• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

The Best of 2023. The Best for 2024

23 stycznia 2024

Podsumowanie, inspirowanie i planowanie komunikacji na 2024 r.

Na co warto postawić komunikacyjnie w 2024 roku?

Chat GPT podpowiada, że postawiłby pewnie na treści dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów, interaktywne formy komunikacji, sztuczną inteligencję (czyli samego siebie:)) oraz wideo marketing. Wykorzystałby quizy, gry czy aplikacje, angażując odbiorców w interaktywne doświadczenia. Swoje algorytmy najpewniej zaprzągłby do analizy danych, automatyzacji procesów marketingowych oraz personalizacji komunikacji, a wideo marketing do budowania zaangażowania.

Sprawdź, co na to odpowiada nasz strateg, Rafał, i jak się do tego odnoszą szefowie kluczowych projektów biznesowych z różnych obszarów naszej firmy. Przyjdź po inspiracje i rozpocznij planowanie komunikacji wraz z pierwszym wydarzeniem naszego programu edukacyjnego Onet Impact Academy.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 4 pkt

(sama rejestracja nie jest potwierdzeniem udziału)

The Best of 2023. The Best for 2024 Data: 30-01-2024 Punkty: 4 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Podsumowanie, inspirowanie i planowanie komunikacji na 2024 r.

Na co warto postawić komunikacyjnie w 2024 roku?

Chat GPT podpowiada, że postawiłby pewnie na treści dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów, interaktywne formy komunikacji, sztuczną inteligencję (czyli samego siebie:)) oraz wideo marketing. Wykorzystałby quizy, gry czy aplikacje, angażując odbiorców w interaktywne doświadczenia. Swoje algorytmy najpewniej zaprzągłby do analizy danych, automatyzacji procesów marketingowych oraz personalizacji komunikacji, a wideo marketing do budowania zaangażowania.

Sprawdź, co na to odpowiada nasz strateg, Rafał, i jak się do tego odnoszą szefowie kluczowych projektów biznesowych z różnych obszarów naszej firmy. Przyjdź po inspiracje i rozpocznij planowanie komunikacji wraz z pierwszym wydarzeniem naszego programu edukacyjnego Onet Impact Academy.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 4 pkt

(sama rejestracja nie jest potwierdzeniem udziału)

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska