DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

DIMAQ Voice #32

13 września 2022

#DIMAQVoice to cykliczne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży- posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

Spotykamy się raz w miesiącu na platformie LiveWebinar. Wydarzenie jest bezpłatne, obowiązuje rejestracja.

Najbliższa edycja odbędzie się 27 września o godzinie 15:00.

AGENDA SPOTKANIA:

PR vs influencer marketing.
Justyna Oracz, Head of Communications i Damian Wilk, Key Account Manager z WE!RE Fantasy

Digitalizacja komunikacji i zmiana kanałów powoduje odejście marek od mediów tradycyjnych a kieruje je do narzędzi takich jak między innymi influencer marketing, który może być wykorzystywany do wielu celów. O tym jak skorzystać z publikacji u influencerów opowiemy na wystąpieniu PR vs influencer marketing.

 

Trendy na wyciągnięcie ręki.
Ania Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Po temat trendów w marketingu najczęściej sięgamy na przełomie roku. Czy słusznie? Zdecydowanie nie! Stała obserwacja trendów, to podejmowanie skuteczniejszych decyzji biznesowych i marketingowych. Dowiedz się jak robić to z głową.

 

Generacja T. Kim są polscy użytkownicy TikToka?
Magdalena Wysocka, Senior Project Manager & TikTok & Microinfluencers Team Leader,  Kamil Jakubiszyn, Senior Social Media Analyst z GetHero.

Managerowie z wrocławskiej agencji GetHero to niekwestionowani specjaliści w zakresie TikToka. Swój know-how opierają nie tylko na setkach zrealizowanych kampanii, ale przede wszystkim na corocznych badaniach, prowadzonych wspólnie z Uniwersytetem SWPS.

Tegoroczna, IV edycja raportu GetHero została poszerzona także o cykl pogłębionych wywiadów z użytkownikami TikToka. Wnioski płynące zarówno z badań ilościowych, jak i jakościowych, pozwalają spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na samą platformę oraz jej społeczność – Generację T.

—-

Posiadacze certyfikatów #DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych, natomiast prelegenci otrzymują od 25 do 40 punktów za wystąpienie.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer +, BRIEF, Medialna Perspwktywa, Portalmedialny.pl, CEO.com.pl, Sprawny.marketing, Siła Nauki, Marketing Progress.

PARTNER TECHONOLOGICZNY: LiveWebinar

DIMAQ Voice #32 Data: 27-09-2022 Punkty: 5-7; 25-40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

#DIMAQVoice to cykliczne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży- posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

Spotykamy się raz w miesiącu na platformie LiveWebinar. Wydarzenie jest bezpłatne, obowiązuje rejestracja.

Najbliższa edycja odbędzie się 27 września o godzinie 15:00.

AGENDA SPOTKANIA:

PR vs influencer marketing.
Justyna Oracz, Head of Communications i Damian Wilk, Key Account Manager z WE!RE Fantasy

Digitalizacja komunikacji i zmiana kanałów powoduje odejście marek od mediów tradycyjnych a kieruje je do narzędzi takich jak między innymi influencer marketing, który może być wykorzystywany do wielu celów. O tym jak skorzystać z publikacji u influencerów opowiemy na wystąpieniu PR vs influencer marketing.

 

Trendy na wyciągnięcie ręki.
Ania Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Po temat trendów w marketingu najczęściej sięgamy na przełomie roku. Czy słusznie? Zdecydowanie nie! Stała obserwacja trendów, to podejmowanie skuteczniejszych decyzji biznesowych i marketingowych. Dowiedz się jak robić to z głową.

 

Generacja T. Kim są polscy użytkownicy TikToka?
Magdalena Wysocka, Senior Project Manager & TikTok & Microinfluencers Team Leader,  Kamil Jakubiszyn, Senior Social Media Analyst z GetHero.

Managerowie z wrocławskiej agencji GetHero to niekwestionowani specjaliści w zakresie TikToka. Swój know-how opierają nie tylko na setkach zrealizowanych kampanii, ale przede wszystkim na corocznych badaniach, prowadzonych wspólnie z Uniwersytetem SWPS.

Tegoroczna, IV edycja raportu GetHero została poszerzona także o cykl pogłębionych wywiadów z użytkownikami TikToka. Wnioski płynące zarówno z badań ilościowych, jak i jakościowych, pozwalają spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na samą platformę oraz jej społeczność – Generację T.

—-

Posiadacze certyfikatów #DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych, natomiast prelegenci otrzymują od 25 do 40 punktów za wystąpienie.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer +, BRIEF, Medialna Perspwktywa, Portalmedialny.pl, CEO.com.pl, Sprawny.marketing, Siła Nauki, Marketing Progress.

PARTNER TECHONOLOGICZNY: LiveWebinar

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska