DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Havas Espresso

26 stycznia 2023

Havas Espresso to cykl webinarów i warsztatów dotyczących aspektów edukacyjnych, rozwojowych oraz biznesowych mając na celu wzmocnienie kompetencji i ekspertyzy w zakresie Digital Marketingu.

Już w ten czwartek kolejny webinar z cyklu Havas Espresso, którego partnerem jest Persooa.

Tematem spotkania jest hiperpersonalizacja i to jak efektywnie wykorzystać możliwości danych dotyczących użytkownika w komunikacji marketingowej w 2023. Podczas wydarzenia, które poprowadzą ekspert Havas Media Group w zakresie wykorzystania danych – Bogdan Koroluk, Data Business Intelligence Director oraz CEO Persooa Arkadiusz Seredyn, ekspert w obszarze automatyzacji marketingu, będziemy mówić m.in. o:
📌 Kluczowych trendach w technologii pomagających zrozumieć użytkownika marki w digital i omnichannel
📌 Możliwościach budowania relacji z klientem na podstawie danych, które daje digital w całym cyklu doświadczeń konsumenta
📌 Najlepszych praktykach w obszarze strategii danych i digital.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt

Havas Espresso Data: 26-01-2023 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Havas Espresso to cykl webinarów i warsztatów dotyczących aspektów edukacyjnych, rozwojowych oraz biznesowych mając na celu wzmocnienie kompetencji i ekspertyzy w zakresie Digital Marketingu.

Już w ten czwartek kolejny webinar z cyklu Havas Espresso, którego partnerem jest Persooa.

Tematem spotkania jest hiperpersonalizacja i to jak efektywnie wykorzystać możliwości danych dotyczących użytkownika w komunikacji marketingowej w 2023. Podczas wydarzenia, które poprowadzą ekspert Havas Media Group w zakresie wykorzystania danych – Bogdan Koroluk, Data Business Intelligence Director oraz CEO Persooa Arkadiusz Seredyn, ekspert w obszarze automatyzacji marketingu, będziemy mówić m.in. o:
📌 Kluczowych trendach w technologii pomagających zrozumieć użytkownika marki w digital i omnichannel
📌 Możliwościach budowania relacji z klientem na podstawie danych, które daje digital w całym cyklu doświadczeń konsumenta
📌 Najlepszych praktykach w obszarze strategii danych i digital.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska