DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Śniadanie poDane

22 października 2019

Śniadanie poDane  – Jak zwiększyć sprzedaż dzięki integracji i segmentacji danych?

6 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja Śniadanie poDane, organizowana przez grupę Cloud Technologies dla przedstawicieli branży digital marketingu.

Rynek reklamy digital rośnie dynamicznie. Szacuje się, że już w 2021 r. internet będzie miał 52% udział w globalnym rynku reklamowym. A reklama realizowana w automatycznym modelu zakupu mediów (programmatic) będzie miała 80% udziału w reklamie internetowej. Paliwem dla kampanii digital są dane o internautach oraz technologie niezbędne do ich realizacji.

Podczas spotkania eksperci grupy Cloud Technologies opowiedzą o tym jak i przy pomocy jakich technologii integrować i zarządzać cyfrowymi informacjami, aby zwiększyć efektywność marketingu oraz zmaksymalizować sprzedaż. Opowiedzą również jak w dobie dominacji reklamy opartej na danych, rynek cyfrowy dba o prywatność użytkowników i zgodność z RODO czego dowodem są branżowe inicjatywy m.in. Kodeks dobrych praktyk opracowany przez IAB Polska.

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt

Śniadanie poDane Data: 06-11-2019 Punkty: 5 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Śniadanie poDane  – Jak zwiększyć sprzedaż dzięki integracji i segmentacji danych?

6 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja Śniadanie poDane, organizowana przez grupę Cloud Technologies dla przedstawicieli branży digital marketingu.

Rynek reklamy digital rośnie dynamicznie. Szacuje się, że już w 2021 r. internet będzie miał 52% udział w globalnym rynku reklamowym. A reklama realizowana w automatycznym modelu zakupu mediów (programmatic) będzie miała 80% udziału w reklamie internetowej. Paliwem dla kampanii digital są dane o internautach oraz technologie niezbędne do ich realizacji.

Podczas spotkania eksperci grupy Cloud Technologies opowiedzą o tym jak i przy pomocy jakich technologii integrować i zarządzać cyfrowymi informacjami, aby zwiększyć efektywność marketingu oraz zmaksymalizować sprzedaż. Opowiedzą również jak w dobie dominacji reklamy opartej na danych, rynek cyfrowy dba o prywatność użytkowników i zgodność z RODO czego dowodem są branżowe inicjatywy m.in. Kodeks dobrych praktyk opracowany przez IAB Polska.

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska