• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbli偶sze terminy
  • Koszt
  • We藕 udzia艂 >
DIMAQ
  • Zaloguj si臋
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkole艅
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • E-commerce
    • Digital marketing od podstaw
    • Wska藕niki efektywno艣ci
    • Social media od A do Z
    • Content Marketing i Web-Writing
    • Mobile Marketing
    • Cyberbezpiecze艅stwo
    • SEM
    • E-mail marketing
    • Programmatic
    • FAST TRACK Professional
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJ膭CY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Wydarzenia i studia
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
  • Aktualno艣ci
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stron臋

Uczelnia 艁azaskiego – Studia podyplomowe: E-marketing w praktyce

8 stycznia 2019

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umo偶liwiaj膮 uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko poj臋tego e-marketingu, w tym w szczeg贸lno艣ci: wykorzystywania nowych 聽medi贸w, realizacji projekt贸w internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy bada艅 prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarz膮dzania mark膮, modeli biznesowych i nowoczesnych narz臋dzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzgl臋dnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bie偶膮ce trendy spo艂eczno艣ciowe jak blogging i vlogging.

E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ide膮 Centrum Kszta艂cenia Podyplomowego Uczelni 艁azarskiego: kszta艂cenia praktyk贸w przez praktyk贸w, a zaj臋cia prowadz膮 eksperci z bran偶y internetowej z wieloletnim do艣wiadczeniem w biznesie.

Studia kierowane s膮 do os贸b, kt贸re chc膮 zg艂臋bi膰 swoj膮 wiedz臋 nie tylko na poziomie teoretycznym, ale tak偶e poprzez rozbudowane 膰wiczenia warsztatowe i case studies, kt贸re przygotowuj膮 absolwent贸w pracy zawodowej, zar贸wno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

Posiadacze wa偶nego certyfikatu za studia akredytowane otrzymuj膮 80 pkt聽

 

Uczelnia 艁azaskiego – Studia podyplomowe: E-marketing w praktyce Data: 08-01-2019 Punkty: 80 Przejd藕 do wydarzenia
Wi臋cej

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umo偶liwiaj膮 uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko poj臋tego e-marketingu, w tym w szczeg贸lno艣ci: wykorzystywania nowych 聽medi贸w, realizacji projekt贸w internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy bada艅 prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarz膮dzania mark膮, modeli biznesowych i nowoczesnych narz臋dzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzgl臋dnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bie偶膮ce trendy spo艂eczno艣ciowe jak blogging i vlogging.

E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ide膮 Centrum Kszta艂cenia Podyplomowego Uczelni 艁azarskiego: kszta艂cenia praktyk贸w przez praktyk贸w, a zaj臋cia prowadz膮 eksperci z bran偶y internetowej z wieloletnim do艣wiadczeniem w biznesie.

Studia kierowane s膮 do os贸b, kt贸re chc膮 zg艂臋bi膰 swoj膮 wiedz臋 nie tylko na poziomie teoretycznym, ale tak偶e poprzez rozbudowane 膰wiczenia warsztatowe i case studies, kt贸re przygotowuj膮 absolwent贸w pracy zawodowej, zar贸wno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

Posiadacze wa偶nego certyfikatu za studia akredytowane otrzymuj膮 80 pkt聽

 

Wszelkie Prawa Zastrze偶one 漏 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystaj膮c ze strony wyra偶asz zgod臋 na wykorzystywanie plik贸w cookies. dowiedz si臋 wi臋cej.