DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Writing Masterclass II

21 marca 2022

Chcesz pisać w prosty i skuteczny sposób, aby zachęcić klientów do zakupu? Zależy Ci, by nie powielać szablonowych treści, które Twoi odbiorcy widzieli już dziesiątki razy? Czujesz konieczność by wykrzesać z siebie nowe pomysły i stać się najbardziej kreatywną wersją siebie ?

Dołącz do Writing Masterclass II konferencji Pulsu Biznesu 28 kwietnia w formule online. Po raz kolejny zabierzemy Cię w podróż do zrozumienia potrzeb Twoich klientów i wskażemy jak się z nimi komunikować za pomocą atrakcyjnych treści.

Dowiesz się także :

  • jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję,
  • jak dobrze przeanalizować swoich klientów,
  • jakie są różnice w komunikacji B2B a B2C w praktyce,
  • dlaczego warto posługiwać się prostym językiem w komunikacji marketingowej.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 12 pkt, Prelegent – 40 pkt

Writing Masterclass II Data: 28-04-2022 Punkty: 12 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Chcesz pisać w prosty i skuteczny sposób, aby zachęcić klientów do zakupu? Zależy Ci, by nie powielać szablonowych treści, które Twoi odbiorcy widzieli już dziesiątki razy? Czujesz konieczność by wykrzesać z siebie nowe pomysły i stać się najbardziej kreatywną wersją siebie ?

Dołącz do Writing Masterclass II konferencji Pulsu Biznesu 28 kwietnia w formule online. Po raz kolejny zabierzemy Cię w podróż do zrozumienia potrzeb Twoich klientów i wskażemy jak się z nimi komunikować za pomocą atrakcyjnych treści.

Dowiesz się także :

  • jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję,
  • jak dobrze przeanalizować swoich klientów,
  • jakie są różnice w komunikacji B2B a B2C w praktyce,
  • dlaczego warto posługiwać się prostym językiem w komunikacji marketingowej.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 12 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska