DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Impact Day #trust

28 lutego 2023

Impact Day #trust

15. edycja znanej i cenionej konferencji o komunikacji marketingowej dla marketerów.

Termin: 14 marca, 14:00-17:30

W ciekawych czasach zaufanie jest kluczowe. Kiedy coraz mniej możemy przewidzieć, częściej mamy się oduczać, niż korzystać z doświadczeń i szybciej musimy podejmować decyzje, trzeba zaufać.

Podczas Impact Day #trust skupiamy się na zaufaniu w biznesie, patrząc na nie z kilku perspektyw.

  1. Z perspektywy konsumenta, od którego spróbujemy się dowiedzieć, co dziś wpływa na zaufanie do marek, jakie czynniki sprawiają, że jednym markom się ufa, a drugim nie.
  2. Z perspektywy marketera i domu mediowego pokazujących, jak zdobyte zaufanie przekłada się na wyniki kampanii.
  3. Z perspektywy liderów firm, którzy opowiedzą o zdobywaniu zaufania zespołów, o dobrych praktykach i metodach budowania swojej wiarygodności i marki osobistej.

Będzie także wątek ze świata nauki, mówiący o tym, w jaki sposób wiedza niejawna buduje przewagę konkurencyjną w firmach. Gościem specjalnym konferencji jest Chris Wiley, współtwórca Cambridge Analityki, który ujawnił skalę nadużyć potentatów gromadzących i przetwarzających dane użytkowników. O zaufaniu w kontekście mediów będzie rozmawiał z Bartkiem Węglarczykiem, redaktorem naczelnym onet.pl.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 15 pkt, Prelegent – 40 pkt

Impact Day #trust Data: 14-03-2023 Punkty: 15 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Impact Day #trust

15. edycja znanej i cenionej konferencji o komunikacji marketingowej dla marketerów.

Termin: 14 marca, 14:00-17:30

W ciekawych czasach zaufanie jest kluczowe. Kiedy coraz mniej możemy przewidzieć, częściej mamy się oduczać, niż korzystać z doświadczeń i szybciej musimy podejmować decyzje, trzeba zaufać.

Podczas Impact Day #trust skupiamy się na zaufaniu w biznesie, patrząc na nie z kilku perspektyw.

  1. Z perspektywy konsumenta, od którego spróbujemy się dowiedzieć, co dziś wpływa na zaufanie do marek, jakie czynniki sprawiają, że jednym markom się ufa, a drugim nie.
  2. Z perspektywy marketera i domu mediowego pokazujących, jak zdobyte zaufanie przekłada się na wyniki kampanii.
  3. Z perspektywy liderów firm, którzy opowiedzą o zdobywaniu zaufania zespołów, o dobrych praktykach i metodach budowania swojej wiarygodności i marki osobistej.

Będzie także wątek ze świata nauki, mówiący o tym, w jaki sposób wiedza niejawna buduje przewagę konkurencyjną w firmach. Gościem specjalnym konferencji jest Chris Wiley, współtwórca Cambridge Analityki, który ujawnił skalę nadużyć potentatów gromadzących i przetwarzających dane użytkowników. O zaufaniu w kontekście mediów będzie rozmawiał z Bartkiem Węglarczykiem, redaktorem naczelnym onet.pl.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 15 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska