadanych zasobów oraz zasobów do pozyskania niezbędnych w realizacji projektu.
    3. Określanie celu projektu
  5. Narzędzia wspomagająca pracę PMa
    1. Narzędzia do zarządzania sobą w czasie
    2. Narzędzia do zarządzania projektami
    3. Narzędzia mierzące czas pracy
    4. Inne
  6. Tworzenie mediaplanów.
    1. Pięć elementów dobrego mediaplanu.
    2. Tworzenie mediaplanu krok po kroku.
  7. Dobieranie dostawców i podwykonawców do projektu.
    1. Podział obowiązków i ustalanie ról w projekcie
    2. Research dostępnych zasobów na rynku
    3. Efektywny dobór partnerów do projektu
  8. Zarządzanie projektem
    1. Sposoby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
    2. Koordynowanie działań zespołu
    3. Spotkania kickoffowe i onboardingowe
    4. Monitorowanie deadlinów oraz budżetu projektu
    5. Stała analiza i optymalizacja projektu.
  9. Sposoby raportowania.
  10. Metody rozwiązywania kryzysów w projekcie.
    1. Szybkie reagowanie.
    2. Przewidywanie opóźnień i zagrożeń projektowych
  11. Aspekty prawne w zarządzaniu projektami.
    1. Podpisywane umowy

Uczestnicy poznają przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie koordynowania realizacji projektu marketingowego wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 2 200 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

20 godzin szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

Terminy szkoleń

Szkolenie odbywa w 10 slotach szkoleniowych po 3 godziny zegarowe.

Wybierz termin szkolenia, aby się zarejestrować:

Zaufali nam

Trener

Anna Ledwoń- Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych