• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Akademia DIMAQ
    • FAST TRACK
    • Content Marketing i Web-Writing
    • E-commerce
    • E-mail marketing
    • Kampanie online od A do Z
    • Social media od A do Z
    • Programmatic
    • SEM
  • Egzaminy
  • Recertyfikacja
  • PRACA
  • Akredytowane eventy
  • Dofinansowanie
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Aula Polska – UX i optymalizacja

Lis 30, 2018

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Tematem kolejnej Auli będzie: UX i optymalizacja: 

  • Szymon Słowik (takaoto.pro) opowie o tym, dlaczego content marketing jest tak ważny i jak go wykorzystać w optymalizacji.
  • Marcin Kociuba (FreshMail) poda konkretne wskazówki służące takiej optymalizacji strony, aby liczba subskrybentów była jak największa.
  • Maria Leńczuk i Małgorzata Fajgier (Edisonda) wyjaśnią jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, aby klienci lubili w nim kupować. […]

Tym razem zapraszamy do Krakowa!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt

Aula Polska – UX i optymalizacja Data: 11-12-2018 Punkty: 5 Przejdź do wydarzenia
Więcej

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Tematem kolejnej Auli będzie: UX i optymalizacja: 

  • Szymon Słowik (takaoto.pro) opowie o tym, dlaczego content marketing jest tak ważny i jak go wykorzystać w optymalizacji.
  • Marcin Kociuba (FreshMail) poda konkretne wskazówki służące takiej optymalizacji strony, aby liczba subskrybentów była jak największa.
  • Maria Leńczuk i Małgorzata Fajgier (Edisonda) wyjaśnią jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, aby klienci lubili w nim kupować. […]

Tym razem zapraszamy do Krakowa!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.