DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

IAB HowTo: Make Customer Journey More Efficient?

15 grudnia 2022

Pandemia, Wojna, Kryzys – takiego zestawienia wydarzeń w krótkim czasie nikt nie zakładał. Wszystkie wymienione czynniki istotnie wpływają na zachowania konsumentów. Smartfon, jako kluczowy touchpoint w procesie zakupowym, rejestruje te zmiany najszybciej i najbardziej precyzyjnie. Jako Grupa Robocza Mobile IAB Polska podzielimy się z Państwem naszymi obserwacjami, w jaki sposób wykorzystać technologie oparte o mobile, aby ułatwić konsumentowi dokonanie zakupu zarówno w świecie offline, jak i online.

IAB HowTo: Make Customer Journey More Efficient? Data: 25-01-2023 Punkty: 20 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Pandemia, Wojna, Kryzys – takiego zestawienia wydarzeń w krótkim czasie nikt nie zakładał. Wszystkie wymienione czynniki istotnie wpływają na zachowania konsumentów. Smartfon, jako kluczowy touchpoint w procesie zakupowym, rejestruje te zmiany najszybciej i najbardziej precyzyjnie. Jako Grupa Robocza Mobile IAB Polska podzielimy się z Państwem naszymi obserwacjami, w jaki sposób wykorzystać technologie oparte o mobile, aby ułatwić konsumentowi dokonanie zakupu zarówno w świecie offline, jak i online.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska