• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • E-commerce
    • Digital marketing od podstaw
    • Wskaźniki efektywności
    • Social media od A do Z
    • Content Marketing i Web-Writing
    • Mobile Marketing
    • Cyberbezpieczeństwo
    • SEM
    • E-mail marketing
    • Programmatic
    • FAST TRACK Professional
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Wydarzenia i studia
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

CRASH Mondays – „Employer branding versus marketing”

9 września 2019

CRASH Mondays to cykl bezpłatnych spotkań, odbywających się w kilku miastach, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie kolejnego ciekawego wydarzenia dla osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem w sieci. Jest to też okazja do zbudowania fantastycznej społeczności, a przede wszystkim wzajemnej edukacji.

Najbliższe spotkania odbędzie się 16 września w Gdyni i 23 września w Warszawie, a ich tematem będzie „Employer branding versus marketing”.
Employer branding, human resources, marketing. Co mają wspólnego, a czym się różnią? Jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy działami, gdzie HR spotyka się z marketingiem i czy rzeczywiście EB to wypadkowa HR-u i marketingu? Odpowiedzi na te pytania poruszymy na najbliższych wrześniowych spotkaniach.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 10 pkt

 

CRASH Mondays – „Employer branding versus marketing” Data: 16-09-2019 Punkty: 5, 10 Przejdź do wydarzenia
Więcej

CRASH Mondays to cykl bezpłatnych spotkań, odbywających się w kilku miastach, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie kolejnego ciekawego wydarzenia dla osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem w sieci. Jest to też okazja do zbudowania fantastycznej społeczności, a przede wszystkim wzajemnej edukacji.

Najbliższe spotkania odbędzie się 16 września w Gdyni i 23 września w Warszawie, a ich tematem będzie „Employer branding versus marketing”.
Employer branding, human resources, marketing. Co mają wspólnego, a czym się różnią? Jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy działami, gdzie HR spotyka się z marketingiem i czy rzeczywiście EB to wypadkowa HR-u i marketingu? Odpowiedzi na te pytania poruszymy na najbliższych wrześniowych spotkaniach.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 10 pkt

 

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.