• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

WE!RE Gamers

19 grudnia 2022

WE!RE Gamers, to cykl konferencji on-line złożony z paneli dyskusyjnych i webinarów powstał z inicjatywy agencji gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, której celem jest redefinicja gaming marketingu poprzez wdrażanie kreatywnych i unikalnych kampanii angażujących twórców i ich społeczności.

  • Dzięki rosnącej popularności gier wśród młodszych pokoleń oraz niesłabnącemu zaangażowaniu obecnych gamerów liczba graczy stale wzrasta i w 2022 roku pomimo złagodzenia środków blokujących i powrotu do normalnego życia osiągnie nowy poziom wzrastając o +4,6% do poziomu 3,2 miliarda
  • Live streamy gamingowe czy esportowe to treści chętnie wybierane przez mężczyzn, szczególnie tych w wieku 18-34 lat. W tej grupie influencerzy gamingowi to zdecydowany faworyt deklasujący inne kategorie tematyczne influencerów.
  • Szacuje się, że co trzecia osoba w Polsce, i co druga na świecie obserwuje influencerów. W influencer marketingu drzemie ogromny potencjał, lecz wymaga on odpowiednich narzędzi i podejścia, by był efektywny i efektowny.
  • Streamerzy i influencerzy gamingowi tworzą poczucie więzi i wspólnoty ze swoimi odbiorcami. Zdolność ta daje cenne możliwości współpracy dla marek, które chcą dotrzeć do lojalnej i zaangażowanej publiczności.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 8 pkt

WE!RE Gamers Data: 11-01-2023 Punkty: 8 Przejdź do wydarzenia
Więcej

WE!RE Gamers, to cykl konferencji on-line złożony z paneli dyskusyjnych i webinarów powstał z inicjatywy agencji gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, której celem jest redefinicja gaming marketingu poprzez wdrażanie kreatywnych i unikalnych kampanii angażujących twórców i ich społeczności.

  • Dzięki rosnącej popularności gier wśród młodszych pokoleń oraz niesłabnącemu zaangażowaniu obecnych gamerów liczba graczy stale wzrasta i w 2022 roku pomimo złagodzenia środków blokujących i powrotu do normalnego życia osiągnie nowy poziom wzrastając o +4,6% do poziomu 3,2 miliarda
  • Live streamy gamingowe czy esportowe to treści chętnie wybierane przez mężczyzn, szczególnie tych w wieku 18-34 lat. W tej grupie influencerzy gamingowi to zdecydowany faworyt deklasujący inne kategorie tematyczne influencerów.
  • Szacuje się, że co trzecia osoba w Polsce, i co druga na świecie obserwuje influencerów. W influencer marketingu drzemie ogromny potencjał, lecz wymaga on odpowiednich narzędzi i podejścia, by był efektywny i efektowny.
  • Streamerzy i influencerzy gamingowi tworzą poczucie więzi i wspólnoty ze swoimi odbiorcami. Zdolność ta daje cenne możliwości współpracy dla marek, które chcą dotrzeć do lojalnej i zaangażowanej publiczności.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 8 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska