DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Akademia Humanistyczno – Ekonomiczna – Studia podyplomowe: E-marketing

8 stycznia 2019

Studia podyplomowe E – marketing są adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjno-sprzedażowymi w obszarze Internetu. Program jest polecany zarówno absolwentom studiów wyższych, jak i specjalistom oraz menedżerom pragnącym pozyskać wiedzę i nabyć kompetencje w zakresie szeroko pojętego marketingu i sprzedaży internetowej. Studia kładą duży nacisk na wykształcenie praktycznych umiejętności – stąd też prócz części wykładowej przewidziany jest szereg ćwiczeń i zadań indywidualnych oraz grupowych.

W programie studiów:

  • Digital Marketing i planowanie kampanii online od A do Z – pojęcia, liczby i skróty oraz wytyczne w zakresie definiowania strategii reklamy w internecie
  • Display, Programmatic/RTB i video advertising
  • Mobile Marketing
  • SEM – od strategii w zakresie SEO do reklamy PPC
  • E-mail Marketing w praktyce
  • Social Media i Content Marketing
  • E-commerce, analityka i UX
  • Prawo w Internecie

Posiadacze ważnego certyfikatu za udział otrzymują 80 pkt.

Akademia Humanistyczno – Ekonomiczna – Studia podyplomowe: E-marketing Data: 08-01-2019 Punkty: 80 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Studia podyplomowe E – marketing są adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjno-sprzedażowymi w obszarze Internetu. Program jest polecany zarówno absolwentom studiów wyższych, jak i specjalistom oraz menedżerom pragnącym pozyskać wiedzę i nabyć kompetencje w zakresie szeroko pojętego marketingu i sprzedaży internetowej. Studia kładą duży nacisk na wykształcenie praktycznych umiejętności – stąd też prócz części wykładowej przewidziany jest szereg ćwiczeń i zadań indywidualnych oraz grupowych.

W programie studiów:

  • Digital Marketing i planowanie kampanii online od A do Z – pojęcia, liczby i skróty oraz wytyczne w zakresie definiowania strategii reklamy w internecie
  • Display, Programmatic/RTB i video advertising
  • Mobile Marketing
  • SEM – od strategii w zakresie SEO do reklamy PPC
  • E-mail Marketing w praktyce
  • Social Media i Content Marketing
  • E-commerce, analityka i UX
  • Prawo w Internecie

Posiadacze ważnego certyfikatu za udział otrzymują 80 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska