• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • E-commerce
    • Digital marketing od podstaw
    • Wskaźniki efektywności
    • Social media od A do Z
    • Content Marketing i Web-Writing
    • Mobile Marketing
    • Cyberbezpieczeństwo
    • SEM
    • SEO
    • E-mail marketing
    • Programmatic
    • Customer Care
    • Techniki Redukowania Stresu
    • Coaching menedżerski
    • FAST TRACK Professional
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Wydarzenia i studia
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Content Espresso

18 września 2019

Content Espresso to realizowany przez Edytę Kowal (Socjomania), Anną Mościcką (Whites), Magdaleną Urbaniak (MaxTractor.agency) oraz Małgorzatą Walendziewską (IAB Polska). Cykl darmowych spotkań poświęcony jest wszelkim aspektom content marketingu i skierowany jest do doświadczonych praktyków, jaki i do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem treści.

Najbliższe spotkanie odbędzie się 25 września w Warszawie i poświęcone będzie marketingowi sportowemu.

Jak robi się content marketing wokół projektu sponsoringowego? Co jest celem tego typu działań? Dlaczego media społecznościowe są głównym kanałem komunikacji z odbiorcami oraz dystrybucji treści? Dlaczego content wideo sprawdza się najlepiej w tego typu przypadkach? Na te i inne pytania odpowie gość specjalny – Aleksandra Kalinowska, która w banku PKO BP odpowiada za projekt sponsorski Ekstraklasa.

Ideą spotkań Content Espresso jest animacja branży, wspólny networking oraz edukacja. Wszystko to, czego obecnie w kontekście content marketingu na polskim podwórku nadal brakuje. Poprzednie spotkania poświęcone były m.in.: contentowi typu owned i earned (Anna Iller, Allegro), pierwszemu w Polsce internetowemu night show „Make Poland Great Again” (Kamil Rutkowski, Gazeta.pl), roli wewnętrznego content marketingu (Emilia Klimek, ING Bank Śląski), czy RODO w content marketingu (Igor Bielobradek, b2b-marketing.pl).

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 10 pkt

Content Espresso Data: 25-09-2019 Punkty: 5, 10 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Content Espresso to realizowany przez Edytę Kowal (Socjomania), Anną Mościcką (Whites), Magdaleną Urbaniak (MaxTractor.agency) oraz Małgorzatą Walendziewską (IAB Polska). Cykl darmowych spotkań poświęcony jest wszelkim aspektom content marketingu i skierowany jest do doświadczonych praktyków, jaki i do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem treści.

Najbliższe spotkanie odbędzie się 25 września w Warszawie i poświęcone będzie marketingowi sportowemu.

Jak robi się content marketing wokół projektu sponsoringowego? Co jest celem tego typu działań? Dlaczego media społecznościowe są głównym kanałem komunikacji z odbiorcami oraz dystrybucji treści? Dlaczego content wideo sprawdza się najlepiej w tego typu przypadkach? Na te i inne pytania odpowie gość specjalny – Aleksandra Kalinowska, która w banku PKO BP odpowiada za projekt sponsorski Ekstraklasa.

Ideą spotkań Content Espresso jest animacja branży, wspólny networking oraz edukacja. Wszystko to, czego obecnie w kontekście content marketingu na polskim podwórku nadal brakuje. Poprzednie spotkania poświęcone były m.in.: contentowi typu owned i earned (Anna Iller, Allegro), pierwszemu w Polsce internetowemu night show „Make Poland Great Again” (Kamil Rutkowski, Gazeta.pl), roli wewnętrznego content marketingu (Emilia Klimek, ING Bank Śląski), czy RODO w content marketingu (Igor Bielobradek, b2b-marketing.pl).

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 10 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.