Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umo偶liwiaj膮 uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko poj臋tego e-marketingu, w tym w szczeg贸lno艣ci: wykorzystywania nowych 聽medi贸w, realizacji projekt贸w internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy bada艅 prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarz膮dzania mark膮, modeli biznesowych i nowoczesnych narz臋dzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzgl臋dnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bie偶膮ce trendy spo艂eczno艣ciowe jak blogging i vlogging.
E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ide膮 Centrum Kszta艂cenia Podyplomowego Uczelni 艁azarskiego: kszta艂cenia praktyk贸w przez praktyk贸w, a zaj臋cia prowadz膮 eksperci z bran偶y internetowej z wieloletnim do艣wiadczeniem w biznesie.
Studia kierowane s膮 do os贸b, kt贸re chc膮 zg艂臋bi膰 swoj膮 wiedz臋 nie tylko na poziomie teoretycznym, ale tak偶e poprzez rozbudowane 膰wiczenia warsztatowe i case studies, kt贸re przygotowuj膮 absolwent贸w pracy zawodowej, zar贸wno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.
Posiadacze wa偶nego certyfikatu za studia akredytowane otrzymuj膮 80 pkt聽
Uczelnia 艁azaskiego – Studia podyplomowe: E-marketing w praktyce | Data: 08-01-2019 | Punkty: 80 | Przejd藕 do wydarzenia | |