Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem „TRUST Edition”. Wydarzenie odbędzie się już 5 września 2025 r. w Warszawie.
Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą…zaufanie, bo o nim mowa, jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów w e-commerce. Zarówno jego poziom, jak i sposób budowania wpływa na sprzedaż, dlatego praca nad nim powinna być jednym z fundamentów działań związanych z rozwojem sprzedaży.
Jak więc budować zaufanie w sklepach internetowych? To m.in. tego będzie można dowiedzieć się, podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.
Pod hasłem: TRUST Edition organizatorzy ukryli wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie…
- T – Twórz relacje
- R – Rozwijaj komunikację
- U – Utrzymuj zaangażowanie
- S – Satysfakcjonuj klientów
- T – Transformuj w ambasadorów
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Konferencja Lunch z e-commerce | Data: 05-09-2025 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |