• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Akademia DIMAQ
    • FAST TRACK
    • Content Marketing i Web-Writing
    • E-commerce
    • E-mail marketing
    • Kampanie online od A do Z
    • Social media od A do Z
    • Programmatic
    • SEM
  • Egzaminy
  • Recertyfikacja
  • PRACA
  • Akredytowane eventy
  • Dofinansowanie
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

E-klient. e-Customer Journey

Paź 1, 2018

Już 6 oraz 7 czerwca 2018 roku, zapraszamy na kolejną odsłonę konferencji E-Klient. e-Customer Journey.

Tak jak poprzednio, wraz z najlepszymi ekspertami rynku, zabierzemy Was w podróż po branży e-commerce widzianą oczami konsumenta. Tym razem, prześledzimy całą jego ścieżkę zakupową, gdzie jej prawidłowa interpretacja pozwoli budować strategię poprawy jego obsługi. Mapowanie ścieżki klienta pozwala również na zwiększenie jego satysfakcji oraz wychwycenie potencjalnych problemów.

W programie wydarzenia m.in.:

  • Kim jest współczesny e-konsument?
  • Ewolucja zachowań konsumenta w internecie
  • Strategia doboru kanałów reklamowych
  • Nowoczesne narzędzia analityczne
  • Automatyzacja procesu sprzedażowego w e-commerce
  • Technologiczne innowacje w zarządzaniu i automatyzacji relacjami z klientem

Posiadacze certyfikatów DIMAQ mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej, 15% rabatu na hasło: dimaq 15. Kod należy wpisywać w polu UWAGI w formularzu rejestracyjnym.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

E-klient. e-Customer Journey Data: 06-06-2018 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Już 6 oraz 7 czerwca 2018 roku, zapraszamy na kolejną odsłonę konferencji E-Klient. e-Customer Journey.

Tak jak poprzednio, wraz z najlepszymi ekspertami rynku, zabierzemy Was w podróż po branży e-commerce widzianą oczami konsumenta. Tym razem, prześledzimy całą jego ścieżkę zakupową, gdzie jej prawidłowa interpretacja pozwoli budować strategię poprawy jego obsługi. Mapowanie ścieżki klienta pozwala również na zwiększenie jego satysfakcji oraz wychwycenie potencjalnych problemów.

W programie wydarzenia m.in.:

  • Kim jest współczesny e-konsument?
  • Ewolucja zachowań konsumenta w internecie
  • Strategia doboru kanałów reklamowych
  • Nowoczesne narzędzia analityczne
  • Automatyzacja procesu sprzedażowego w e-commerce
  • Technologiczne innowacje w zarządzaniu i automatyzacji relacjami z klientem

Posiadacze certyfikatów DIMAQ mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej, 15% rabatu na hasło: dimaq 15. Kod należy wpisywać w polu UWAGI w formularzu rejestracyjnym.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.