• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • E-commerce
    • Digital marketing od podstaw
    • Wskaźniki efektywności
    • Social media od A do Z
    • Content Marketing i Web-Writing
    • Mobile Marketing
    • Cyberbezpieczeństwo
    • SEM
    • SEO
    • E-mail marketing
    • Programmatic
    • Customer Care
    • Techniki Redukowania Stresu
    • Coaching menedżerski
    • FAST TRACK Professional
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Wydarzenia i studia
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu

31 października 2019

Zapraszamy na konferencję Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu orgzanizowaną przez Puls Biznesu.
Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe.

W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.
Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.

Pokażemy m.in.:
• jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
• nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
• jak tworzyć lejki sprzedażowe
• jak planować strategię kontentową
• jak budować komunikację omnichannel
• jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu

Wśród prelegentów:
• Anna Charytoniuk, Digital Manager Resolution
• Anna Elwart, Managing Director Resolution, Trener DIMAQ
• Agnieszka Stelmaszczyk, CEO Feno
• Tomasz Sowa, Media Partner Feno
• Anna Uptas, Category Marketing Manager Unilever

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w cenie specjalnej z 15 % rabatem, prosimy pisać na kontakt@dimaq.eu

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu Data: 19-11-2019 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Zapraszamy na konferencję Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu orgzanizowaną przez Puls Biznesu.
Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe.

W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.
Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.

Pokażemy m.in.:
• jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
• nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
• jak tworzyć lejki sprzedażowe
• jak planować strategię kontentową
• jak budować komunikację omnichannel
• jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu

Wśród prelegentów:
• Anna Charytoniuk, Digital Manager Resolution
• Anna Elwart, Managing Director Resolution, Trener DIMAQ
• Agnieszka Stelmaszczyk, CEO Feno
• Tomasz Sowa, Media Partner Feno
• Anna Uptas, Category Marketing Manager Unilever

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w cenie specjalnej z 15 % rabatem, prosimy pisać na kontakt@dimaq.eu

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.